vienu zodziu trumpai, sklende ant kolektoriaus issiima ir susijungia tas tarpas nes flansai tinka vakumo slangele taip pat lauk, EGR eina lauk ir vietoj ju pasigamini dangtukus ir uzdengi o ant ismetimo kolektoriaus esantis vamzdis kur i EGR eina nusipjauna ir uzvirinus uzdedi ta flansiuka atgal dvi vakumo slangutes taip pat keliauja laukan. Tiesa slangele nuo isurbimo kolektoriaus i kuro siurblio dumingumo korekroriu pasijungia tiesiai ir likes galas kur buvo nuo jo per trisaki pajungtas taip pat isimeta, ta sklende kur ant duslintuvo atjunkta bet dar neismesta aisku jau irgi nedauk laiko liko laukti eis ir ji lauk. Tai liko viena zarniuke nuo generatoriaus vakumui palaikyt nes isemus visas nereikalingas slangeles ir tuos valdymo voztuvelius palikau viena ir ji uzjungiau tiesiai su tuo kur pagazuoja varikli prie kuro siurblio, laidus paemiau tuos kuriuose buvo srove kad atidarytu voztuveli paduot vakuma i gazo mechanizmo pompike ar kaip ten ja pavadint.Tai paspaudi ta pacia knopke su chek engine ir pasigazuoja variklis. Na o kas liecia ta navarotra tai sita kaip jis kitiems nezinau bet as ji vadinu sud......u sumanymu nes jei kas remontavo varikli ir teko plauti isurbimo kolektoriu tai tikrai zino apie ka kalba o pagal mano logika tai pavadinciau sita sistema ''pasprink savo ismatom pats'' gal nekaip skamba bet taip yra: uzkurei varikli paspaudei stebuklinga knopke ir uzdare oro sklende pridare ismetima ir atidare EGR ir kas viso to pasekoje NESAMONE o kodel ,o todel kad 1 litrui kuro sudegti reikia 14kg oro, o mes ora pridarom ismetima spridarom ir laukiam stebuklo kad variklis greiciau uzsils gal kazkiek bet netiek kiek jis kenkina tam varikliui. Cia mano nuomone galite su ja ir nesutikti bet masiniukas vedasi vaziuoja ir liksmiau zymiai, o ryte keletas minuciu ilgiau pasildai ir tas pat ant to pacio.