Pereiti prie turinio

EGR uzglusinimas


TALEX

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, gal kas esate glusine EGR, gal kas zinote kur gaut ant Lietuveles tokias ploksteles http://www.ebay.com/itm/EGR-BLANKING-PLATE-KIT-DELICA-PAJERO-L400-L300-L200-/270844582243?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f0f985963#ht_1832wt_1185 galiu ir pats atsisiusti, bet siuntimas uztruks 3 savaites :angry: . Pazistamas nori glusinti nes tepaluojas ten jam pro ji. Ir dar klausimas iskur isiurbimo kolektoriui tepalas jei turbina ka tik po remonto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, gal kas esate glusine EGR, gal kas zinote kur gaut ant Lietuveles tokias ploksteles http://www.ebay.com/itm/EGR-BLANKING-PLATE-KIT-DELICA-PAJERO-L400-L300-L200-/270844582243?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f0f985963#ht_1832wt_1185 galiu ir pats atsisiusti, bet siuntimas uztruks 3 savaites :angry: . Pazistamas nori glusinti nes tepaluojas ten jam pro ji. Ir dar klausimas iskur isiurbimo kolektoriui tepalas jei turbina ka tik po remonto.

Item location: swadlincote, Derbyshire, United Kingdom

Turėtų siųsti apie savaite.:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na gal Jus ir teisus, pasidarysim. Ir dar vienas klausimelis - tepaluojas variklio galas (kaip ir daugumai 4D56) pusmenulis su dangtelio tarpine pakeistas, tai tada belieka tik galvos tarpine ar dar kokiu niuansu yra?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paprastos skardike ir viskas pvz nuo alaus skardos :D O siap tas nieko nepadeda, isbandytas jau senai, o kitom masinom net kenkia, nuo variklio galingumo ten kazkaip, nepamenu galingesnem kenkia ar atvirksciai.

EGR uzglusinimas kaip bebutu, bet pakenkt tai tikrai niekam negali. Pagalvok logiskai - isgrynini ora, tai varikliui nuo to tik geriau, nera ko net lygint kur svarus oras, o kur oras praskiestas su ismetamosiomis dujomis. Ekologijos tame yra, bet tik ne geresnio variklio darbo. Beje pas mane EGR uzglusintas paprasciausiu budu, nuemus nuo jo vakumo slangute ir pas mane jis tada stovi uzsidares.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na gal Jus ir teisus, pasidarysim. Ir dar vienas klausimelis - tepaluojas variklio galas (kaip ir daugumai 4D56) pusmenulis su dangtelio tarpine pakeistas, tai tada belieka tik galvos tarpine ar dar kokiu niuansu yra?

O ziurejei turbinos tepalo vamzdelius, ten jie 2 ir 1 is ju su gumine mova/perejimu/sujungimu. Patingejo vamzdeli palankstyt tai su gumine slangute sujunge. Grinai variklio gale netoli galvos dangtelio apacios. Pas mane ta slanga buvo trukus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paprastos skardike ir viskas pvz nuo alaus skardos :D O siap tas nieko nepadeda, isbandytas jau senai, o kitom masinom net kenkia, nuo variklio galingumo ten kazkaip, nepamenu galingesnem kenkia ar atvirksciai.

O tai nuo kada grynas oras kenkia :?::lol::lol:

Išbandyta, ir ne kartą, nuo mažų galingumų iki didelių - ir tik teigiami rezultatai.

 

To TALEX

Gluškę ant kolektoriaus reik daryt iš 5-6 mm lakšto ba plonesnę suvarto. Naudot hermetinimui duslintuvų hermetinimo pastą KATEGORIŠKAI NEREKOMENDUOJU ba paskui gali tekt turbiną keist ar remontuot.

Gluškę prie oro kolektoriaus galima daryt ir iš 1mm aliuminio jei palieki tą vamzdį kur nuo išmetimo ateina. Jei meti tą vamzdį tai pagal pačio skonį bele tik nesilankstytų užveržiant.

 

Tepalas dar gali sunktis ir iš turbinos tepimo štuceriuko kur į galvos galą sukasi, blogiausias atvejis iš po galvos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matyt per galvos tarpine ir bus, nes stuceris gerai paziurejus matosi ir jis sausas jei apie ta stuceri sneku (keleivio pusej ir i turbo tepima nueina). Gerai nuvalius, pavazinejus uzkisus ranka vel sviezio tepalo pilna, blogiausia kad nelabai kaip paziuret ten eina. Ten vamzdelis kaip ir eina ir jauciasi jog jis ten toks gyvenimo mates, bet ten tosolas eina <_< .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uzdarytas EGR buvo vitaroje, tik teigiami rezultatai...uzdarytas EGR 2000m opel astroje su ecotec varikliu, irgi teigiami rezultatai...kas gali buti blogo jeigu ismetamuju duju nepaduodi i varikli ir suodziu? :) Tik geriau nuo to...

 

Darosi labai paprastai viskas, nusiperki skardine alaus, isgeri...tada nusisuki EGR voztuva, issikerpi is skardines tarpine pagal jo forma, dedi ja ant EGR'o ir viska susuki atgal, palikes visus vakumus ar elektra, ziurint kaip jis valgomas...vuolia, EGR uzglusintas, jokia elektronika nepjauna grybo, nes jis funkcionuoja ir veikia pats, tik tiek kad negali ipusti tu duju, nes uzglusinta :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teoriškai gali kiek pakilti degimo temperatūra :)

apskritai EGR voztuvas ismetimo dujas praleidzia tik esant tusciai eigai arba labai mazoms apkrovoms, ant dideliu apkrovu jis visada buna uzsidares... tad temperatura degimo metu nei teoriskai nei praktiskai didesne buti negali. cia butent taip vyksta su comonrail sistema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesiginčysiu, reikalo neišmanau. Tik teoriją skaitinėju, iš kurios suprantu, kad tai žaislas ne tik ekologijai :)

butent, kad tik ekologijai. si sistema naudinga tik ismetamosiose dujose toksiskuma sumazinti, daugiau niekam. tik tersia visa isiurbimo sistema ir tiek...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apskritai EGR voztuvas ismetimo dujas praleidzia tik esant tusciai eigai arba labai mazoms apkrovoms, ant dideliu apkrovu jis visada buna uzsidares... tad temperatura degimo metu nei teoriskai nei praktiskai didesne buti negali. cia butent taip vyksta su comonrail sistema.

Šiaip tai tuščios eigos srityje ši sistema nedirba, bet ką čia gičysies su žinovais :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai tuščios eigos srityje ši sistema nedirba, bet ką čia gičysies su žinovais :P

man atrodo nelabai pats supratai ka parasei, prie ko cia tusciosios eigos srityje??? kokia cia sritis ir pan. papasakot dyzelije comonrail sistemoje nors viena tusciosios eigos komponenta??? varikliui dirbant tusciaja eiga arba nedidelems apkrovoms EGR sistemos voztuvas buna atitinkamai prasiveres ir dali ismetimo duju praleidzia pakartotinam sudeginimui. esant didelems apkrovoms sis voztuvas uzsidares, nes kitu atveju turbina nesukels tam tikro slegio isiurbimo sistemoje, nes EGR sistema tiesiogiai susijusi su ismetimo sistema, tarp ju tik stovi voztuvas, vakuminis arba elektrinis...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va <_< , del tepalo leidimo. Pasirodo, kad tepalas i variklio gala atiteka palei galvos tarpines krasta is po isiurbimo kolektoriaus (gal supratot ka norejau pasakyt) ten zemiausia vieta ir bega zemym nes variklio galas truputi zemiau. Dabar klausimas is kur tepalas isiurbimo kolektoriui? Turbina kaip minejau po pilno restauravimo is Turboserviso. del to matyt ir EGR tepaluojas. :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei turbina prieš tai leido tepalą o mašinoj yra interkuleris tai gali būt kad iš jo , ypač jei po turbos remonto ano neišvalei. Dar pažiūrėk ar nevaro tepalo iš alsuoklio - paprasčiausiai numauk šlangą ir bus matyt ar tik garas eina, ar jau ir tepaliuką po truputį pučia pro ten.

 

nu jo, neplovem reiks plaut. o del alsuoklio tai skaidri slanga uzdeta ir nera tepalo ten, jei ziedai butu tai tu teisus per alsuokli tepala varytu, tai manau ,kad galiu lengvai issisukt :) , isplausiu interkuleri ir matysim. O isiurbimo kolektoriui tepalas tik is turbinos gali but, nes daugiau nera is kur.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu jo, neplovem reiks plaut.

Geraiusiai būtų praplaut. Tam reikalui geriausiai tinka "nefrasas" - labai gerai skiedžia tepalus, "vaitspiritas" arba bebdzinas irgi neblogai tą darbą daro. Nors užtenka pastatyt radijatorių tokiu kampu kad visas turinys išbėgtų, likę keli lašai jau nieko blogo nepridaro.

 

O dėl neišvalyto radijatoriaus buvo ir tokių pasėkmių kaip hidro smūgis - uždėjo sveiką turbiną ir suktelėjo kolektyvas "dugnais". Rezultate pakeltas tepalas iš radijatoriaus ir supūstas į cilindrus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.