Pereiti prie turinio

TLC 120 čipavimas d4d


Rekomenduojami pranešimai

Gal kas čipavo, AR ŽINO apie čipavimą TLC 120, blevizgų nereikia (daug yra rašoma tik dėl rašymo, to man nereikia), d4d 3 litrų automatą. Ar aplamai galima (kažkur išskaičiau jog d4d 3 l. nesičipuoja) ar duoda kokios naudos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is Vimota.lt---

Toyota D4D varikliai nesicipuoja, jiem statomas yra www.dimsport.com RAPID kompiuteris, kurio kaina 1900-2500lt su imontavimu ir galingumo matavimu (jei masina tinkama matavimui). Pvz D4d 2-2.2ltr varikliams dasideda 18-25ag.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as kai pirkau 95-a su D4D varikliu, prie kurio sistemos buvo pajungas koks tai galios didinimo irenginys. kadangi tos galios ir taip man pakankamai buvo, atjungiau. po atjungimo pradejo greiciau reaguoti i gazo spustelejima prie zemu apsuku, tik gal prie aukstu apsuku begejosi siek tiek vangiau. overall mieste dabar zymiai smagiau vaziuoti.

taip kad kartais tie keli AG buna ir ne i nauda.

Jei idomu, galiu perleisti tam, kas arkliu vaikosi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai gal tiesiog tas galios didinimo aparaciukas fuflovas buvo, arba blogai sureguliuotas, ba pirma kart girdziu kad keli papildomi arklei butu kam nors pakenke, plius is tavo aprasytos situacijos susidaro ispudis, kad ten su tuo aparaciuku tirkai kaskas negerai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 2 metų...

Kiek pasiklausinėjus apie čipavimą TLC120 buvau atkalbėtas, bet pasiūlė tokį sudominusį dalyką kaip naujos programos supūtimas į kompą ko pasekoje mašina turėtų pasidaryti smagesnė.

Kasnors susidūrėte su tuom?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai gal tiesiog tas galios didinimo aparaciukas fuflovas buvo, arba blogai sureguliuotas, ba pirma kart girdziu kad keli papildomi arklei butu kam nors pakenke, plius is tavo aprasytos situacijos susidaro ispudis, kad ten su tuo aparaciuku tirkai kaskas negerai

[/qu

 

Reikia nepamiršti kad AG padeda parduoti mašiną ,o NM laimėti lenktynes.Taigi ne arkliuose esmė o sukimo momente.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek pasiklausinėjus apie čipavimą TLC120 buvau atkalbėtas, bet pasiūlė tokį sudominusį dalyką kaip naujos programos supūtimas į kompą ko pasekoje mašina turėtų pasidaryti smagesnė.

Kasnors susidūrėte su tuom?

ne programa ,o visas kompas statosi, su visais naujais darbo algoritmais, nes orginalus toyota kompai nepriima "cipavimo". Vienas rimciausiu yra Adonis.

Aisku yra alternatyvu, bet ten jau.... sekmes dalykas, net ir pas lenkus siai dienai ju yra. Placiau pasiskaicius atsiliepimus apie tuos tiuningus kyla labai daug abejoniu. Neveltui normalus programuojami kompai kainuoja kosmosa.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau kaip TLC120 taciau dariausi 2010 MB E350.Iseme prie manes variklio kompa,pasijunge prie savo kompiuterio,pasiskambino i programuotoju firma ir internetu per jo kompiuteri suinstaliavo nauja softa .Pasekoje vietoj 240 bhp turiu apie 300,kuro ekonomija,vaziuojant ramiai,mieste padidejo 15%,magistraleje apie20%.Spustelejus greicio pedala-nepazinau auto,raketa...Visas malonumas kainavo £250.Jeigu domina galiu pasiklausti pas ji apie TLC120.Siaip turetu darytis ECU remapping,nes reklamuoja kad daro:

http://www.hyperremaps.co.uk/figures_toyota.php

Redagavo aidasdav
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar senais laikais kai TOYOTA pardavinėjo 100 modelius pati siūlydavo papildomai didinti galią ir po to net garantijos mašinoms nenuimdavo. Su viena tokia teko važinėtis tai nuo standarto galiu pasakyti kad skirtumas ypač jautėsi prie didesnių sūkių t.y. nuo 2300-2500 rpm. Šiaip manau geras dalykas ir jei yra noro ir galimybių verta bandyti.

P.S. Parašyk po to kai nuspresi ką daryti ir padarysi.Sėkmės!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau kaip TLC120 taciau dariausi 2010 MB E350.Iseme prie manes variklio kompa,pasijunge prie savo kompiuterio,pasiskambino i programuotoju firma ir internetu per jo kompiuteri suinstaliavo nauja softa .Pasekoje vietoj 240 bhp turiu apie 300,kuro ekonomija,vaziuojant ramiai,mieste padidejo 15%,magistraleje apie20%.Spustelejus greicio pedala-nepazinau auto,raketa...Visas malonumas kainavo £250.Jeigu domina galiu pasiklausti pas ji apie TLC120.Siaip turetu darytis ECU remapping,nes reklamuoja kad daro:

http://www.hyperremaps.co.uk/figures_toyota.php

Gal gali kontaktus, kas gali padaryti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pasiskaityk auksciau,rasiau kad dariau savo MB ECU remapa,o ne TLC,del TLC skambinau tam paciam anglui ir jis pasake kad remapas(ne cipas)darosi ir TLC 120 d4d 3.0ltr.Nesigincysiu su niekuom,nes nedariau TLC,bet tikiu tuo zmogum kuris is to duona valgo.Koks jam tikslas sakyti kad darosi jeigu butu priesingai?Zmones i pentagono kompus isilauzia,o cia mat,del biznio, nenulaus kazkokios siemens programeles :rolleyes:/>Nesigincysiu,gal marijos zemej dar nedaro.

Redagavo aidasdav
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano žiniomis tai čipuojant TLC120 jam statosi kiekvienam purkštukui arkiras pribambasas, bet po to purkštukus pastoviai gaivint reikia.

Čipuot nesiruošiu, bet tą programulką, jei tik mano modelio kompas valgys, tai įsipūsiu.

Mašina tik ką po serviso, tai pirma noriu priprast prie dabartinių pasikeitimų, kad pajust skirtumą po programos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.