Pereiti prie turinio

Keletas klausimų dėl Runner'io


Rekomenduojami pranešimai

Yra Runner'is 2.4td, '91. Keletas klausimų:

 

Laikant nuspaustą stabdžių pedalą jis po truputį suvažiuoja iki dugno. Kiek girdėjau, yra remkomplektai, teisybė? Ir staigiau užspaudus vieną pusę labiau traukia. Kas panevėžy galėtų sutvarkyt?

 

Šalia stabdžių stiprintuvo bakelio yra dar vienas, gerokai mažesnis bakelis, ant kurio irgi parašyta DOT3, pro jį truputį šlapiuoja, toj vietoj, kur plastmasinė dalis jungiasi su metaline. Kam jis skirtas? Tvarkomas tik keitimo būdu?

 

Gale nėra priešrūkinio, net sekcijos jam, čia taip turi būti? Jungtuko salone taip pat nėra.

 

Šiam kartui tiek, ačiū už pagalbą :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl satbdžių, tai panašu, kad pagrindinio cilindro guminės tarpinės pavargo. Remkomplektas ne visada padeda, nes gali būti jau pažeistas ir darbinio cilindro paviršius. Normaliai nieko blogo nesimato, bet nesandarus.

 

Dėl to, kad stabdant traukia į vieną pusę, reikia perrinkti priekinių ratų stabdžius-suportus, panašu, kad cilindriukai vienos pusės stringa.

 

Šalia stabdžių skysčio bakelio, mažesnis gali būti sankabos. Gal kas tiksliai parašys.

 

 

Jei priešrūkinio žibinto nėra, tai gal šitame modelyje jo ir nebuvo. Nėra sunku nupirktii ir įdėti. Šiaip gale sveika turėti ir atskirą apšvietimą, kai nori tamsią naktį tamsiame miške atgal saugiai pajudėti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas klausimas, dėl tepalo slėgio matuoklio. Kiek turi rodyt šaltam/karštam varikliui, kad būtų norma? Nes dabar šaltas variklis, tai rodo virš pirmos padalos, kai sušyla, praktiškai ant minimumo stovi, ant laisvų. Pavaikius 2-3k rpm ribose pakyla netoli vidurio. Varikli perrinkinėjo, kas buvo reikalinga, viską keitė,tiesa, tepaliuką pavalgo vistiek...

post-1457-1274430739782_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas klausimas, dėl tepalo slėgio matuoklio. Kiek turi rodyt šaltam/karštam varikliui, kad būtų norma? Nes dabar šaltas variklis, tai rodo virš pirmos padalos, kai sušyla, praktiškai ant minimumo stovi, ant laisvų. Pavaikius 2-3k rpm ribose pakyla netoli vidurio. Varikli perrinkinėjo, kas buvo reikalinga, viską keitė,tiesa, tepaliuką pavalgo vistiek...

Jei nori suzinoti tikra tepalo spaudima,issimatuok su mechaniniu manometru,karstam varikliui ant laisvu turi buti 1 at.Nenori matuot,

tada jei karstam ant tusciu apsuku nedega slegio lempute ir gerai.Del tepalo valgymo,ka dare varikliui,keite stumokline grupe,slifavo

cilindrus,cilindrus honingavo,galvoj voztuvu kreipianciasias tikrino.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

šytą, gal ir lama, bet pas Runner'i su 2L-T varikliu turi būti tepalo lempa? :) Galvojau arba perdegus, arba užklijuota ar dar kas, bet pasirodo jos net nėra... Išardžiau šiandien skydelį, tai tepalo lempai net vietos nėra... Tik tas tepalo slėgio matuoklis, kur foto rodžiau, ir viskas... Kaip taip gali būti? :) Belieka pasitikėt tuo slėgio matuokliu? Bet kur jam skaitosi norma, kur mažai, etc.? Nes šiltam, ant laisvų, jis beveik iki minimumo krenta. Aišku, ryt reiks važiuot pamatuot mechaniškai, bet man vistiek labai keista, kad nėra tepalo lemputės...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.