DonatasD Sukurta Gegužės 25, 2010 Dalintis Sukurta Gegužės 25, 2010 Susidūriau su keistoka problema - oro temperatūrai lauke perlipus maždaug +20 C ribą, ima kaisti mano MB G variklis (net ir važiuojant apie 100 km/ha greičiu be ypatingos apkrovos, tik ratai 3 coliais didesni už originalus - vietoj 29'' dabar 32'') - aušinimo skysčio temperatūra siekia 100-105 C, ir nuo slėgio pertekliaus šis skystis net ima sunktis per radiatoriaus ir šlangų sujungimus. Tuo tarpu lauko oro temperatūrai esant kaip šiandien - apie +12-15 C ir žemesnei, aušinimo skysčio temperatūra laikosi stabiliai, kaip priklauso - apie 90 C, gal tik esant perkrovoms trumpai kilsteli viršun, ir skystis niekur sunktis nebando. Variklis 3-litris 6-cilindris atmosferinis dyzelis (OM 603), kaip tokiam "drigantui" kiek silpnokas - 83 kW/113 ag. Taigi klausimas - koks velnias jam gali būti nutikęs?Juk jei normaliai neveiktų termostatas, tai lauko oro temperatūros skirtumai didelės įtakos lyg ir neturėtų daryti, be to, turėtų jaustis ryški skysčio temperatūros svyravimo priklausomybė nuo variklio apkrovų pokyčio. Tuo tarpu jei normaliai neveiktų ventiliatoriaus hidro-termo-mova (kaip suprantu, šiame variklyje per ją ir sukamas ventiliatorius), tai problema turėtų dingti važiuojant didesniu greičiu, kai aušinimui turėtų pakakt natūralaus per radiatorių pratekančio oro srauto. Ar aš klystu? Iš anksto dėkingas už nuomones, ir ypač už tokio variklio eksploatavimo patirtim paremtus patarimus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nivadiesel Atrašyta Gegužės 25, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 25, 2010 Susidūriau su keistoka problema - oro temperatūrai lauke perlipus maždaug +20 C ribą, ima kaisti mano MB G variklis (net ir važiuojant apie 100 km/ha greičiu be ypatingos apkrovos, tik ratai 3 coliais didesni už originalus - vietoj 29'' dabar 32'') - aušinimo skysčio temperatūra siekia 100-105 C, ir nuo slėgio pertekliaus šis skystis net ima sunktis per radiatoriaus ir šlangų sujungimus. Tuo tarpu lauko oro temperatūrai esant kaip šiandien - apie +12-15 C ir žemesnei, aušinimo skysčio temperatūra laikosi stabiliai, kaip priklauso - apie 90 C, gal tik esant perkrovoms trumpai kilsteli viršun, ir skystis niekur sunktis nebando. Variklis 3-litris 6-cilindris atmosferinis dyzelis (OM 603), kaip tokiam "drigantui" kiek silpnokas - 83 kW/113 ag. Taigi klausimas - koks velnias jam gali būti nutikęs?Juk jei normaliai neveiktų termostatas, tai lauko oro temperatūros skirtumai didelės įtakos lyg ir neturėtų daryti, be to, turėtų jaustis ryški skysčio temperatūros svyravimo priklausomybė nuo variklio apkrovų pokyčio. Tuo tarpu jei normaliai neveiktų ventiliatoriaus hidro-termo-mova (kaip suprantu, šiame variklyje per ją ir sukamas ventiliatorius), tai problema turėtų dingti važiuojant didesniu greičiu, kai aušinimui turėtų pakakt natūralaus per radiatorių pratekančio oro srauto. Ar aš klystu? Iš anksto dėkingas už nuomones, ir ypač už tokio variklio eksploatavimo patirtim paremtus patarimus.labas, su panasi dalyku teko susidurti, paziurek pacio radiatoriaus oro tarpukai ar nepilni sudziuvusio dumblo, man uzteko is isores issiplauti radiatiriaus tarpelius ir baigesi kaitimas, gal duok dieve ir pas tave tik tokia beda Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Justas Atrašyta Gegužės 26, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 26, 2010 man tas pats buvo, kaito variklis, ir ploviau rdiatoriu, ir trukus galva itariau ir ko tik neprisigalvojau... kol tikrai LABAI GERAI neisploviau radiatoriaus, t.y. tu tarpuku, ar skyluciu ar kaip cia pavadint - niekaip negalejau rast priezasties. isplovus baigesi visi bajeriai nes buvo purvo prilinde. tai gal ir pas tave tas pats.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pvl Atrašyta Gegužės 26, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 26, 2010 Neseniai mano seneliui krokodilui panasus fintai daresi. Padejo termostato keitimas, nors itarimu buvo ir kitu. Pasirodo, kad termostatas nors ir bandymo metu atsidarydavo prie reikiamos temperaturos, istacius i vieta uzsioziuodavo. Simtomai buvo labai panasus: jei lauke salta ir variklis dirba ramiai, temperatura vietoj, o jei silumos saulute paduoda arba trasoj pagainioju - tik vantu betruksta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
audrius100 Atrašyta Gegužės 26, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 26, 2010 Teko eksploatuoti panašų variklį ir galiu pasakyti temperatūros užaukštėjimui jie ganėtinai atsparūs, o panaši bėda irgi buvo, taigi ką dariau:1. Išėmiau išploviau radiatorių, kaip ir daugelis čia minėjo, dėja nepadėjo;2. Išploviau visą aušinimo - šildymo sistemą, patikrinau temp. daviklį, vistiek nepadėjo;3. Pakeičiau vandens pompą, pasirodo netame reikalas buvo.4. Pakeičiau termostatą kad atsidarinėtų prie kuo mažesnės temperatūros neatsimenu 75 ar 78.Problemos baigėsi: šaltu periodu temperatūra pakildavo iki 80 (žiemą labai padėdavo kardono gabalas prieš radiatorių), šiltuoju metų laiku temperatūra būdavo apie 85, kamščiuose iki 95 kildavo, problemos nebebuvo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ignas Atrašyta Gegužės 26, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 26, 2010 Dar gali būti problema su termomova , kartais uztenka nuvalyt ta magnetuka nuo purvo o kartais reikia nauja pirkti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DonatasD Atrašyta Gegužės 27, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 27, 2010 Na štai, paaiškėjo tikroji priežastis. Šiandien varikliui buvo pertikrinti "visi galai" ir paaiškėjo, kad termomova - OK, temostatas - OK, visa kita - irgi OK, o štai radiatorius - "kirdyk". Ir, deja, ne purvu iš išorės ar tarpeliuose užsinešęs, o elementariai centrine dalimi aušinimo skystis nebepraeina - kai kurie kanalėliai (ar kaip juos pavadint) karšti nuo viršaus iki apačios, bet dauguma - šalti. Jei į saloną per "pečiuką" šilumos paduodi, net ir to varikliui atvėsint užtenka, bet kai lauke šilta ir į saloną karšto oro (t.y. į "pečiuką" aušinimo skysčio) nebevarai, prasideda variklio kaitimai.Kaip suprantu, teks keist radiatorių...Taigi prie to paties - gal kas žinot, kur galima gaut dėvėtą, bet "gyvą" Nes naujas MB G radiatorius nelabai kukliai kaštuoja... O tuo tarpu ačiū visiems už patarimus ir pasidalintą patirtį - pravers jei ne šį, tai gal kitą kartą, ir jei ne (tik) man, tai gal bet kam kitam, į šią temą įlindusiam. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Justas Atrašyta Gegužės 28, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 28, 2010 siaip gal pabandyk po spaudimu paleist vandeni per vidu, gal pramus? kita vertus gal yra kokia xemija kuria galima uzpilt ir pravalytu? dar girdejau kad yra kazkoks "liaudies medicinos metodas", kazkoki tirpala galima paciam pasidaryt ir pabandyt uzpilt kad pastovetu ir pragrauztu. labai abstrakciai cia parasiau bet jeigu radiatorius ne kiauras tai neskubek ieskot kito o pabandyk plaut kazkaip, vistiek pigiau gausis o blogiau nebus. kita visada spesi nusipirkt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Denis Atrašyta Gegužės 28, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 28, 2010 Jei nekiauras,nera sudetinga praplauti ta pati radiatoriu.Praplaut sveika ir visa ausinimo sistema.As ploviau su milteliais arbatinukui nuoviroms salinti..Maiselis kainuoja 1 lt,rezultatas geras.Tik po to gerai isplaut reikia,kad neliktu chemijos.Po visu plovimu uzpiliau geltona antifriza,kuris po keliu menesiu vaziavimo ir isliko geltonas,jokio purvo.Dar kamstis buna daznai kaltas del perdidelio ausinimo sistemos spaudimo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
DonatasD Atrašyta Gegužės 28, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Gegužės 28, 2010 Dėkui už idėjas, bet noriu pasitikslint: 1. Milteliai turi būti nuo kalkių ar kokie specialūs (juk viduj ne vanduo, o antifrizas)?2. Kokį kiekį tų miltelių reiktų suvaryt?3. Kiek laiko taisiais milteliais užpylus ir variklį užvedus "skalaut" reikia?4. Po "praskalavimo" praplaut geriau antifrizu ar tiesiog distiliuotu vandeniu? Iš anksto dėkingas už atsakymus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Denis Atrašyta Gegužės 28, 2010 Dalintis Atrašyta Gegužės 28, 2010 As naudojau miltelius nuo kalkiu.Nupiliau sena antifriza,ipiliau vandens,visa maiseli tu milteliu,peciuka pilnai atidariau,pora kart pasildziau pokol termostatas atsidare,pavazinejau ant dideliu apsuku,nupiliau,istaciau slanga su vandeniu i radiatoriu,apatine radiatoriaus zarna nuemiau,palikau koki pusvalandi.Po to uzpiliau antifrizo,pasildziau pora kart,nupiliau ir tik tada uzpiliau gera antifriza,nuorinau,dapiliau ir vsio:)Nezinau ar cia labai teisingai,bet as turejau noro ir laiko pazaist,man svarbiausiai tai kad rezultatas mane patenkino.Tiesa patikrinau visos zarnos,hamutus,pakeiciau radiatoriaus kamsti ir termostata.Dariau viska del to kad peciukas silpnai silde ir siaip del bendros tvarkos:)Nesenai tapati dariau senam golfuko dizeliui,nes kaito labai,dabar viskas normoj. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vygantas Atrašyta Birželio 1, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 1, 2010 Sveiki, turejau malonuma del savo merso radiatoriaus, kai uzsilenke-pritaikiau nauja is rusiskos technikos. Tinka pagal poloti kaip sake lyg tai zilo ,byciok, pravardzuojamo. Reikejo tik perlituoti ,,garlavinas,, Tarnauja be problemu 3 metai. Beje ismeciau termo mova ir idejau elektrini ventiliatoriu pries radiatiriu nuo bmv , temperaturos davikli isukau i slanga.Sekmes Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Birželio 17, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 17, 2010 O tai nera Vilniuje , kur atidengia ir prasampaluoja, isvalo? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
andrius911 Atrašyta Birželio 19, 2010 Dalintis Atrašyta Birželio 19, 2010 Cia pas ukininkus panasi problema su "japonu" buvo , gal pades http://www.zemesukis.com/forumas/viewtopic.php?f=29&t=3624&start=270 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar