Pereiti prie turinio

egr voztuvas


Wiking

Rekomenduojami pranešimai

o kodėl būtent šiame padidėja... kituose galvoji sumažėja? šiaip sistemos esmė pas visas auto ta pati - dalį išmetamųjų dujų paduot į įsiurbimą, arba iškart į degimo kamerą. Teoriškai mąstant, galia turėtų padidėti, nes degusis mišinys bus grynesnis (kuras+oras (deguonis)), be jau atidirbusių dujų. Bet kad pajusi kažką, tai tikrai abejotina. Aš pas save išoperavęs egr vožtuvą, naudos nepajutau, bet šiaip jis nereikalingas....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kodėl būtent šiame padidėja... kituose galvoji sumažėja? šiaip sistemos esmė pas visas auto ta pati - dalį išmetamųjų dujų paduot į įsiurbimą, arba iškart į degimo kamerą. Teoriškai mąstant, galia turėtų padidėti, nes degusis mišinys bus grynesnis (kuras+oras (deguonis)), be jau atidirbusių dujų. Bet kad pajusi kažką, tai tikrai abejotina. Aš pas save išoperavęs egr vožtuvą, naudos nepajutau, bet šiaip jis nereikalingas....

 

Antrinu Šarūnui, bet ten operuoti nėra ką, tik pertvara įdėta ir tiek.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kodėl būtent šiame padidėja... kituose galvoji sumažėja? šiaip sistemos esmė pas visas auto ta pati - dalį išmetamųjų dujų paduot į įsiurbimą, arba iškart į degimo kamerą. Teoriškai mąstant, galia turėtų padidėti, nes degusis mišinys bus grynesnis (kuras+oras (deguonis)), be jau atidirbusių dujų. Bet kad pajusi kažką, tai tikrai abejotina. Aš pas save išoperavęs egr vožtuvą, naudos nepajutau, bet šiaip jis nereikalingas....

Kituose modeliuose girdejau atsiranda problemu kai isimi ta voztuva..Na as savaitgali bandysiu isimti,jei ka,tai atgal idesiu..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Nusiperki skabonke alaus, atsisuki egro varztus ir ji nusiemi, isgeri alaus skarbonke, pagal buvusia tarpine issikerpi is tos skarbonkes tokia pat tik be skyliu jau, viska surenki atgal ir viskas :D Nemeta jokios klaidos, o egro nebebera...ispradziu naujesnes masinos sunkiai dirba ant laisvu ir gazo nepriema, bet po to kompas susireguliuoja per kokias 10s ir viskas buna gerai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

EGR tikrai jau nera toks labai reikalingas kaip pavyzdi galiu pateikt faktus NT2 1998m yra,NT2 1997nera,NT2 2001nera auto parvaziave i lietuva is skirtingu saliu jeigu butu tikrai reikalingas stovetu visose auto

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau kai kas nelabai supranta, kam reikalingas EGR voztuvas - exhaust gas recirculation valve. Jis reikalingas ne automobiliui, o svaresniam sudegintu duju ismetimui, dauguma atveju ji teisingai pasalinus (senesnem auto uztenka uzglusinti, naujesnem reikia uzglusinti ir perprogramuoti variklio ECU), padideja variklio galia.

Jei skaitote angliskai : The EGR valve helps your car more efficiently and completely burn fuel by recirculating a portion of your exhaust and running it through the combustion process again. This results in a cooler, more complete burn of the fuel which decreases you car's noxious emissions by prohibiting the formation of some harmful gases. O siaip tai visagalis Google, norintiems pades susirasti ir daugiau info.

Del galios tas pats liecia ir DPF/FAP filtrus, perprogramavus variklio ECU, padideja variklio galia, dinamika. Tuo paciu atsikratote skyscio pildymo, servizinio rezimo, klaidu skydelyje ir t.t.

 

Jeigu kam reikia UK tokios paslaugos, galiu padeti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tarki jei uzglusinsi EGR audi 2,5 tdi v6, tai turbinos geometrija uzsiknisi valyt, kaip su LR tai bbs zino

matosi kad net nesupranti kaip egras dirba, kaip tik jei egras dirbadaugiau uzsinesa turbina, nes ismetimo dujas meta atgal i oro paemima, ko pasekoje nesvarus oras eina per turbina, o jei uzglusinta, tai turbina gauna tik ora is lauko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

matosi kad net nesupranti kaip egras dirba, kaip tik jei egras dirbadaugiau uzsinesa turbina, nes ismetimo dujas meta atgal i oro paemima, ko pasekoje nesvarus oras eina per turbina, o jei uzglusinta, tai turbina gauna tik ora is lauko

as labai gerai suprantu kaip dirba EGR ir kalbu is praktikos o ne is nuogirdu <_<

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matosi... :D

cia pas jus visi tokie nepraustaburniai? juk net neisivaizduoji kuo as uzsiimu ir ka veikiu, is ko duona valgau. as parasiau fakta del audi butent to modelio. kai kurie tlc aplamai nevaziuso atjungus egr. kaip su LR tai nezinau, bet kad ne visiems modeliams tai pparastai gali atjungt tai faktas. ar zinai kiek egr susijes su MAF? ar manai egr tik is

metamas dujas reguliuoja?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia pas jus visi tokie nepraustaburniai? juk net neisivaizduoji kuo as uzsiimu ir ka veikiu, is ko duona valgau. as parasiau fakta del audi butent to modelio. kai kurie tlc aplamai nevaziuso atjungus egr. kaip su LR tai nezinau, bet kad ne visiems modeliams tai pparastai gali atjungt tai faktas. ar zinai kiek egr susijes su MAF? ar manai egr tik is

metamas dujas reguliuoja?

O tai jei tamsta esat toks didelis spiacialistas ir savo darbo žinovas su nuprausta burna tai kodėl iš jūsų nesulaukiama patarimų kai reikalas paliečia grynai techninius klausimus :?:

 

P.s. Ne tik gerai žinau kiek kas ir su kuo susijęs bet ir kaip ką apgaut kad viskas veiktų bet praustaburniams to nesakysiu - lai patys galvą suka :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai jei tamsta esat toks didelis spiacialistas ir savo darbo žinovas su nuprausta burna tai kodėl iš jūsų nesulaukiama patarimų kai reikalas paliečia grynai techninius klausimus :?:

 

P.s. Ne tik gerai žinau kiek kas ir su kuo susijęs bet ir kaip ką apgaut kad viskas veiktų bet praustaburniams to nesakysiu - lai patys galvą suka :P

 

 

bergzdzias reikalas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

puikia zinau kas yra mafas, tik beda tame, kad mafa matuoja ora patenkanti prei egr'o voztuva, ir egr'o voztuvas mafo veikimui neturi jokios reiksmes, mafas matuoja patenkanti pro ji ora, o egr'o padavimas stovi uz mafo, tad mafas jo "nemato" ir nematuoja

EGR'a naudoja tik tam kad sumazinti ismetamuju duju kieki i aplinka, egr'a stato i masinas priklausomai nuo tos salies teisiniu normu, net toj pacioj amerikoj jei neklystu yra statu kur egr'as nera reikalaujams

 

tu bent isivaizduoju nuo ko gali uzsinesti turbina ? tu issimk egr'a voztuva ir paziurek, kiek ten suodziu, butent jie ir uznesa turbina, ne kaip ne kitaip, blin nu pats pagalvok, nuo ko gali turbina uzsinest ? nuo oro patenkancio is kiemo ? blin jei taip tada su egr'u ar be jo, px vistiek uzsines turbina, jei tiket ka sakai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Coolmen trupučiuką klysti dėl MAFo - būtent anas ir mato ar dirba EGRas ar ne. ECM analizuoja sūkių , gazo pėdalo padėtį ir oro srautą ir taip mato ar veikia EGR ar ne. MAF parodymus galima pakoreguot ir ECM jau nemato kad oro perteklius imamas. Jei nedaroma MAFo parodymų korekcija ECM tik fiksuoja kad nedirba EGRas bet variklio darbui jokios įtakos tai nedaro išskyrus tai kad skydelį užsidega lemputė.

 

O kas liečia Ramzio audinės turbinos biedas tai čia galimi du varijantai :

Po EGRo atjungimo vistik užsilenkė turbinos valdymas vien dėl to kad atėjo tam laikas , čia panašiai mašina būna prabėgus virš 300.000 km nepriklausomai nuo to ką rodo skaitliukas.

Kitas varijantas - ardė ir surinkinėjo turbiną nemokšiškai ir rezultate pažeidė hermetiškumą tarp pačios turbinos ir valdymo mechanizmo kuo pasekoje ar bus pajungtas EGRas ar ne vistiek užkišinės valdymą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nenoreciau sutikti, korekcijas daro kompas, priklausomai nuo to ar suveikia egr'o voztuvas ar ne, jei suveikia, kompas padaro korekcija mafo duodamuose duomenyse, todel fiziskai mafas negali matyti egr'o veikimo, nes fiziskai jis aletu matyti tik tada jei egr'o padavimas i oro isiurbima butu pries maf'a tik tokiu atveju mafui ateitu paskutinioji jau pirma egr'o suveikimo momenta, nes mafo viela, arba juostle gautu toki kieki purvino oro, kad kaitinimas nebesugebetu jo isvalyti, mafai uzsinesa net nuo "sportiniu" oro filtru jei jie yra nekokybiski, plius (sitoj vietoj galiu ir suklysti, kaskada gilinausi, bet tai buvo labai senai)) mafas jei galima taip issireiksti kaitina viela arba jusotele, o praeinantis oras ja saldo ir priklausimai nuo to kiek atsaldo kinta vielos arba juosteles pasipriesinimas ir priklausomai nuo to jau siunciamas 0-5 voltu signalas kompui o ten jau kompe esancios lenteles interpretuoja voltaza i oro kieki, atsivelgiant ir droselio padeti, egr'o padeti(kompe velgi yra info apie ismetamu duju kieki paduodama per egr'a) ir pan., tai jei egras butu pries mafa visos tos lenteles netektu prasmes, nes gautu ne tik purvina ora bet ir karstas ismetamasias dujas, ko pasekoje mafas rodytu pieno riebuma :D

 

ps. mano nesutikimas dar nereiskia kad as teisus :D tiesiog mano turima praktika yra tokia :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.