Pereiti prie turinio

Subaru Legacy


Rekomenduojami pranešimai

Manau yra nemažai važinėjančių su Subaru. Tai gi noriu paklausti 1.8 ir 2.0 kokia motorų eksplotacija, nes kiek girdėjau tipo su 1.8 motoru neverta net kišti nosies. Ir ar jie ten visi su turbinom buna ar ne? Ar pastoviai suka 4x4 ar atsijungia. Nes yra noras isitaisyti nebrangų nuo 91m Subaru Legacy, o kaip pasiseks matysim. Būtų idomu išgirsti nuomone vairuojančių Subaru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas.

1,8 būna mono ir MPFi. Pirmasis tikrai nieko vertas, antrasis gal ir silpnokas bekelei, bet bent jau kažkiek važiuoja. šiaip, be kalbū rekomenduoju 2,2, nes ir nM ir kW daugiausia (iš ATMO). Pas vagonus ir palėtintojas yra.

Laiko - super (išskyrus 2,5). AT geriau laiko nei MT.

na, ištikro galėčiau čia rašyti N eilučių, bet geriau paskaityk čia:

http://forumai.foresterclub.lt/index.php

http://subaruklubas.com/forum/

ir pažiūrėk čia:

http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

saugiklis atjungia gala tik automobiliouse su automatine greiciu deze.

turejau 1.8l tai tikrai mazoka tik asfaltu vaziuot.

daba turiu 2.2 mehanine deze tai diena nuo nakties, vienas minusas subaru tas kad rato guolia nelaiko. turejau seneli tame iskeiciau vos ne visus ratu guolius, ir dabartinem kazkas jau vienam rate pradeda uzti.

bet seip masinyte tik pliusai. ziema nera ligiu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na gal kvailas klausimas, (nes galima katalige pasiziureti),bet kokios naturoje kuro sanaudos yra 2.2 motoro su mechanika ir automatu, nes kaskaip aktualu ir sitas dalykas? nes jeigu pavyks Subaru kaskaip isigyti tai bus naudojamas kasdien darbas-namai+sodyba kartais sunkiai pasiekiama.

 

aisku pasiskaitysiu vakare ir imestas nuorodas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

avtamatas standartas gal ir išsitenka į tiek, bet kai pas mus daugumoj pakelti, su didesniais ratais, tai 20ltr dujų normalios sąnaudos.

Skirtumas kelto subaru, su didesniais ratais tarp MT ir AT - 4-5 litrai.

Pvz mano kovinis legacy '94 metų, su 2,2AT ima 20 mieste, 17 trasoj. iškeltas apie 10cm, Ratai 225,70r15, motoras 2,2, dėžė AT, dujos įpurškimas.

analogiškas mūsų tarnybinis, tik su MT ir 1,8 ima 13 mieste. Dujos paprastos, iškeltas panašiai. bet kai MT yra plaėtintojas, jam lengviau važiuot. bet MT lengviau sulaužyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

saugiklis atjungia gala tik automobiliouse su automatine greiciu deze.

turejau 1.8l tai tikrai mazoka tik asfaltu vaziuot.

daba turiu 2.2 mehanine deze tai diena nuo nakties, vienas minusas subaru tas kad rato guolia nelaiko. turejau seneli tame iskeiciau vos ne visus ratu guolius, ir dabartinem kazkas jau vienam rate pradeda uzti.

bet seip masinyte tik pliusai. ziema nera ligiu :D

 

Nesuprantu, iš kur tuos plastmasinius guolius imdavai, ar važinėjai su 35 colių mudzilom :D . Sudrožiau jau kokius septynis skirtingus subarus ir nė vieno guolio nekeičiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is kur istrauket kad 1.8 tik, aksfaltu tinka :?: turi pazistamas legacy su 1.8 tai susijungia paletintojus, kabina priekaba, ir jai jau priekaba nebeina tai masinai ratai prasisuka ant vietos. O 2.2 tai zveris. Tavas, kai vezdavo zvyra is karjero, ir dar i kalna, po 3 tonas, tai visi pakraupe budavo :lol: .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.youtube.com/watch?v=QklTq_L-tOY

 

Imk tik 2.2, nes įsigijęs kitą vėliau mąstysi apie keitimą. turbo nelaiko dėžės ir sankabos, neturi palėtintojo, bet turi LSD. sedanas važiuoja geriau, bet neturi palėtintojo. Silpnesnės vietos - guoliai, sankaba ir vairo kolonkė. Pastaroji pradeda klibėti, bet su tuo galima gyventi, nes laisvumas į ratus ir vairą nepersiduoda. Aš turiu ir 2,5 ir 1,8 ir turėjau 2,0

tai tik 2.2 ir tik jis, kiti - blogai. 2,0 važiuoja tik nuo 4500 rpm, 2,5 eina gerai, bet itin brangus remontas ir nemėgsta dujų. O visi seneliai turi hidraulinius vožtuvus. Blokiruotė įstatoma į visus, kaina su viskuo ~400Lt. Beje - senieji pasiduoda liftavimui:

 

http://www.panoramio.com/photo/21066728

tada galima įkišti 225.70-15 ar pan. padangas.

http://www.youtube.com/watch?v=XYUIuAeWdNs

čia yra 2,2 AT su dujom

 

http://www.panoramio.com/photo/26593481

http://www.panoramio.com/photo/26593333

http://www.panoramio.com/photo/27558303

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MT dėžėj stovi tikras tarpašinis diferencialas, kurį blokuoja iki 100% viskozinė mova. Pas legasius jos niekas nevaldo, grynai mechaniškai, o pas imprezas STi ją valdo kompas, su galimybe švelniai reguliuoti blokavimo koeficiantą potenciometro pagalba.

Jei ratas vienas pakibo duobėj, tai suksis jis ir kitos ašies vienas ratas, jei subaru atmosferinis, ir abu galiniai ratai, jei turbo, nes turbo turi gale LSD.

 

jei tai AT dėžė, tai nėra centrinio difo, bet stovi sankabų mechanizmas, kurį hidraulikos pagalba valdo kompas, kuris skaičiuoja ABS ir trijų greičio sensorių duomenis, ir pagal tai žino ką kur paduoti. AT dėžė virš 90km.h į galinį tiltą paduoda tik ~15 jėgos, bet žaibiškai sureaguoja, jei ratai pradeda netolygiai suktis. Įjungus AT 1 pavarą, "razdatkė" susiblokuoja centrą iki 55/45% jėgos.

Aš pas savo AT padaręs centre kietą blokavimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.