Pereiti prie turinio

DĖL NP GR PIRKIMO


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, esu naujokas Jūsų forume, prieš užduodamas klausimą noriu visus pasveikint su Šv. Kalėdom ir palinkėt laimės, sveikatos ir akvatos, bei neišdildomų įspūdžių ir akimirkų su savo plieniniais feniksais. Dabar norėčiau Jūsų patarimo, radau ką tik parvarytą NP GR 1993 m., iš Šveicarijos, ten jis lyg traukęs kažkokias priekabas, apžiūrėjau rėmą ir kėbulą, tai tikrai normalus,variklis lyg dirba gražiai, į ką dar reikėtų atkreipt dėmesį perkant, kaip patikrint ar nenulūžęs variklis, razdadkė, blokiruotė, tiltai. Jo kaina 2500evrų. patarkit kaip jį gerai patikrint ir ar normali kaina. Didžiai dėkingas už patarimus ir pagalbą. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabandyk pavažiuot 2H ir su 4H - važiuojant tik vienu tiltu mašina rieda lengvai , sujungus abu jaučiasi įtempimas ir tarsi stabdymas. Palysk po mašina ir pabandyk pasukt ranka priekinio tilto kardaną - kai išjungtas priekinis tiltas kardanas turi suktis lengvai pakol sukabina habus (jei automatiniai) , jei mechaniniai - tai abu įjungus kardano neprasuksi . Į variklį nelabai įlysi (pats sugebėjau nusipirkt su trūkusia galva ir išlindo tai po kelių mėnesių tik ) - pirmas požymis kad gali būt perkaitintas tai ant laisvų sūkių nustojantis šildyt pečiukas . Na jei ką tai skambėk , alionas paraše :)

Linksmų švenčių ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

GR trumpas, 2.8 variklis, el. langai, veidrodžiai, šildomos sėdynės, 212 000 pravažiavęs, ant spido.

 

Pagal tai ką rašei normali mašina už priimtiną kainą, reikėtų pasižiūrėti variklį ir transmisiją pastatyk ant stendo pasižiūrėsi dujas tosole ir bus aišku kaip ir kas ten, o kas liečia kardanų laisvumą ir habus tai čia elementari mechanika nei brangu, nei kas tai ypatingo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar sniego yra tai isijunk visus keturis ir pavaziuok ,ir paklausyk ar netraska habai,i prieki pavaziuok su posukiais ,atgal,nes jai kas negerai tai trasketu,ir matysi ar isijungia priekinis tyltas,jai diferensijalas yra tai ir isijung ir paziurek ar abu ratai gale sukasi kartu,o del motoro tai gal tiesiog pas meistrus kokius nuvaryti kad paziureti,dar priekinio tylto obuolius pasiziurek ar ne apibege

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas liečia variklį tai galiu pasakyt tik tiek - jei po nakties anas kuriasi be problemų tai nieko blogo nerasi , nei kompresijos , nei tepalo spaudimo matavimai nieko neparodys. Na nebent regentas įpiltas į aušinimo skystį kad patikrint ar nepučia kompresijos , ir tai pasitikėt aklai juo negalima nes buvo nevienas atvejis kai anas parodė kad išmetimo dujos aušinimo sistemoj nors viskas buvo tvarkoj. Spręst pagal šlangų kietumą irgi nelabai kas gaunas - skirtingų mašinų skirtingi slėgiai.

Iš savos patirties galiu pasakyt kad užslėptą gedimą pamatyt gan sunku tai šiai dienai darau taip - po nakties jei variklis užsikuria lengvai , dirba lygiai tai neverta jo ardyt kad pažiūrėt kodėl jis dar vis dirba :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaina dalykas kažkiek abstraktus - čia įtakos turi ne tik mašinos stovis , komplektacija bet ir spalva (juodas žymiai brangesnis :D ) :)

Prieš 4,5 metus už savo ispaną (92 gimimo , ilgas) panašiai tiek atidaviau , po to kai prie jo padirbėjau truputį už jį jau davė turginiai beveik štuką daugiau ir sakė kad dar ir patys uždirbs. Prieš 3 metus trupą GR panašių metų be pardaviminio paruošimo siūlė kažkur už 10 lietuviškų .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas liečia variklį tai galiu pasakyt tik tiek - jei po nakties anas kuriasi be problemų tai nieko blogo nerasi , nei kompresijos , nei tepalo spaudimo matavimai nieko neparodys. Na nebent regentas įpiltas į aušinimo skystį kad patikrint ar nepučia kompresijos , ir tai pasitikėt aklai juo negalima nes buvo nevienas atvejis kai anas parodė kad išmetimo dujos aušinimo sistemoj nors viskas buvo tvarkoj. Spręst pagal šlangų kietumą irgi nelabai kas gaunas - skirtingų mašinų skirtingi slėgiai.

Iš savos patirties galiu pasakyt kad užslėptą gedimą pamatyt gan sunku tai šiai dienai darau taip - po nakties jei variklis užsikuria lengvai , dirba lygiai tai neverta jo ardyt kad pažiūrėt kodėl jis dar vis dirba :)

 

mano po nakties iskart nesiveda, bet uzsiveda nesunkiai, bet jei pastovi kiek, tai jau sunku uzkurt, bet uzsikuria, nedirba visi cilindrai is pradziu, bet susilus varikliui dirba kaip bite, tik tiek kad meta juoda duma :) reiks varyt reguliuot :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano po nakties iskart nesiveda, bet uzsiveda nesunkiai, bet jei pastovi kiek, tai jau sunku uzkurt, bet uzsikuria, nedirba visi cilindrai is pradziu, bet susilus varikliui dirba kaip bite, tik tiek kad meta juoda duma :) reiks varyt reguliuot :)

Arba žvakės, arba pro kažkur gali orą gaudyt (na kad ir pro gražinimą). Šiaip tai senosios kartos nissan'ai su mechaniniais siurbliais pasižymi tuo kad kuriasi labai lengvai ir iškart. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

varikli galima paprasciau patikrint, atsidarai kapota, uzvedi masina, kol variklis dirba, atsuk ausinimo skuscio bakeli, istrauk slangute, ir lengvai tik ikises paziurek ar nekyla burbulu kokiu, jei kyla - pzdc galvai bus arba geriausiu atveju tarpinei :)

Pora dalykų tik :

Pirma - per nuorinimo šlangutę visą laiką pašilusiam varikliui vienas kitas burbulas visalaik būna ba dirbant varikliui garuoja aušinimo skystis

Antra - grynas japonas neturi kaip po tokios nuorinimo šlangos , o tik šlangutę nuvesti į atskirą plėtimosi bakelį aušinimo skysčio pertekliui susidarančiam kaistant aušinimo skysčiui. per tą pačią šlangą vėsdamas variklis pasiima skystį atgal į sistemą. Prie bendro per ją ir susidarę garai pašalinami iš sistemos.

Tai kad vienas kitas burbuliukas išeinatis iš tos šlangutės dar nereiškia kad galvai ar tarpinei kapec :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na as nesu zinovas bet is 8niu litru ausinimo skyscio manau gal kokis vienas burbuliukas iseitu ,juk ne zalias vanduo yra ausinimo skystis kur daug oro yra n nezinau cia tik mano nuomone ,kazi kiek vienam litre gali buti deguonies :?:

Prie ko čia deguonis - šylant vanduo garuoja. Garai , jei anie neturi kaip išeit, išstumia skystį kuo pasekoje susidaro galvoj tuščios ertmės. O čia jau tiesus kelias į galvos perkaitinimą ir į visą kitą su tuo susijusį hemaroju. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu apžiūrėjau šiandie tą GR, dienos šviesoj visaip kitaip atrodo :unsure: . Variklis dirba lyg ir lygiai, be pašalinių garsų, bet meta juodą dūmą, ant laivos eigos rodo 900 apsukų, bet iš klausos variklis dirba taip lyg būtų didelės apsukos(tarsi su padsosu). Lanžeronai parūdiję normaliai,rėmas matyt virintas, nes dienos šviesoj matosi, kad kai kurios vietos nugruntuotos, skilęs priekinių grotelių kampas, atidarant priekines dureles jos siekia sparno kapmą, matyt nusėdę ar kitoks velnias, neveikia blokiruotė, ir įjungus neišsijunge lemtutė, sunkiai jungiasi palėtintojas. Suvalkas nė kiuk kainos nenuleido 2500 evrų ir viskas, nei centelio. Susilaikiau nuo pirkimo. Bet taip jau norisi GR... :rolleyes: . Ką patarsit Mieli Kolegos. Man kaip tai dzūkų mergai " y hočietsa y kolitsa". Padėkit apsispręst pirt šitą mašinuką ar ne???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu apžiūrėjau šiandie tą GR, dienos šviesoj visaip kitaip atrodo :unsure: . Variklis dirba lyg ir lygiai, be pašalinių garsų, bet meta juodą dūmą, ant laivos eigos rodo 900 apsukų, bet iš klausos variklis dirba taip lyg būtų didelės apsukos(tarsi su padsosu). Lanžeronai parūdiję normaliai,rėmas matyt virintas, nes dienos šviesoj matosi, kad kai kurios vietos nugruntuotos, skilęs priekinių grotelių kampas, atidarant priekines dureles jos siekia sparno kapmą, matyt nusėdę ar kitoks velnias, neveikia blokiruotė, ir įjungus neišsijunge lemtutė, sunkiai jungiasi palėtintojas. Suvalkas nė kiuk kainos nenuleido 2500 evrų ir viskas, nei centelio. Susilaikiau nuo pirkimo. Bet taip jau norisi GR... :rolleyes: . Ką patarsit Mieli Kolegos. Man kaip tai dzūkų mergai " y hočietsa y kolitsa". Padėkit apsispręst pirt šitą mašinuką ar ne???

Kad skiles groteliu remas ar kad vyrintas remas tai cia normalus dalykas tokiu metu masinai, swarbiausia ziurek kad weiktu agregatai!

Jai sakai kad ijungus blokiruote neiissijunge lempute, pirmiausiai paziurek ar ji realiai weikia, jai weikia bet neissijungia tai gali but su vakumu problema,(forume pilna buwo apie tai kalbeta)..

ps. Pas man vapsie lempute nerodo kad ijungta ar isjungta, bet weikia ir neimu i galva tai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

autopliuse ar tai autogide ,maceu kad is alytaus kaskas pardavineja gr dviduri,skelbimuose yra ir forume buna,ar idek kur kioskas forume yra tai kad nori pirkti ir kaina mazdauk ,tai gal kas pasiulis ka,kur santaikos aikstele tai kitoi pusei kur alksninio aikstuke ,ten senoviskos vidui stovi,o lauke busu buvo pristatyta,jis varineja tai buvo parvares gr

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.