Sarunas Atrašyta Balandžio 18, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 18, 2011 Valdai 76 "Kad tinkamai išnaudot tinkamai sumontuoto oro aušintuvo galimybes, reikalingas elektroninis kuro padavimo valdymas, priklausomai nuo į variklį tiekiamo oro temperatūros.Senos ir negudrios mašinos gali "nesuprast" to devaiso prasmės "nepyk be cia biski ne i tema pavarei! pastacius IC tau nieks nepasikeicia apart suspausto oro kelias iki kolektoriaus, ko pasekoje dazniausiai (bevek visada yra mano darytu isimciu bet labai tiksliais skaiciavimais) kai padideja lagas... viskas tu nepridedi slegio tu tik "atsaldai" suslegta ora... del to nereikia nei kuro kiekio didinti nei mazinti... hebryte kas is Vilniaus jai noresit kas uzsimetes IC galesiu prasukti su G-meteriu (issiaiskinsit kiek AG ir Nm) padides jums isidejus ir pries dejima IC duodu garantija max 5kW duok dieve 10 kW tai nusilenksiu pries jus ) ir tada pusliu sau statytis )) cia rimtai: jai kas rimtai galvojat detis siulau pries tai prasukti masiniuka ir poto ir pamatysit ka jums jis dave tam kas rimtai galvoja bus FOR free !!!Ne tik rimtai galvoju, bet jau ir pastatytas IC, - liko tik slangas parinkt ir pajungt... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 19, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 19, 2011 max 10 kilovatu?Užmušk ale nesupratau ką tuom nori pasakyt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SEMION Atrašyta Balandžio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 20, 2011 noriu pasakyt ta kad viskas imanoma. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
karlesasx Atrašyta Balandžio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 20, 2011 ymanoma viskas:) bet ar reikia:) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
owca Atrašyta Balandžio 22, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2011 max 10 kilovatu? jai palieki viska standart ir tik imeti IC taip max 10 kW tikrai neperkur daugiau, jai vazinesi trasoij... bet jai i balas tai tolko mazai... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Gegužės 9, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 9, 2011 nepyk be cia biski ne i tema pavarei! pastacius IC tau nieks nepasikeicia apart suspausto oro kelias iki kolektoriaus, ko pasekoje dazniausiai (bevek visada yra mano darytu isimciu bet labai tiksliais skaiciavimais) kai padideja lagas... viskas tu nepridedi slegio tu tik "atsaldai" suslegta ora... del to nereikia nei kuro kiekio didinti nei mazinti...Kolega, ar mokykloj fiziką mokeisi bent kiek? Pastačius interkūlerį, pasikeičia ne tik "suspausto oro kelias iki kolektoriaus", bet ir oro temperatūra, galutiniam rezultate keičiasi oro tankis.Kuo tankesnis oras, tuo daugiau jo galima "įstumti" į variklio cilindrus.Tačiau, jei tuo pat metu nebus tiksliai koreguojamas į cilindrus įpurškiamo kuro kiekis, efektas nuo IC bus nelabai jaučiamas...O tikslios korekcijos galimos tik ECU pagalba, kuri įvertina ir oro temperatūrą/srautą.Joks paprastas mechaninis siurblys šito negali padaryti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gegužės 9, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 9, 2011 O tikslios korekcijos galimos tik ECU pagalba, kuri įvertina ir oro temperatūrą/srautą.Joks paprastas mechaninis siurblys šito negali padaryti.Šiaip tai su pirmom mašinom turinčias IC susidūriau prieš 20 metų kai į Lietuvoj pradėjo atsirast pirmi vakarietiški sunkvežimiai. O juose jokia elektronika net nekvepėjo ba tai buvo mažiausiai 10 metų senumo mašiniukai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Gegužės 9, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 9, 2011 Šiaip tai su pirmom mašinom turinčias IC susidūriau prieš 20 metų kai į Lietuvoj pradėjo atsirast pirmi vakarietiški sunkvežimiai. O juose jokia elektronika net nekvepėjo ba tai buvo mažiausiai 10 metų senumo mašiniukai. Manyčiau, sunkvežimiuose tas daiktas turėtų teigiamai atsiliept variklio resursui, vėsesnio oro pagalba O, pvz., TLC turbodyzeliuose interkūlerių nebuvo iki tol, kol neatsirado elektronika valdomi kuro siurbliai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gegužės 9, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 9, 2011 Manyčiau, sunkvežimiuose tas daiktas turėtų teigiamai atsiliept variklio resursui, vėsesnio oro pagalba .Va čia ir yra pati esmė ir paskirtis IC , o ne oro tankio padidinimas ar visokie kitokie moksliški išmąstymai. Oro tankį galima pasiekt dviem būdais - spaudžiant arba vėsinant, o degimo kameros temperatūra pažemint tik vėsinant viską ką įmanoma atvėsint. Pakliuvęs šaltas oras vėsina degimo kamerą taip apsaugodamas nuo per didelės temperatūros tiek galvą , tiek ir stūmoklį. Pakol iš mažo gabarito (yra toks terminas kaip "gabaritinis galingumas") nebuvo laužiami dideli galingumai tai ir papildomo aušinimo nereikėjo. Kažkodėl kaip degimo katalizatorių visi puikiai žino azoto suboksidą nors kodėl būtent anas reikalingas o ne gryna deguonis ( o deguonis būtų žymiai efektingiau ir pigiau) mažai kas susimąsto. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
owca Atrašyta Gegužės 10, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 10, 2011 Tata - kiek isivaizduoji temp pries IC ir uz jo ? esant lauke +20 ir dirbant turbai pilnu apkrovimu ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Gegužės 10, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 10, 2011 ir man idomu koks temp. skirtumas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Gegužės 10, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 10, 2011 Va čia ir yra pati esmė ir paskirtis IC , o ne oro tankio padidinimas ar visokie kitokie moksliški išmąstymai. Oro tankį galima pasiekt dviem būdais - spaudžiant arba vėsinant, o degimo kameros temperatūra pažemint tik vėsinant viską ką įmanoma atvėsint. Pakliuvęs šaltas oras vėsina degimo kamerą taip apsaugodamas nuo per didelės temperatūros tiek galvą , tiek ir stūmoklį. Pakol iš mažo gabarito (yra toks terminas kaip "gabaritinis galingumas") nebuvo laužiami dideli galingumai tai ir papildomo aušinimo nereikėjo. Kažkodėl kaip degimo katalizatorių visi puikiai žino azoto suboksidą nors kodėl būtent anas reikalingas o ne gryna deguonis ( o deguonis būtų žymiai efektingiau ir pigiau) mažai kas susimąsto. Paskutinė pastraipa užmušė Tamsta parašei visą traktatą apie variklio degimo kameros vėsinimą, o po to siūlai gryną deguonį naudoti degimo paspartinimui... Nors, man tai negaila, gali drąsiai bandyt, arba savo klientams parekomenduot... Kažin, kodėl dauguma perka degtinę(viskį, brendį etc.), o ne gryną spiritą?Taigi būtų ir pigiau, ir efektas didesnis... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gegužės 10, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 10, 2011 To Valdas :Prieš šaipantis, broliuk, reiktų gerai įsiskaityt į tą paskutinę pastraipą, ir patarčiau į kiekvieną žodį ba ten siūlymo naudot gryną deguonį vietoj NOSo nebuvo To OWCA :Matavom standartinei Opel Vectrai su 1,7Td (Izudzu) tai prie lauko temperatūros apie 15 laipsnių ir greičio apie 100km temperatūros kritimas buvo tarp 50 ir 80 laipsnių , važiuojant miesto režimu krisdavo tik apie 20-30 laipsniukų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Gegužės 10, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 10, 2011 To TataKlevas Jei pasakysi bent vieną teisingą argumentą apgynimui teorijos apie O2 kaip, cituoju, "degimo katalizatorių" vidaus degimo varikliuose, eisiu iškart išpažinties pas kunigą Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
owca Atrašyta Gegužės 11, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 11, 2011 To TataKlevas Jei pasakysi bent vieną teisingą argumentą apgynimui teorijos apie O2 kaip, cituoju, "degimo katalizatorių" vidaus degimo varikliuose, eisiu iškart išpažinties pas kunigą is esmes tata buvo teisus, kaip katalizatorius naudojamas deguonis yra faktas o kodel naudojamas suboksidas: anas nera toks aktyvus kaip deguonis, suboksidas esant tam tikrai temperaturai lengvai skyla i azota ir deguoni, o deguonis grynas yra gan pavojingas sureagaves su tepalu sprogsta... tad cia mano nuomone kodel jo nenaudoja.... o kas liecia IC tata tu manai tas 20-30 ar 50 laipsniu labai atausins variklio vidu (degimo kamera)? tai man idomu kokia temperatura tada pute turba jai anas ausindavo 50-80 laipsniu? ciota tut zaperduzo (arba neteisingai kazka parasei)pats puikiai zinau sita matora nes tevukas laksto su juo pastoviai pats ta masina priziuriu tai ir zinau kur jo IC... bet niekad nejauciau kad anas degtu.... mano praktikoje buvo toks atvejis: A4 1.8 l 20V turbo benzas 318Ag 270Nm pries IC 50 uz IC 40-38 C prie +20C lauke esant max apkrovoms (IC didesnis isnestas i prieki +60% dydis)(vaziuojant 400m.) iskart kad sukonkretinti vamzdyno nuo turbos iki IC apie 30cm nerudijantis plienas mano perdarytas gal dar ir tas turejo itakos... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gegužės 11, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 11, 2011 To TataKlevas Jei pasakysi bent vieną teisingą argumentą apgynimui teorijos apie O2 kaip, cituoju, "degimo katalizatorių" vidaus degimo varikliuose, eisiu iškart išpažinties pas kunigą Tai pagal tamstelę degimo procesas vyksta be deguonies Nu kažkaip neteko tokio dar sutikt degimo kur būtų apseita be deguonies - ir kuo jos daugiau tuo geresnis degimas . Šiaip tai žodis katalizatorius turi kelias reikšmes , tame tarpe ir kaip degimo proceso gerintojas. Tai kad gali jau pradėt ieškot kunigo-klebono Kad naudojamas NOS dėl saugumo tai tik iš dalies - vardan saugumo azotą galima pakeist ir kitom nedegiom dujom. Azoto suboksidas naudojamas būtent dėl azoto - skilimo metu dalinasi į deguonį (degimo palaikymui) ir azotą degimo kameros vėsinimui. Prieš gerą ketvirtį amžiaus Jurbarko greitukių vairuotojai buvo išmąstę tokį dalyką - į korbą "Latvijai" paduot deguonį (greitukėse toks dalykas kaip deguonies balionas buvo privalomas ir tais laikais) tai "Latvija" į Vilkijos kalną 4-ta pavarą razgoną imdavo tik kad stūmuoklių pirštai barškėt pradėdavo. Kai pagret kelis motorus nuo tokio tiuningo užlenkė (nu ryškiai padaugino atsukdami kraniuką ir stūmuokliai ištirpo) tai valdžia greit užraukė tą visą reikalą. Kas dėl matavimų tai ten viskas gerai ir teisingai- nu arba mūsų termometras ėmė ir pamelavo. Termometro daviklį pirmą kartą įsmeigėm į šlangą kuo arčiau turbinos ( prie pilnos apkrovos 100'laipsnis termometras užškalino), antrą kartą iškart po intercolerio. Efektingiausiai aušinama buvo kai buvo važiuojama greitai ir prieš vėją ba IC aušinamas pasyviai - nuo oro srauto.Kas liečia ar turi reikšmę kelios dešimtys laipsnių galiu į tai pasakyt tik tiek - kai degimo kameroj temperatūra degimo metu būna palei 2000C tai ir 20 laipsnių šaltesnis oras kai ką duoda. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Gegužės 12, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 12, 2011 Tai pagal tamstelę degimo procesas vyksta be deguonies Nu kažkaip neteko tokio dar sutikt degimo kur būtų apseita be deguonies - ir kuo jos daugiau tuo geresnis degimas . Šiaip tai žodis katalizatorius turi kelias reikšmes , tame tarpe ir kaip degimo proceso gerintojas. Tai kad gali jau pradėt ieškot kunigo-klebono Kad naudojamas NOS dėl saugumo tai tik iš dalies - vardan saugumo azotą galima pakeist ir kitom nedegiom dujom. Azoto suboksidas naudojamas būtent dėl azoto - skilimo metu dalinasi į deguonį (degimo palaikymui) ir azotą degimo kameros vėsinimui. Prieš gerą ketvirtį amžiaus Jurbarko greitukių vairuotojai buvo išmąstę tokį dalyką - į korbą "Latvijai" paduot deguonį (greitukėse toks dalykas kaip deguonies balionas buvo privalomas ir tais laikais) tai "Latvija" į Vilkijos kalną 4-ta pavarą razgoną imdavo tik kad stūmuoklių pirštai barškėt pradėdavo. Kai pagret kelis motorus nuo tokio tiuningo užlenkė (nu ryškiai padaugino atsukdami kraniuką ir stūmuokliai ištirpo) tai valdžia greit užraukė tą visą reikalą. O kurioj vietoj aš sakiau, kad degimo procesas įmanomas be deguonies?Nesakiau aš šito O dabar jau ir pats beveik teisingai argumentavai, kodėl gryno deguonies negalima naudoti vidaus degimo varikliuose vietoj to paties azoto suboksido. Visų pirma, skystą N2O mes galim turėt taip pat lengvai, kaip ir kokį niekingą propaną, o deguonies-ne...Tam reikalingas didelis slėgis, žema temperatūra...Paprastam vartotojui visa tai nelabai prieinama.Reiškia, turim didelį ir sunkų deguonies balioną, kurio užtektų nelabai ilgam.Skysta fazė turi didesnį tankį, nei dujos, ar ne? Antra, azoto suboksidas, būdamas skystas, turi didelį vėsinimo efektą jau patekdamas į variklio degimo kamerą, to neturi deguonis... Trečia, azoto suboksidas atpalaiduoja deguonį tik degimo proceso metu, iki to momento jis vis dar yra cheminis junginys(žr. antrą punktą).Deguonis, patekęs į degimo kamerą, sukels ne ką kitą, o detonaciją, nes ten įkaitusių paviršių labai jau gausu Iš čia ir visi ištirpę stūmokliai ir visa kita...Pasekmės neprognozuojamos. Taip kad sorry, my friend, nebus tai nei pigiau, nei efektingiau... Ir pas kunigą aš neisiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gegužės 12, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 12, 2011 Visą tai apie azoto suboksidą jau senai žinojau, todėl ir sakiau kad būtent kodėl anas naudojamas o ne gryna deguonis mažai kas susimąsto Kas liečia pigumą tai tik tiek pasakysiu kad deguonies balioną galima pasikeist kiekvienam didesniam miestelį ir kainuoja tikrai ne karvę. Dėl saugumo kitas klausimas - viskas priklauso kaip išpildyta pati deguonies padavimo aparatūra (dujų įranga bele kaip sumontuota irgi sprogsta) ir kiek tos deguonies yra paduodama. Tam mano aprašytam atvėjį viskas buvo padaryta eksprontu, nesigilinant į tai kad variklis tokiam galios didinimui nepritaikytas ir ryškiai perlenkta lazda. O stūmokliai sėkmingai tirpsta ir be šitų draginių navarotų, užtenka tik be proto užčipuot variklį ir be proto aną pavaikyt. Aš nesakau kad deguonis yra geriau už azoto suboksidą , bet iki tam tikros ribos ją irgi galima naudot. Čia būtų galima ginčytis ir ginčytis bet ar verta, o ir tema ne apie tai A va dėl vizito pas kunigėlį jau galima ir pasiginčyt - pats pripažinai kad vistik deguonis , papildomai paduota į degųjį mišinį, veikia kaip degimo katalizatorius tai kad pradėk skaičiuot griekus ir kaupk drąsą kelionei pas dvasišką tėvelį Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Gegužės 12, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 12, 2011 Teisingai, tema ne apie tai,pasiginčijom ir užteks Ir apskritai, visi įsivaizduoja, kad vos įdėjus interkūlerį, variklio galia stebuklingai išaugs...paduodamo kuro kiekį reikia didinti, va tada galios bus kiek tik širdis geidžia...ir kišenė tempia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tonis Atrašyta Gegužės 25, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 25, 2011 Taigi uzvedziau tema apie interkulerius ir noreciau parodyti Jusu teismui mano ideta interkuleri. Kritika irgi laukiama. Keleta vaizdu...Jei kam kils techniniai klausimai (kas, kur , pro kur ir kodel rasykite) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gegužės 25, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 25, 2011 Nu gražiai padaryta va tik kažin kaip ten su arklių bandos padidėjimu Įsiurbimo kolektorius gimtas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tonis Atrašyta Gegužės 26, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 26, 2011 na del arkliu tai nzn kiek tiksliai padidejo, bet su ranka ant sirdies galiu pasakyti kad sikna pajaute, shustresnis pasidare. o del koliko tai liko viskas tas pats niekas nebuvo pjauta grezta ir pan. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tonis Atrašyta Gegužės 26, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 26, 2011 skirtumas toks kaip po 92 benzo ipilciau 98. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Gegužės 26, 2011 Dalintis Atrašyta Gegužės 26, 2011 na del arkliu tai nzn kiek tiksliai padidejo, bet su ranka ant sirdies galiu pasakyti kad sikna pajaute, shustresnis pasidare. o del koliko tai liko viskas tas pats niekas nebuvo pjauta grezta ir pan. Na... Byski pjauta byski grezta-Kapotas ????? Draaugishkai-o siaip CIULNIAI ATLIKTA.......... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tonis Atrašyta Gegužės 26, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 26, 2011 cia buvo del koliko sakyta kad nieko nebuvo su juo daroma viskas pajungta i senas vietas o kaipotas, tai jo pjautas kadangi tada nebutu efekto is interkulerio. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar