Pereiti prie turinio

MPI ausinimo sistema


Plastic

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

kadangi saviskiui nesenai galvute tvarkiau, tai nesinori jos ir vel sulankstyt. Pas mane aisku ne MP, bet manau, kad pas MPI tokia pati ausinimo sistema turetu but. Pakilus vandens temp jis ispuciamas per plona slangele i issipletimo bakeli. Taciau austant jo atgal nebepartraukia, sakau, gal cia del radiatoriaus kamscio, gal jis pavarges jau. Nu ir taip po keliu pasivazinejimo radiatoriuje sumazeja antifrizo, o kadangi viena slanga jungiasi paciam virsus, tai ji vos ne tuscia palieka. Vat sita sistema man nelabai patinka. Kokie pamastymai sia tema? Kaip kitiems viskas tvarkoj, vestant antifriza is bakelio parsitraukia atgal? Man nifiga neparsitraukia. Aisku gal tik kamstis kaltas, bet norisi ir kitu pastebejimus paskaityt. Idomu kokia sistema eina i naujus L200 pas kuriuos varikliai tie patys 2,5 zyzeliai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai cia ne vien MP, ir IT tas pats, ir daug kur kitur. Mano galva cia ne kamstis kaltas, a termostatas gryba pjauna.

pas man tai grizta sakyciau, kai motoras pilnai uzsiles skyscio buna truputi virs FULL, atausus vel nukranta zemiau,, pasikeisk kamsteli (0,9 bar), termostata (gali det mazesnes 72 temperaturos), patikrink termomova ir ilgai ir laimingai vaziuosi. Kamstelis apie 30lt, termostatas 52 lt, termomova jeigu reiks 100 nauja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo šitos japan ausinimo sitemos ir man nepatinka, geriau jau pastoviai vatrinetu ta abratke per isipletimo bakeli.

o siaip talex jau surase mechaninius "gedimus"

dar pasiziurek ar guminis vamzdelis neisiremia pilnai i dugna, as truputeli istrizai nupjoves kad neuzsispaustu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Termostatas pas mane naujas, issipletimo bakelio slangele jau irgi buvau ipjoves, kad laisvai galetu partraukt, tai liko tik kamstis. Siand lekiu i intercara pasiimsiu, ten nuo 10 lt kainos prasideda.

O siaip kazka perdarinet niekas nesat bande?

Redagavo Plastic
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad nekurt naujos temos, paklausiu vyrų :)

Bajeris toks, kad nusipirkau pigiai brangaus antifrizo, supyliau į savo autobusą, pavažinėjau ir prasidėjo tekėjimai antifryzo , net nesupratau per kur bėga, ar per pompą ar per kur dar, v.ž. apačioje. Nėra laiko stot į remontą, nes ūkio darbų iki kaklo , užpyliau tikro šaltinio vandens, du kartus. Po antro karto jokio tekėjimo, supyliau tosolo, paprasto senom mašinom, nebėga niekur.

Klausimas :

Kas čia buvo ? :huh:

Vieni sako, kad per labai lakus antifryzas pasitaikė, o kaip iš tikrūjų ? :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane lygiai tas pats buvo. Pasikeičiau antifryzą, ir prasidėjo. Pirminė apžiūra suvertė kaltę ant pompos. Remontas neatrodė sudėtingas kol nereikėjo surast paranito tarpinei išpjaut, pagaliau suradus ir sudėjus viską į vietas, pasirodė,kad to neužtenka, vistiek kažkur leidžia. Po sistemos papildymo vandeniu iš šulinio, skysčių prasiskverbimas baigėsi. Tiesą sakant aš irgi pagalvojau,kad netinka antifryzas geras.Gerai kad Prestone nepyliau,(buvo mintis tokia). automobilis patrulis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nedistiliuotas vanduo turi kalkių - jos ir padarė tą užhermetinimo darbą. O šiaip tai antifryzas yra žymiai skvarbesnis už vandenį ir gaminamas naudojant distiliuotą vandenį, o jei yra aktyvių plovimo priedų tai labai sėkingai tas vietas kur buvo sandarintos kalkėm pragraužia. Tai kad čia nieko nuostabaus nėra - taip ir turėjo būt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.