Pereiti prie turinio
GetKick

Opel Frontera B 2.2DTI problemos po vakuminių žarnelių keitimo

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki

Turėjau bėdų su Opel Frontera B 2.2DTI vakuminėmis žarnelėmis. Trumpai tariant, nuo senatvės jos pradėjo eižėti ir vieną dieną pajutau, kad auto nebetraukia visiškai. Variklis sukasi, spjaudosi dūmais, bet į gazo pedalą nereaguoja, nors laisvomis apsukomis ir iki ~1500 apsukų lyg ir viskas normaliai. Po keletos hipotezių supratau, kad neveikia turbina. 2-3 dienas atvažinėjau į darbą taip (nebuvo laiko kažką daryt). Savaitgalį pasikrapštęs po kapotu atradau tas nelemtas paplyšusias žarneles. Nusipirkau naujas ir pakeičiau visas, kurios susijusios su 3 vakuminiais vožtuvais vairuotojo pusėje. Dar pakeičiau ir vieną vakumo vožtuvą, nes buvo įtarimų, kad blogai veikia. 

Po visų manipuliacijų, turbina pradėjo veikti, trauka grįžo, bet liko vienas nemalonus dalykas, dėl kurio čia ir rašau.

Spaudžiant gazo pedalą, variklis dirba truputi keistai, tarsi "plerpdamas" ir reakcija kiek pavėluota, lyg koks cilindras atsijunginėtų. Įsibėgėjus iki pastovaus greičio vėl tas pats "plerpiantis" garsas ir automobilis kiek patrūkčioja kartas nuo karto. Anksčiau jis gražiai ir tolygiai "dūzgė', o į gazą reagavo labai adekvačiai. Kartais pasijunta išmetamųjų dujų kvapas salone (anksčiau to nebuvo). Vienu žodžiu kažkas dar ne taip. Jausmas panašus kaip su neveikiančia turbina, tik gerokai silpniau išreikštas.

Iš esmės važiuoti galima, bet norėtųsi, kad būtų kaip buvę. Be to nesinori daugiau bėdų prisidaryti, pvz. turbinos sugadinti ir t.t.. Sakau gal kai aš važinėjau su neveikiančia turbina ir kiauru vakumu, kažkur kažkam pakenkiau? Gal kas turite kokių idėjų?

Iš anksto dėkingas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 20 valandų, Dėdė Klevas parašė:

Pradėčiau nuo įsiurbimo kolektoriaus sklendžių ir EGR'o veikimo tikrinimo.

 

Dar vienas pastebėjimas, stovint kiek staigiau paspaudus gazą, variklis įsisuka labai nestabiliai, lyg su užlaikymu ir iš kart išspjauna juodų-pilkų dūmų su dyzelino kvapu.

Gal degimas gali būti nusimušęs? Kaip tai patikrinti?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei prieš vakumų tvarkymą viskas buvo daug maž gerai o po jų tvarkymo prasidėjo negerumai tai tikrink tai kas surišta su vakumais - degimas dėl pakeistų kelių šlangučių nenusimuša. 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas iš patirties žinote, kaip dažnai verta ardyti ir valyti įsiurbimo kolektorių? Ir ar yra galimybė savarankiškai be kažkokios spec. įrangos patikrinti vakuminio EGR veikimą?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakai iš patirties :scratch: O iš patirties galiu pasakyt tik tiek kad valyt reikia kai tik nusiperki ba dažniausiai niekas jo nebūna valęs . Kažkokios tai spec įrangos EGR'o vožtuvui patikrint kaip ir nėra ba anas arba atsidaręs arba užsidaręs , praktiškai tikrinamas vizualiai apžiūrint nuimtą , dar gali pasijungt vakuminį siurbliuką ir pasižiūrėt veikia jis ar ne . 

 

Beje ; kai susiruoši valyt tai turbinos slėgio daviklį iškart išsiimk pasidėk saugiai ba jei to nepadarai tai po valymo dažniausiai prireikia naujo daviklio . 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už patarimus. Ką tik nuo auto ir panašu, kad radau bėdą. O ji kaip dažniausiai ir būna, banali ir paprasta... Minėjau, keičiau vakumines žarneles, visas, jų ten pasirodo daugiau nei 5 metrai. Be to vakumo siurblys itin "patogioje" vietoje, tarp variklio ir kėbulo. Ten kažką daryti tik akląja sistema galima, t.y. apgraibom... Tai aš akląja sistema bekeisdamas pagrindinę vakumo žarnelę, aišku netyčia atkabinau įsiurbimo kolektoriaus sklendžių svirtį nuo vakuminės traukės... Tai šiandien užkabinau atgal... Kaip sakoma nuo žioplumo vaistų nėr...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

... Na ir viskas! Visos bėdos dingo! Beje padarinėjau sklendę pirmyn atgal su rankom, juda lengvai, tolygiai ir nestringa. Tai turbūt įsiurbimo kolektorius ne iti užterštas, palauks pavasario...

Ačiū "Dėdė Klevas" už patarimus...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, GetKick parašė:

... Na ir viskas! Visos bėdos dingo! Beje padarinėjau sklendę pirmyn atgal su rankom, juda lengvai, tolygiai ir nestringa. Tai turbūt įsiurbimo kolektorius ne iti užterštas, palauks pavasario...

Ačiū "Dėdė Klevas" už patarimus...

Prašom , bele tik mačyjo :)

Beje , sklendės vaikšto ir net labai priaugusiam brudo kolike . 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai, kaip jau ir sakiau kažkada - neveltui Opel ženklas virš vartų kabo ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cha, pasirodo ne taip viskas paprasta...

Net savaitė nepraėjo, o problemėlė atsinaujino...😟 Pačiupinėjau... traukė vėl atsikabinusi. Aš jau pirmą kartą ją tvarkydamas stebėjausi, kad ji taip lengvai užsimauna ant svirtelės, praktiškai be jokios fiksacijos. Dabar vėl užkabinau, bet įtariu, kad po kelių dienų vėl viskas kartosis.

Ten labai lengvai galima būtų išspręsti tą problemą, jei būtų normalus priėjimas... Tai net neįsivaizduoju ką daryti...

Gal kokių minčių kaip sutvarkyt?

O jei aš atjungčiau vakumą nuo tos vakuminės traukės? Aš taip suprantu, kad sklendė tada visą laiką būtų atidaryta. Kažkur esu skaitęs, kad taip daro... Ar nebus problemų prie žemų sūkių?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš esu ją atjunges, uzglusinau vakumine slangute ir jokių problemų. Man problema buvo ,kad ties 2000 apsukų pradėjo mesti labai daug dūmų ir smirdeti saliarka masina visa drebėjo, bet atjungus tas sklendes problemos baigėsi. Prieš tai isvaliau kolektorių.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 12 minučių, Dovydas83 parašė:

Aš esu ją atjunges, uzglusinau vakumine slangute ir jokių problemų. Man problema buvo ,kad ties 2000 apsukų pradėjo mesti labai daug dūmų ir smirdeti saliarka masina visa drebėjo, bet atjungus tas sklendes problemos baigėsi. Prieš tai isvaliau kolektorių.

Ar labai nešvarus buvo kolektorius?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2020-10-19 18:55, GetKick parašė:

O jei aš atjungčiau vakumą nuo tos vakuminės traukės? Aš taip suprantu, kad sklendė tada visą laiką būtų atidaryta. Kažkur esu skaitęs, kad taip daro... Ar nebus problemų prie žemų sūkių?

Šiaip tai netik atjungt bet sklendes užfiksuot pageidautina . Galima ir išvis išmest bet tam reikia atsidaryt kolikus . Išmetus sklendes prie žemų sūkių truputį pablogėja trauka . 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 53 minutes, Dėdė Klevas parašė:

Šiaip tai netik atjungt bet sklendes užfiksuot pageidautina . Galima ir išvis išmest bet tam reikia atsidaryt kolikus . Išmetus sklendes prie žemų sūkių truputį pablogėja trauka . 

Tai jo, man bėdos ir buvo dėl to, kad traukė atsikabindavo, bet vis dar judėdavo aukštyn-žemyn ir belekaip braukydavo per sklendžių svirtį. Tai prasidėdavo trūkčiojimai visokie. Dabar aš atjungiau vakumo žarnelę nuo tos vakuminės traukės ir ją užaklinau. Traukės žarnelę irgi užaklinau, kad purvo neprieitų (gal dar prireiks). Tada užkabinau tą traukę taip kaip turi būti ir ji pagal nutylėjima spyruoklės pagalba laiko sklendes pilnai atidarytas. Kadangi vakumo nebėr, darinėjimo nebėr, tai niekas nebeatsikabina.

Automobilis važiuoja puikiai, bėgėjasi tolygiai ir užtikrintai, o kadangi daug svorio nevežioju, tai traukos pablogėjimo nepajutau...

Išskaičiau, kad tos sklendės yra "sūkurinės" ir skirtos pagerinti kuro sudegimą važiuojant žemais sūkiais. Tai sumažina kuro sunaudojimą ir teršalų išmetimą į aplinką. Prie didesnių sūkių (kažkur >2000) tos sklendės pilnai atsidaro ir jau niekaip neįtakoja. Pas naujesnius auto tas skledes dažnai valdo varikliukai, jie keičia atidarymo kampą priklausomai nuo sūkių. Tą kampą fiksuoja daviklis. Ten viskas sudėtingiau, bet ekonomiškiau ir ekologiškiau. Čia tik dvi padėtys - uždaryta ir atidaryta...

Vat įdomu kaip su technikine?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai kai TA tikrina emisiją tai tai daro varikliui dirbant aukštais sūkiais , o kai variklis dirba aukštais sūkiais tai sklendės būna atidarytos .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.