Pereiti prie turinio

nesiveda rupužiokas


GAZiukas

Rekomenduojami pranešimai

senuko merso variklis 5 kaušų 3,0L, kai tik nors truputį minusinė tempertūra ir rūpužiokas nesiveda, kai šilta iš pusės apsisukimo, ant buksyro irgi toks vaizdas kad kuriasi vos prasukus, gal šūdas starteris silpnai suka :angry: , o gal jau kapitalkės pršosi, kokie jūsų pamastymai, kur jieškot šuns paskasto :rolleyes:, laukiu patarimų AČIŪ

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pirma patikrink kuro padavimo sistemą, purkštukus po to pakaitinimo žvakes, jei nepadės tada reikia pamatuoti starterio įmamas sroves. Jei kompresija prie pabaigos jau ir prie +5 ir prie 0 būtų sunku užvesti variklį, tuo labiau jei prie + arba traukiant iš pusės sūkio užsiveda

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

žvakes keičiau, kaip ir turėtų normaliai kaitinti, starteris vienas suko labai silpnai, tai nupirkau šrote kitą, tai šis kaip ir geriau suka, bet laimės nelabai atneša, o forsukes patikrint tai museit pas dyzelistus reik važiuot,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

senuko merso variklis 5 kaušų 3,0L, kai tik nors truputį minusinė tempertūra ir rūpužiokas nesiveda, kai šilta iš pusės apsisukimo, ant buksyro irgi toks vaizdas kad kuriasi vos prasukus, gal šūdas starteris silpnai suka :angry: , o gal jau kapitalkės pršosi, kokie jūsų pamastymai, kur jieškot šuns paskasto :rolleyes:, laukiu patarimų AČIŪ

nuimk oro filtra ir tiesiai i isiurbimo kolektoriu ipilk 30-50gr.variklinio tepalo ir bandyk salta uzvest jeigu uzsives reiskia nera kompresijos.Sitas budas tinka jeigu isiurbimo kolektorius toks kaip 2.0ltr motoro,oro filtras stovi is virsaus.Pas mane 2.0ltr. vesdavosi saltas net be pakaitinimo zvakiu o be tepalo ir zvakes kaitinau ir eteri purskiau ne negalvoja dirbt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o gal pradėt gydyt su revitalizantu XADO, kas nors bandėt?

Tevas buvo pajeruj varikli ziaurei perkaitines, nuslifavo galva, surinko, vasara ant starterio kuresi sunkiai, uzkurus nesveikai dumijo, tepalus rijo irgi nesveikai, variki kaskas kleksejo. Ipile xado, pradejo vazinet, vis tolyn, vis geryn, supile paskutine doze, jausmas jyg butu visai kitas variklis. Kuresi be problemu, dirbo dailiai. Netikojom ne patys ;)ivyko stebuklas :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane jis tepalo išvis neryja, kaip tiek "daug" važinėju tai per metus jei kartą dapilu kokį 100g tai ir viskas nors reiktų kasmet keist, bet tiekto kas du keisiu, spaudimas ant laisvu karštu 80-90C varikliu 2-2,5, šaltas kai užkuriu tai eina mėlynas dūmelis bet truputį įšyla ir jokio dūmo nemeta, na reiks pabandyt įpilt tepalo į filtrą, čia gera idėja,DĖKUJ, man irgi prie XADO dušia linksta, davai vyrai mūrai ažuolai, pasisakom dėl XADO, kas ką išbandę, nesinori nugydyt jo visai iki galo :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atšilo ir vsio kuriasi iš pusė apsisukimo, įpilsiu xado pazyrinsiu kas bus, ant dienų pašals tai pastovėsiu garaže, kai bus geras oras (juk kobrioletas toli nenuvažiuosi per šalčius ir liaudis nesupras) nuvarysiu į Vilnių servisą, vot ir bus aišku ko jam ten trūksta, koks servisas yra DYZLIŲ rimtas?, girdėjau lipovkej Lydos plente kompiuterizuoti sėdi, ant kiek tai tiesa :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atšilo ir vsio kuriasi iš pusė apsisukimo, įpilsiu xado pazyrinsiu kas bus, ant dienų pašals tai pastovėsiu garaže, kai bus geras oras (juk kobrioletas toli nenuvažiuosi per šalčius ir liaudis nesupras) nuvarysiu į Vilnių servisą, vot ir bus aišku ko jam ten trūksta, koks servisas yra DYZLIŲ rimtas?, girdėjau lipovkej Lydos plente kompiuterizuoti sėdi, ant kiek tai tiesa :rolleyes:

Tu gal turi omeny Dyzelservis Lipovkėj? Tai ten labai gerai moka pinigus paimti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atšilo ir vsio kuriasi iš pusė apsisukimo, įpilsiu xado pazyrinsiu kas bus, ant dienų pašals tai pastovėsiu garaže, kai bus geras oras (juk kobrioletas toli nenuvažiuosi per šalčius ir liaudis nesupras) nuvarysiu į Vilnių servisą, vot ir bus aišku ko jam ten trūksta, koks servisas yra DYZLIŲ rimtas?, girdėjau lipovkej Lydos plente kompiuterizuoti sėdi, ant kiek tai tiesa :rolleyes:

kompresijos nera arba su pakaitinimo zvakem netvarka o kompiuterizuotiem nebus per senas auto?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Paskaiciau sia tema ir noreciau parasyti keleta savo minciu apie sia problema. Jei ne velu. Turiu viena konkretu pavyzdi - turiu golfa td III. Beda buvo ta pati - is ryto starteriu suki ir nieko. Is duslintuvo baltas garas eina ir nestveria. Nusiemiau pakaitinimo zvakiu pliusine juosta, patikrinau - visos zvakes veikia, reles ir taksi. Teoriskai turetu kurtis, o cia nieko. Tada paemiau gala laido, pasildziau zvakes tiesiogiai nuo akumuliatoriaus - is puses sukimo uzsikute. Kalta buvo razete variklio skyriuje. Ten jungris pakaitinimo zvakiu buvo uzsioksidavusi. Po metu - si pavasari - kitoje vietoje buvo uzsioksidave - tie patys simtomai.

O pries tai daug dyzelistu prisiklausiau - ir paskirstymo dirzas prasokes ir purkstukai ir taip toliau. Kiti sake, ir be zvakiu pasildymo turetu pradeti kurtis kai temperatura lauke +5. Bet ne nieko panasaus, be pasildymo nesivesdavo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pakeičiau tepalus, supyliau sintetiką XADO, įvarvolinau vieną XADO tiubiką į teplą, o kitą į saliarą, truputuką palaksčiau, gal kokią valndikę

šeštadienį garaže buvo -4C, žaltys visai nesunkiai užsikūrė, net nustebau,o užkurt radi intierėsa sugalvojau :rolleyes: , tai ką kai jau užsikūrė negesinsi,teko mynt į mišką porai valandų, otarvalsia :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

taigi aš galų gale dasigavau pas vietinį traktoristą dyzelistą, pamatavom kompresiją ir iš ratų išvirtau 3 cilindrai po 26, vienas 20 ir vienas 0 :( ,įpylėm tepalo prisuko iki 6 ir man specas pasakė, kad ne klapanai o žiedai parėjo, mane ir skaityk užmušė, kai pagalvojau kad reiks viską ardyt, taigi priėmiau sprendimą neieškot bėdos, bet lengviausiu ir parasčiausiu keliu pavaryt pakeist visą matorą, ir jau suradau varikliuką džipinį po kapitalkės tik surinktas ir dar nebuvo paleistas, visas nudažytas gražus tarpinės naujos tik blizga,karteris duralkės, bet va man vakar šovė į galvą mintis, kad šūdą mala tas specas, ir atsidariau vožtuvų dangtelį, o gi zir cilindro pas kurį kompresija nulis visiškai tarpo nėra ant įsiurbimo vožtuvo,kol atsirado tarpas gal kokias 5apsukas padariau, na ir prabėgau per visus, išmetimo pavariau 0,2 įsiurbimo 0,15, kiek ten turi būt nežinau, bet faktas tas kad variklio nepažint, užsikūrė pol tyka ir visiškai kitu balsu jis kalba,ką ten kalbą tiesiog dainuoja malonu klausytis, pralėkt nepralėkiau, bet va šeštadienį vėl varysiu pas tą traktoristą matuotis kompresijos, dar vienas dalykas forsūnkės labai gražiai purškia, bet kad maždaug prie 100-105, o ant jų parašyta 115, tai man įdomu ar su jom ką nors reikia daryt ar palikt kaip yra ir važiuos dar 100metų :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.