danvida Sukurta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Sukurta Rugsėjo 28, 2011 (redaguota) , Tai va nutiko taip kad dzipo neturiu. ir nrsugalvoju ka nusipirkt.Kadangi dingo darbo atsirado laisvo laiko, ir netyce uzmaceu keltus subarikus kurie rke esantys visureigei kilo mintis"HOW HARD IT CAN BE??" vedinas sio nuostabaus sukio ir gime ideja audi paversti suv. as nereksiu kad audi suv greiceu mes jy darysim iki parkietniko lygio. taiva. gauta alga ir nupirkta : 800lt audi b3 1.8karbas/dujos quatro. motoras eda tepala atsakingai visa damusta tik tiltai veikia ir deze. Parvaryta tvarte stovi tarp 850 -(giros butelis dovanu) audi b3 1.8 ipurskimas auksine, grazesne gyvesne, motoras puse velnio, amortikai dar yra tik dezej 3begei ir atbulinis. SAMATA 1650+200(keliones parsivarymas)=1850 Laukem pasiu;lymu patarimu sita tema. foto Redagavo Rugsėjo 29, 2011 danvida Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Kretingiskiai yra ant audines sudeja 31 ratus, ir kiek zinau variklis 2.3, tai sankaba keicia, nes nera paletintojo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramuncikas Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 o 31 suka nedlogai variklis,uztenka galios? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramuncikas Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 prie topacio,kokia deze tinka su minimaliais perdarymais audines 1.8 varikliui kad butu varomas tik galas. apie quattro deze nekalbu,vistik ji sunkoka,gal ka mazesnio galima pritaikyti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
laudrius Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 eltuskes Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramuncikas Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 eltuskesnuo kurios butent gal zinai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zygis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Kad ilgai nestovetu ir netaptu simtmecio statyba gal pradzio pavardink ka gali savo jegom pasidaryti. Bolidai nupirkti parvaryti; Gal reiktu kilstelt ir kokias navarkes det . Padangas manau nereiktu labai piktu. Po to pavazinet kiek imanoma ir griebt bulgarke. Siulau nupjaustyt viska kas trukdo. O kas trukdys reiktu pavaziavus nusprest. Po to truputi pastiprint papildomai metalo pridejus. Zodziu reiktu autoriui pasigirt kurion pusen fantazijos ribos. Ir kokios galimybes, finansines irgi. Visagalio Googlo valioj daug yvairiu vaizdu, tik .... As asmeniskai buciau is anglijos kazka pirkes. Privalumas butu naujesnis modelis antras privalumas jei nesigaus konstruojant tai dalis pardavus mazesni nuostoliai butu. Bet cia mano nuomone. Bet autoriaus uzmojai kol kas nezinomi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tankystas Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Jei mintis yra "paversti SUV", tai nemanau kad darys monstrą su 31 MT padangom, o greičiau keltą kasdieninę mašiną.Tai bulgarkės tiuningas ko gero atkrenta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
danvida Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Nu mintis paverst pravaziu suv. Dzipo nedariu nes kaip jau sake net su 31 sankaba nelaiko.Blogeuse kad paletintojo nera, bet yra galinis dif blokatorius. subaru nesirinkau nes audi labeu patiko, nors manau su subariku mazeu vargo. Bet: dievo keliai nezinomi mintis iskelt ir piktesnius ratus sumest. Kad su parkietinkais ar turistai kad islekt pravaziuot. Pinigu nemilionai uztai stengsiuos su kuo maziau islaidu issiversti, nes veleu vistiek dzipa reiks pirkt . Atlieku matavimus kiek eitu ja pakelt kad nereiktu arku pjaut ir vaziuokles perdarineti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
laudrius Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 nuo kurios butent gal zinai?senos nuo ~83m Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ramuncikas Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 kad ir 29 ratus uzsidek ir taip retas parketnikas tave paims jau. reikejo rinktis tau iki 87 autine,tada visai kitos kartos quattro sistema,blokuojasi vidurinis diferencialas ir galinis 100%. o nuo 87 jau stovi ant knopkes ir mazdaug nuo 50km/h atjunge blokiruote. aisku visa tai galima apeiti,uztenka po galine sedyne laidus atjungti. teko po balas pasivazineti su audi 200 ir pusplikem padangom,lipa tai ispudingai kai su tokia prosvaista. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Nu mintis paverst pravaziu suv. Dzipo nedariu nes kaip jau sake net su 31 sankaba nelaiko.Blogeuse kad paletintojo nera, bet yra galinis dif blokatorius. subaru nesirinkau nes audi labeu patiko, nors manau su subariku mazeu vargo. Bet: dievo keliai nezinomi mintis iskelt ir piktesnius ratus sumest. Kad su parkietinkais ar turistai kad islekt pravaziuot. Pinigu nemilionai uztai stengsiuos su kuo maziau islaidu issiversti, nes veleu vistiek dzipa reiks pirkt . Atlieku matavimus kiek eitu ja pakelt kad nereiktu arku pjaut ir vaziuokles perdarineti. Seip pasistengus i subaru galima idet audines difa, o i audine paletintojo jau nebeidesi . Ira dar 1 varjantas, kaip su senaisiais subarikais daro, keli apie 20cm, varikli palieku aukstai, ir statai po apacia galini difa i prieki, tada palildoma razdatke. butu visu ratu 100% blokiruotes ir normalus paletintojas. As 1 subarika esu pradejas taip daryt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Del ratu, nereik stambaus protektoriaus, ir taip be paletintojo bus liudna, ipac zviro karjere, jau geriau plikesnes padangos. Svarbu gerai gazo paduot kad protektorius butu svarus, ir po truputi, bet i prieki ropos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/10861-kaip-jum-sis-kurinys/page__hl__pastates Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
danvida Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Atlikti matavimai.yra viena beda. projektuka darom dviese, tai nuomone skiresi.1) siulo kelt 10cm2) 20cm pakelus masina 10cm gauasi kad prieki reikia kelti 10cm o gala tik 7cm. tada lygiai stoves idomei ce gaunasi nevienodas kelimas o kebulas lygiai stovi??????? dar pamatavom priejom nuomones kelt 13cm prieki gala 10cm. nes jei kelsim daugeu pusasis remsis y traversa.tikejomes kad bus galima daugeu kelt , Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tankystas Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 o ka cia mažai? kaip lengvūškei - per akis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
danvida Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 o ka cia mažai? kaip lengvūškei - per akis manau pakankamai o kiek subarikus kele? mazdaug nuo iki??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tankystas Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 irgi normaliai ~10. Daugiau jau burtai prasideda, leidžia žemyn traversus, reduktorių, kardaną ir tt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Legasiai apie 5cm saibos ant amortiku, ir zaidzia su spiruoklem, dar + keli cm, bet reliai masina susikelia virs 10cm, nes pakaba tai nepriklausoma. Ant subariku galas keliamas daugiau. Mano leone kelta dedant 6cm po tiltais, ir 11cm virs amortiku, + su spiruoklesm suzaista, tai susikele daug. Sitai buvo 8cm po balkiais, ir 13cm virs amortiku, ir su spiruoklem nieko nedaryta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
danvida Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 aisku. dekui subaru uz atsakyma. tai va. galvojam kelimo buduskadangi kelimo srity patirties nedaug y galva sove kelios mitys: 1)aukstos spiruokles 4x25=100lt tik neaisku kiek laiko uztruks pajieskos 2)amortiku atboiiku gumas det y 1na amortika po 4-5 kad pakiltu 10cm 128-160lt3)tekit metalini atboinika(10cm) ir ant jo det gumini 1na. 0lt su salyga kad draugo brolis istekis uz dyka tai tik metalo beliks gaut. tai va reik apsisprest kuriuo budu ka darysim , nu patarkit kas ka manot??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Idet kitas spiruokles,ar po tom paciom kanors pakisus, daug nesukelsi, reik palikt ir atbulines eigos. Taip max 5cm realiai susikels masina.Seip nufotkink vaziuokle, tada bus aisku kaip kas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Nu viskas šaunu bet ar ne paprasčiau ir patikimiau būtų "Niva" nusipirkt o už tuos pinigus, kuriuos sukišit į projektą, aną pasidaryt - o dabar bus nei į darbą , nei į sodą Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sarunas1g Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 šiaip pamąstymams išplaukia tokios mintys: jei nivai daryt pilną nepriklausomą pakabą (ir priekį ir gale), pvz dedant quattro tiltų reduktorius, razdatkę...? o audinėm blokiruotės yra kokios? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 šiaip pamąstymams išplaukia tokios mintys: jei nivai daryt pilną nepriklausomą pakabą (ir priekį ir gale), pvz dedant quattro tiltų reduktorius, razdatkę...? o audinėm blokiruotės yra kokios?blokuoja 100%. Rezultate butu super, tik va kaip patikimumas. Niva nepasizymi tvirtais pusasiais. Ps, kaska panasaus jau daroma tokio zmogaus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas_307 Atrašyta Rugsėjo 29, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 29, 2011 Dar pagalvok, gal geriau, kai kėbulas bus horizontalus ne tuščiai mašinai, bet normaliai pakrautai. Tuščiose dažnai galas būna aukščiau už priekį, manau tai normalu. A. Atlikti matavimai.yra viena beda. projektuka darom dviese, tai nuomone skiresi.1) siulo kelt 10cm2) 20cm pakelus masina 10cm gauasi kad prieki reikia kelti 10cm o gala tik 7cm. tada lygiai stoves idomei ce gaunasi nevienodas kelimas o kebulas lygiai stovi??????? dar pamatavom priejom nuomones kelt 13cm prieki gala 10cm. nes jei kelsim daugeu pusasis remsis y traversa.tikejomes kad bus galima daugeu kelt , Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar