Tonis Sukurta Kovo 26, 2011 Dalintis Sukurta Kovo 26, 2011 Sveiki, taigi viskas prasidejo nuo to kad pazistamas turejo y60 patruliauska ir ten buvo vandeninis intercooler, taigi uzsidegiau ideti saviski, noreciau Jusu nuomones apie tai, gal kas darete tokius projektelius ir galetu pasidalint konstrukcinem schemom, patarimais itt . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytioks Atrašyta Kovo 26, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 26, 2011 sweikas as kaip tik dabar toky sau darau. Galimi du pajungimo budai nuo ausinimo sistemos ir atskiras ,abu variantai atausina ora daugiau nei orinis interkuleris, bet su atskira ausinimo sistema dar zenkliau. Pasidaryti galima is paprasto interkulerio (patartina susirasti toki ,kuris butu visas is aliuminio), statyti kuo arciau isiurbimo kolektoriaus. seip youtube daug pavizdziu radau. Su atskiro ausinimo sistema sunkiau ,nes reikalinga elektrine poma (patartina didelio nasumo) dar vienas radiatoriu ,isipletimo bakelis (irgi gerai butu is aliuminio) ir ventilaitorius. Dar aisku daug slangu dasideda ,bet atausinimo koficientas gerokai padideja ir tuo pat padideja jega. Na pabaiges galesiu fotkes imesti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 26, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 26, 2011 Kažin kiek pagal jus turėtų padidėt arklių ir niutonmetrų pastačius interkulerį Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Kovo 26, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 26, 2011 Jus su džipais į Dragą ar į Ralį ruošiatės ? nes bekelėj per purvynus su gerve naudos nepajusite... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
karlesasx Atrašyta Kovo 26, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 26, 2011 tai taip:) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Kovo 26, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 26, 2011 Be to, įdėjus interkulerį, reikia ir kuro padavimą perdaryti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 26, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 26, 2011 Šiaip tai interkuleris su visais kitais jam priklausančiais pribambasais variklio galingumą pakelia max 10% , dažniausiai tai būna 5-7%. Jei variklio galia palei 300AG tai jau jaučiasi poveikis , o kai varikliukas palei 100 arklių iš kurių jau kokia 1/4 kažkur išsilaksčiusi tai kažin ar bus iš to reikalo apčiuopiamos naudos, išskyrus tai kad variklio stūmokliai bus labiau aušinami. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tonis Atrašyta Kovo 26, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 26, 2011 nu vairavau y60 ilga u interkuleriu tai sikna tiesa sakant jaucia skirtumavycioks jeik nesunku pafotkint ir imesk fotkes, gal kokiu breziniu turi tai irgi imesk Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2011 Tai kaip ten tas interkulerio projektas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytioks Atrašyta Balandžio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2011 sweiki proekta pratesiu tik geguzes men nes dirbu swedijoj ,o kai gryztu iskart i garaza kai tik pajudesiu fotkiu idesiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytioks Atrašyta Balandžio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2011 o del naudingumo, tai miske vazuojant ar seip bekele orinis interkuleris labai praranda savo naudinguma, kodel ralio masinose jau nuo 90m. naudoja kombinuotus interkulerius , aisku kol pats nepameginsiu ir nezinosiu ar vertejo tiek varkt ir konstruot Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytioks Atrašyta Balandžio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2011 http://www.turbonetics.com.au/AXT3LIntercooler.pdf pasiskaitymiui Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
owca Atrašyta Balandžio 13, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 13, 2011 apie situos reikalus ismanau... esu paruoses neviena agregata dragui kelis driftui... todel galiu drasiai teigti su standart turbom kurios stovi pas GR net neapsimoka pradeti zaisti... juolab su oriniais IC... slapi IC irgi gerai ale tolkas is jo panirus po vandeniu IC saldymo radijatorius irgi gaus vandens-purvo todel greitai uzsikis... vel nuostolis... del idomumo pasimatuok koliko temp pries pasidaraskyma ir iskart po jo... kiek temp pasikeitus bus? ogi labai nedaug... su standartiniu slegiu deti IC tolko mazai jai keli slegi tada gerai ale kiek iskelsi is standart turbos esancios GR'e? kita iseitis deti hibrida ale vel kas pasiryzes for fun moketi nemenkus litus? + pamirsau pamineti dedi IC padides lagas o lagas pas GR'a su standart turba ir taip nemazas tad dar vyrai ir sita reikala iskaiciuokit... ar nebus taip vargo daug tolko mazai + elektros instaliacijos papildomos kuri irgi kainuoja nemazai o balose patikimumas kris...? beje RimasK truputi komentaro nesupratau... prie ko IC ir kuro reguliavimas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 13, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 13, 2011 Šiaip tai pasiūlyčiau truputį į kitą reikalą investuot tuos pinigus , manau kad efektas būtų žymiai didesnis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
karlesasx Atrašyta Balandžio 14, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 14, 2011 padangos, gerve, ir t.t:) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ruley Atrašyta Balandžio 14, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 14, 2011 tai tada iskyla klausimas nu nafik tada isliaka tendencija det i turbodyzelius interkuleri jei jau jis toks nenaudingas?sako ir slangas kuo trumpesnes tipo lagas mazesnis..guliu vakar po Audi A2 1.2tdi ir galvoju koks durnas vokietis,turbodyzelis,interkuleris ir dar slangos po puse metro-nu niekaip nesirisa, ir tik 55kw.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
karlesasx Atrašyta Balandžio 14, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 14, 2011 nes audi, nes vokietis, nes tipo reikia:) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ruley Atrašyta Balandžio 14, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 14, 2011 nes audi, nes vokietis, nes tipo reikia:)joa,viska nuimtum ir liktu tik kokia 30kw.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
karlesasx Atrašyta Balandžio 14, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 14, 2011 ir dar maziau saliuros gertu nu gal kiek reiktu pilnai gaza paspaudus palaikyt kol ysibegetu bet ar cia problema? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 14, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 14, 2011 Kaip čia pasakius dėl to intercolerio naudos - išmetėm BMW 2,5tds'ui ir nieko blogo nenutiko , net įspūdis toks susidarė kad variklis žymiai jautresnis pasidarė. Vienoj protingoj knygoj teko rast tokį parašymą : "Jei pripūtimo slėgis didesnis už Pmax - 1,8bar , o temperatūra virčija 110 C , pučiamą orą reikia aušinti" . Tai va - kažin kurioj čia standartinėj mašinoj tokie turbinų slėgiai ar oro temperatūra kad jaustusi intercolerio stebūklinga įtaka variklio darbui. P.s. Sakydamas kad kitur pinigus investuot tai turėjau galvoj variklį , ir tikrai ne į jo forsavimą Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Balandžio 14, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 14, 2011 Vis dėlto daugumoj mašinų su pripūtimu interkūleris yra Kompresoriaus pagalba spaudžiamas oras ne tik sutankėja, bet kartu ir įkaista, kas varikliui, ypač dyzeliniam, nėra taip jau ir gerai...Interkūleris padeda tą temperatūrą sumažinti.Kiek-priklauso nuo to, kur ir kaip jis sumontuotas, jo dydis, forma, tipas...Teko matyt bent kelias gamyklines instaliacijas, kur jis tikriausiai daugiau žalos duoda, nei naudos.Pvz., tipo "oras-oras" IC, sumontuotas tiesiai virš variklio-kokią jis naudą gali duot mieste karštą vasaros dieną? Kad tinkamai išnaudot tinkamai sumontuoto oro aušintuvo galimybes, reikalingas elektroninis kuro padavimo valdymas, priklausomai nuo į variklį tiekiamo oro temperatūros.Senos ir negudrios mašinos gali "nesuprast" to devaiso prasmės Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytioks Atrašyta Balandžio 15, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 15, 2011 na istikruju gali dometis, skaityti, bet kol pats nepabandai tia ir nesupranti. Visada yra pirmas kartas, dazniausiai paskutinis su eksperimentavimais Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
owca Atrašyta Balandžio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2011 Valdai 76 "Kad tinkamai išnaudot tinkamai sumontuoto oro aušintuvo galimybes, reikalingas elektroninis kuro padavimo valdymas, priklausomai nuo į variklį tiekiamo oro temperatūros.Senos ir negudrios mašinos gali "nesuprast" to devaiso prasmės "nepyk be cia biski ne i tema pavarei! pastacius IC tau nieks nepasikeicia apart suspausto oro kelias iki kolektoriaus, ko pasekoje dazniausiai (bevek visada yra mano darytu isimciu bet labai tiksliais skaiciavimais) kai padideja lagas... viskas tu nepridedi slegio tu tik "atsaldai" suslegta ora... del to nereikia nei kuro kiekio didinti nei mazinti... hebryte kas is Vilniaus jai noresit kas uzsimetes IC galesiu prasukti su G-meteriu (issiaiskinsit kiek AG ir Nm) padides jums isidejus ir pries dejima IC duodu garantija max 5kW duok dieve 10 kW tai nusilenksiu pries jus ) ir tada pusliu sau statytis )) cia rimtai: jai kas rimtai galvojat detis siulau pries tai prasukti masiniuka ir poto ir pamatysit ka jums jis dave tam kas rimtai galvoja bus FOR free !!! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SEMION Atrašyta Balandžio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2011 kam cia galios maza? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SEMION Atrašyta Balandžio 17, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2011 max 10 kilovatu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar