Pereiti prie turinio

Kaip Audi b3 Tampa SUV


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 53
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

nesusilaikiau... jauciu,kad sitas projektelis vadinsis ne "is sudo vaskas" ,bet "is sudo sudas" Gaila bus darbo ir litu ismestu.Jau uz tiek,kiek abi kainavo, galima buvo padoresni dzipuka isigyt,ir ji lopyt ir prikelinet.

 

Jei nelaiko.... nereiktu viesai girtis :lol: , o jus jau ka pasiulytumet uz 2000lt nuopirk?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu as tas Subaru LT minetas "kitas Žmogus.galvojau nesiskelbsiu kol dar nevažiuoja mano sutverimas.kaip ji pavadinau pakatuskinas.bet sita tema priverte islyst i dienos šviesą

visu pirma galiu pasakyt savo nuomone apie tai kad galima nupirkt dzipa ar ne ,verta ar ne pinigai tokie ar kitokie.sudas ar ne.tai va cia kuryba o ne darbas del kazkokios tai naudos ar isskaiciavimu.ir sveikinu ,ir galva lenkiu kas tai daro. audi yra audi o audi be qutro tai boba be papu cia tarp kitko.turejau audi100 qatro turbo121 kw motoras jega po jos isigijau fronte 2,3td nemoku as su ja vaziuot iki siol .pauakstinus audi iki frontes aukscio sunkiai kas atsilaukytu ypac sniege,patarimas 1- galas turi buti auksciau uz prieki jai atvirksciai uzsoksi ant pusnies ir ilgai kasi.nes atgal nei pipt,kelti manau protingiausia dedant aukstesnes spyruokles.

dabar apie savo "vargeli" man jau arti 50 ir mano amziaus zmones linke su meskere ar prie teliko,tai ne man gal atrodau keistuoliu ,ir dar kaime bet man dzin.tai va cia randu bendraminciu o nors apie kazka panasaus galvojau seniau pradzia dave aidas 4*4 jo keturraciai.kada jau bus judesy parodysiu fotkes ir placiau aprasysiu

schema tokia: frontes trumpintas remas-nivos priekis-vw 16 td motoras-audi qatro80 gr deze-nivos razdatke-galinis tiltas sieros-abu reduktoriai audi qatro-ratai nivos standartas.silpnas motoras bet toki turejau.be to benzinine gr deze letina ir dar yra paletintojas manau bus gerai.uzvirintas laisvas priekinis difas puiki baze machaninei gervei

-nesigauna taip greitai kaip tikejaus atsiranda nauju mazgu(NIVA)minciu darai perdarai galo nematyt o kur dar apdaila.buvau nutoles kiti darbai,bet vel jau ofisas(garazas) saukia jau eisiu....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas gausis, suzinosi tik pabandes, O gal ji kraus malku visiem dzipam, ir keliu ir bekele. Tiks ir i soda ir i darba. As bandziu subaru, nesigailiu negramo, o jei buciau klauses ar verta, kas butu palaikes? :rolleyes:

 

PS, tai kiek tu nori kad ta masina pakiltu nuo zemes, kokius ratus zadi det?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dzipas uz 2000 litu ir vaziauoja ir remas geras, nefantazuokit. Ta frontera su 2.6 motoru turi trukuma varomas tik galas ir siaip kruva bedu, Mp1 nesurudijas ir .... tikrai nesamone.

O siaip kuo daugiau gaminanciu tuo daugiau patirties kuria galima dalintis. Pesimismas yra lietuviskas bruozas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va po vakar pasisedejimo ir 5 alaus buvo sugalvota, Subaru Lt deka det 5cm po traversu(po tiltu) tada pirkt ratus ir ziuret kokie telpa.

kai apacioj idesim 5cm tada pusasio tarpas padides ir visu galesim kelt jei reikes iki 18cm.

 

Dabar ratai didziauses galvos skausmas,

Alexote mazeusios yra 235/70/r15 diametras isorinis 76cm. :blink: nelabai telpa

 

ziurejau http://www.europadangos.lt/lt/padangos-4x4

deja 205/70/15 ir 215/75/15 neturi ydomu koks ju diametras.

 

daugeu randu tik 195 plocio padangas kaskaip galvoju kad seurokos.

 

audi arkos diametras priekis 70cm galas 66cm. tai pagal mane padangos doiametras turi but iki 70cm.

kazin kokios ismieros dar tiktu??

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laukiam FOTO.

Sory uzirsau vaziuokle nufotkit.

tai va uzsakem kad istekintu 5cm saibas prieki ir gale jieskosim ilgesiu varstu.

 

Beje per vargus radau komplekta padagu

205/70/R15. restauruotos 250lt\vnt. o rastas grazumo :girtas: .

 

pasak zmogaus kuris parduoda dar nevazietos ir isoriis diametras 66.

audi priekis 70cm galas 66cm.

prieki reiksgreiceusei diditi bet nedaug, nu gala jau rimceu reiks koreguot.

 

pADAGU DAR NENUPIRKOM pasilikom savaitgali apgalvot.

o tokie ratai ant stardantiniu obodu eis? ar platesniu reiks?

post-2605-13174071181004_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

schema tokia: frontes trumpintas remas-nivos priekis-vw 16 td motoras-audi qatro80 gr deze-nivos razdatke-galinis tiltas sieros-abu reduktoriai audi qatro-ratai nivos standartas.silpnas motoras bet toki turejau.be to benzinine gr deze letina ir dar yra paletintojas manau bus gerai.uzvirintas laisvas priekinis difas puiki baze machaninei gervei

Mano galva per daug sudėtiga transmisija gaunas .

Daryčiau taip:

Variklis , audi kvatro dėžė (nuo priekinio tilto difo išvedimas gervei) , razdatkė su neutralia padėtim, reduktoriai - mažiau detalių, mažiau kam sulūžt, mažiau vietos viskam reikia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepatariu det tokiu ratu iskart. Visu pirma isbandyk kaip vaziuoja su paprastom, matysi ar pakanka galios ir tada galvok kokio rasto reikia, ka nebutu taip kad tokias uzsidejas is vietos miske nepavaziuosi. Visgi paletintojo tai nera.

O del sukelimo, galejot daryt kaska panasaus, manau butu pigiau iseja. + Vietom naudoji orginalus varstus.

200801014475.jpg

200801014479.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano galva per daug sudėtiga transmisija gaunas .

Daryčiau taip:

Variklis , audi kvatro dėžė (nuo priekinio tilto difo išvedimas gervei) , razdatkė su neutralia padėtim, reduktoriai - mažiau detalių, mažiau kam sulūžt, mažiau vietos viskam reikia

Ka man atrodo tu papasakojai tapati :blink:

Ps, kaip tokiu atveju isjungsi gerve, Gi audi su centriniu difu, kaip niva.

Perdatyt galima, bet tada nuolat suks priekis (gerve) ir galas (razdetke) dasijungines.

systeme-audi-quattro-001.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka man atrodo tu papasakojai tapati :blink:

Ps, kaip tokiu atveju isjungsi gerve, Gi audi su centriniu difu, kaip niva.

Perdatyt galima, bet tada nuolat suks priekis (gerve) ir galas (razdetke) dasijungines.

Blogai konstruktoriau tau atrodo :D

 

Kas trukdo padaryt atjungiamą movą , kas trukdo difui dantračius užvirint :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blogai konstruktoriau tau atrodo :D

Tai gal paaiskink kuo skirias tavo konstrukcija? ale niekaip nedaeina.

 

Kas trukdo padaryt atjungiamą movą , kas trukdo difui dantračius užvirint :?:

Bet movos belekokios neidesi, visgi variklis ant gumu, o gerve tvirtai. Nor padaryt gamila. Problema tik tame kad nuolat plaks ta priekini difa, nor kai masina tik bekelei tegu plaka. :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal paaiskink kuo skirias tavo konstrukcija? ale niekaip nedaeina.

Pirmiausiai nebereikalinga plokštė sujunginėjant variklį su kitokia dėže ba VAG grupės variklių, nežiūrint į tai ar tai dyzelis ar bendzas, tvirtinimo taškai tokie patys - mažiau būrtų ir patikimiau ba naudojamos gamykliniai mazgai vienas kitam pritaikyti.

Toliau - nebereikalinga darosi antra razdatkė ba nuo dėžės gan nesunkai galima padaryt jėgos nuėmimą gervei.

Pati konstrukcija užima mažiau vietos - t.y. kompaktiškesnė ir tuo pačiu lengvesnė.

Jėgos nuėmimo nuo priekinio difo įjungimą-išjungimą galima padaryt paprasčiausių stabdžių pagalba (kaip tai padaryt gal jau leisiu tiems sugalvot kurie save konstruktoriais tituluoja :P ) ir taip net padvigubint greitį o kardaną paleist į priekį per kampinį reduktoriuką. Galima tą valdymą ir jungiamos movos pagalba išspręst - visa ta jungimo movos konstrukcija gan sėkmingai sutalpinama į satelitų dėžę.

Prie viso to kardaną galima paleist tiek kaire mašinos puse, tiek dešine kas leidžia lengviau pasirinkt gervę ba nesi pririštas prie kardano padėties.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano galva per daug sudėtiga transmisija gaunas .

Daryčiau taip:

Variklis , audi kvatro dėžė (nuo priekinio tilto difo išvedimas gervei) , razdatkė su neutralia padėtim, reduktoriai - mažiau detalių, mažiau kam sulūžt, mažiau vietos viskam reikia

tai kad cia tas pat ir gaunas,gal tik neaiskiai parasiau.taip ir yra qarto deze uzvirintu difu,tik butu deriau bulkos ji trumpesne dabad senukes lb ilga ir sunkiai itelpu i savo numatyta ilgi,dabar per vargus jau gaunas nivos ilgio,o niovos razdatke su neutralia ir yra ,be to juk galima atjungt ratu pavara dezeja,suksis tik priekinis dezes difas(atboras)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmiausiai nebereikalinga plokštė sujunginėjant variklį su kitokia dėže ba VAG grupės variklių, nežiūrint į tai ar tai dyzelis ar bendzas, tvirtinimo taškai tokie patys - mažiau būrtų ir patikimiau ba naudojamos gamykliniai mazgai vienas kitam pritaikyti.

Toliau - nebereikalinga darosi antra razdatkė ba nuo dėžės gan nesunkai galima padaryt jėgos nuėmimą gervei.

Pati konstrukcija užima mažiau vietos - t.y. kompaktiškesnė ir tuo pačiu lengvesnė.

Jėgos nuėmimo nuo priekinio difo įjungimą-išjungimą galima padaryt paprasčiausių stabdžių pagalba (kaip tai padaryt gal jau leisiu tiems sugalvot kurie save konstruktoriais tituluoja :P ) ir taip net padvigubint greitį o kardaną paleist į priekį per kampinį reduktoriuką. Galima tą valdymą ir jungiamos movos pagalba išspręst - visa ta jungimo movos konstrukcija gan sėkmingai sutalpinama į satelitų dėžę.

Prie viso to kardaną galima paleist tiek kaire mašinos puse, tiek dešine kas leidžia lengviau pasirinkt gervę ba nesi pririštas prie kardano padėties.

As kaskada buvau sumaste panasiai, Tik gerves bugna palieki sale deze, aiksu jei telpa. Is dezes difo kardaniuka ar panasiai jungi tiesiai i samadielkini gerves bugna, anta difo puse uzstabdzius pradeda sukti gerve. Tokiu atveju nebereik jokiu orginaliu gerviu bei dar kaskokiu deziu, ir sutaupoma svorio. Beto gerve gausis pakankamai greita.

Trukimas tik tas, kad nuolat sukantis visam riaduktoriuj, bus truputi sukamas ir pars gerves bugnas, bugnuj reik kaskokio papildomo stabdzio ar panasiai kad neatlaisvintu troso.

Greitis butu panasiai kaip cia, nes ir cia gerves bugnuj stovi riaduktorius su uzstabdytu 1 satelitu.

Cia jau su uzvirintu difu. Bet padavus gazo.

 

Aplamai jungiant gerve nuo priekinio difo, gal dar ir audines centrinis difas pagelbetu. PVZ ant kokio durpyno, ijungi gerve ir ratu sukima nesublokavus to difo, tada gal jis paskirstis vienoda greiti i gerve ir ratus, kad gerve trauktu tokiu pat greiciu kaip ratai sukas. Jei taip veiktu, butu super dalykas.

 

PS negerai kad cia taip i pievas nugribavom, bet labai idomios tokios diskusijos :rolleyes: .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va po vakar pasisedejimo ir 5 alaus buvo sugalvota, Subaru Lt deka det 5cm po traversu(po tiltu) tada pirkt ratus ir ziuret kokie telpa.

kai apacioj idesim 5cm tada pusasio tarpas padides ir visu galesim kelt jei reikes iki 18cm.

 

Dabar ratai didziauses galvos skausmas,

Alexote mazeusios yra 235/70/r15 diametras isorinis 76cm. :blink: nelabai telpa

 

ziurejau http://www.europadangos.lt/lt/padangos-4x4

deja 205/70/15 ir 215/75/15 neturi ydomu koks ju diametras.

 

daugeu randu tik 195 plocio padangas kaskaip galvoju kad seurokos.

 

audi arkos diametras priekis 70cm galas 66cm. tai pagal mane padangos doiametras turi but iki 70cm.

kazin kokios ismieros dar tiktu??

Gal jau pradejot kelt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.