Pereiti prie turinio

dyzelinis variklis i samuraju


vejagalvis

Rekomenduojami pranešimai

sveiki remontuoju samuraju is pagrinu ir zadu deti dyzeliuka taciau atsirado problema registruojant

ekspertai kaune neleidze registruoti kadangi kubaturos skirtumas 1.3 variklio ir dizeliuko 1.6is volksvageno sudaro 20,8%

jis neturi virsyti 20%. Tai ka lieka deti polo 1.4 bet baisoka jog nepavilks. kas esat susidure su panase problema

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki remontuoju samuraju is pagrinu ir zadu deti dyzeliuka taciau atsirado problema registruojant

ekspertai kaune neleidze registruoti kadangi kubaturos skirtumas 1.3 variklio ir dizeliuko 1.6is volksvageno sudaro 20,8%

jis neturi virsyti 20%. Tai ka lieka deti polo 1.4 bet baisoka jog nepavilks. kas esat susidure su panase problema

pradziai dek silpnesni kad tik vaziuotu ir kad galetum prissiregistruot.kai bus dokumentuose dyzelis desi koki tik nori motoriuka

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki remontuoju samuraju is pagrinu ir zadu deti dyzeliuka taciau atsirado problema registruojant

ekspertai kaune neleidze registruoti kadangi kubaturos skirtumas 1.3 variklio ir dizeliuko 1.6is volksvageno sudaro 20,8%

jis neturi virsyti 20%. Tai ka lieka deti polo 1.4 bet baisoka jog nepavilks. kas esat susidure su panase problema

 

 

pavilks kur jis desis,geriau butu aisku TDi:rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki remontuoju samuraju is pagrinu ir zadu deti dyzeliuka taciau atsirado problema registruojant

ekspertai kaune neleidze registruoti kadangi kubaturos skirtumas 1.3 variklio ir dizeliuko 1.6is volksvageno sudaro 20,8%

jis neturi virsyti 20%. Tai ka lieka deti polo 1.4 bet baisoka jog nepavilks. kas esat susidure su panase problema

Tai gal pirmai pradžiai pasirūpink ekspertų išvadom kad viskas teisingai padaryta ba keitei netik kuro rūšį ir variklio kubatūrą bet ir dėjai variklį kuris nėra gamykliškai statomas į šitą mašiną. Tokiu atveju ekspertų išvados būtinos nežiūrint į tai kiek skiriasi variklio parametrai nuo gamyklinio variklio.

 

P.s. Jei teisingaipamenu tai regitra leidžia statyt iki 30% didesnio galingumo tuos pačios kuro rūšies variklius be ekspertų išvadų jei tie varikliai buvo statomi gamykliškai į tą mašiną.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neprasidek su sia nesamone. Sakau is savo patirties,nes ka tik praejau visa sia procedura.Pagrindine problema,kad jeigu tik paliesi variklio tvirtinimo pagalves jokia ekspertize nepatvirtins.Antras minusa ,kad reikalingas variklio isigijimo dokumentas kuriame nurodomas variklio numeris.Jisai yra yrasomas i auto technini pasa.Espertai nenoriai imasi tokiu dalyku,kadangi tech.apziuru centras po ju ekspertizes dvigubai labiau ziuri ir kabinejasi ir jie labai bijo teisminiu gincu.Trecias minusa tai sudejus ekspertiziu ir visu sekanciu apziuru,veziojimu auto i jas ir laiko sanaudas suma isauga virs keturzenkles sumos.Zinau tik,kad dabar tikrai neprasidesiu su tokiu marazmu kaip benzininio keitimas i dizeli.Oficialus kelias yra ilgas, brangus ir nevisada pasiekiamas.Zinoma ir ir kitu variantu.......

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
Svečias Darimas

sveiki remontuoju samuraju is pagrinu ir zadu deti dyzeliuka taciau atsirado problema registruojant

ekspertai kaune neleidze registruoti kadangi kubaturos skirtumas 1.3 variklio ir dizeliuko 1.6is volksvageno sudaro 20,8%

jis neturi virsyti 20%. Tai ka lieka deti polo 1.4 bet baisoka jog nepavilks. kas esat susidure su panase problema

sveiki o jeigu ira seni dokumentai kur nerasa kura tipa, ir eksplotuoji su dizeliniu varykliu kazik kaip tai reguotu tehc apziuru centra? dokumentose tai nerasa kuro tipo ir varyklio numerio ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki o jeigu ira seni dokumentai kur nerasa kura tipa, ir eksplotuoji su dizeliniu varykliu kazik kaip tai reguotu tehc apziuru centra? dokumentose tai nerasa kuro tipo ir varyklio numerio ?

Va su šitais dokais (seno tipo , laminuoti) dar galima prasisukt, bet jau peregistruojant turi stovėt tai kas pačiam reikalinga. Bent prieš keletą metų taip ir padarėm, kaip šiai dienai reikyų pasitikslint.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias Darimas

Va su šitais dokais (seno tipo , laminuoti) dar galima prasisukt, bet jau peregistruojant turi stovėt tai kas pačiam reikalinga. Bent prieš keletą metų taip ir padarėm, kaip šiai dienai reikyų pasitikslint.

gal kam reik tokiu doku?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neprasidek su sia nesamone. Sakau is savo patirties,nes ka tik praejau visa sia procedura.Pagrindine problema,kad jeigu tik paliesi variklio tvirtinimo pagalves jokia ekspertize nepatvirtins.Antras minusa ,kad reikalingas variklio isigijimo dokumentas kuriame nurodomas variklio numeris.Jisai yra yrasomas i auto technini pasa.Espertai nenoriai imasi tokiu dalyku,kadangi tech.apziuru centras po ju ekspertizes dvigubai labiau ziuri ir kabinejasi ir jie labai bijo teisminiu gincu.Trecias minusa tai sudejus ekspertiziu ir visu sekanciu apziuru,veziojimu auto i jas ir laiko sanaudas suma isauga virs keturzenkles sumos.Zinau tik,kad dabar tikrai neprasidesiu su tokiu marazmu kaip benzininio keitimas i dizeli.Oficialus kelias yra ilgas, brangus ir nevisada pasiekiamas.Zinoma ir ir kitu variantu.......

Kokia masyna buvo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neprasidek su sia nesamone. Sakau is savo patirties,nes ka tik praejau visa sia procedura.Pagrindine problema,kad jeigu tik paliesi variklio tvirtinimo pagalves jokia ekspertize nepatvirtins.Antras minusa ,kad reikalingas variklio isigijimo dokumentas kuriame nurodomas variklio numeris.Jisai yra yrasomas i auto technini pasa.Espertai nenoriai imasi tokiu dalyku,kadangi tech.apziuru centras po ju ekspertizes dvigubai labiau ziuri ir kabinejasi ir jie labai bijo teisminiu gincu.Trecias minusa tai sudejus ekspertiziu ir visu sekanciu apziuru,veziojimu auto i jas ir laiko sanaudas suma isauga virs keturzenkles sumos.Zinau tik,kad dabar tikrai neprasidesiu su tokiu marazmu kaip benzininio keitimas i dizeli.Oficialus kelias yra ilgas, brangus ir nevisada pasiekiamas.Zinoma ir ir kitu variantu.......

Kokia masyna buvo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

gal kiek pavėluotai,bet gryžtant prie dokų temos yra taip

jai renki iš atskirų mazgų pvz,susukio,VW.opel žodžiu darai miksą tada ekspertize daro TA centrai

jai darai pvz tik suzukio mazgus keiti,na remą,motorą,ir t.t. ekspertize daro susuki centras ir kaina to malonumo apie 1000Eur

išeitų kad miksas lengviau ir pigiau ;)

susidūręs su tuo,iki skausmo gili tema,gal kada bus noro parašysiu epopėja su VITARA,kad kitiems butų pamoka

tik vel apšauks kad dejuoja ir pan,kaip kad ,vienam kolegai forumiečiui nutiko papasakojus savo bėdas.... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

na grystam prie temos. taigi ypusejus projektui el laiko stokos,suderinus visas registravimo galimybes, isigijus donora ir reta 1.3l dizeliny varikly viska teks nutraukti nes pasirodo pasikeite ystatymai ir jau keicent skirtingu kuro rusiu variklius ekspertize neatliekama ir registravimas neleistinas. nors galva y siena dauzyk :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

senuose dokumentuose nera nurodyto kebulo nr ir variklio nr. parasyt budavo "neregistruojama" tai su tokeis dokumentais ir saviniku nuvaziuot y regitra ir registruojant masina naujo tipo dokumentuose yrasytu kuro tipa ir variklio nr. Toky varijanta girdejas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.