Pereiti prie turinio

del BTR blokiruotes


Rekomenduojami pranešimai

perskaičiau tema ir biškelį juokas paėmė, taip nebūna su tom blokiruotėm, gal nebandėt su blokiruote važiuot, tai galiu pasakyt tai kad jei 100% blokuoji galą tai su vairavimu atsiranda problemų, jei gruntas nelabai koks tai važiuoji beveik tiesiai pasukt sunkiai eina, karočia mašiniukas pasidaro slidus sunkiai prognozuojamas, o įdėjus tokį bloką į priekį manau, mašina bus kaip karvė ant ledo, kitas dalykas yra kad tos BTR blokiruotės nei velnio nelaiko, kiek kas iš pažystamų statė tai su kiekviena diena vis mažiau ir mažiau blokuoje kol galų gale ji išvis nieko tan nedaro, draugas buvo irgi sukišęs į abu tiltus GAZ-69, tai pradžioj turėjo didelių problemų su vairavimu, stiprintuvo nėra tai su vairo pasukimu juokėmės kad reikia kišt į vairą lauštuvą ir sukt tada, tai va su laiku ta blokiruotė pas jį išnyko kaip priekį taip ir gale :D

Nu nezinau,pas mane nesunkiai vairas sukasi ir laiko kolkas normalei viskas :rolleyes: Jeigu tik i gala det tai jau galima drifta drasiai varit,bet kai abejuose tiltuose blokiruotes tai sutinku kad posukius blogiau daro,bet kai spaudi maziau gazo tai visai pakenciamai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

chvastavyko salnikas sueina nes saibos prie blokiruotes blogos. tavo chvastavykas pasuktas i sona arba guolis subirejas. nelabai suprantu kodel negalit pasukt vairo su btr blokiruote. juk ji normaliai veikianti nevisada sujunkta. susijungia ik buksuojant. nebent pas jus neatsijungia. btr blokiruote yra mechanine ir ratus sublokuoja ik tada kai vienas ratas prasisuka 2-3 kartus o kitas stovi vietoje. gal as klystu tai pataisykit. darant posuki vienas ratas lenkia kita max 1.5 apsisukimo del to blokiruote neturetu suveikt. jei blokiruote veikia pastoviai tai kam ja isvis det i priekini tilta ir moket 3-4 simtus litu jei galima suvirint reduktoriu ir ratu blokavima reguliuot habais?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

chvastavyko salnikas sueina nes saibos prie blokiruotes blogos. tavo chvastavykas pasuktas i sona arba guolis subirejas. nelabai suprantu kodel negalit pasukt vairo su btr blokiruote. juk ji normaliai veikianti nevisada sujunkta. susijungia ik buksuojant. nebent pas jus neatsijungia. btr blokiruote yra mechanine ir ratus sublokuoja ik tada kai vienas ratas prasisuka 2-3 kartus o kitas stovi vietoje. gal as klystu tai pataisykit. darant posuki vienas ratas lenkia kita max 1.5 apsisukimo del to blokiruote neturetu suveikt. jei blokiruote veikia pastoviai tai kam ja isvis det i priekini tilta ir moket 3-4 simtus litu jei galima suvirint reduktoriu ir ratu blokavima reguliuot habais?

 

 

na prabuksavus ji kiek žinau susiblokuoja, norint kad atsiblokuotu tereikia atgal pavažiuoti ir atsiblokuoja o tada sukinėkis kiek nori kol neprabuksuos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kaip vaziuojant asfaltu negalima pasukt vairo jei blokiruote nesusiblokuoja? baloj suprantu truputi sunkiau bet jei ratai buksuoja tai jokio skirtumo

Vairas sukasi normalei ir vaziuoja normalei kol nera slidu,ir perdaug nenachalini su gazu,o tada jau greit blokiruote susijungia,pazistamas vaziuoja su feroza su uzvirintu priekiniu reduktorium ir nesiskundzia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.