Pereiti prie turinio

egr voztuvas


Wiking

Rekomenduojami pranešimai

Maf darbą visai teisingai aprašei, o ir EGRo darbą anas mato lygiai tai kaip sakai - lygindamas oro srautą, sūkius ir pėdalo padėtį.

Kaip žinia EGR dirba prie nominalių sūkių, skaitykim kad tai 2000rpm, gazo pėdalas per vidurį ir pro MAFą teką srautas 10 ltr/1s (skaičiai iš lempos prašom nesikabint :) ) bet varikliui reikia 12 ltr/1s. Tuos papildomus 2 ltr variklis gauna per EGRo kanalą. ECMas mato kad prie tokių sūkių ir pėdalo padėties oro srautas yra toks koks ir turi būt (t.y. 10 ltr/1 s) ir tai laiko norma. Uždarius EGRo kanalą per MAfą jau ima praeidinėt ne 10 ltr/1s o jau visi 12ltr, ECMas supranta kad kažkas negerai ba prie tų sūkių ir gazo padėties iš kažkur atsirado papildomi 2 ltr oro ir tai jau fiksuoja kaip neveikiantį EGRą.

Va taip anas mato kad šita sistema neveikia ar veikia, kad to nematytų galima arba nukreipt dalį srauto pro MAFą naudojant sklendžių sistemą kuri valdoma nuo EGRo arba koreguot MAFo parodymus tuo metu kai dirba EGRas. Na dar galima perpūst kitą ECMo softą kuriame nebūtų vietos EGRui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai kiek perskaiciau tai abu apei ta pati, tik pas mus korekcijose supratimas skiriasi :D tik tiek kad as suprantu ta visa reikla, jei varikliui reik 10 ltr. tai jis tiek ir gauna, tiek ir sumatuoja mafas, tik tiek kad jei dirba egr'as is maf'o gautus parodymus kompas koreaguoja ir tuos tarkim 2 ltr oro kuriuos gauna per egera, jis nuima nuo mafo parodymu :D nu cia labai labai labai viskas grubiai :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TEN IR DAUGIAU YRA paieskokit ir rasit kam idomu,kaip ismontuot visa EGR sistema is Land Roverio

kol masina nauja tai cia viskas grazu taciau kaip viskas atrodys po 300 000km? O pas mus tokiu dauguma todel mums viso to ir nereikia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai kiek perskaiciau tai abu apei ta pati, tik pas mus korekcijose supratimas skiriasi :D

Na tai taip kad apie tą patį, ir rašydamas tai žinojau jau. Va tik tu kiekvieno mazgo veikimą o aš bendrais bruožais. Bet nemanau kad blogai padariau į visą tai iš kitos pusės pažiūrėjęs, taip s'kant, nepraustaburnio akimis :D

 

Visiškai sutinku kad čia labai labai grubiai, bet daugelis dabar bent supras kaip ten kas veikia. Savaime aišku galima būtų leistis į gilią diskusiją ir kiekvieno atvejo analizę bet kam to reikia. Manau pritarsi tai mano minčiai kad jei įdėtas kažkoks papildomas įtaisas kuris neįtakoja variklio darbo tai jį galima išmest be pasėkmių pačiam varikliui ir jo darbui. :)

 

P.s. O po 300.000 km tai vaizdas dažnai toks gražus būna kad technikinės dėl dūmingumo nepraleidžia ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neperseniausia domejausi egr'o isemimu is jeep 4L motoro. Iki 91metu stovejo jie, o po jau nebera. Pas mane 90metu jeepas, tai egras yra. Uzsienio forumuose raso, kad tas isemimas nera i nauda (cia kalba butent apie sita motora), nes tipo pradeda labiau kaist ir dar kazkas. Tai va idomu ar pas visus taip? Beje, pas mane nera mafo, tai gal biski valdymas kitoks, o gal ir ne... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neperseniausia domejausi egr'o isemimu is jeep 4L motoro. Iki 91metu stovejo jie, o po jau nebera. Pas mane 90metu jeepas, tai egras yra. Uzsienio forumuose raso, kad tas isemimas nera i nauda (cia kalba butent apie sita motora), nes tipo pradeda labiau kaist ir dar kazkas. Tai va idomu ar pas visus taip? Beje, pas mane nera mafo, tai gal biski valdymas kitoks, o gal ir ne... :)

na noretusi suzinot kuom jie motyvuoja kaitima, nes atvirksciai EGR'o buvimas galetu teoriskai padidinti kaitima variklio ba i degimo kamera metamos karstos ismetimo dujos

o kai nera mafo, kompas ziuri i sklende ir i liambdos parodymus (gal dar koki sensoriuka) ir daro korekcijas pagal lenteles sukistas i kompa, jei liambda rodo kad per liesas kompas kitam ipurskimo takte padidina purkstuko atsidarimo laika, o jei per riebus sumazina

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.