Pereiti prie turinio

OF hubai ar kazkas rimciau?


Rekomenduojami pranešimai

sveiki. turiu tokia problema. ijungus prikini tilta, kai didesne apkrova ar duodi daugiau gazo, pradeda trasket kazkas priekij. meginau po laukus pripustitus po kalniukus pasivazinet tai kartais toks jausmas kad isvis nedirba priekinis tiltas tik traska :( . kartais kai uzkuriu masina ir pradedu vaziuot is priekio (lyg kaires puses) girdisi gremzimas kaskoks, tada ijungiu tilta pavasziuoju kelis metrus, isjungiu ir viskas gerai. kame gali but bedos hubai ar kazkas rimciau :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 52
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

tai ant 5 varzu tas hubas nusimk, paziurek kokie reikalai ten, man irgi buvo dinge priekiniai,nors garsu nebuvo, poto nujiemus huba pasirode kad to fiksavimo ziedelio isvis nera ir pusasis isvaziaves, meistreliai keisdami guoli matyt primirso ji isvis uzdet.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:rolleyes: na zinot cia tik paprastas pastebejimas tie AUTOmatiniai tinginiams sugalvoti kad bateliu neissiteptu. O v raskacku tai sujais jau zinomi varijantai po to remontas brangiau kainuoja, dedi mechaninius ir nesuki galvos cia seni vilkai tau jau pataria. :liux:
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

V raskačkų , paprastai vėliau didesnis traktorius būna reikalingas , ir tai nevyksta , jeigu vienas ratas ore kybo . Žiemą v raskačkų irgi nelabai - arba vačiuoji , arba kasi iš po apačios . Vis dar pasilieku prie automatinių .....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bekelės varžybose nedalyvauju . Mane pilnai automatiniai tenkina , nes nereikia išlipinėt lauk norint įjungt , tik pradėjo jau kartais prasprūst ....

Jei jau pradejo prasprust,tai prasprudines vis dazniau ir ant mazesniu apkrovu,kol viena negrazia diena,lyjant ar sningant,liksi baloj kur miske be priekinio tilto,nereikes nei varzybu.Gali nusiemes hubo dangteli,patraukyt i save pusasi,laisvumas turi buti ne didesnis kaip 0,1mm,jei didesnis reikia deti reguliavimo saibas,tada dar prailginsi hubu gyvenima.Kas del mechaniniu,tai kam gi juos junginet pries kiekviena bala,atvaziavai i miska,pasijungei,toliau prieki ijungi - isjungi su rasdatkes ryciagu.Isvaziavai is misko,tada islipai atsijungiai hubus,kur cia problemos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei jau pradejo prasprust,tai prasprudines vis dazniau ir ant mazesniu apkrovu,kol viena negrazia diena,lyjant ar sningant,liksi baloj kur miske be priekinio tilto,nereikes nei varzybu.Gali nusiemes hubo dangteli,patraukyt i save pusasi,laisvumas turi buti ne didesnis kaip 0,1mm,jei didesnis reikia deti reguliavimo saibas,tada dar prailginsi hubu gyvenima.Kas del mechaniniu,tai kam gi juos junginet pries kiekviena bala,atvaziavai i miska,pasijungei,toliau prieki ijungi - isjungi su rasdatkes ryciagu.Isvaziavai is misko,tada islipai atsijungiai hubus,kur cia problemos.

O su mechaniniais nebūna taip , kad reiktų ledą ar dumblą nusigramdyt norint įjungt ? Šiaip , kai variklis tik 2,3 tai sukt razdatkę ratams irgi papildomų kumelių reikia ....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ant asfalto dumblo retai rasi, kad chabus užlipdytų... taigi įjungsi švarius dar prieš dumblą... O ratai razdatkės nesuka, jei priekinis tiltas atjungtas nors ir chabai užlokinti... Kažką čia painioji... wink.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane A

Tada pirmai pradžiai nusiimi ir išplauni , po to lengvai sutepi bet ne prikrauni tepalo. Geriausiai tinka granatų tepalas arba transmisinis. Prie bendro pasitikrini tai ką sakė Tadas2 ir pajudini granatą vidinėj stebulės pusėj. Ji neturi klibėt į šonus , jei rasi klibėjimą ardyk ir žiūrėk kas ne taip su adatiniu centruojančiu guoliu ba anas mėgsta surūdyt ir išbyrėt adatos o tada pradeda išmetinėt habą kai anas gauna apkrovą.

 

P.s. Jei niekad nesi ardęs pačio habo ir neturi patikimų ir tam tinkančių įrankių tai tą laikrodinį mechanizmą ardyt nepatarčiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ant asfalto dumblo retai rasi, kad chabus užlipdytų... taigi įjungsi švarius dar prieš dumblą... O ratai razdatkės nesuka, jei priekinis tiltas atjungtas nors ir chabai užlokinti... Kažką čia painioji... wink.gif

Na aš ir nesakiau , kad dažnai plaunu .... :) Na tai tada reduktoriu , kardanus ir razdatkės viena velena su dviem dantračiais ir dviem guoliais suka tik automatinių habų sistemoje kol netrukteli atgal , kai priekinio tilto ričagas išjungtas . ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na va issiardziau huba. problemu radau tokiu.

 

1. pusasi stumdant pirmyna, atgal guvo ~2mm laisvumas. saibas reikia det po fiksavimo zieduku?

 

IMG_5200-vi.jpg

 

2. judinant pusasi virsun zemyn, juda kaip nori :D tai cia kogero bus adatinis centravimo guolis padirejas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na va issiardziau huba. problemu radau tokiu.

 

1. pusasi stumdant pirmyna, atgal guvo ~2mm laisvumas. saibas reikia det po fiksavimo zieduku?

 

IMG_5200-vi.jpg

 

2. judinant pusasi virsun zemyn, juda kaip nori :D tai cia kogero bus adatinis centravimo guolis padirejas?

 

 

pas mane irgi akštyn žemyn juda, bet dėl to galvos nesuku :girtas: , tik vietoj fiksavimo žieduko nutekinęs spec. saibą ir 8 mm varžtu prisukęs prie pusašio galo ir kolkas dar habai nepavedė :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na 2mm.labai daug,dek saibas uz fiksavimo ziedo,arba daryk kaip edmundas1 padare.Laisvuma aukstyn,zemyn ziuri uzdejes huba ir judindamas pusasi nuo stupicos puses,arba is vis nusiemes stupica,o taip judindamas kaip dabar,nieko nesuprasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane irgi akštyn žemyn juda, bet dėl to galvos nesuku :girtas: , tik vietoj fiksavimo žieduko nutekinęs spec. saibą ir 8 mm varžtu prisukęs prie pusašio galo ir kolkas dar habai nepavedė :scratch:

neuzilgo paves....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na 2mm.labai daug,dek saibas uz fiksavimo ziedo,arba daryk kaip edmundas1 padare.Laisvuma aukstyn,zemyn ziuri uzdejes huba ir judindamas pusasi nuo stupicos puses,arba is vis nusiemes stupica,o taip judindamas kaip dabar,nieko nesuprasi.

 

o del pusasio laisvumo gali but, kad kai uzkuriu masina ir pradedu vaziuot kazkas dzerzge kairem rate, ijungiu priekini tilta truputi pavaziuoju, isjungiu ir viskas gerai tada ir taip visada :huh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o del pusasio laisvumo gali but, kad kai uzkuriu masina ir pradedu vaziuot kazkas dzerzge kairem rate, ijungiu priekini tilta truputi pavaziuoju, isjungiu ir viskas gerai tada ir taip visada :huh:

 

gal pabandyk išimti abu habus ir pavažiuoti be jų, gal tiesiog vienas iš jų neatsikabina dielto brozda, o kai įjungi priekinį tiltą abu įsijungia ir viskas tvarkoje :scratch:

Redagavo edmundas1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.