Pereiti prie turinio

Berankių remontas


DAROGAkelias

Rekomenduojami pranešimai

  • po 2 mėnesių...
  • Atsakymus 289
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Karteris buvo ne naujas ,bet geras ir originalas. Kur garantija, kad senas bus geras ir originalas.Servisas nori is lenku atsisiusti is allegro neaisku per kiek dienu. O originala pristatys per 3-5 dienas .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip tai nematau cia tragedijos apart tos biedos kad skundo autoriui geriau ranka ties alkune nukirstu nei kazkas ciut ciut ibreztu masiniukui dazus  :)

 

Koks skirtumas ar naujas (kazkodel labai abejoju kad tas orginalas tikrai orginalas o ne kinietiskas ir panasus i orginala , o ir bus pristatytas per 3-5 dienas ) , ar tai devetas , ar tai tas pats bet suvirintas - koks skirtumas koks tai karteris jei anas atlieka savo funkcija ba anas neturi itakos nei greiciui nei ekonomiskumui , na nebent masina istorinis reritetas ir viskas ten turi but orginalas ba kitaip verte krenta.

. Zmones gi , kaip suprantu , savo klaida pripazino ir nori ja istaisyt su maziausiais sau nuostoliais - tai gal nevertetu gilint ta duobe, is kurios anie bando islipt, su savais kaprizais.

 

Retorinis klausimas ; kazin kaip  darytum jei pats ta karteri butum sudauzes - labai abejoju ar jau pultum pirkt nauja ir uz brangiai  B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Servisas atlikinejo elektos diagnostika o suskalde variklio karteri. Siame servise tvarkau pirma karta automobili. Patys tokiu darbu nedaro,zada atiduoti kitiems byb.....kiams ka jie padaris kur garantija . Jei pats sugadinciau, tai pats ir priimciau sprendima del detales.

Logikos yra jei buvo senas, tai galima pastatyti nenauja. Jei tarpine karterio buvo sena, tai ir ja galima pastatyti. Sulauziau juk ne as karteri. Darba turejo atlikti vakar iki pietu . Dabar, tai truks savaite ? Ar galiu is serviso kazko reikalauti ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, šioje situacijoje reikėtų vadovautis imant analogiją kaip tokiu atveju spęstųsi klausimas jeigu tai pvz. būtų draudiminis įvykis. Esant žalos atvejui (net ir nesant turto savininko/valdytojo kaltės) sugadinto turto savininkas/valdytojas turi teisę rinktis:

1. turtą remontuoti naujomis detalėmis primokant dalį naujo daikto kainos, kuri apskaičiuojama įvertinus automobilio nusidėvėjimą pagal metus, nes būtų nelogiška dėvėtą daiktą pakeisti nauju be jokios priemokos; arba

2. turtą remontuoti dėvėtomis originaliomis, tinkamos kokybės detalėmis.

Tiek vienu, tiek kitu atveju yra (turi būti) suteikiama atliktų darbų, įskaintant ir darbams panaudotų detalių, garantija (pridedama dokumento 21 p.).

 

Dėl to ko tokiu atveju galima prašyti iš remonto įmonės tai - galima prašyti atlyginti/padenti turtinę žalą (nuostolius). Pvz. važinėjimo į servisą išlaidas (kuro išlaidos) arba negautas pajamas (pvz. dėl papildomo važinėjimo, remonto darbų derinimo negali dirbti tiesioginio darbo ir negauni pajamų, tai gali prašyti kompensuoti negautas pajamas). Likus be transporto priemonės, gali nuomotis kitą automobilį ir prašyti, kad jie atlygintų nuomos išlaidas (nuomojamas autmobilis turėtų būti panašaus tipo/klasės ir nuomojamas už protingą/rinkos kainą).

Trumpai.

 

 

Isakymas del remonto darbu servise apraso patvirtinimo.pdf

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, Lineli

O buvo,taip. Planavo ismusti DPF filtra ir suprogramuoti kompa kad jis butu apeitas. Pakele ant keltuvo automobili po varkliu

pastate ketursake atrama jos nefiksavo. Atleido varklio pagalve . Variklis driokstelejo zemin i nefiksuota atrama. Pramuse su viena is

atramos sake karteri. Taip pasakoja serviso darbuotojas, sake kad taip dar nera buve jam paciam. Jei butu fiksuota atrama to neivyktu.

 

Klevai sau esu virines ir klijaves karteri. Klijuotas laike tik tam kartui nes buvo plastikinis o skardinis virintas laiko ligi siol. Tik parduodant automobili reikes aiskinti pirkejui kodel virintas karteris,tai atsilieps pardavimo kainai.

 

Karterio lietuvoj naudoto pakolkas neradau, parduoda tik su varikliu. Is Allegro ??? Ar nebus dar blogiau nei virintasO ir laikas pristaymo neaiskus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, šioje situacijoje reikėtų vadovautis imant analogiją kaip tokiu atveju spęstųsi klausimas jeigu tai pvz. būtų draudiminis įvykis. Esant žalos atvejui (net ir nesant turto savininko/valdytojo kaltės) sugadinto turto savininkas/valdytojas turi teisę rinktis:

1. turtą remontuoti naujomis detalėmis primokant dalį naujo daikto kainos, kuri apskaičiuojama įvertinus automobilio nusidėvėjimą pagal metus, nes būtų nelogiška dėvėtą daiktą pakeisti nauju be jokios priemokos; arba

2. turtą remontuoti dėvėtomis originaliomis, tinkamos kokybės detalėmis.

Tiek vienu, tiek kitu atveju yra (turi būti) suteikiama atliktų darbų, įskaintant ir darbams panaudotų detalių, garantija (pridedama dokumento 21 p.).

 

Dėl to ko tokiu atveju galima prašyti iš remonto įmonės tai - galima prašyti atlyginti/padenti turtinę žalą (nuostolius). Pvz. važinėjimo į servisą išlaidas (kuro išlaidos) arba negautas pajamas (pvz. dėl papildomo važinėjimo, remonto darbų derinimo negali dirbti tiesioginio darbo ir negauni pajamų, tai gali prašyti kompensuoti negautas pajamas). Likus be transporto priemonės, gali nuomotis kitą automobilį ir prašyti, kad jie atlygintų nuomos išlaidas (nuomojamas autmobilis turėtų būti panašaus tipo/klasės ir nuomojamas už protingą/rinkos kainą).

Trumpai.

Servisas neturi civilines atsakomynes draudimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Servisas neturi civilines atsakomynes draudimo.

Aš čia kaip pavyzdį parašiau, kokiu principu reikėtų vadovautis sprendžiant kaip turi būti atliekami darbai. T. y. jeigu nori kad tau uždėtų naują detalę vietoj senos, turėtum susimokėti paskaičiuotą nusidėvėjimą (kokia tai suma rekėtų tarpusavyje tartis); arba kaip rašiau remontas gali būti atliekamas ir originaliomis nenaujomis, tačiau tinkamos kokybės detalėmis. Jeigu rinkoje nėra nenaujų orginalių detalių, tegul atlieka remontą naudodami naujas trečiųjų šalių pagamintas detales, kurios tikrai bus pigesnės už originalias ir ne ką brangesnės už originalias dėvėtas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai sau esu virines ir klijaves karteri. Klijuotas laike tik tam kartui nes buvo plastikinis o skardinis virintas laiko ligi siol. Tik parduodant automobili reikes aiskinti pirkejui kodel virintas karteris,tai atsilieps pardavimo kainai.

 

Itariu masina pas pati kainuojanti ne maziau 20000 ir vienu metu senumo kad suvirintas karteris numus kaina iki tiek kad puse savo vertes iskart praras  :D

 

Beje , apie kokia cia masina kalba sukasi ?

 

Ir dar ; tai ka jie turejo pagal pacio pageidavima "isoperuot" is masinos jos verte zymiai daugiau numuse nei suvirintas karteris - baigesi jau kataliku pjaustymo era ,  negriztamai baigesi.

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Itariu masina pas pati kainuojanti ne maziau 20000 ir vienu metu senumo kad suvirintas karteris numus kaina iki tiek kad puse savo vertes iskart praras  :D

 

Beje , apie kokia cia masina kalba sukasi ?

 

Ir dar ; tai ka jie turejo pagal pacio pageidavima "isoperuot" is masinos jos verte zymiai daugiau numuse nei suvirintas karteris - baigesi jau kataliku pjaustymo era ,  negriztamai baigesi.

 

Klevai,

teisingai pataikete BMW X6. Del operacijos tai mano sprendimas, DPF(kietuju daleliu filtras) "amputuotas". Katalizatoriaus nelieciau nes su programavimu sudetingiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš čia kaip pavyzdį parašiau, kokiu principu reikėtų vadovautis sprendžiant kaip turi būti atliekami darbai. T. y. jeigu nori kad tau uždėtų naują detalę vietoj senos, turėtum susimokėti paskaičiuotą nusidėvėjimą (kokia tai suma rekėtų tarpusavyje tartis); arba kaip rašiau remontas gali būti atliekamas ir originaliomis nenaujomis, tačiau tinkamos kokybės detalėmis. Jeigu rinkoje nėra nenaujų orginalių detalių, tegul atlieka remontą naudodami naujas trečiųjų šalių pagamintas detales, kurios tikrai bus pigesnės už originalias ir ne ką brangesnės už originalias dėvėtas.

Aciu,

labai aiski,greita ir isami informacija.

Sorry skubejau del to labai trumpai parasiau. 

 

 

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai,

teisingai pataikete BMW X6. Del operacijos tai mano sprendimas, DPF(kietuju daleliu filtras) "amputuotas". Katalizatoriaus nelieciau nes su programavimu sudetingiau.

  Nu jei taip tai  tada jokiu kalbu apie virinima ir but negali - ras va kupciai virinta karteri ir prades knistis giliau ieskodami kas ne taip ir tikrai ras kas dar ne taip kaip turi but , o jau tada tikrai kaina kris  ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, Lineli

O buvo,taip. Planavo ismusti DPF filtra ir suprogramuoti kompa kad jis butu apeitas. Pakele ant keltuvo automobili po varkliu

pastate ketursake atrama jos nefiksavo. Atleido varklio pagalve . Variklis driokstelejo zemin i nefiksuota atrama. Pramuse su viena is

atramos sake karteri. Taip pasakoja serviso darbuotojas, sake kad taip dar nera buve jam paciam. Jei butu fiksuota atrama to neivyktu.

 

Klevai sau esu virines ir klijaves karteri. Klijuotas laike tik tam kartui nes buvo plastikinis o skardinis virintas laiko ligi siol. Tik parduodant automobili reikes aiskinti pirkejui kodel virintas karteris,tai atsilieps pardavimo kainai.

 

Karterio lietuvoj naudoto pakolkas neradau, parduoda tik su varikliu. Is Allegro ??? Ar nebus dar blogiau nei virintasO ir laikas pristaymo neaiskus.

įdomu kada jau priims įstatymą kad būtų baudžiamoji atsakomybė už ekologinių sistemų apgaudinėjimą kaip dabar priėmė dėl ridos atsukinėjimo........

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

įdomu kada jau priims įstatymą kad būtų baudžiamoji atsakomybė už ekologinių sistemų apgaudinėjimą kaip dabar priėmė dėl ridos atsukinėjimo........

Kas nedraudziama, tas galima. Manau, kad tiems kurie priimineja istatymus, reiketu priimi istayma del baudziamosios atsakomybes uz..........

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi ši tema turi konkretų pavadinimą, į paskutinį klausimą atsakymą kaip ir radom, tad kaip forumo moderatorius slėpsiu visus temos pranešimus jeigu prasidės diskusija kas yra leidžiama ar draudžiama. Kad DPF filtro kaip vienos iš automobilio konstrukcinės dalies  pašalinimas yra draudžiamas, manau, ginčo nėra. Motyvai kodėl jis šalinamas nėra svarbus ir nėra čia apie diskutuoti. Tad jeigu rašysit kolegos, rašykit "į temą" ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo ir man panašus atvejis, subrangovai apgadino (įplėšė apačioje) vežamo automobilio bamperį, klientas lenkė, kad apmokėčiau už naują bamperį, pasikonsultavau su draudimo ekspertu, kaip moka draudimas už naujas originalias detales naudotiems automobiliams, taip pat sužinojau, kad su nusidėvėjimu, nupirkau naują bamperį, už nusidėvėjimą klientui teko pačiam jį nusidažyti, seną bamperį paėmiau, ir atidaviau subrangovui :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, Lineli

O buvo,taip. Planavo ismusti DPF filtra ir suprogramuoti kompa kad jis butu apeitas. Pakele ant keltuvo automobili po varkliu

pastate ketursake atrama jos nefiksavo. Atleido varklio pagalve . Variklis driokstelejo zemin i nefiksuota atrama. Pramuse su viena is

atramos sake karteri. Taip pasakoja serviso darbuotojas, sake kad taip dar nera buve jam paciam. Jei butu fiksuota atrama to neivyktu.

 

Klevai sau esu virines ir klijaves karteri. Klijuotas laike tik tam kartui nes buvo plastikinis o skardinis virintas laiko ligi siol. Tik parduodant automobili reikes aiskinti pirkejui kodel virintas karteris,tai atsilieps pardavimo kainai.

 

Karterio lietuvoj naudoto pakolkas neradau, parduoda tik su varikliu. Is Allegro ??? Ar nebus dar blogiau nei virintasO ir laikas pristaymo neaiskus.

Na, matai, kaip būna, kai nuo pat pirmos žinutės neatskleidi situacijos, o vėliau dar ir pameluoji truputį (nors man tai nesvarbu): pasirodo ne diagnostiką visai daryti turėjo, o atlikti šūdiną darbą.

Aišku prašliopino chebra, bet su tuo nauju karteriu tai tu užlenkei.

Duosiu patarimą: jei ne servise darbas vyko ir neturi užsakymo priėmimo lapo, geriau sutik su chebros pasiūlimu. Kitu atveju, jei daug spraigysi, jie gali "nebeatsiminti", kad tave ar tavo mašiną yra matę, po to "atsimins" kad panašią į tavo mašiną matė kitoje gatvėje priparkuotą stovint ;)

Ne vienam taip yra buvę už perlenktą lazdą.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, matai, kaip būna, kai nuo pat pirmos žinutės neatskleidi situacijos, o vėliau dar ir pameluoji truputį (nors man tai nesvarbu): pasirodo ne diagnostiką visai daryti turėjo, o atlikti šūdiną darbą.

Aišku prašliopino chebra, bet su tuo nauju karteriu tai tu užlenkei.

Duosiu patarimą: jei ne servise darbas vyko ir neturi užsakymo priėmimo lapo, geriau sutik su chebros pasiūlimu. Kitu atveju, jei daug spraigysi, jie gali "nebeatsiminti", kad tave ar tavo mašiną yra matę, po to "atsimins" kad panašią į tavo mašiną matė kitoje gatvėje priparkuotą stovint ;)

Ne vienam taip yra buvę už perlenktą lazdą.

Saskaita kuria gavau vakar per pietus buvo parasyta elektros diagnostikos darbai 300 EUR. Jei saskaitoje butu parasyta "sudinas darbas", buciau ivardijes taip.

Uzsakymo priemimo lapa paprasiau atsiusti 13 val. I e-mail. Paskabinus pasake, kad jis neturi tokios formos, lapo pavyzdi nusiunciau jam i pasta. Paskambinus 17 val. pasake, kad jis jau isvaziaves. Kai "graziai " paprasiau ir pasakiau,kad greitai atvaziuosiu i servisa. Pazadejo 19 val atsiusti, taip ir padare.

Pirmadieni pazadejo gauti naudota karteri. Rastu perspetas, kai tures detales pries statant parodytu ar kokybiskos.

Tarpine bus nauja,tepalo filtras gero gamintojo,karteris naudotas. Tik tepala as naudoju Elf supils Valvolaina. Tai tiek siai dienai nuotykiu.

 

Aciu uz moraline pagalba Jeep-V8

 

P.S. Saskaitoje parasyti "sudinas darbas" sake, kad negali. Del to ir parinosi visa diena, kad jo veliau "nenuskalpuociau".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu girdėjęs, kad su saliarka išplauna ir viskas toliau sėkmingai funkcionuoja, bei nelieka klaidų.

Resursų veikti ten dar n+k turėtų būti.

 

Nebandei tuo pačiu ECU per programavimu kilovatų prisidėti?

 

 

P.S. Nuoroda neveikia ;)

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esu girdėjęs, kad su saliarka išplauna ir viskas toliau sėkmingai funkcionuoja, bei nelieka klaidų.

Resursų veikti ten dar n+k turėtų būti.

 

Nebandei tuo pačiu ECU per programavimu kilovatų prisidėti?

 

 

P.S. Nuoroda neveikia ;)

Jei filtras  atgyveno savo tai plauk neplovęs su kuom nori, kaitink ar dar ką, niekas nepebadės, išeitys dvi - arba operuoji lauk su išprogramavimu, arba perki ir įsivirini naują, o tai tikrai nepigu, nesykį jau susidūrėm su šia problema . Beja, jei auto su DPF Lietuvoje registruota po 2012m., tai išpjovus filtrą nebepraleidžia TA ...čia tarp kitko, pamąstymui :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.