vejagalvis Sukurta Kovo 27, 2012 Dalintis Sukurta Kovo 27, 2012 sveiki remontuoju samuraju is pagrinu ir zadu deti dyzeliuka taciau atsirado problema registruojant ekspertai kaune neleidze registruoti kadangi kubaturos skirtumas 1.3 variklio ir dizeliuko 1.6is volksvageno sudaro 20,8%jis neturi virsyti 20%. Tai ka lieka deti polo 1.4 bet baisoka jog nepavilks. kas esat susidure su panase problema Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mantas26 Atrašyta Kovo 28, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 28, 2012 sveiki remontuoju samuraju is pagrinu ir zadu deti dyzeliuka taciau atsirado problema registruojant ekspertai kaune neleidze registruoti kadangi kubaturos skirtumas 1.3 variklio ir dizeliuko 1.6is volksvageno sudaro 20,8%jis neturi virsyti 20%. Tai ka lieka deti polo 1.4 bet baisoka jog nepavilks. kas esat susidure su panase problemapradziai dek silpnesni kad tik vaziuotu ir kad galetum prissiregistruot.kai bus dokumentuose dyzelis desi koki tik nori motoriuka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
karapuzikas Atrašyta Kovo 28, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 28, 2012 sveiki remontuoju samuraju is pagrinu ir zadu deti dyzeliuka taciau atsirado problema registruojant ekspertai kaune neleidze registruoti kadangi kubaturos skirtumas 1.3 variklio ir dizeliuko 1.6is volksvageno sudaro 20,8%jis neturi virsyti 20%. Tai ka lieka deti polo 1.4 bet baisoka jog nepavilks. kas esat susidure su panase problema pavilks kur jis desis,geriau butu aisku TDi:rolleyes: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 28, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 28, 2012 sveiki remontuoju samuraju is pagrinu ir zadu deti dyzeliuka taciau atsirado problema registruojant ekspertai kaune neleidze registruoti kadangi kubaturos skirtumas 1.3 variklio ir dizeliuko 1.6is volksvageno sudaro 20,8%jis neturi virsyti 20%. Tai ka lieka deti polo 1.4 bet baisoka jog nepavilks. kas esat susidure su panase problemaTai gal pirmai pradžiai pasirūpink ekspertų išvadom kad viskas teisingai padaryta ba keitei netik kuro rūšį ir variklio kubatūrą bet ir dėjai variklį kuris nėra gamykliškai statomas į šitą mašiną. Tokiu atveju ekspertų išvados būtinos nežiūrint į tai kiek skiriasi variklio parametrai nuo gamyklinio variklio. P.s. Jei teisingaipamenu tai regitra leidžia statyt iki 30% didesnio galingumo tuos pačios kuro rūšies variklius be ekspertų išvadų jei tie varikliai buvo statomi gamykliškai į tą mašiną. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gintulis Atrašyta Kovo 29, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 29, 2012 Neprasidek su sia nesamone. Sakau is savo patirties,nes ka tik praejau visa sia procedura.Pagrindine problema,kad jeigu tik paliesi variklio tvirtinimo pagalves jokia ekspertize nepatvirtins.Antras minusa ,kad reikalingas variklio isigijimo dokumentas kuriame nurodomas variklio numeris.Jisai yra yrasomas i auto technini pasa.Espertai nenoriai imasi tokiu dalyku,kadangi tech.apziuru centras po ju ekspertizes dvigubai labiau ziuri ir kabinejasi ir jie labai bijo teisminiu gincu.Trecias minusa tai sudejus ekspertiziu ir visu sekanciu apziuru,veziojimu auto i jas ir laiko sanaudas suma isauga virs keturzenkles sumos.Zinau tik,kad dabar tikrai neprasidesiu su tokiu marazmu kaip benzininio keitimas i dizeli.Oficialus kelias yra ilgas, brangus ir nevisada pasiekiamas.Zinoma ir ir kitu variantu....... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Darimas Atrašyta Balandžio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2012 sveiki remontuoju samuraju is pagrinu ir zadu deti dyzeliuka taciau atsirado problema registruojant ekspertai kaune neleidze registruoti kadangi kubaturos skirtumas 1.3 variklio ir dizeliuko 1.6is volksvageno sudaro 20,8%jis neturi virsyti 20%. Tai ka lieka deti polo 1.4 bet baisoka jog nepavilks. kas esat susidure su panase problemasveiki o jeigu ira seni dokumentai kur nerasa kura tipa, ir eksplotuoji su dizeliniu varykliu kazik kaip tai reguotu tehc apziuru centra? dokumentose tai nerasa kuro tipo ir varyklio numerio ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2012 sveiki o jeigu ira seni dokumentai kur nerasa kura tipa, ir eksplotuoji su dizeliniu varykliu kazik kaip tai reguotu tehc apziuru centra? dokumentose tai nerasa kuro tipo ir varyklio numerio ?Va su šitais dokais (seno tipo , laminuoti) dar galima prasisukt, bet jau peregistruojant turi stovėt tai kas pačiam reikalinga. Bent prieš keletą metų taip ir padarėm, kaip šiai dienai reikyų pasitikslint. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Darimas Atrašyta Balandžio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2012 Va su šitais dokais (seno tipo , laminuoti) dar galima prasisukt, bet jau peregistruojant turi stovėt tai kas pačiam reikalinga. Bent prieš keletą metų taip ir padarėm, kaip šiai dienai reikyų pasitikslint.gal kam reik tokiu doku? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Balandžio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2012 Neprasidek su sia nesamone. Sakau is savo patirties,nes ka tik praejau visa sia procedura.Pagrindine problema,kad jeigu tik paliesi variklio tvirtinimo pagalves jokia ekspertize nepatvirtins.Antras minusa ,kad reikalingas variklio isigijimo dokumentas kuriame nurodomas variklio numeris.Jisai yra yrasomas i auto technini pasa.Espertai nenoriai imasi tokiu dalyku,kadangi tech.apziuru centras po ju ekspertizes dvigubai labiau ziuri ir kabinejasi ir jie labai bijo teisminiu gincu.Trecias minusa tai sudejus ekspertiziu ir visu sekanciu apziuru,veziojimu auto i jas ir laiko sanaudas suma isauga virs keturzenkles sumos.Zinau tik,kad dabar tikrai neprasidesiu su tokiu marazmu kaip benzininio keitimas i dizeli.Oficialus kelias yra ilgas, brangus ir nevisada pasiekiamas.Zinoma ir ir kitu variantu.......Kokia masyna buvo? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Balandžio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2012 Neprasidek su sia nesamone. Sakau is savo patirties,nes ka tik praejau visa sia procedura.Pagrindine problema,kad jeigu tik paliesi variklio tvirtinimo pagalves jokia ekspertize nepatvirtins.Antras minusa ,kad reikalingas variklio isigijimo dokumentas kuriame nurodomas variklio numeris.Jisai yra yrasomas i auto technini pasa.Espertai nenoriai imasi tokiu dalyku,kadangi tech.apziuru centras po ju ekspertizes dvigubai labiau ziuri ir kabinejasi ir jie labai bijo teisminiu gincu.Trecias minusa tai sudejus ekspertiziu ir visu sekanciu apziuru,veziojimu auto i jas ir laiko sanaudas suma isauga virs keturzenkles sumos.Zinau tik,kad dabar tikrai neprasidesiu su tokiu marazmu kaip benzininio keitimas i dizeli.Oficialus kelias yra ilgas, brangus ir nevisada pasiekiamas.Zinoma ir ir kitu variantu.......Kokia masyna buvo? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vejagalvis Atrašyta Balandžio 9, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2012 reiks uzsukti paklausti y regitra kaip kas ten Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arunasppp Atrašyta Balandžio 9, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2012 su senu laminuotu tech. pasu galima prasisukti. Regitra nukreips pas tech. ap. ekspertus. Kodel nori keisti varikli? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vejagalvis Atrašyta Balandžio 10, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 10, 2012 senas dumina stiprei, o su dyzeliu su kuru paprasciau butu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vejagalvis Atrašyta Balandžio 17, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2012 na jau turiu donora vw poliuka 13 dyzeliukas, vaziuosim pas expertus ka pasakis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arunasppp Atrašyta Balandžio 17, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2012 Sunku su tais ekspertais, keiciu is krovininio i keleivini. Vienos problemos.Parasyk kaip seksis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 17, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2012 su senu laminuotu tech. pasu galima prasisukti. Regitra nukreips pas tech. ap. ekspertus. Nežinau kaip dabar bet prieš kelis metus užtekdavo kad prieš perrašant jau stovėtų tai kas pačiam reikia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arunasppp Atrašyta Balandžio 18, 2012 Dalintis Atrašyta Balandžio 18, 2012 Del variklio, tai taip. As stringu is krovininio i keleivini, dokumentai prancuziski. Reikes i Latvija vaziuoti prisiregistruoti ir persiregistruoti Lietuvoje. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Gegužės 27, 2012 Dalintis Atrašyta Gegužės 27, 2012 Gal kas Nisano 2,0 l.dyzeliuką turit įsidėję į Samurajų,domina variklio ir dėžės sujungimas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Gegužės 27, 2012 Dalintis Atrašyta Gegužės 27, 2012 Ir dar vienas klausimukas.Pvz. variklis 55kw. Vienas su turba kitas be,kuris dinamiškesnis,ir kuris labiau tinka į samą.Čia apie VW 1,9td ir Nissan 2,0. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kestelis Atrašyta Gegužės 27, 2012 Dalintis Atrašyta Gegužės 27, 2012 tik td Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Gegužės 29, 2012 Dalintis Atrašyta Gegužės 29, 2012 gal kiek pavėluotai,bet gryžtant prie dokų temos yra taip jai renki iš atskirų mazgų pvz,susukio,VW.opel žodžiu darai miksą tada ekspertize daro TA centrai jai darai pvz tik suzukio mazgus keiti,na remą,motorą,ir t.t. ekspertize daro susuki centras ir kaina to malonumo apie 1000Eur išeitų kad miksas lengviau ir pigiau susidūręs su tuo,iki skausmo gili tema,gal kada bus noro parašysiu epopėja su VITARA,kad kitiems butų pamoka tik vel apšauks kad dejuoja ir pan,kaip kad ,vienam kolegai forumiečiui nutiko papasakojus savo bėdas.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vejagalvis Atrašyta Spalio 31, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 31, 2012 na grystam prie temos. taigi ypusejus projektui el laiko stokos,suderinus visas registravimo galimybes, isigijus donora ir reta 1.3l dizeliny varikly viska teks nutraukti nes pasirodo pasikeite ystatymai ir jau keicent skirtingu kuro rusiu variklius ekspertize neatliekama ir registravimas neleistinas. nors galva y siena dauzyk Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vejagalvis Atrašyta Spalio 31, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 31, 2012 LAUKIU PASIULYMU! matau viena iseity senus dokumentus kur neregistruojamas variklis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Spalio 31, 2012 Dalintis Atrašyta Spalio 31, 2012 Tai kaži ar padės jau dabar dokai seni, reikia senų dokų, kur būtų nurodyta kuro rūšis - dyzelis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vejagalvis Atrašyta Spalio 31, 2012 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 31, 2012 senuose dokumentuose nera nurodyto kebulo nr ir variklio nr. parasyt budavo "neregistruojama" tai su tokeis dokumentais ir saviniku nuvaziuot y regitra ir registruojant masina naujo tipo dokumentuose yrasytu kuro tipa ir variklio nr. Toky varijanta girdejas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar