fronterapsakas Sukurta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Sukurta Lapkričio 16, 2009 Manau yra nemažai važinėjančių su Subaru. Tai gi noriu paklausti 1.8 ir 2.0 kokia motorų eksplotacija, nes kiek girdėjau tipo su 1.8 motoru neverta net kišti nosies. Ir ar jie ten visi su turbinom buna ar ne? Ar pastoviai suka 4x4 ar atsijungia. Nes yra noras isitaisyti nebrangų nuo 91m Subaru Legacy, o kaip pasiseks matysim. Būtų idomu išgirsti nuomone vairuojančių Subaru. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Sveikas.1,8 būna mono ir MPFi. Pirmasis tikrai nieko vertas, antrasis gal ir silpnokas bekelei, bet bent jau kažkiek važiuoja. šiaip, be kalbū rekomenduoju 2,2, nes ir nM ir kW daugiausia (iš ATMO). Pas vagonus ir palėtintojas yra.Laiko - super (išskyrus 2,5). AT geriau laiko nei MT.na, ištikro galėčiau čia rašyti N eilučių, bet geriau paskaityk čia:http://forumai.foresterclub.lt/index.phphttp://subaruklubas.com/forum/ir pažiūrėk čia:http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pakusa Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 1,8 pats save vos veza,geriausias ir patikimiausias motoras 2,2,4x4 atsijungia tik isemus saugykli Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shymas Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 saugiklis atjungia gala tik automobiliouse su automatine greiciu deze.turejau 1.8l tai tikrai mazoka tik asfaltu vaziuot. daba turiu 2.2 mehanine deze tai diena nuo nakties, vienas minusas subaru tas kad rato guolia nelaiko. turejau seneli tame iskeiciau vos ne visus ratu guolius, ir dabartinem kazkas jau vienam rate pradeda uzti. bet seip masinyte tik pliusai. ziema nera ligiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 kalbi apie AT. Pas MT niekas neatsijungia.Paskaitinėkit tą forumą, ten daug atsakymų yra, kam be reikalo tą patį nagrinėti iš naujo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
fronterapsakas Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 na gal kvailas klausimas, (nes galima katalige pasiziureti),bet kokios naturoje kuro sanaudos yra 2.2 motoro su mechanika ir automatu, nes kaskaip aktualu ir sitas dalykas? nes jeigu pavyks Subaru kaskaip isigyti tai bus naudojamas kasdien darbas-namai+sodyba kartais sunkiai pasiekiama. aisku pasiskaitysiu vakare ir imestas nuorodas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pakusa Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 automatui 2,2 reikes 10lit.vazinejau dujomis tai 12-13 budavo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 avtamatas standartas gal ir išsitenka į tiek, bet kai pas mus daugumoj pakelti, su didesniais ratais, tai 20ltr dujų normalios sąnaudos.Skirtumas kelto subaru, su didesniais ratais tarp MT ir AT - 4-5 litrai.Pvz mano kovinis legacy '94 metų, su 2,2AT ima 20 mieste, 17 trasoj. iškeltas apie 10cm, Ratai 225,70r15, motoras 2,2, dėžė AT, dujos įpurškimas.analogiškas mūsų tarnybinis, tik su MT ir 1,8 ima 13 mieste. Dujos paprastos, iškeltas panašiai. bet kai MT yra plaėtintojas, jam lengviau važiuot. bet MT lengviau sulaužyt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 saugiklis atjungia gala tik automobiliouse su automatine greiciu deze.turejau 1.8l tai tikrai mazoka tik asfaltu vaziuot. daba turiu 2.2 mehanine deze tai diena nuo nakties, vienas minusas subaru tas kad rato guolia nelaiko. turejau seneli tame iskeiciau vos ne visus ratu guolius, ir dabartinem kazkas jau vienam rate pradeda uzti. bet seip masinyte tik pliusai. ziema nera ligiu Nesuprantu, iš kur tuos plastmasinius guolius imdavai, ar važinėjai su 35 colių mudzilom . Sudrožiau jau kokius septynis skirtingus subarus ir nė vieno guolio nekeičiau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 aš guolius keičiu maždaug kas du metus. Tikrai silpna vieta, ypač priklauso nuo greičių, kokiais važinėji, ir nuo ratų dydžio. Impreza, legasis - mažiau bijo. tačiau foresteris, ypač turbo - labiausiai. nes greitis jo didelis, ratai dideli, o guoliai visų tie patys Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pakusa Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 i metus pora guoliu kaip padeta,bet keisdavau is sroto su visom stupisom kartu,100lt su pakeitimu kainuodavo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Is kur istrauket kad 1.8 tik, aksfaltu tinka turi pazistamas legacy su 1.8 tai susijungia paletintojus, kabina priekaba, ir jai jau priekaba nebeina tai masinai ratai prasisuka ant vietos. O 2.2 tai zveris. Tavas, kai vezdavo zvyra is karjero, ir dar i kalna, po 3 tonas, tai visi pakraupe budavo . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
opman Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 labai geras ir reikalingas dalykas ira paletintojas ir legasiui tai didelis pliusas!o del kuro sanaudu tai civiliniam nuo10iki15ltr duju misriu rezimu uztenka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 civilianiam taip, jei ratai standartiniai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
fronterapsakas Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 o kaip su 2.0 motaru, nes cia tik apie 1.8 ir apie 2.2 kalba vyksta. tai taip suprantu kad vagonuose paletintojai buna, o sedanuose ne. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Važiuoja ir dvilitriai, motoras patikimas, palėtintojas tik universaluose. Jei susirastum tvarkingą kontrabandinį senuką su turbina, tai išvis pasaka, kuro ne ką daugiau, ale aina kaip velnias :shock: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
fronterapsakas Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 o seip perkent i ka reiketu atkreipti demesy? na kokios silpnos vietos? del motoru tai supratau kad visi traukia tik issirinkti reikia pagal poreiki :roll: seip bandysiu ieskoti vagono iki 94 metu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=QklTq_L-tOY Imk tik 2.2, nes įsigijęs kitą vėliau mąstysi apie keitimą. turbo nelaiko dėžės ir sankabos, neturi palėtintojo, bet turi LSD. sedanas važiuoja geriau, bet neturi palėtintojo. Silpnesnės vietos - guoliai, sankaba ir vairo kolonkė. Pastaroji pradeda klibėti, bet su tuo galima gyventi, nes laisvumas į ratus ir vairą nepersiduoda. Aš turiu ir 2,5 ir 1,8 ir turėjau 2,0tai tik 2.2 ir tik jis, kiti - blogai. 2,0 važiuoja tik nuo 4500 rpm, 2,5 eina gerai, bet itin brangus remontas ir nemėgsta dujų. O visi seneliai turi hidraulinius vožtuvus. Blokiruotė įstatoma į visus, kaina su viskuo ~400Lt. Beje - senieji pasiduoda liftavimui: http://www.panoramio.com/photo/21066728tada galima įkišti 225.70-15 ar pan. padangas.http://www.youtube.com/watch?v=XYUIuAeWdNsčia yra 2,2 AT su dujom http://www.panoramio.com/photo/26593481http://www.panoramio.com/photo/26593333http://www.panoramio.com/photo/27558303 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
fronterapsakas Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 na aciu uz patarimus matysim ka rasim jei pavyks :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dar, jai bus plyses radijatoriu( plasmase ties virsutine slanga), tai zinok kad keisi tarpines. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
opman Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 dar minusas i 1.8 darza!dalykas tas kad dazneusei jie buna perkaitinti :shock: ten jiem kazkaip keistai per ipurskimo kolektoriu padarytas ausinimo kanalas ir tiesei i radijatoriu kaip koks stabdis! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Lapkričio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 16, 2009 pas mane buvo plyšęs, bet niekas neperkaito. 1,8 gaidys tada, kai ten monoįpurškimas. Jei daugiataškis, kaip imprezose, tada goot, tik kad netraukia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tomaslituania Atrašyta Lapkričio 17, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2009 sveiki nenoriu kurt naujos temos gal galit paaiskinti paprastais zodziais kaip veikia legasy 91 metu 4x4 sistema ? jei neklystu tai visiem ratams tenka po 25 procentus jegos bet kai pakyla vienas ratas nuo zemes tai kaip tada ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Lapkričio 17, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2009 MT dėžėj stovi tikras tarpašinis diferencialas, kurį blokuoja iki 100% viskozinė mova. Pas legasius jos niekas nevaldo, grynai mechaniškai, o pas imprezas STi ją valdo kompas, su galimybe švelniai reguliuoti blokavimo koeficiantą potenciometro pagalba.Jei ratas vienas pakibo duobėj, tai suksis jis ir kitos ašies vienas ratas, jei subaru atmosferinis, ir abu galiniai ratai, jei turbo, nes turbo turi gale LSD. jei tai AT dėžė, tai nėra centrinio difo, bet stovi sankabų mechanizmas, kurį hidraulikos pagalba valdo kompas, kuris skaičiuoja ABS ir trijų greičio sensorių duomenis, ir pagal tai žino ką kur paduoti. AT dėžė virš 90km.h į galinį tiltą paduoda tik ~15 jėgos, bet žaibiškai sureaguoja, jei ratai pradeda netolygiai suktis. Įjungus AT 1 pavarą, "razdatkė" susiblokuoja centrą iki 55/45% jėgos. Aš pas savo AT padaręs centre kietą blokavimą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Lapkričio 17, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 17, 2009 Mechaninese stovi centrinis diferencialas su uzdaru LSD, ir pastovei varo visi 4 ratai. automatuose nezinau kas viduj, bet pastovei varo tik priekis, kai priekis prasisuka, tai tada automatiskai isijungia ir galas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar