Pereiti prie turinio

Ar blogas visureigis, per du metus nuvaziuotu 300.000km??


abigs

Rekomenduojami pranešimai

tai jei nauja mašina negenda, tai koki remontai gali būti? Kaladėles pakeisti? o patikrinti tepalus, aušinimo skystį, o jei kas, dar garantinis aptarnavimas iki 100000 km. Tad važiuot ir važiuot, jei žinoma ten nuliukų ne per daug... :lol: Bet čia geras, nepatikėčiau, jei kas pasakotų... Defender jėga!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

iskart idedu ispejima, norintiems pablevyzgot einat cia viewtopic.php?f=17&t=2405 arba viewtopic.php?f=17&t=2580 visus postus kurie kels bent maziausia agresija ar nepasitenkinima mano subjektyvia nuomone trinsiu neispejes :twisted: kitatikiai turit savo forumo skilteles eikit ten ir dziaukites, o mes cia pasidziaugsim

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:D Idomu kas ten is jo like :scratch: kai per diena vidutiniskai nulekta po 410km/d (iskaiciavus ir savaigalius), jei vaziuota tik darbo dienomis tai 580km/d.d. :shock: kazkaip nelabai lieka laiko prieziurai ar remontui :lol::lol::lol:

voketukams tokie atstumai yra normalus, ten ne lietuva ten zmones i darbo po kelis simtus km vaziuoja ir skaito tai visai normalia praktika, nors ir man atrodo daugoka, bet bent jau zinai kad neatsuktas spidometras :D bet kaskaip manau kad jis su 100 k km apsiriko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ford naudoja PSA koncerno 2 L HDi variklius kai kurioms savo lengvosioms masinoms ir 2,7 HDi variklius Land Rover Disco 3 (Peugeot centre keleta tokiu Disco turejome su 2,7 HDi varikliais); o Peugeot/Citroen (PSA) gavo variklius 2,2 PUMA, kurie montuojami ir i kai kuriuos Land Rover automobilius. Mano subjektyvia nuomone ir darbine patirtimi su komerciniu transportu - Peugeot Boxer 3, nuo 2006 metu su 2,2 PUMA varikliu-tikrai nelabai vykes variklis, turintis problemu tiek su elektronine dalimi, ypac EGR sistema, tiek ir su mechanine puse-yra subyrejusiu varikliu, skilusiu stumokliu, ridos nebuvo dideles. Nemanau, kad Land Roveriuose sie varikliai turetu is esmes skirtis; bet trauka siu agregatu tikrai gera:)

Tommas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel fordas deda peugeot variklius, o land rover deda fordo..

Land roveristu forumas uk raso kad tai beda, o matosi kad galima pravaziuoti 300t.

 

Dėl tos pačios priežasties, kodėl TD5 pakeitė, mano nuomone, geriausią LR variklį 300 tdi, dėl netelpančios į rėmus CO2 emisijos. Tad ką turėjo, tą ir dėjo, ir nelabai rūpinosi, kas ten bus, nes jau tikriausiai buvo vedamos derybos su indais,ir be to nuo 2010 toks, koks yra dabar Defender nebus gaminamas, nes neatitinka saugumo reikalavimų pėsčiųjų atžvilgiu, turi keisti buferį, o jis praktikoje patikrintas - kvaili šernai vietoje krenta, su kapotu irgi bėdos, tad laukiam 2012, pamatysim, koks bus Defender su pneumatine pakaba...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Kodel fordas deda peugeot variklius, o land rover deda fordo..

 

 

Variklis, kuris ėjo į LR "Freelander" TD4 tikrai ne FORD sukūrė, tai BMW kurinys (kodas M47R), beje lyginant su LR iki tol gamintu 2.0TCi (kodas 20T), tai beveik kokybės etalonas. FORD automobilių gamintojas niekada nestatė į savo automobilius LR

koncerno gamintų variklių. :excl: FORD iki po šiai dienai, į kai kuriuos savo gaminamus modelius, stato PEUGEOT dyzelinius

variklius, nes tie varikliai pagal kainą ir kokybę yra pralenkę laiką :excl:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.