Pereiti prie turinio

Land Cruiser HJ60


HJ60

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, jei forumo dalyviai ir admin nieko prieš, užvedu atskirą temą skirtą tik šiam Toyota modeliui. HJ 60 savininkas (antros) esu nuo 1993 metų. Pirmąją parsivežiau iš Danijos. Buvo švelniai virtusi ant šono... Automobilio būklė buvo labai gera, tikras spidometras buvo 150.000 km. LT sutvarkęs kėbulą, keturis metus negalėjau atsidžiaugti automobiliu. Buvo apkeliauta visa EU. Automobilis nei karto nepavedė. Susiklosčius tam tikrom aplinkybėms Toyotą teko parduoti... Prieš keturis metus iš Vokietijos parsivežiau kitą, suprantama ne tokios puikio būklės kaip ana. Taigi, dabartinė daugiau laiko praleidžia garaže, nes dyzelio kaina artėja prie kosmoso, pavogti kuro nėra iš kur :-(, o rusiškas dyzelis tai peilis žemiau juosmens (atskira tema), o ir turiu planų rėmą kapitaliai atgaivinti, "patobulinti" važiuoklę, interjerą ir eksterjerą. Radęs laiko pasikrapštau prie jos, todėl karts nuo karto kyla įvairių klausimų susijusių su HJ 60 specifika. Tiesa, suprantu vieną šio forumo dalyvių, tokio pat modelio savininką, kuris ieško ir neranda kam patikėti kėbulo kap.remontą. Susidūriau su šia problema ir pats, todėl ir bandau kažką daryti pats, kas iš to išeis, parodys laikas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Ana savaitę pas Žiogą i svečius buvom užsukę, išsikalbėjom ir tokia labai idomia mintį pasiūlė, įmanoma visą rėmą nušratuot tiek iš vidaus tiek iš išorės, ir tada ji NUCINKUOT :) (ikišt i cinko vonia) Blemba amžinas daikats gautusi :)

Man žiauriai patiko ši idėja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei rėmas gyvas, jis dar 20metų laikys ir be to cinko... nebent tikrai anūkams džipą norit išsaugoti... tokie dalykai parsideda iš dyko buvimo :)

Beja, vienur ivnvestuoji, tvarkai, o vėliau kitur yla išlenda ir vėl merki... taip su pagyvenusiom mašinkom jau yra... arba iš pagrindų viską absoliučiai restauruoji, kas užtruks metus du ir nemažą sumelę, arba važinėji ir laiks nuo laiko pasitvarkai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Ana savaitę pas Žiogą i svečius buvom užsukę, išsikalbėjom ir tokia labai idomia mintį pasiūlė, įmanoma visą rėmą nušratuot tiek iš vidaus tiek iš išorės, ir tada ji NUCINKUOT :) (ikišt i cinko vonia) Blemba amžinas daikats gautusi :)

Man žiauriai patiko ši idėja.

Ta minti ir as ne vienus metus audziu, be to ir galimybes jau pora metu kaip yra tai atlikti. Bet va idomu kaip cinkas laikytu smugius tipo akmenukai,zvyras... Kaip su privirinimais? Ir svarbiausia man idomu buvo Chevrole pacinkuoti, o jo remas lankstus lankstosi kaip virve. Kaip sioje vietoje? Gal besilankstant nubyres? Kas zino is praktikos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazin ar cinkas nuo smugiu ir lankstymu nubyretu. paimkim kad ir cinkuotos skardos gabala - lankstyk kiek nori, cinkas nebyra. nebent jau naglai kur nubraizai...

Mazdaug ir as taip manau, tik va realios praktikos nera :rolleyes: Kolei kas ta minti atidejau, del Chevrole remo geros stovio ir be jokio cinko... Gali buti kad koks kebulas po kazkiek metu daugiau proto knis nei remas, todel neprasidejau. Kai bus problema tai ir spresiu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Senokai nebeveikia radijatoriaus vėdinimo sparnuotės termomufta. Originali nauja l.brangi, o iš naudotos gali nebūti jokios naudos. Remontiniame aprašyme rašoma, kad jei termomufta nebeveikia - galima ją išardyti ir pakeisti viduje esantį tepalą (aprašyme nėra parašyta koks tai skystis ar tepalas). Tai yra viena, o antra, negaliu jos išardyti... :-( Ji suveržta varžtais, kuriuos galima atsukti tik su atsuktuvu. Atsuktuvas "neima", vienu žodžiu atsukti kolkas negaliu. Jei visgi pavyktu atsukti, gal kas žinote, koks skystis ar tepalas pilamas į termomufta? Ir ar duos naudos toks jos remontas.

 

termomufta.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Senokai nebeveikia radijatoriaus vėdinimo sparnuotės termomufta. Originali nauja l.brangi, o iš naudotos gali nebūti jokios naudos. Remontiniame aprašyme rašoma, kad jei termomufta nebeveikia - galima ją išardyti ir pakeisti viduje esantį tepalą (aprašyme nėra parašyta koks tai skystis ar tepalas). Tai yra viena, o antra, negaliu jos išardyti... :-( Ji suveržta varžtais, kuriuos galima atsukti tik su atsuktuvu. Atsuktuvas "neima", vienu žodžiu atsukti kolkas negaliu. Jei visgi pavyktu atsukti, gal kas žinote, koks skystis ar tepalas pilamas į termomufta? Ir ar duos naudos toks jos remontas.

 

termomufta.jpg

Tepalas specialus, kainuoja labai brangiai( mufta pigiau) :rolleyes: Kazkada furom darem, tai lyg padejo. Bet buteliukas berods 300lt... Bet info reik patikslinti, rytoj nebusiu darbe. Poryt galiu paziuret ar liko ir kiek kainuoja...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar negeriau ja ismest ir pastatyt elektrini....jai kaune neatsuki krizminiu varztu gali pasukti ir atsuksiu..... :rolleyes:

Gal ir geriau, tik kaip tokį suraityti nelabai teišmanau... O varžtai iš tikrųjų kryžminiai, kuo tik nebandžiau atsukti, purškiau visokiom priemonėm ir t.t. Nepadėjo... Gal reiks taip ir padaryti, atvežti iki pačio tą nelemtą termomūfta, o tuo pačiu ir išklausyti (tikiuosi nemokamai) paskaitą apie tai, kaip pastatyti elektrinį ;-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Senokai nebeveikia radijatoriaus vėdinimo sparnuotės termomufta. Originali nauja l.brangi, o iš naudotos gali nebūti jokios naudos. Remontiniame aprašyme rašoma, kad jei termomufta nebeveikia - galima ją išardyti ir pakeisti viduje esantį tepalą (aprašyme nėra parašyta koks tai skystis ar tepalas). Tai yra viena, o antra, negaliu jos išardyti... :-( Ji suveržta varžtais, kuriuos galima atsukti tik su atsuktuvu. Atsuktuvas "neima", vienu žodžiu atsukti kolkas negaliu. Jei visgi pavyktu atsukti, gal kas žinote, koks skystis ar tepalas pilamas į termomufta? Ir ar duos naudos toks jos remontas.

 

termomufta.jpg

 

Man sutvarkė šią problemą (pakeitė tepalą) Vilniuje Lakūnų gtv.(jei važiuoti nuo Žirmūnų gtv. pirmas posūkis į dešine lyg tai) ir garantiją davė, metus važinėjau ir su veikiančia pardaviau. Tiesa ne TLC o LRRR. Jei reik daugiau info rašyk į AZ

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galvoju, kad neblogai būtu perdaryti elektrą iš 24V į 12V. Gal kas turite kokių idėjų? Japonijoje šitie modeliai 12V, įdomu, kodėl EU buvo pasiūlyta 24V?

Manau, kad geriausia būtų palikt viską, kaip yra...24V sistema, kas liečia užvedimą, starterio sūkius, yra daug pranašesnė už 12V.Šiaip jau 24V-standartas daugumai kariuomenės automobilių, o tai jau kažką sako...

Jei jau reikia 12V, galima tam reikalui 24-12V transformatorių įsigyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Ana savaitę pas Žiogą i svečius buvom užsukę, išsikalbėjom ir tokia labai idomia mintį pasiūlė, įmanoma visą rėmą nušratuot tiek iš vidaus tiek iš išorės, ir tada ji NUCINKUOT :) (ikišt i cinko vonia) Blemba amžinas daikats gautusi :)

Man žiauriai patiko ši idėja.

 

Vakar specialiai pasiemiau kelias nucinkuotas ploksteles. Kaliau per jas astriuoju plaktuko galu, braiziau paprastai ir smugiuodamas, lenkiau iki 30 laipsniu. (Fotkes prisegiau). Nuo keliu smugiu atsoka tik tos vietos kur yra cinko sankaupos 9lopksteles kampas), o ten kur padengta tvarkingai, dubasink kiek nori... Ploksteles krasta ilenkiau apie 1mm ir tik tada cinkas atsoko, mazesnes duobes deformuojasi kartu su cinku. Lenkiant iki 15 laipsniu jokiu itrukimu. Paskui gniuzdomoje zonoje atsiranda rauksles (susistumimas), o tempiamoje atsiranga plysiai. Bet kad remas deformuotusi 15 laipsniu tai reikia nuo kalno nusiridenti.

Taigi danga bruzinimam ir smugiam labai atspari.

Del pacios technologijos irgi isiklausinejau. Remas pries cinkuojant turi buti nuvalomas nuo naftos ir chemijos t.y. gali likti tik metalas ir rudys (nes merkiant i 460 laipsniu cinko vonia kitos medziagos uzsidega ir gali sprogti aptaskant visus cinku :blink: ). Remas, pries cinkavima, butu merkiamas i rugsti ir laikomas min 1 para, ji iseda ir gilumines rudis, net is remo vidaus, kur neprieisi su jokiu valymu. Taigi padengimas butu ne tik isorinis, bet ir vidinis.

O kainos yra nuo 1,3 iki 2,5Lt/kg + PVM. Paima nuveza ir parveza uz 120lt Kauno ribose, nuo paemimo ir grazinimo max 4 darbo dienos. Jei remas sveria apie 500kg, tai, mano manymu, tikrai neapsimoka vargti su slifavimu iki blizgesio, tepimo buvanoliu, gruntavimu ir paskui dengimu iv. dangom. O dar saves netrucinsit visokiais garais ir dulkemis :girtas:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

DEMESIO ! nerašinėkite vienoje temoje apie įvairias temas ...

 

ventiliatoriui, elektrai, cinkavimui - kurkite naujas temas... NEDARYKIT ČIA BARDAKO .

 

Kai bus reikalas, atskirsim TLC pagal modelius...

 

Prieš kuriant temas-klausiant, pasinaudokite paieška, gal būt jau tokia tema yra ar buvo aprašyta pvz. "termomova" - http://www.4x4forum.lt/index.php?app=core&module=search&do=quick_search&search_filter_app[forums]=1

 

konkrečiai apie tai buvo daug rašyta ....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

DEMESIO ! nerašinėkite vienoje temoje apie įvairias temas ...

 

ventiliatoriui, elektrai, cinkavimui - kurkite naujas temas... NEDARYKIT ČIA BARDAKO .

 

Kai bus reikalas, atskirsim TLC pagal modelius...

 

Prieš kuriant temas-klausiant, pasinaudokite paieška, gal būt jau tokia tema yra ar buvo aprašyta pvz. "termomova" - http://www.4x4forum.lt/index.php?app=core&module=search&do=quick_search&search_filter_app[forums]=1

 

konkrečiai apie tai buvo daug rašyta ....

 

OK, supratau, aš nieko prieš.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.