Pereiti prie turinio

interkuleris i y60


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, taigi viskas prasidejo nuo to kad pazistamas turejo y60 patruliauska ir ten buvo vandeninis intercooler, taigi uzsidegiau ideti saviski, noreciau Jusu nuomones apie tai, gal kas darete tokius projektelius ir galetu pasidalint konstrukcinem schemom, patarimais itt .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 75
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

sweikas as kaip tik dabar toky sau darau. Galimi du pajungimo budai nuo ausinimo sistemos ir atskiras ,abu variantai atausina ora daugiau nei orinis interkuleris, bet su atskira ausinimo sistema dar zenkliau. Pasidaryti galima is paprasto interkulerio (patartina susirasti toki ,kuris butu visas is aliuminio), statyti kuo arciau isiurbimo kolektoriaus. seip youtube daug pavizdziu radau. Su atskiro ausinimo sistema sunkiau ,nes reikalinga elektrine poma (patartina didelio nasumo) dar vienas radiatoriu ,isipletimo bakelis (irgi gerai butu is aliuminio) ir ventilaitorius. Dar aisku daug slangu dasideda ,bet atausinimo koficientas gerokai padideja ir tuo pat padideja jega. Na pabaiges galesiu fotkes imesti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai interkuleris su visais kitais jam priklausančiais pribambasais variklio galingumą pakelia max 10% , dažniausiai tai būna 5-7%. Jei variklio galia palei 300AG tai jau jaučiasi poveikis , o kai varikliukas palei 100 arklių iš kurių jau kokia 1/4 kažkur išsilaksčiusi tai kažin ar bus iš to reikalo apčiuopiamos naudos, išskyrus tai kad variklio stūmokliai bus labiau aušinami.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

apie situos reikalus ismanau... esu paruoses neviena agregata dragui kelis driftui... todel galiu drasiai teigti su standart turbom kurios stovi pas GR net neapsimoka pradeti zaisti... juolab su oriniais IC... slapi IC irgi gerai ale tolkas is jo panirus po vandeniu IC saldymo radijatorius irgi gaus vandens-purvo todel greitai uzsikis... vel nuostolis... del idomumo pasimatuok koliko temp pries pasidaraskyma ir iskart po jo... kiek temp pasikeitus bus? ogi labai nedaug... su standartiniu slegiu deti IC tolko mazai jai keli slegi tada gerai ale kiek iskelsi is standart turbos esancios GR'e? kita iseitis deti hibrida ale vel kas pasiryzes for fun moketi nemenkus litus? + pamirsau pamineti dedi IC padides lagas o lagas pas GR'a su standart turba ir taip nemazas tad dar vyrai ir sita reikala iskaiciuokit... ar nebus taip vargo daug tolko mazai + elektros instaliacijos papildomos kuri irgi kainuoja nemazai o balose patikimumas kris...?

 

beje RimasK truputi komentaro nesupratau... prie ko IC ir kuro reguliavimas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai tada iskyla klausimas nu nafik tada isliaka tendencija det i turbodyzelius interkuleri jei jau jis toks nenaudingas?sako ir slangas kuo trumpesnes tipo lagas mazesnis..guliu vakar po Audi A2 1.2tdi ir galvoju koks durnas vokietis,turbodyzelis,interkuleris ir dar slangos po puse metro-nu niekaip nesirisa, ir tik 55kw.. :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip čia pasakius dėl to intercolerio naudos - išmetėm BMW 2,5tds'ui ir nieko blogo nenutiko , net įspūdis toks susidarė kad variklis žymiai jautresnis pasidarė.

 

Vienoj protingoj knygoj teko rast tokį parašymą : "Jei pripūtimo slėgis didesnis už Pmax - 1,8bar , o temperatūra virčija 110 C , pučiamą orą reikia aušinti" .

 

Tai va - kažin kurioj čia standartinėj mašinoj tokie turbinų slėgiai ar oro temperatūra kad jaustusi intercolerio stebūklinga įtaka variklio darbui.

 

P.s. Sakydamas kad kitur pinigus investuot tai turėjau galvoj variklį , ir tikrai ne į jo forsavimą ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vis dėlto daugumoj mašinų su pripūtimu interkūleris yra :) Kompresoriaus pagalba spaudžiamas oras ne tik sutankėja, bet kartu ir įkaista, kas varikliui, ypač dyzeliniam, nėra taip jau ir gerai...Interkūleris padeda tą temperatūrą sumažinti.Kiek-priklauso nuo to, kur ir kaip jis sumontuotas, jo dydis, forma, tipas...Teko matyt bent kelias gamyklines instaliacijas, kur jis tikriausiai daugiau žalos duoda, nei naudos.Pvz., tipo "oras-oras" IC, sumontuotas tiesiai virš variklio-kokią jis naudą gali duot mieste karštą vasaros dieną?

Kad tinkamai išnaudot tinkamai sumontuoto oro aušintuvo galimybes, reikalingas elektroninis kuro padavimo valdymas, priklausomai nuo į variklį tiekiamo oro temperatūros.Senos ir negudrios mašinos gali "nesuprast" to devaiso prasmės B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Valdai 76

 

"Kad tinkamai išnaudot tinkamai sumontuoto oro aušintuvo galimybes, reikalingas elektroninis kuro padavimo valdymas, priklausomai nuo į variklį tiekiamo oro temperatūros.Senos ir negudrios mašinos gali "nesuprast" to devaiso prasmės B) "

nepyk be cia biski ne i tema pavarei! pastacius IC tau nieks nepasikeicia apart suspausto oro kelias iki kolektoriaus, ko pasekoje dazniausiai (bevek visada yra mano darytu isimciu bet labai tiksliais skaiciavimais) kai padideja lagas... viskas tu nepridedi slegio tu tik "atsaldai" suslegta ora... del to nereikia nei kuro kiekio didinti nei mazinti... hebryte kas is Vilniaus jai noresit kas uzsimetes IC galesiu prasukti su G-meteriu (issiaiskinsit kiek AG ir Nm) padides jums isidejus ir pries dejima IC duodu garantija max 5kW duok dieve 10 kW tai nusilenksiu pries jus :)) ir tada pusliu sau statytis :)))

 

cia rimtai: jai kas rimtai galvojat detis siulau pries tai prasukti masiniuka ir poto ir pamatysit ka jums jis dave ;) tam kas rimtai galvoja bus FOR free !!!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.