Pereiti prie turinio

np senuko turbina


Rekomenduojami pranešimai

tai kolektorius ir tepimas turbinai nera ce jau didele problema.. tepima paimi is bloko tepalo kanalo.. o gryztamas tiesei y karteri problema maza.. tik kaip wa spresti tepima is apacios? ir kam ta siurbli reguliuot purkstukus jai galima placiau..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbininis variklis turi mažesnį suspaudimo laipsnį , tai reiškia , kad standarte turbina užpučia apie vieną barą , o sumonta-

vus turbiną ant atmosferinio variklio turbinos slėgis neturėtu viršyti 0,5 baro .

Jūsų atveju geriausias variantas būtų gauti 3,3td. donorą ir nuo jo uždėti siurblį,purkštukus,karterį su tepalo grįžimu , išme-

timo ir įsiurbimo kolektorių ir turbiną. Tokiu atveju kainuotų pigiausiai ir šis bei tas išeitų...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbininis variklis turi mažesnį suspaudimo laipsnį , tai reiškia , kad standarte turbina užpučia apie vieną barą , o sumonta-

vus turbiną ant atmosferinio variklio turbinos slėgis neturėtu viršyti 0,5 baro .

Jūsų atveju geriausias variantas būtų gauti 3,3td. donorą ir nuo jo uždėti siurblį,purkštukus,karterį su tepalo grįžimu , išme-

timo ir įsiurbimo kolektorių ir turbiną. Tokiu atveju kainuotų pigiausiai ir šis bei tas išeitų...

del suspaudimo laipsnio klysti. 3.3 paprasto ir turbo suspaudimo laipsnis vienodas 20.8

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi turbo kompresoriniai varikliai yra deforsuoti lyginant su atmosferinėmis versijomis .

Nežinau patrulio suspaudimo laipsnio , bet jei suspaudimas vienodas , tai atmosferikas pasmerktas amžinam (nevalinimui) ir

išeitis tik turbinti lėtapėdį .

Reiktų išsiaiškinti , ar stūmokliai atmosferiko nesilpnesni už turbininio... Jei tokie patys , galima užpūsti pilną slėgį !

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del suspaudimo laipsnio klysti. 3.3 paprasto ir turbo suspaudimo laipsnis vienodas 20.8

 

Suspaudimo laipsnis 3.3D ir 3.3TD nėra visiškai vienodas. SD33T (3.3TD) suspaudimo laipsnis yra 21.

 

Specs for 3.3 Turbo Diesel:

 

Make..........................International Harvester

Model.........................Scout II

Year..........................1980

Engine........................SD33T by Nissan

Type..........................4-cycle Diesel

Configuration.................Inline 6-cylinder

Displacement..................198 cu. in. (3.2 litres)

Bore & Stroke.................3.27 x 3.94 in.

Compression Ratio.............21:1

Carburetion...................Direct fuel injection

Aspiration....................Turbocharged (max boost 6.5 PSI)

SAE Net Horsepower............101 @ 3100 RPM

SAE Net Torque (lb/ft)........175 @ 2200 RPM

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau kad reiketu dar tepalo siurbli pakeist

tai kolektorius ir tepimas turbinai nera ce jau didele problema.. tepima paimi is bloko tepalo kanalo.. o gryztamas tiesei y karteri problema maza.. tik kaip wa spresti tepima is apacios? ir kam ta siurbli reguliuot purkstukus jai galima placiau..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 4 metų...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.