Pereiti prie turinio

Kaista variklis


DonatasD

Rekomenduojami pranešimai

Susidūriau su keistoka problema - oro temperatūrai lauke perlipus maždaug +20 C ribą, ima kaisti mano MB G variklis (net ir važiuojant apie 100 km/ha greičiu be ypatingos apkrovos, tik ratai 3 coliais didesni už originalus - vietoj 29'' dabar 32'') - aušinimo skysčio temperatūra siekia 100-105 C, ir nuo slėgio pertekliaus šis skystis net ima sunktis per radiatoriaus ir šlangų sujungimus.

 

Tuo tarpu lauko oro temperatūrai esant kaip šiandien - apie +12-15 C ir žemesnei, aušinimo skysčio temperatūra laikosi stabiliai, kaip priklauso - apie 90 C, gal tik esant perkrovoms trumpai kilsteli viršun, ir skystis niekur sunktis nebando.

 

Variklis 3-litris 6-cilindris atmosferinis dyzelis (OM 603), kaip tokiam "drigantui" kiek silpnokas - 83 kW/113 ag.

 

Taigi klausimas - koks velnias jam gali būti nutikęs?

Juk jei normaliai neveiktų termostatas, tai lauko oro temperatūros skirtumai didelės įtakos lyg ir neturėtų daryti, be to, turėtų jaustis ryški skysčio temperatūros svyravimo priklausomybė nuo variklio apkrovų pokyčio. Tuo tarpu jei normaliai neveiktų ventiliatoriaus hidro-termo-mova (kaip suprantu, šiame variklyje per ją ir sukamas ventiliatorius), tai problema turėtų dingti važiuojant didesniu greičiu, kai aušinimui turėtų pakakt natūralaus per radiatorių pratekančio oro srauto. Ar aš klystu?

 

Iš anksto dėkingas už nuomones, ir ypač už tokio variklio eksploatavimo patirtim paremtus patarimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susidūriau su keistoka problema - oro temperatūrai lauke perlipus maždaug +20 C ribą, ima kaisti mano MB G variklis (net ir važiuojant apie 100 km/ha greičiu be ypatingos apkrovos, tik ratai 3 coliais didesni už originalus - vietoj 29'' dabar 32'') - aušinimo skysčio temperatūra siekia 100-105 C, ir nuo slėgio pertekliaus šis skystis net ima sunktis per radiatoriaus ir šlangų sujungimus.

 

Tuo tarpu lauko oro temperatūrai esant kaip šiandien - apie +12-15 C ir žemesnei, aušinimo skysčio temperatūra laikosi stabiliai, kaip priklauso - apie 90 C, gal tik esant perkrovoms trumpai kilsteli viršun, ir skystis niekur sunktis nebando.

 

Variklis 3-litris 6-cilindris atmosferinis dyzelis (OM 603), kaip tokiam "drigantui" kiek silpnokas - 83 kW/113 ag.

 

Taigi klausimas - koks velnias jam gali būti nutikęs?

Juk jei normaliai neveiktų termostatas, tai lauko oro temperatūros skirtumai didelės įtakos lyg ir neturėtų daryti, be to, turėtų jaustis ryški skysčio temperatūros svyravimo priklausomybė nuo variklio apkrovų pokyčio. Tuo tarpu jei normaliai neveiktų ventiliatoriaus hidro-termo-mova (kaip suprantu, šiame variklyje per ją ir sukamas ventiliatorius), tai problema turėtų dingti važiuojant didesniu greičiu, kai aušinimui turėtų pakakt natūralaus per radiatorių pratekančio oro srauto. Ar aš klystu?

 

Iš anksto dėkingas už nuomones, ir ypač už tokio variklio eksploatavimo patirtim paremtus patarimus.

labas, su panasi dalyku teko susidurti, paziurek pacio radiatoriaus oro tarpukai ar nepilni sudziuvusio dumblo, man uzteko is isores issiplauti radiatiriaus tarpelius ir baigesi kaitimas, gal duok dieve ir pas tave tik tokia beda :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man tas pats buvo, kaito variklis, ir ploviau rdiatoriu, ir trukus galva itariau ir ko tik neprisigalvojau... kol tikrai LABAI GERAI neisploviau radiatoriaus, t.y. tu tarpuku, ar skyluciu ar kaip cia pavadint - niekaip negalejau rast priezasties. isplovus baigesi visi bajeriai nes buvo purvo prilinde. tai gal ir pas tave tas pats..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neseniai mano seneliui krokodilui panasus fintai daresi. Padejo termostato keitimas, nors itarimu buvo ir kitu. Pasirodo, kad termostatas nors ir bandymo metu atsidarydavo prie reikiamos temperaturos, istacius i vieta uzsioziuodavo. Simtomai buvo labai panasus: jei lauke salta ir variklis dirba ramiai, temperatura vietoj, o jei silumos saulute paduoda arba trasoj pagainioju - tik vantu betruksta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko eksploatuoti panašų variklį ir galiu pasakyti temperatūros užaukštėjimui jie ganėtinai atsparūs, o panaši bėda irgi buvo, taigi ką dariau:

1. Išėmiau išploviau radiatorių, kaip ir daugelis čia minėjo, dėja nepadėjo;

2. Išploviau visą aušinimo - šildymo sistemą, patikrinau temp. daviklį, vistiek nepadėjo;

3. Pakeičiau vandens pompą, pasirodo netame reikalas buvo.

4. Pakeičiau termostatą kad atsidarinėtų prie kuo mažesnės temperatūros neatsimenu 75 ar 78.

Problemos baigėsi: šaltu periodu temperatūra pakildavo iki 80 (žiemą labai padėdavo kardono gabalas prieš radiatorių), šiltuoju metų laiku temperatūra būdavo apie 85, kamščiuose iki 95 kildavo, problemos nebebuvo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na štai, paaiškėjo tikroji priežastis. Šiandien varikliui buvo pertikrinti "visi galai" ir paaiškėjo, kad termomova - OK, temostatas - OK, visa kita - irgi OK, o štai radiatorius - "kirdyk".huh.gif  Ir, deja, ne purvu iš išorės ar tarpeliuose užsinešęs, o elementariai centrine dalimi aušinimo skystis nebepraeina - kai kurie kanalėliai (ar kaip juos pavadint) karšti nuo viršaus iki apačios, bet dauguma - šalti. Jei į saloną per "pečiuką" šilumos paduodi, net ir to varikliui atvėsint užtenka, bet kai lauke šilta ir į saloną karšto oro (t.y. į "pečiuką" aušinimo skysčio) nebevarai, prasideda variklio kaitimai.

Kaip suprantu, teks keist radiatorių...sad.gif

Taigi prie to paties - gal kas žinot, kur galima gaut dėvėtą, bet "gyvą"icon_question.gif  Nes naujas MB G radiatorius nelabai kukliai kaštuoja...

 

O tuo tarpu ačiū visiems už patarimus ir pasidalintą patirtį - pravers jei ne šį, tai gal kitą kartą, ir jei ne (tik) man, tai gal bet kam kitam, į šią temą įlindusiam.rolleyes.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siaip gal pabandyk po spaudimu paleist vandeni per vidu, gal pramus? kita vertus gal yra kokia xemija kuria galima uzpilt ir pravalytu? dar girdejau kad yra kazkoks "liaudies medicinos metodas", kazkoki tirpala galima paciam pasidaryt ir pabandyt uzpilt kad pastovetu ir pragrauztu.

 

labai abstrakciai cia parasiau bet jeigu radiatorius ne kiauras tai neskubek ieskot kito o pabandyk plaut kazkaip, vistiek pigiau gausis o blogiau nebus. kita visada spesi nusipirkt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nekiauras,nera sudetinga praplauti ta pati radiatoriu.Praplaut sveika ir visa ausinimo sistema.As ploviau su milteliais arbatinukui nuoviroms salinti..Maiselis kainuoja 1 lt,rezultatas geras.Tik po to gerai isplaut reikia,kad neliktu chemijos.Po visu plovimu uzpiliau geltona antifriza,kuris po keliu menesiu vaziavimo ir isliko geltonas,jokio purvo.Dar kamstis buna daznai kaltas del perdidelio ausinimo sistemos spaudimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už idėjas, bet noriu pasitikslint:

 

1. Milteliai turi būti nuo kalkių ar kokie specialūs (juk viduj ne vanduo, o antifrizas)?

2. Kokį kiekį tų miltelių reiktų suvaryt?

3. Kiek laiko taisiais milteliais užpylus ir variklį užvedus "skalaut" reikia?

4. Po "praskalavimo" praplaut geriau antifrizu ar tiesiog distiliuotu vandeniu?

 

Iš anksto dėkingas už atsakymus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As naudojau miltelius nuo kalkiu.Nupiliau sena antifriza,ipiliau vandens,visa maiseli tu milteliu,peciuka pilnai atidariau,pora kart pasildziau pokol termostatas atsidare,pavazinejau ant dideliu apsuku,nupiliau,istaciau slanga su vandeniu i radiatoriu,apatine radiatoriaus zarna nuemiau,palikau koki pusvalandi.Po to uzpiliau antifrizo,pasildziau pora kart,nupiliau ir tik tada uzpiliau gera antifriza,nuorinau,dapiliau ir vsio:)Nezinau ar cia labai teisingai,bet as turejau noro ir laiko pazaist,man svarbiausiai tai kad rezultatas mane patenkino.Tiesa patikrinau visos zarnos,hamutus,pakeiciau radiatoriaus kamsti ir termostata.Dariau viska del to kad peciukas silpnai silde ir siaip del bendros tvarkos:)Nesenai tapati dariau senam golfuko dizeliui,nes kaito labai,dabar viskas normoj.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, turejau malonuma del savo merso radiatoriaus, kai uzsilenke-pritaikiau nauja is rusiskos technikos. Tinka pagal poloti kaip sake lyg tai zilo ,byciok, pravardzuojamo. Reikejo tik perlituoti ,,garlavinas,, Tarnauja be problemu 3 metai. Beje ismeciau termo mova ir idejau elektrini ventiliatoriu pries radiatiriu nuo bmv , temperaturos davikli isukau i slanga.

Sekmes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.