Pereiti prie turinio

interkuleris i y60


Rekomenduojami pranešimai

Valdai 76

 

"Kad tinkamai išnaudot tinkamai sumontuoto oro aušintuvo galimybes, reikalingas elektroninis kuro padavimo valdymas, priklausomai nuo į variklį tiekiamo oro temperatūros.Senos ir negudrios mašinos gali "nesuprast" to devaiso prasmės B) "

nepyk be cia biski ne i tema pavarei! pastacius IC tau nieks nepasikeicia apart suspausto oro kelias iki kolektoriaus, ko pasekoje dazniausiai (bevek visada yra mano darytu isimciu bet labai tiksliais skaiciavimais) kai padideja lagas... viskas tu nepridedi slegio tu tik "atsaldai" suslegta ora... del to nereikia nei kuro kiekio didinti nei mazinti... hebryte kas is Vilniaus jai noresit kas uzsimetes IC galesiu prasukti su G-meteriu (issiaiskinsit kiek AG ir Nm) padides jums isidejus ir pries dejima IC duodu garantija max 5kW duok dieve 10 kW tai nusilenksiu pries jus :)) ir tada pusliu sau statytis :)))

 

cia rimtai: jai kas rimtai galvojat detis siulau pries tai prasukti masiniuka ir poto ir pamatysit ka jums jis dave ;) tam kas rimtai galvoja bus FOR free !!!

Ne tik rimtai galvoju, bet jau ir pastatytas IC, - liko tik slangas parinkt ir pajungt... :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 75
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

  • po 3 savaičių...

 

nepyk be cia biski ne i tema pavarei! pastacius IC tau nieks nepasikeicia apart suspausto oro kelias iki kolektoriaus, ko pasekoje dazniausiai (bevek visada yra mano darytu isimciu bet labai tiksliais skaiciavimais) kai padideja lagas... viskas tu nepridedi slegio tu tik "atsaldai" suslegta ora... del to nereikia nei kuro kiekio didinti nei mazinti...

Kolega, ar mokykloj fiziką mokeisi bent kiek? :)

Pastačius interkūlerį, pasikeičia ne tik "suspausto oro kelias iki kolektoriaus", bet ir oro temperatūra, galutiniam rezultate keičiasi oro tankis.Kuo tankesnis oras, tuo daugiau jo galima "įstumti" į variklio cilindrus.Tačiau, jei tuo pat metu nebus tiksliai koreguojamas į cilindrus įpurškiamo kuro kiekis, efektas nuo IC bus nelabai jaučiamas...O tikslios korekcijos galimos tik ECU pagalba, kuri įvertina ir oro temperatūrą/srautą.Joks paprastas mechaninis siurblys šito negali padaryti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tikslios korekcijos galimos tik ECU pagalba, kuri įvertina ir oro temperatūrą/srautą.Joks paprastas mechaninis siurblys šito negali padaryti.

Šiaip tai su pirmom mašinom turinčias IC susidūriau prieš 20 metų kai į Lietuvoj pradėjo atsirast pirmi vakarietiški sunkvežimiai. O juose jokia elektronika net nekvepėjo ba tai buvo mažiausiai 10 metų senumo mašiniukai. :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai su pirmom mašinom turinčias IC susidūriau prieš 20 metų kai į Lietuvoj pradėjo atsirast pirmi vakarietiški sunkvežimiai. O juose jokia elektronika net nekvepėjo ba tai buvo mažiausiai 10 metų senumo mašiniukai. :rolleyes:

Manyčiau, sunkvežimiuose tas daiktas turėtų teigiamai atsiliept variklio resursui, vėsesnio oro pagalba :)

O, pvz., TLC turbodyzeliuose interkūlerių nebuvo iki tol, kol neatsirado elektronika valdomi kuro siurbliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manyčiau, sunkvežimiuose tas daiktas turėtų teigiamai atsiliept variklio resursui, vėsesnio oro pagalba :)

.

Va čia ir yra pati esmė ir paskirtis IC , o ne oro tankio padidinimas ar visokie kitokie moksliški išmąstymai. Oro tankį galima pasiekt dviem būdais - spaudžiant arba vėsinant, o degimo kameros temperatūra pažemint tik vėsinant viską ką įmanoma atvėsint. Pakliuvęs šaltas oras vėsina degimo kamerą taip apsaugodamas nuo per didelės temperatūros tiek galvą , tiek ir stūmoklį. Pakol iš mažo gabarito (yra toks terminas kaip "gabaritinis galingumas") nebuvo laužiami dideli galingumai tai ir papildomo aušinimo nereikėjo.

Kažkodėl kaip degimo katalizatorių visi puikiai žino azoto suboksidą nors kodėl būtent anas reikalingas o ne gryna deguonis ( o deguonis būtų žymiai efektingiau ir pigiau) mažai kas susimąsto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va čia ir yra pati esmė ir paskirtis IC , o ne oro tankio padidinimas ar visokie kitokie moksliški išmąstymai. Oro tankį galima pasiekt dviem būdais - spaudžiant arba vėsinant, o degimo kameros temperatūra pažemint tik vėsinant viską ką įmanoma atvėsint. Pakliuvęs šaltas oras vėsina degimo kamerą taip apsaugodamas nuo per didelės temperatūros tiek galvą , tiek ir stūmoklį. Pakol iš mažo gabarito (yra toks terminas kaip "gabaritinis galingumas") nebuvo laužiami dideli galingumai tai ir papildomo aušinimo nereikėjo.

Kažkodėl kaip degimo katalizatorių visi puikiai žino azoto suboksidą nors kodėl būtent anas reikalingas o ne gryna deguonis ( o deguonis būtų žymiai efektingiau ir pigiau) mažai kas susimąsto.

Paskutinė pastraipa užmušė :D

Tamsta parašei visą traktatą apie variklio degimo kameros vėsinimą, o po to siūlai gryną deguonį naudoti degimo paspartinimui... :D

Nors, man tai negaila, gali drąsiai bandyt, arba savo klientams parekomenduot... :D

 

 

Kažin, kodėl dauguma perka degtinę(viskį, brendį etc.), o ne gryną spiritą?Taigi būtų ir pigiau, ir efektas didesnis... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To Valdas :

Prieš šaipantis, broliuk, reiktų gerai įsiskaityt į tą paskutinę pastraipą, ir patarčiau į kiekvieną žodį ba ten siūlymo naudot gryną deguonį vietoj NOSo nebuvo :angry:

 

To OWCA :

Matavom standartinei Opel Vectrai su 1,7Td (Izudzu) tai prie lauko temperatūros apie 15 laipsnių ir greičio apie 100km temperatūros kritimas buvo tarp 50 ir 80 laipsnių , važiuojant miesto režimu krisdavo tik apie 20-30 laipsniukų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To TataKlevas

Jei pasakysi bent vieną teisingą argumentą apgynimui teorijos apie O2 kaip, cituoju, "degimo katalizatorių" vidaus degimo varikliuose, eisiu iškart išpažinties pas kunigą :)

:D

 

is esmes tata buvo teisus, kaip katalizatorius naudojamas deguonis yra faktas o kodel naudojamas suboksidas: anas nera toks aktyvus kaip deguonis, suboksidas esant tam tikrai temperaturai lengvai skyla i azota ir deguoni, o deguonis grynas yra gan pavojingas sureagaves su tepalu sprogsta... tad cia mano nuomone kodel jo nenaudoja....

 

o kas liecia IC tata tu manai tas 20-30 ar 50 laipsniu labai atausins variklio vidu (degimo kamera)? tai man idomu kokia temperatura tada pute turba jai anas ausindavo 50-80 laipsniu? ciota tut zaperduzo (arba neteisingai kazka parasei)pats puikiai zinau sita matora nes tevukas laksto su juo pastoviai pats ta masina priziuriu tai ir zinau kur jo IC... bet niekad nejauciau kad anas degtu.... mano praktikoje buvo toks atvejis: A4 1.8 l 20V turbo benzas 318Ag 270Nm pries IC 50 uz IC 40-38 C prie +20C lauke esant max apkrovoms (IC didesnis isnestas i prieki +60% dydis)(vaziuojant 400m.) iskart kad sukonkretinti vamzdyno nuo turbos iki IC apie 30cm nerudijantis plienas mano perdarytas gal dar ir tas turejo itakos...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To TataKlevas

Jei pasakysi bent vieną teisingą argumentą apgynimui teorijos apie O2 kaip, cituoju, "degimo katalizatorių" vidaus degimo varikliuose, eisiu iškart išpažinties pas kunigą :)

:D

Tai pagal tamstelę degimo procesas vyksta be deguonies :?: Nu kažkaip neteko tokio dar sutikt degimo kur būtų apseita be deguonies - ir kuo jos daugiau tuo geresnis degimas . Šiaip tai žodis katalizatorius turi kelias reikšmes , tame tarpe ir kaip degimo proceso gerintojas. Tai kad gali jau pradėt ieškot kunigo-klebono :P

 

Kad naudojamas NOS dėl saugumo tai tik iš dalies - vardan saugumo azotą galima pakeist ir kitom nedegiom dujom. Azoto suboksidas naudojamas būtent dėl azoto - skilimo metu dalinasi į deguonį (degimo palaikymui) ir azotą degimo kameros vėsinimui.

 

Prieš gerą ketvirtį amžiaus Jurbarko greitukių vairuotojai buvo išmąstę tokį dalyką - į korbą "Latvijai" paduot deguonį (greitukėse toks dalykas kaip deguonies balionas buvo privalomas ir tais laikais) tai "Latvija" į Vilkijos kalną 4-ta pavarą razgoną imdavo tik kad stūmuoklių pirštai barškėt pradėdavo. Kai pagret kelis motorus nuo tokio tiuningo užlenkė (nu ryškiai padaugino atsukdami kraniuką ir stūmuokliai ištirpo) tai valdžia greit užraukė tą visą reikalą.

 

Kas dėl matavimų tai ten viskas gerai ir teisingai- nu arba mūsų termometras ėmė ir pamelavo. Termometro daviklį pirmą kartą įsmeigėm į šlangą kuo arčiau turbinos ( prie pilnos apkrovos 100'laipsnis termometras užškalino), antrą kartą iškart po intercolerio. Efektingiausiai aušinama buvo kai buvo važiuojama greitai ir prieš vėją ba IC aušinamas pasyviai - nuo oro srauto.

Kas liečia ar turi reikšmę kelios dešimtys laipsnių galiu į tai pasakyt tik tiek - kai degimo kameroj temperatūra degimo metu būna palei 2000C tai ir 20 laipsnių šaltesnis oras kai ką duoda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pagal tamstelę degimo procesas vyksta be deguonies :?: Nu kažkaip neteko tokio dar sutikt degimo kur būtų apseita be deguonies - ir kuo jos daugiau tuo geresnis degimas . Šiaip tai žodis katalizatorius turi kelias reikšmes , tame tarpe ir kaip degimo proceso gerintojas. Tai kad gali jau pradėt ieškot kunigo-klebono :P

 

Kad naudojamas NOS dėl saugumo tai tik iš dalies - vardan saugumo azotą galima pakeist ir kitom nedegiom dujom. Azoto suboksidas naudojamas būtent dėl azoto - skilimo metu dalinasi į deguonį (degimo palaikymui) ir azotą degimo kameros vėsinimui.

 

Prieš gerą ketvirtį amžiaus Jurbarko greitukių vairuotojai buvo išmąstę tokį dalyką - į korbą "Latvijai" paduot deguonį (greitukėse toks dalykas kaip deguonies balionas buvo privalomas ir tais laikais) tai "Latvija" į Vilkijos kalną 4-ta pavarą razgoną imdavo tik kad stūmuoklių pirštai barškėt pradėdavo. Kai pagret kelis motorus nuo tokio tiuningo užlenkė (nu ryškiai padaugino atsukdami kraniuką ir stūmuokliai ištirpo) tai valdžia greit užraukė tą visą reikalą.

O kurioj vietoj aš sakiau, kad degimo procesas įmanomas be deguonies?Nesakiau aš šito :)

O dabar jau ir pats beveik teisingai argumentavai, kodėl gryno deguonies negalima naudoti vidaus degimo varikliuose vietoj to paties azoto suboksido.

Visų pirma, skystą N2O mes galim turėt taip pat lengvai, kaip ir kokį niekingą propaną, o deguonies-ne...Tam reikalingas didelis slėgis, žema temperatūra...Paprastam vartotojui visa tai nelabai prieinama.Reiškia, turim didelį ir sunkų deguonies balioną, kurio užtektų nelabai ilgam.Skysta fazė turi didesnį tankį, nei dujos, ar ne?

Antra, azoto suboksidas, būdamas skystas, turi didelį vėsinimo efektą jau patekdamas į variklio degimo kamerą, to neturi deguonis...

Trečia, azoto suboksidas atpalaiduoja deguonį tik degimo proceso metu, iki to momento jis vis dar yra cheminis junginys(žr. antrą punktą).Deguonis, patekęs į degimo kamerą, sukels ne ką kitą, o detonaciją, nes ten įkaitusių paviršių labai jau gausu :) Iš čia ir visi ištirpę stūmokliai ir visa kita...Pasekmės neprognozuojamos.

Taip kad sorry, my friend, nebus tai nei pigiau, nei efektingiau...

Ir pas kunigą aš neisiu B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visą tai apie azoto suboksidą jau senai žinojau, todėl ir sakiau kad būtent kodėl anas naudojamas o ne gryna deguonis mažai kas susimąsto ;)

Kas liečia pigumą tai tik tiek pasakysiu kad deguonies balioną galima pasikeist kiekvienam didesniam miestelį ir kainuoja tikrai ne karvę. Dėl saugumo kitas klausimas - viskas priklauso kaip išpildyta pati deguonies padavimo aparatūra (dujų įranga bele kaip sumontuota irgi sprogsta) ir kiek tos deguonies yra paduodama. Tam mano aprašytam atvėjį viskas buvo padaryta eksprontu, nesigilinant į tai kad variklis tokiam galios didinimui nepritaikytas ir ryškiai perlenkta lazda. O stūmokliai sėkmingai tirpsta ir be šitų draginių navarotų, užtenka tik be proto užčipuot variklį ir be proto aną pavaikyt. Aš nesakau kad deguonis yra geriau už azoto suboksidą , bet iki tam tikros ribos ją irgi galima naudot. Čia būtų galima ginčytis ir ginčytis bet ar verta, o ir tema ne apie tai :)

 

A va dėl vizito pas kunigėlį jau galima ir pasiginčyt - pats pripažinai kad vistik deguonis , papildomai paduota į degųjį mišinį, veikia kaip degimo katalizatorius tai kad pradėk skaičiuot griekus ir kaupk drąsą kelionei pas dvasišką tėvelį B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

na del arkliu tai nzn kiek tiksliai padidejo, bet su ranka ant sirdies galiu pasakyti kad sikna pajaute, shustresnis pasidare. o del koliko tai liko viskas tas pats niekas nebuvo pjauta grezta ir pan.

 

Na... Byski pjauta byski grezta-Kapotas ????? Draaugishkai-o siaip CIULNIAI ATLIKTA..........

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.