Pereiti prie turinio

nivos karbas


algisx

Rekomenduojami pranešimai

Variantu daug, bet jeigu nori ekonomijos, tai geriausia vistik normaliai sutvarkytas standartinis karbiuratorius.

Seip tinka nuo fordo sieros kazkurie karbai, dar nuo senu fiatu, polonezu. Betkuriuo atveju, taikant svetima karba reiks tai viena, tai kita perdarinet - akseleratoriaus traukutes, kolektoriu, arba paty "karba".

Vazinejant TIK dujomis, esam pritaike droselio sklende nuo audi 80gte ubages. Labai nedaug perdarymu, tik reikia pasiknist kad padaryt "podsosa".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš buvau užsidėjęs granados - tai tik reikėjo perdaryti gazą, bet aš buvau padaręs trosą vietoj tų traukių. Jei tau reikia ekonomijos - dėk NAUJĄ karbą nuo penktuko, su vakuumine antra kamera. Jei reikia geresnės dinamikos - reikia dėti pirmuko arba šeštuko karbą, padaryti antrą pagreitintoją (antrai kamerai) ir paburti su žikleriais. Visa tai man darė ir dabar gali padaryti Aidas kaune (http://www.aidomotors.com (ar LT)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau vienas iš geriausių karbiuratorių kokie ėjo pas niva visomis prasmėmis įskaitant ir ekonomiją tai SOLEX 21073. Toks kaip ir pas 2108 tik skirtas 1,7l.Bet jai dujom važiuoji tai jokio skirtumo manau.O jai,kad trauktų tai turbūt,kaip kažkas sakė weberis nuo 2106,mechaninis.

Man tai būtų įdomiau sužinoti ar eitų padaryt tokį variantą kad ant dujų ekonomiškai važiuoja,o perjungus į benziną geriau trauktų nekreipiant dėmesio į ekonomiją.Būtų kompromisas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man del to rijimo tai tegul ryje bet reik galingumo :lol:

 

Uzsidedi betkury ziguliny weberio analoga su mechanine antrine sklende ir turi tos galios kiek nori.

 

P.S. Pasireklamuosiu :roll: :D Jei kam reikia Vilniuje, tai tvarkau viska kas kvepia ziguliais, karbiuratorius, variklius ir t.t. ir panasiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai būtų įdomiau sužinoti ar eitų padaryt tokį variantą kad ant dujų ekonomiškai važiuoja,o perjungus į benziną geriau trauktų nekreipiant dėmesio į ekonomiją.Būtų kompromisas.

 

Ant duju vaziuoja visada ekonomiskai, nera skirtumo yra karbas ar nera, uztenka tik sklendes, duju maisytuvo ir duju reduktoriaus. O ant bendzino vaziavimas jau priklauso nuo to, kaip sureguliuotas karbas. Junginejant daznai dujos-bendzas, reiktu pagalvot apie patogu oktan korektoriu, kad butu galima reguliuotis degimo kampa is salono.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kuo blogas vakuuminis ankstinimas?

 

Todel kad tai yra "ankstinimas" o ne "degimo kampas".

Degimo kampas (uzdegimo momentas) variklyje turi nuliny atskaitos taska, dirbant varikliui pvz 95okt bendzinu reikalingas tam tikras nuokrypis nuo nulio pvz. 10 laipsniu kampas. Spaudziant akseleratoriu, vakuminis ankstinimas ta laipsny padidina dar iki kokiu pvz 30 laipsniu. Taciau dingus vakumui vel gryzta iki 10 laipsniu. Vaiziuojant dujomis pradzioje reikia pvz kokiu 15laipsniu. Todel nei vakuminis nei iscentrinis ankstintojas su situo reikalu neturi nieko bendro.

 

P.S. vaizdingumo delei visos laipsniu reiksmes yra isgalvotos, todel nesukiokit nieko pagal jas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jai prakalbom apie dujas,tai dujų bakas toks nivai manau labai gerai tinka toks,kaip foto realiai panašų teko matyti.Tada lieka bagažinėje vietos maksimaliai,talpa 30l.Kaži kur tokį ne naują būtų galima rasti,arba gal kas pirko tokį kokia kaina?Nes retas variantas ganėtinai.

ust8.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.