Pereiti prie turinio

interkuleris i y60


Rekomenduojami pranešimai

na del arkliu tai nzn kiek tiksliai padidejo, bet su ranka ant sirdies galiu pasakyti kad sikna pajaute, shustresnis pasidare. o del koliko tai liko viskas tas pats niekas nebuvo pjauta grezta ir pan.

O taip ranką ant širdies padėjus kiek laiko pats su jo nevažiavai ? ;)

Kartais net saloną išvalius atrodo kad mašina geriau traukia B)

 

Sąžiningai pasakius netikiu kad vien tik nuo IC pastatymo išauga trauka taip kad jau pajustum ba ir pajunginėjom , ir atjunginėjom tą pačią valandą - ir nieko tokio stebūklingo nepajutom kad kas ženkliai keistusi :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 75
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

O taip ranką ant širdies padėjus kiek laiko pats su jo nevažiavai ? ;)

Kartais net saloną išvalius atrodo kad mašina geriau traukia B)

 

Sąžiningai pasakius netikiu kad vien tik nuo IC pastatymo išauga trauka taip kad jau pajustum ba ir pajunginėjom , ir atjunginėjom tą pačią valandą - ir nieko tokio stebūklingo nepajutom kad kas ženkliai keistusi :rolleyes:

 

tata nmaturoij turetu jaustis, ale netikiu kad jau zymiai,

 

Takashi gal tu nori prasisukti ant g-meterio ir paziureti kiek tiksliai arklio gavai pliuso sakykim lyginant su manuoju...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TATA neturiu visisko noro cia su tavim gincytis, tiesiog sakau ka as pajauciau, aisku kaikurie cia jau galvoja kad interkuleri idejai tai jau prispaus prie sedyniu, taip tikrai nera, bet skirtuma pajauciau.

 

owca, na idomu butu, o kiek tu gavai prieaugio , gali i PM parasyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TATA neturiu visisko noro cia su tavim gincytis, tiesiog sakau ka as pajauciau, aisku kaikurie cia jau galvoja kad interkuleri idejai tai jau prispaus prie sedyniu, taip tikrai nera, bet skirtuma pajauciau.

 

owca, na idomu butu, o kiek tu gavai prieaugio , gali i PM parasyti.

 

galiu viesai pasakyti as IC nedejau ir nedesiu... as turba uzsimeciau didesne... tai vat man ir idomu... kita savaite manes nebus o poto kai noresi duok i PM zinoti ir susibegsim kai kur ir prasuksim ;) man ir savaji idomu bus prasukti nes nezinau ka anas turi dabar su naujaja turba...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TATA neturiu visisko noro cia su tavim gincytis,.

Takashi , aš irgi neturiu jokio ūpo ginčytis dėl to IC efektyvumo bet turiu keletą pastebėjimų ta tema.

Oro srautas ties ta vieta kur stovi ta kišenė oro paėmimui nėra įtin didelis - rinkdamas vietą oro paėmimui važinėjau gerą pusdienį savo Patrulį lapeliais apklijavęs ir žiūrėjau kurioj vietoj intensyviausias oro srautas. Ta vieta yra panašiai 1/4 nuo kapoto galo. O toj vietoj kur pas patį kišenė lapeliai gulėjo sau ramiai ant kapoto nejudėdami. Oro paėmimą keliu virš kapoto su tuo tikslu kad oras būtų švaresnis ir jo daugiau nei imant iš posparnio kur pastoviai arba dulkės , arba drėgmė.

 

Šiaip tai aš pirmiausiai išsivalyčiau oro kolektorių , susivesčiau kolektoriaus ir galvos angas kad neliktų "slenksčių" ir visokių kitokių nelygimų. Susitvarkyčiau kuro purkštukus kad anie kurą išpurkštų o ne "myžčiotų" , tiksliai nusistatyčiau įpurškimo kampą ir susitvarkyčiau duslintūvą kad dujų išmetimas būtų lengvas.

Visą tai padarius efektas būna žymiai didesnis nei nuo IC radijatoriaus per visą mašinos priekį ba ištikro IC yra tik plika akim matoma ir ne pati svarbiausia dalis visų kitų nematomų variklio modernizavimo darbų.

 

P.s. Sėkmės galingumo matavimuose ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

lapelis tu lapelis, galetum F-1 aerodinamikos skyriuje dirbt (draugiskai) ;)

Šiaip tai jaunystėj esu padaręs ne vieną bereikalingą racionalizaciją vien iš asmeninio įsitikinimo kad taip bus itin gerai ir dėsiu visus vietą. Deja stebūklų nebūna ir gamtos dėsnių neapgausi tai šiai dienai pirmiausiai prieš ką nors darydamas susirenku pilną info , kelis kartus perskaičiuoju ar verta ir ką tai duos, padarau visus įmanomus testus ir tik po to darau kad nereiktų perdarinėt po kelis kartus. :)

 

P.s. O aerodinamika dalykas rimtesnis nei pačiam atrodo (čia irgi draugiškai) :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 7 mėnesių...

Pratesiant tema.

Mastau susimontuoti interkuleri i TLC80.

Variklis 4,2 su turbu.

Klausimas butu toks:

Ar tinkamas interkuleris nuo mitsubo 2,8, ar nieko blogo jei jis stoves virs variklio, bo prieki vietos nebeturiu.

Ar vasara miske nebus atvirkstinis procesas.

Kiek isskaiciau kituose forumuose, atsiliepimai teigiami.

Detaliau radau kalba ir nuotraukas 4 Runeriui.

 

Moderatoriaui!

Ar galima permesti i konstruktoriu, bo bijau, kad cia visi Nissanistai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pratesiant tema.

Mastau susimontuoti interkuleri i TLC80.

 

Moderatoriaui!

Ar galima permesti i konstruktoriu, bo bijau, kad cia visi Nissanistai :)

Būtinai reikia perkelt ba TOYOTA variklių darbo principas ir procesai vykstantys variklio viduj kardinaliai skiriasi nuo to kas NISSAN varikliuose :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano nuomone, jei virs variklio stoves tai jo funkcionavimas siek tiek nukentes (bet nezenkliai) nuo variklio sklindancios temperaturos.

As planuoju ventiliatoriu sumontuot apacioj radiatoriaus.

Turiu vietos po kapotu, tad galiu drasiai statyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagrindinai naujos mašinos šiai dienai turi panašaus litražo variklius (MB;VW), o jų radijatoriai bus gan brangūs. Kaip atskaitos tašką galima imt įsiurbimo koliko šlangos pajungimo diametrą - jei interkolerio pajungimo diametras toks pat tai didelė tikimybė kad ir jo pralaidumas bus pakankamas.

O jei paraleliai sujungt du nuo kokio dvilitrio varklio :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau , galbu klystu, bet manau cia priklauso nuo turbo, jei pvz mitsubo pucia 0.8 bar ir turi svo gamyklinis intercooleri ir land cruiser'io irgi 0.8 pucia tai statant mitsubo intercooler problemu manyciau neturetu buti, tai prie ko cia kubatura,jei klystu pataisykite.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau , galbu klystu, bet manau cia priklauso nuo turbo, jei pvz mitsubo pucia 0.8 bar ir turi svo gamyklinis intercooleri ir land cruiser'io irgi 0.8 pucia tai statant mitsubo intercooler problemu manyciau neturetu buti, tai prie ko cia kubatura,jei klystu pataisykite.

Prie ko čia slėgis jei pagrindinis rodiklis kiekis .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

mano nuomone, jei virs variklio stoves tai jo funkcionavimas siek tiek nukentes (bet nezenkliai) nuo variklio sklindancios temperaturos.

 

Sveikas, aprasyk placiau nuo kokio modelio dejai interculeri ir kodel pvz nedejai ten kur yra standartiskai pas NP Y61 su 2.8 virs variklio, nes pagal mane tai ten kur dabar ydejai po apacia yra sparno skarda ir oras tiesiai y ja atsimusa o ten toj vietoj kur virs variklo tai skyle kiaurai zemyn???

post-8368-13294888382745_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, visu pirma viskas prasidejo nuo to, kad jei pastatysi virs variklio kaip y61 tai bus labai blogas priejimas prie tepalo sciupo (na pabandziau, nepatiko, nepastaciau), sekantis pries buvo del to kad daugiau tu visokiu slangu ir svarbiausia taip statant reiktu perdarinet kolika, dar vienas pries, kad kaip sake kazkuris forumietis pries tai kad virs variklio pastatytas kolikas praranda siek tiek savo savybiu del variklio skleidziaos silumos, na ir paskutinis pries daugiau vizualinis tai del to kad pjaunant kapota ir statant gaubta skyle papuola ant tos linijos viduri kapoto, na pasirode neestetiska na ir atmeciau . Db "uz" kodel pastaciau i ta vieta kur stovi :D na pritaikant mitsubo coolerio visa konstrucija tiko uzimama vieta t,y nedidele tam kad ji ikist i maniske vieta t.y ten ura daugiau erdves vykrutasams. sekantis uz viskas graziai susijungia slangom su atitinkamais posukiai ir nereikia perdarinet koliko, na ir toliau nuo variklio biskuci, na ir vizualinis aspektas kad gaubtas ant kapoto papuola ant plokstumos. (pirmas kartas kai atsisedau uz vairo ir pamaciau ta "guza" ant kapoto buvo savotiskas is serijos nu gal ir nieko :D o paskui prisiziurejus tapo sexovas . tai tiek mano cia sapalioniu, jei kils klausimai ar noresit pamatyt gyvai tam tikras vietas visad drasiai rasykit :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

P.A cooleris nuo mitsubo pajero sport. gal del to kad variklis irgi 2.8 turba pagal gamintoja ta pati pucia ka ir GR'ine del to ir pasirinkau. o matavausi nuo y61 tai tas interkuleris per aukstai stovi jei statyt virs variklio. o i sona kisant per mazai vietos nes pas ji daugiau visokiu pribambasu. tai tiek butu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"kur dabar ydejai po apacia yra sparno skarda ir oras tiesiai y ja atsimusa" manau sitas momentas dzyn kadangi oras vistiek kazkur nueis toliau, o musu uzdavinys atsaldyt interkuleri o jis saldomas is virsaus ir net propeileris kuris stovi po juo siurbia ora is virsaus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"kur dabar ydejai po apacia yra sparno skarda ir oras tiesiai y ja atsimusa" manau sitas momentas dzyn kadangi oras vistiek kazkur nueis toliau, o musu uzdavinys atsaldyt interkuleri o jis saldomas is virsaus ir net propeileris kuris stovi po juo siurbia ora is virsaus

viskas aisku dabar, dekui uz info, as irgi bandysiu kaza pakonstruot nes miesto rezimu jisai visai bukas

net apie duju idejima pradejau galvot :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

viskas aisku dabar, dekui uz info, as irgi bandysiu kaza pakonstruot nes miesto rezimu jisai visai bukas

net apie duju idejima pradejau galvot :rolleyes:

Tai gal pirmai pradžiai išsivalyk nuo visokio brudo įsiurbimo koliką, susitvarkyk kuro sistemą ir išmetimą o jau paskui griebkis gilios modernizacijos :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal pirmai pradžiai išsivalyk nuo visokio brudo įsiurbimo koliką, susitvarkyk kuro sistemą ir išmetimą o jau paskui griebkis gilios modernizacijos :rolleyes:

 

Dekui Klevai uz patarimus buten taip ir darysiu, kuro sist. jau sutvarkyta dabar atejo metas turbai ir IC, keicant turba tuo paciu ir bus isvalyti kolektoriai o taip pat ir IC dadetas taip pat sukasi mintys ir apie 3" ismetima tik truksta dar info

Taip pat siulyciau visiems turintiems NP Y60 butinai pasitikrinti kuro sist vamzdelius jei dar nekeisti ir ta vieta kur iseina is bako vamzdukas iki slangutes ta nelemta 1cm del kurio po to kyla problemos su uzsiorinimu,kurimusi, trauka ir t.t...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.