Pereiti prie turinio

NT I 2.7 Td ar sunkiai pasalinami tokie gedimai


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Zodziu siandien buvau apziuret NT I 2.7 Td 1992 metu, pastebejau daug trukumu(nors cia yra tik pirmasis mano apziuretas dzipas, gal ir kiti tokiam stovi buna ir cia nieko baisaus), gal galit kas patart ar sunkiai pasalinami tokie defektai ir kiek tai mazdaug kainuotu(detale + remontas, rankas siaip nekreivas turiu tai daug ka pats daryciau kur nereikia spec. raktu). O defektai tokie:

1. Priekinis habas automatinis kiek suprantu yra ir sake jis luzes, tai dabar suvirintas, todel ijungus priekini tilta sukasi abu ratai. Ir dar - atgal pavaziavus su atbuliniu begiu ir paskui vel pradejus vaziuot i prieki kartais isijungia priekis savaime - sako kad cia del to kad suvirintas habas, ar cia man jau pasakas seka? Kiek kainuotu tai sutvarkyt?

2. Uzvedant - is pirmo karto kazkaip visai negriebia, antra karta kai suki rakteli - uzsiveda is karto, kas cia gali but ir uz kiek mazdaug patvarkoma?

3. Slanga einanti virs variklio (kaip suprantu i turbina greiciausiai) per abu sujungimus matomi tepalo prasisunkimai, bet tepalo sako nereik dapilt. Ar negali cia but jau turbina prie galo?

4. Vairo traukes sake jau reiktu restauruot - kiek ju ten yra, ir kiek mazdaug kainuotu restauravimas ar geriau naujom keist? Ar sunku jas isimt?

5. Centrinis neveikia, neina automobilio kazkaip uzrakint, kur cia saknys gali but?

6. Variklis sitas 2.7 TD ar tiesa kad jame stovi grandine ir jos keisti nereikia? Tiesa variklis kai dirba kazkur virsutinej daly girdisi kazkoks kaip ir metalo kalimas - kas cia galetu but?

7. Spidometras nerodo greicio - sako greicio trosas trukes - ar sudetinga ji pakeist ir kiek jis mazdaug kainuotu?

8. Radiatoriaus ventiliatorius kaip supratau visada sukasi, nes kazkaip spidometre temperaturos rodykle ant apacios stovejo, o ventiliatorius sukosi - kiek kainuotu sutvarkymas ar cia taip ir turi but(nors nemanau :))?

9. Salonas aisku baisus - kiek kainuotu kitas padorus su visais kilimais, ir dar nuo kokiu kitu auto tinka sedynes?

10. Durys priekines ir galines labai kliba - kaip taisot sita problema?

11. Webasta dar yra bet aisku atjungta - ar apsimoka ja tvarkyt?

Tai ir galvoju dabar ar man verta cia nagus kisti, nes kazkaip megstu su tvarkinga auto vazinet :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Zodziu siandien buvau apziuret NT I 2.7 Td 1992 metu, pastebejau daug trukumu(nors cia yra tik pirmasis mano apziuretas dzipas, gal ir kiti tokiam stovi buna ir cia nieko baisaus), gal galit kas patart ar sunkiai pasalinami tokie defektai ir kiek tai mazdaug kainuotu(detale + remontas, rankas siaip nekreivas turiu tai daug ka pats daryciau kur nereikia spec. raktu). O defektai tokie:

1. Priekinis habas automatinis kiek suprantu yra ir sake jis luzes, tai dabar suvirintas, todel ijungus priekini tilta sukasi abu ratai. Ir dar - atgal pavaziavus su atbuliniu begiu ir paskui vel pradejus vaziuot i prieki kartais isijungia priekis savaime - sako kad cia del to kad suvirintas habas, ar cia man jau pasakas seka? Kiek kainuotu tai sutvarkyt?

2. Uzvedant - is pirmo karto kazkaip visai negriebia, antra karta kai suki rakteli - uzsiveda is karto, kas cia gali but ir uz kiek mazdaug patvarkoma?

3. Slanga einanti virs variklio (kaip suprantu i turbina greiciausiai) per abu sujungimus matomi tepalo prasisunkimai, bet tepalo sako nereik dapilt. Ar negali cia but jau turbina prie galo?

4. Vairo traukes sake jau reiktu restauruot - kiek ju ten yra, ir kiek mazdaug kainuotu restauravimas ar geriau naujom keist? Ar sunku jas isimt?

5. Centrinis neveikia, neina automobilio kazkaip uzrakint, kur cia saknys gali but?

6. Variklis sitas 2.7 TD ar tiesa kad jame stovi grandine ir jos keisti nereikia? Tiesa variklis kai dirba kazkur virsutinej daly girdisi kazkoks kaip ir metalo kalimas - kas cia galetu but?

7. Spidometras nerodo greicio - sako greicio trosas trukes - ar sudetinga ji pakeist ir kiek jis mazdaug kainuotu?

8. Radiatoriaus ventiliatorius kaip supratau visada sukasi, nes kazkaip spidometre temperaturos rodykle ant apacios stovejo, o ventiliatorius sukosi - kiek kainuotu sutvarkymas ar cia taip ir turi but(nors nemanau :))?

9. Salonas aisku baisus - kiek kainuotu kitas padorus su visais kilimais, ir dar nuo kokiu kitu auto tinka sedynes?

10. Durys priekines ir galines labai kliba - kaip taisot sita problema?

11. Webasta dar yra bet aisku atjungta - ar apsimoka ja tvarkyt?

Tai ir galvoju dabar ar man verta cia nagus kisti, nes kazkaip megstu su tvarkinga auto vazinet :)

 

1. Pardavejas jumoristas :) habai eina i pabaiga, todel pavaziavus su ijungtu jie atsijungineja, po keliu savaiciu gali ilto neijungt

2. neaisku, gali but zvakes ar dar kas... \

3. gali

4 restauruojasi pagrindine trauke 70 lt, kitas neverta, geriau keista naujomis

5. gal pulte batarkes numire ....

6. siame variklyje grandines nera, voztuvai sukami dantraciais, ir voztuvus reik pareguliuot...

7. nesudetinga, kainu nezinau, bet nepigu

8. ten stovi termo mova, sukasi visada

9. svaraus nerasi

10. duru kilpu liga, tvarkoma lengvai bet neilgai

11. nemaciau kad originale eitu webasta

12. kiek suprantu kad pats nieko apie terana nesupranti, geriau nepirk, nes jei tiek pamatei, tai da tiek nematei, kad remas papuves, po galinem sedynem rudys, sparnu lanzeronai atkirmyje nuo kebulo,greiciu deze kelis kartus remontuota ir vel gali subyret ir t.t. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaina 3500 Lt.

Kebulas tai zinau kad supuves, bet pervirintas, perspakliuotas - matosi vienoj pusej ant slenkscio spakliaus storai privaryta, atsokineja, po galinem sedynem - pervirinta, remas sake irgi lopytas kazkiek bet TA praejo, o man be duobes irgi labai kazkas nesimato is apacios...

Apie Terranus zinau tik tiek kiek cia forume prisiskaitinejau - o perskaiciau tikrai daug, bet aisku tie kurie vazinejat paciupinejat - zinote daugiau, todel ir prasau jusu patarimu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaina 3500 Lt..

Neverta ba šiai dienai metalo kaina dar nepasiekė šitos sumos. :rolleyes:

Sprendžiant pagal tai ką jau pamatei tai nieko doro nežadantis vaizdelis susidaro, o tai ką šeimininka sako irgi gan abejotina ir ypač ta dalis kur apie variklį ir transmisija.

Kiek teko matyt pervirintų mašinų tai dažniausiai būna suvirintos tos vietos kur jau kitaip nesigauna o visa kita špaklium užtepta - užtenka pajudint ir krenta viskas gabalais.

Įlindus į važiuoklę pamatysi kad vien vairo traukių restauracija nesibaigs - teks ir šarnyrus, ir amortikus pasikeist.

Mano galva tai kažin ar verta pirkt mašiną ir apsisukus į ją sukišt dvigubai tiek kiek ana kainuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaina maža,bet gedimų sąrašas gan ilgas,tai čia tik tie trukumai kuriuos pastebėjai,o kiek jų dar išlys kai ji įsigysi :blink:

sukiši į remontą ,tik kiek jis kainuos,ir vistiek bus senas rūdžių kalnas ,naujo remo nepagaminsi

ka pasakoja pardavėjas tai pats suprask jis turi taip kalbėt norėdamas parduot stipriai ligotą mašiną

nepirk,patikek turiu tame reikale karčios patirties ,susigundai gera kaina po to gailies kad pagailėjai brangesniai ,ir leidi pinigus ir daužai krumplius

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is sudo vasko neisspausi,neapsimoka i terana tiek pinigu investuot kiek ju reikes pagal aprasymo,o dar po juo palindes nebuvai,kas ten dar daros.Variklis dar butu idealus,o dabar ir tas turi kalima,dar neaisku kas ten kala.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vistiek dar kazkaip rankos tiesiasi i ta auto, bet dar laikausi - noretusi bent del pacios masinos davest viska iki galo kad tvarkinga vazinetu, bet dar gaila piniginiu investiciju.

O siaip iki kokiu 4000 Lt ar imanoma NP I tvarkinga paimti ar tarkim paimti su kazkokiu gedimu ir pataisius sutilpti i 4000 Lt ? Skelbimuose visi graziai aprasineja, bet realybej daug blogiau buna, gaila kad dar ant Lietuvos nera tos kulturos kad atsiprasant "neapipist" pirkeja, bet pasakyt kas tikrai masinai negerai ir ka reikia taisyt :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vistiek dar kazkaip rankos tiesiasi i ta auto, bet dar laikausi - noretusi bent del pacios masinos davest viska iki galo kad tvarkinga vazinetu, bet dar gaila piniginiu investiciju.

O siaip iki kokiu 4000 Lt ar imanoma NP I tvarkinga paimti ar tarkim paimti su kazkokiu gedimu ir pataisius sutilpti i 4000 Lt ? Skelbimuose visi graziai aprasineja, bet realybej daug blogiau buna, gaila kad dar ant Lietuvos nera tos kulturos kad atsiprasant "neapipist" pirkeja, bet pasakyt kas tikrai masinai negerai ir ka reikia taisyt :)

jeigu tau patinka ta masina pirk o mes tau patarimais remonto klausimais padesim

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai norint daug ką galima padaryti, bet čia jau laiko ir pinigų klausimas. Pažįstamas taip pat panašiai galvojo, kai NT I panąšų pirko rudenį, tai tik vakar iš remonto atsiėmė ir tai dar nepabaiga... Ir nors trūkumus matė, rodėm, bet rankos kažkodėl labai į jį tiesėsi. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.