Pereiti prie turinio

bega tealas is rato prekinio (NP GR 97m)


Rekomenduojami pranešimai

labas vakaras.

Situacija tokia NISSAN PATROL 97m. 2,8D. Savaite stovejo ir is priekinio vairuotuojo rato isbego teplas.

Gal kas is GURU gali pasakyt kas yra ir keik toks remontas gali kainuoti?

Dar pradejo begti tepals is galinio tilto kardano ar kaip jis vadinas?

Norim nupirkti si PATROL ir galvojam kiek dar turesim investuoti.

 

prideu foto:

post-3406-12807660269186_thumb.jpg

post-3406-12807660767061_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 50
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

labas vakaras.

Situacija tokia NISSAN PATROL 97m. 2,8D. Savaite stovejo ir is priekinio vairuotuojo rato isbego teplas.

Gal kas is GURU gali pasakyt kas yra ir keik toks remontas gali kainuoti?

Dar pradejo begti tepals is galinio tilto kardano ar kaip jis vadinas?

Norim nupirkti si PATROL ir galvojam kiek dar turesim investuoti.

 

prideu foto:

Priekyje, riebokšlis nuo 20 Lt. Noname iki 70 Lt. Original pas Nissan atstovą. Jei pusašis nenujotas, pakaks tik pasikeisti tą riebokšlį.

Gale tai toks vaizdas, kad leidžia per varžtą. Ten gal pakaktų hermetiko. ar pan. Šiaip, kaip 97 metų, tai tiltai neblogai korozijos pagave. :blink: Reiktų prabraukti per kokį karjera, kad nusivalytų :D :D :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

labas vakaras.

Situacija tokia NISSAN PATROL 97m. 2,8D. Savaite stovejo ir is priekinio vairuotuojo rato isbego teplas.

Gal kas is GURU gali pasakyt kas yra ir keik toks remontas gali kainuoti?

Dar pradejo begti tepals is galinio tilto kardano ar kaip jis vadinas?

Norim nupirkti si PATROL ir galvojam kiek dar turesim investuoti.

 

prideu foto:

Dar pridursiu, jeigu jau keisti riebokšlius, tai vertetu pasitikrinti ir adatinius granatos guolius,nes jeigu jie pabire,tai vel riebokšlius išplaks.Tik nesigazdink, čia nieko tragiško,plius apie 30lt.,o darbas praktiškai tas pats

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

neklaidinkit zmogaus, kad tik riebokslius pasikeisi ir gana bus. kepure duodu prisikt, kad saibom pareje skvorniai, todel ir varo tepala. norint viska normaliai susitvarkyt biudzetas sieks apie stuka lietuvisku. cia be darbu kainos nes dariausi pats.(perrinkau tris patrolu priekinius tiltus. visiems pinigai isejo panasus. plius-minus pora simtiniu)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

neklaidinkit zmogaus, kad tik riebokslius pasikeisi ir gana bus. kepure duodu prisikt, kad saibom pareje skvorniai, todel ir varo tepala. norint viska normaliai susitvarkyt biudzetas sieks apie stuka lietuvisku. cia be darbu kainos nes dariausi pats.(perrinkau tris patrolu priekinius tiltus. visiems pinigai isejo panasus. plius-minus pora simtiniu)

Kokius pas patruli tu matei "škvornius",škvorniai aš suprantu pirštai su ivorem, o čia konusiniai guoliai,[nu aišku,juos irgi gali pavadinti"škvorniais"] kurie kainuoja apie 30lt. vnt. Taip kad guoliai 4vnt.-120lt.,riebokšliai 2vnt-60lt. ir dar blogiausiu atveju adatiniai 2vnt-po33lt.Max 250lt. Aišku neskaitant granatų ir habų,ir išoriniu purvą valančių riebokšlių(120lt.vnt)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali būt ir škvorniai , bet sprendžiant iš foto tai greičiau bus salnikas nes obuolys labai jau panašus į rašpilį - toks turėtų valgyte valgyt bet kokius salnikus. Tai kad tik vien salnikų keitimas čia nepadės - teks ir obuolį nusipoliruot

Šiaip tai mano manymu,čia tepalas per skystas, kad būtų iš granatos,o tai reiškia, kad tai tepalas iš reduktoriaus,ir dar tai reiškia, kad išoriniai riebokšliai ne prie ko,kalti pusašio,vidiniai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai mano manymu,čia tepalas per skystas, kad būtų iš granatos,o tai reiškia, kad tai tepalas iš reduktoriaus,ir dar tai reiškia, kad išoriniai riebokšliai ne prie ko,kalti pusašio,vidiniai.

Visiškai įmanomas variantas kad ir taip gali būt - man susidaro toks įspūdis kad ta mašina bus ilgai stovėjus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats katik tavrkiau savaji priekini tilta tai galiu papasakoti trumpai su kainom... pradzia: mazasis pusasio salnikas (pirktas vilniuje prie stoties guoliu pardeje kaina 7 ltx2 nes abu ratai), taip vadinami skvorniai (konusiniai guoliai) pirkti ten pat pirkau po 15 ltx4 nors buvo ir po 3 lt, toliau netyuciom dar pasikeiciau guolius stupicoje su salniku (brizgaviku) abiem ratam kaina buvo 56x2 lt, + didydis salnikas (ant obuolio) jamiau originalus tai kaina 135 ltx2... gal dar kazka pamirsau pamineti... ale kaip bebutu keista toije pardeje radau sau tinkamus guolius ir salnykus isskyrus didiji... taip kad stukos niekaip pats nesuskaiciuoju... aisku dirbau pats viska... ta pacia proga ir hubus susitvarkiau irr tilte priekiniam pasikeiciau tepalus naujais... pamirsau pamineti nepigu tepala i priekini tilta ale cia galinma jo ir nekeisti... tiesa dar ir obolius atsipoliaravau + tepalu susitepiau ale ilipau i balas ir vel anie purvini :)

 

del galinio tilto tai speju geriausia butu kai keisi tepalus ar dapilinesi paimti ir pravalyti gal ten kokio sh...o ant sriegio buvo todel sunkiasi... bet del to galima drasiai vazineti... o poto jamti ir gal ta balta juostele santechine pavinioti ir bus tvarka...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats katik tavrkiau savaji priekini tilta tai galiu papasakoti trumpai su kainom... pradzia: mazasis pusasio salnikas (pirktas vilniuje prie stoties guoliu pardeje kaina 7 ltx2 nes abu ratai), taip vadinami skvorniai (konusiniai guoliai) pirkti ten pat pirkau po 15 ltx4 nors buvo ir po 3 lt, toliau netyuciom dar pasikeiciau guolius stupicoje su salniku (brizgaviku) abiem ratam kaina buvo 56x2 lt, + didydis salnikas (ant obuolio) jamiau originalus tai kaina 135 ltx2... gal dar kazka pamirsau pamineti... ale kaip bebutu keista toije pardeje radau sau tinkamus guolius ir salnykus isskyrus didiji... taip kad stukos niekaip pats nesuskaiciuoju... aisku dirbau pats viska... ta pacia proga ir hubus susitvarkiau irr tilte priekiniam pasikeiciau tepalus naujais... pamirsau pamineti nepigu tepala i priekini tilta ale cia galinma jo ir nekeisti... tiesa dar ir obolius atsipoliaravau + tepalu susitepiau ale ilipau i balas ir vel anie purvini :)

ar sunkiai nusipresuoja skvorniu guoliai nuo ploksteles?ar parsiduoda su visa plokstele?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ar sunkiai nusipresuoja skvorniu guoliai nuo ploksteles?ar parsiduoda su visa plokstele?

 

 

nesunkiai, nusikaliau ir kusi guoliu nusiveziau... tik atsargiai kai nukalinesi kad nepazeisti salnyko... ant jo toks guminis ziedas maunasi... tiesa is visu 4 guoliu 1 tik misios buvo... sudauzytas visas kiti puse velnio 3 buvo... ale keiciau naujais ir ramus dabar...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesunkiai, nusikaliau ir kusi guoliu nusiveziau... tik atsargiai kai nukalinesi kad nepazeisti salnyko... ant jo toks guminis ziedas maunasi... tiesa is visu 4 guoliu 1 tik misios buvo... sudauzytas visas kiti puse velnio 3 buvo... ale keiciau naujais ir ramus dabar...

o ploksteles po guoliais palikai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane buvo panasi problema, ir dabar grafitke susimaisius su reuduktoriaus tepalu, tepalas dabar toks pusjuodis, dapyliau litra, nes tiek per pramusta rieboksli turbut isbego.

tai klausimas butu toks ar butina dabar man visiskai nauja tepala supilt i reduktoriu, kad butu tepalas skaidrus ir kaip normaliai man praplaut tilta, nuo tos grafitkes???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane buvo panasi problema, ir dabar grafitke susimaisius su reuduktoriaus tepalu, tepalas dabar toks pusjuodis, dapyliau litra, nes tiek per pramusta rieboksli turbut isbego.

tai klausimas butu toks ar butina dabar man visiskai nauja tepala supilt i reduktoriu, kad butu tepalas skaidrus ir kaip normaliai man praplaut tilta, nuo tos grafitkes???

pavazinek prieki isijunges, kad sukrutintum tepala tilte. persimaisys dirbdamas, tada ispilk ji lauk ir uzsipilk sviezio tepalo. viskas bus ok, nereik ten plovimu visokiu ir t.t. pats pagalvok kiek tas priekinis reduktorius dirba - i menesi pora kartu... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pavazinek prieki isijunges, kad sukrutintum tepala tilte. persimaisys dirbdamas, tada ispilk ji lauk ir uzsipilk sviezio tepalo. viskas bus ok, nereik ten plovimu visokiu ir t.t. pats pagalvok kiek tas priekinis reduktorius dirba - i menesi pora kartu... :D

buna ivairiai, kas savaitgali po kelis syk, bet cia jeigu lietus :D bet galvoju jeigu keist ji visai tai jau normaliai isplaut, ar isvis palikt kaip dabar yra :unsure: :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

supratau, dekuj visiem uz atsakymus :salut:

nemanau kad verta plautis... kad liks koks lasas seno tepalo+ kaip sakai grafitke nieko neatsitiks... esme kodel as keiciau... todel kad nuo pirkimo dar niekad nebuvau keites ir velnias zino ar isvis jis kada buvo keistas... tik dapiles buvau... o dabar garantuotas kad naujas tepalas tepa reduktosiu ir pusasius :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

sweiki.

Vakar pasiemiau savo seiminini auto is remonoto.

Tepalus ir kitas smulkmenas sutvarke Rojer07.

 

Isvaziavom i kaima. Viskas ok vazioja - pravazioja gerai.

tik negali pravaziot per melioraciojos griovi sena ar pelkes gabala :)

padejo tik kaimynas BELARUS.

 

stai keleta foto:

post-3406-12818170788263_thumb.jpg

post-3406-12818171288978_thumb.jpg

post-3406-12818171807119_thumb.jpg

post-3406-12818172424459_thumb.jpg

post-3406-12818173006671_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.