Pereiti prie turinio

stabdziai


mazelis

Rekomenduojami pranešimai

sveiki as cia naujokas tad,nepykita jai kas ne taip. Iskilo beda ,prakiuro fronteros galinis stabdziu vamzdelis, kur iseina is kazkokio paskirstytojo,ir nezinau kaip ji ten pakeist,nes nera kaip atsukt visas isrudijas

nuznipk vamzdeli ir dedi galvute,nes kitaip gali neatsukt,nulus...buvo man taip...ir pasikeisi vamsdeli i nauja...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai nusipirksi kokio tau reikia ilgio, pamatuoji ir vaziuoji pirkt, padarys tau su visais antgaliais, arba gatava panasaus ilgio nusipirk, israitysi ten jau pats.

beda tame ,kad negaliu issukt is to paskirtytojo,nuo to paskirtytojo eina dar kazkoke traukute iki tilto,klausimas ar galiu ta paskirstytoja isimt ir vamzdelius naujus vest tiesiai i galinius ratus is priekio

http://imageshack.us/photo/my-images/213/nuotrauka0042.jpg/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

beda tame ,kad negaliu issukt is to paskirtytojo,nuo to paskirtytojo eina dar kazkoke traukute iki tilto,klausimas ar galiu ta paskirstytoja isimt ir vamzdelius naujus vest tiesiai i galinius ratus is priekio

http://imageshack.us/photo/my-images/213/nuotrauka0042.jpg/

nusipirk nauja paskirstitoja ir pasidarusi kaip buvo...opel juk vokietukas,problemu su detalem nebus..gyventum kiek arciau duociau uz aciu troperio.siaip vamzdeliai stabdziu ira 2rusiu.vokieciu autom valcavimas didesnis,nes japonkei netiko man

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai yra aukščio reguliatorius. Esmė ta, kad kai prikrauni savo visureigį bulvių ar kitų gerybių ir mašina nusėda, ta "traukė" ant reguliatoriaus juda ir reguliatorius reguliuoja galinių stabdžių kietumą, galiniai ratai stabdo labiau, kai važiuoji tuščias - mažiau. Išėmus reguliatorių tiek priekiniai tiek galiniai stabdys vienodai, paspaudus stabdį stipriau, gali blokuotis galiniai ratai, ko pasekoje mėtys mašiną, o dar blogiau esant slidžiai dangai, gali ir po krūmus pasivažinėt. Todėl reguliatoriaus išimt nerekomenduojama. Aš kai keičiau vamzdelius atsukau juos tik "cobra", tokios ale replės ( http://crawfordtool.com/knipex_cobra.html ). Jeigu nepadės, bandyk kaitint. Jeigu ir tada neišsuksi, belieka mest lauk tą reguliatorių ir pirkt kitą, nėra pati brangiausia detalė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai yra aukščio reguliatorius. Esmė ta, kad kai prikrauni savo visureigį bulvių ar kitų gerybių ir mašina nusėda, ta "traukė" ant reguliatoriaus juda ir reguliatorius reguliuoja galinių stabdžių kietumą, galiniai ratai stabdo labiau, kai važiuoji tuščias - mažiau. Išėmus reguliatorių tiek priekiniai tiek galiniai stabdys vienodai, paspaudus stabdį stipriau, gali blokuotis galiniai ratai, ko pasekoje mėtys mašiną, o dar blogiau esant slidžiai dangai, gali ir po krūmus pasivažinėt. Todėl reguliatoriaus išimt nerekomenduojama. Aš kai keičiau vamzdelius atsukau juos tik "cobra", tokios ale replės ( http://crawfordtool.com/knipex_cobra.html ). Jeigu nepadės, bandyk kaitint. Jeigu ir tada neišsuksi, belieka mest lauk tą reguliatorių ir pirkt kitą, nėra pati brangiausia detalė.

kolkas aciu visiem uz pagalba bandysiu tvarkyt,beje frontera pirkta is sito forumo nario ,nesenai radau foto fronteros http://www.4x4forum.lt/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=14767

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane tas pats buvo, tai kad nesikankint, nuvariau pas stabdziu spec ir sutvarke. pakeite vamzdeli ir trainyka dar pasirodo reikejo pakeisti ir kai jau viskas buvo surinkta dare nuorinima tai dar vienas vamzdelis plyso. tai vat gavosi taip kad vietoj vieno vamzdelio sutvarke normaliai ir paciam nereikejo sukti galvos kaip atsukti ir ka daryti jei neatsisusk, o seip tai laiko neturiu ir salygu.....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane tas pats buvo, tai kad nesikankint, nuvariau pas stabdziu spec ir sutvarke. pakeite vamzdeli ir trainyka dar pasirodo reikejo pakeisti ir kai jau viskas buvo surinkta dare nuorinima tai dar vienas vamzdelis plyso. tai vat gavosi taip kad vietoj vieno vamzdelio sutvarke normaliai ir paciam nereikejo sukti galvos kaip atsukti ir ka daryti jei neatsisusk, o seip tai laiko neturiu ir salygu.....

na as bet kokiu atveju keisiu visus vamzdukus nes jie visi ne kaip atrodo, surudije ir laiko klausimas kada kiti prakiurs

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai teisingi patarimai - ir dėl atsukimo , ir dėl keitimo. Tavo vietoj keisčiau visus ir net negalvočiau kitaip daryt jei anie papuvę o tai tą ir veiksi kad kaitaliuosi po vieną pakol visus pakeisi.

Patys vamzdelių galai tokie kaip pas japoną tai net ir įkišus į vazdelio galą cveką įmanoma atvalcuot antgalį (su ta sąlyga jei variniai vamzdelai) nors vamzdelių valcavimo staklyčių kainos prasideda nuo 50 lt.

Jei bijai sumaišyt vietas tai patarčiau keist po vieną - taip tikrai nesupainiuosi vietų.

 

P.s. Kas dėl reguliatoriaus tai dažniausiai anie būna jau pastrigę ir jei jį išmesi tai didelio nuostolio tikrai neapturėsi ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šiaip stabdžiai yra svarbiausias auto mazgas, todėl pagalvok bent apie tai, kad normaliam jo veikimui reikės sistemą nuorinti... vienas nesusitvarkyti... aš nesukčiau galvos ir duočiau specams - ir skystį pakeistų, ir visus kitus darbus atliktu... ir šiokią tokią garantiją turėsi... neduok dieve kažką netaip padarysi... praeitais metais buvo trukęs vamzdelis - gerai kad kaip nujausdamas pabandziau stabtelėti tuščiame kelyje...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šiaip stabdžiai yra svarbiausias auto mazgas, todėl pagalvok bent apie tai, kad normaliam jo veikimui reikės sistemą nuorinti... vienas nesusitvarkyti... aš nesukčiau galvos ir duočiau specams - ir skystį pakeistų, ir visus kitus darbus atliktu... ir šiokią tokią garantiją turėsi... neduok dieve kažką netaip padarysi... praeitais metais buvo trukęs vamzdelis - gerai kad kaip nujausdamas pabandziau stabtelėti tuščiame kelyje...

ir ka gi netaip gali padaryti?nieko,nebent pats prasciau nusiorinsi(nevienodai stabdys)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir ka gi netaip gali padaryti?nieko,nebent pats prasciau nusiorinsi(nevienodai stabdys)

 

pasakysiu taip: bent kai darau kažką pats - spjaunu į technologinius reikalavimus (naujas varžtas, nauja varinė sandarinimo poveržlė ir pan.)... manau, daugelis tą patį daro... o servisas (kalbu apie normalius ir suprantančius ką daro) arba daro, arba ne - be jokių kompromisų... o stabdžiuose galima ne taip sujungti, blogai nuorinti, nepakeisti ko nors, ką keisti yra privaloma (pvz - reikalavimas tiltui keisti visą komplektą, abu diskus ir pan.)... sutikite, Kolega, visi šitie dalykai eismo saugumui gali turėti įtakos, ar ne? Matau, esate senbuvis, todėl tikėtina, kad savo auto žinote skersai-išilgai... o žmogus, kuris nesenai įsigijo 4x4, manau dažnai susiduria su 4x4 išlaikymo/remontų kaštais... todėl, galbūt, pats darys norėdamas sutaupyti, nors atitinkamų įgūdžių/žinių gal ir neturi... na, ir ko pyz..voti mano post'-ą, jeigu prieš Mazelio bolidą galite atsidurti Jūs, aš ar kažkas iš mūsų artimųjų... na, "blogai nusiorins, stabdys nevienodai..."... O kada per mane pervažiuos bolidas man tikiuosi bus visai pofig, kas darė remontą ir kokią mano padėties priežastis... o vairuotojui, manau, tikrai nepofig, kaip manote?

(aš nepiktas... tiesiog tegul post'-o autorius pamąsto ir pasirenka priimtiniausią variantą)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šiaip stabdžiai yra svarbiausias auto mazgas, todėl pagalvok bent apie tai, kad normaliam jo veikimui reikės sistemą nuorinti... vienas nesusitvarkyti...

Nu tik nereikia lia - lia kad vienas nenuorinsi. B)

Žinot kaip tai daryt reikia ir būt gerai turėt įrankius - pirmai pradžai bent švirkštą didelį ir silikoninės šlangos galą. Galima ir kitaip bet įrankai jau brangesni. :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Džintato,ar kas neigia kad stabdžių sistema turi veikti patikimai?bet servisuos dirba žmonės,mes irgi ,padarom ta patį o dažnai ir geriau ir aišku pigiau,neseniai vasara papuoliau i EOLTO servisa nulekė generatoriaus skriemulys,plikom rankom kely nesutaisysi,servisas čia pat,padėjo ąčių nebrangiai,bet graudu žiūret kaip jie dirba,jo duok jiems nauja detale ,mazgą ar pan. pakeis,bet ką nors pamąstyt tai jau ne ,jiems tai ir nepriklauso jiems dzin.kiek kas tau kainuos.bet stabdžiuose juk nieko supermandro nėra,supuves vamzdis-keisk,nevaiksto cilindras-ardyk ,matysi koks jo stovis ar galima atgaivint,ar i paieškas.diskai.būgnai plika akim matos ju stovis,su nuorinimu aišku kartais būna prasikeiki,bet per kančias i...pelkes.aišku kai matai keičia " meistrai"pašiūteje motora bulkai turi 5rakus,ir pora bambaliu "žebenkšties"graudu žiūrėt,tai jai nėra patirties,smegenų,rankos iš subinės auge,ir neturi įrankių išeitis-duok uždirbt kitiems

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

DIELAVAS, na aš irgi pie tą patį, tik kitaip... bet pasiskaityk posto autoriaus klausimukus - juk pirma mintis - patirties nulis... beje, rašydamas ir į savo karčią patirtį atsižvelgiau... nors nusimanau šį bri tą, bet kartais tiesiog pats sau suchaltūrindavau tada, kai prikišdavau pirštus iš smalsumo... tekdavo stoti ir rimtai remontuotis... :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Nesenai pakeičiau visus OF sport stabdžių vamzdelius (važiuojant sprogo), kainavo viso 550 lt.(variniai), o be aukščio reguliatoriaus - blogai, galas greičiau čiuožia, plius priekiniams ratamas jau ir pagrindinio cilindro eigos trūksta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Nesenai pakeičiau visus OF sport stabdžių vamzdelius (važiuojant sprogo), kainavo viso 550 lt.(variniai), o be aukščio reguliatoriaus - blogai, galas greičiau čiuožia, plius priekiniams ratamas jau ir pagrindinio cilindro eigos trūksta.

Vien išmetus reguliatorių tik padidėja jėga į galinius stabdžius bet kad trūktų priekiui tai neteko to pastebėt (esu nevienai mašinai tai padaręs, paskutinė iš jų OF(B) ), matyt būsi kažką netaip padaręs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.