Pereiti prie turinio

KZJ 73 3l.TD vs hzj 73 4.2 D


Laimonas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, draugas sumane nusipirkti kazka is situ modeliu. Abu jie tu paciu 95 metu. Apie kzj kaip ir galiu papasakoti, o vat hzj-otu klausimu esu zalias,tik skaites , girdejes ir t.t. Butu labai malonu isgirsti kitu zmoniu nuomones su argumentais kodel vienas uz kita geresnis ar blogesnis. Automobilis bus naudojamas, ne vazybom, turizmo klase max., daugiau kelionem, kaip karpatai, ir prie ukio :).

Domina kuris komfortiskesnis ilgose keliones, ar labi bukas 4.2 dyzeliukas, pravazumas. Linges vs spyruokles , pakabos kelimas ir t.t.

Is anksto aciu uz jusu nuomones ir patarimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano manymu ir mano poreikiams HZJ pralošia visais atžvilgiais.... rinkčiaus KZJotą... pakanka tech duomenis sulyginti...

o dėl pakabos tuningo ir remonto - su spyruoklėm ir pigiau ir netgi atsargines vežtis jei reik kelionėje kompaktiškiau...

hzj grynai darbinis kuinas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su lingem kietas ir nekomfortiskas turetu buti. Sunkus, nepravazus palyginus su KZJ. O vietos tiek pat. Reziume darbinis kuinas mesla vezioti :rolleyes:

Jeigu po teisybe tai HZj nelabai nuo Patrol seno skiriasi. Tai tiesiog senas Patrol su Toyotos zenklu :rolleyes:

Na bet savo sarmo jis turi, graziai padarytas ir ispuoseletas puikiai atrodo ir tarnaus ilgai ir nuobodziai.

Siaip KZJ geresnis visais atzvilgiais, deja del to ir brangesnis...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš rinkčiausi HZJ :) Nors jis ir sunkesnis, ir (galbūt) mažiau pravažus, bet...Kaip bebūtų, tai heavy duty serijos mašina su atitinkamu patvarumu ir patikimumu.O ir dizainas bene geriausias iš visos 70 serijos...

Pažiūrėkit, kaip dailiai važiuoja (74 modelis, bet ne esmė):

P.S.Nuo kada jau čia 73 modelis su trilitriu varikliu brangesnis, nei su 4.2? Sakyčiau, kad yra kaip tik atvirkščiai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas zino tiksliau, kiek sveria HZJ-73 4.2D , nes internete svytuoja nuo 1900 iki 2200 ( arba kur rasti tech. parametrus) . Nes kzj 73. dokumentuose apie 1800 kg. Ir ar labai sunku instaliuoti turbina ?

 

jei kalbet apie svori, tai savo sveriau.

BJ73 linginis su 3,4D varikliu, tuscias, be zapaskes, irankiu, daigtu, be vairuotojo, su 33MT12,5 ratai su platintais diskais - 2080Kg

 

jei kalbet apie turbina 3,4D varikliui, tai kaune toks Ramas uzsidejes ir Valdas is kaisiadoriu, anie daugiau papasakotu.

kiek zinau tikrai nelindo i bloka (stumokliai ir panasiai)

pats kiek skaitinejes, tai nesikeicia bloko apacia turbininiam ar paprastam

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne apačia o vidus skiriasi... perrinkinėjau savo variklį ir žinau skirtumus...

papildomas tepimas švaistikliams ir stūmoklių aušinimas, patys stūmokliai skiriasi metalo lydiniu ir forma... forsunkės kitokį fontaną purškia ir tiesiogiai - be forkamerų... + dar turbo korektorius reikalingas ...

O šiaip pribumbasinti gali ką nori, kalusimas tik keik tai efektinga ir kiek kenkia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš rinkčiausi HZJ :) Nors jis ir sunkesnis, ir (galbūt) mažiau pravažus, bet...Kaip bebūtų, tai heavy duty serijos mašina su atitinkamu patvarumu ir patikimumu.O ir dizainas bene geriausias iš visos 70 serijos...

Pažiūrėkit, kaip dailiai važiuoja (74 modelis, bet ne esmė):

P.S.Nuo kada jau čia 73 modelis su trilitriu varikliu brangesnis, nei su 4.2? Sakyčiau, kad yra kaip tik atvirkščiai...

Geras video :rolleyes: Grasuz masiniukas, man ir HZJ lasbai patinka, ypac isvaizda...

Kas liecia kaina, tai pries dar 3 metus HZJ buvo retas pardavime ir brangesnis. Jau pora metu KZJ brangsta ir pradejo daznai lenkti HZJ kaina. Kiek paskutiniu metu ziurejau, tai atsirado pigiu nemazai parduodamu modeliu HZj Olandijoje... O KZJ tik mazeja ir kaina kyla ir kyla...Nieko nera pastovaus siame pasaulyje :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei lyginti patikimumą tarp šitų 2 TLC, tai visi pliusai tik už HZJ, vien ko verti jos tiltai su nukrautais pusašiais ir HD reduktoriaus poromis. Šitas TLC be problemų nukeliaus ir grįš atgal iki Vladivostoko ar Lisabonos savo eiga. Su KZJ tai irgi įmanoma, bet reikia pasiruošti rimtesnėm problemom, nes jis neskirtas ekspedicijoms.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip kazkada ziurinejau manuala tai netik mechanine dalis ten skiriasi, pakankamai daug skirtumu ir elektineje.

Tikrai ne bereikalo gamintojas kiekviename zingsnyje vadina ivairius mazgus Heavy Duty.

As manau isliekamoji verte tai tik HZJ puseje :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.