Pereiti prie turinio

wj pavaru deze


Edwas

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 53
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

sveiki forumieciai ar tinka i 3,1td 4,0;4,7 benzo pavaru deze

Labas. i 3.1 td dejo deze 42RE kaip ir 4.0L turejo. Bet bent jau vizualiai is paveiksliuku yra skirtumu nedideliu. Ar tai itakoja kazka, nezinau.

Labiau manau tiktu nuo ZJ 5.2L 42RE. Bet aisku reikia ziureti.

 

4.7L turejo (5)45RFE

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau Lietuvoje nėra nė vieno wj su 545rfe dėže. Dažnai dėžėm reik tik selenoidus patvarkyti. Nes kad diskai susipjautų reik be tepalo važiuoti. Dar būna kažkokie gedimai su puslėmis, bet apie tokius nieko negaliu pasakyti.

Kaip suprasti "Lietuvoje nera ne vieno wj su 545rfe"? Turi omenyje 4.0L? Taip nera. Pasaulyje irgi nera tokio(4.0L su 545rfe standarto) o 4.7L pradzioje su 45rfe o veliau 545rfe kas yra ta pati 45rfe tik suprogramuoti papildomas begis.

Kodel gamintojas taip sugalvojo neaisku bet legendos ivairios sklando.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiogine prasme reik suprasti. Maniškis yra 45rfe. O kad dėžės panašios tai tą aš žinau. Berods tik paskutiniuose modeliuose ėjo 545rfe. Nes nuo 2004 skiriasi selenoidų bloko junties spalva.

Nuo 2001 metu 545rfe pas WJ'ta.

Taip pat dejo jas ir Dodge [RAM, Durango, Dakota, Power Wagon] ir aisku skirtumai jose atsirado ;)

 

45rfe ir 545rfe yra techniskai vienuodos dezes. Skirtingas softas. Nepainiokim su naujomis 545rfe, kurios buvo naudojamos iki

berods 2011. Taip pat pabreziama, kad naudojamas skirtingas softas.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu 45rfe dėžę be selenoidu jei domins.

 

Miroslavai pas mane 2002 overlandas ir pagal idėja turėtų stovėti 545rfe. O dėl tepalo tai pas mane ant matuoklės jau parašyts atf4+ nors dėžė 45rfe. Jei tik softas skiriasi dėzės kaip jie išgauna ta 5 bėgi su tokiu mažu perdavimu. Gal kartais žinai koks dėžės kompo turėtu būti pas 5-bėge dėže. Nes ekonomijos trasoje pridėtų ir garsas būtų nerealus nes man graziausiai skamba ties 1.5k apsukom

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu 45rfe dėžę be selenoidu jei domins.

 

Miroslavai pas mane 2002 overlandas ir pagal idėja turėtų stovėti 545rfe. O dėl tepalo tai pas mane ant matuoklės jau parašyts atf4+ nors dėžė 45rfe. Jei tik softas skiriasi dėzės kaip jie išgauna ta 5 bėgi su tokiu mažu perdavimu. Gal kartais žinai koks dėžės kompo turėtu būti pas 5-bėge dėže. Nes ekonomijos trasoje pridėtų ir garsas būtų nerealus nes man graziausiai skamba ties 1.5k apsukom

Pagal ideja neturetu buti o galejo buti. Buvo dedamas (softas) i wj nuo 2001.

 

545RFE

 

Del perdavimo velgi pasiziuri ir aiskeja viskas. Angliskai bet bent jau pabaiga su skaiciais tikrai visiems bus aiski :

The 45RFE was introduced in the Jeep Grand Cherokee in 1999, it is notable for including three planetary gearsets rather than the two normally used in a 4-speed automatic. It also features three multiple disc input clutches, three multiple disc holding clutches, and a dual internal filter system (one primary filter for transmission sump, one for the fluid cooler return system). In the 45RFE applications four gears are utilized, with a different (1.50:1 rather than 1.67:1) second gear to increase versatility when downshifting. In 545RFE usage, an extra taller overdrive ratio is also used. Chrysler decided to refer to it as a "multi-speed automatic".

The 45RFE was produced at the Indiana Transmission plant in Kokomo, Indiana. It was normally paired with the 4.7 L PowerTech V8.

The 45RFE later became the 5-speed 545RFE.

  • Gear Ratios:
    • 1st 3.00:1
    • 2nd 1.67:1
    • 2nd Prime 1.50:1
    • 3rd 1.00:1
    • 4th 0.75:1
    • Reverse 3.00:1
  • 545RFE only:
    • 5th 0.67:1

 

Kam spelioti? Pasiziuri ir aisku :-)

 

Apie ATF+4 juk sakiau, kad legendos sklando ir tai viena is ju kodel taip :D

 

Tam, kad nesikartoti eilini karta, gali perskaityti trumpa straipsniuka rusiskai su paveiksleliais:

https://www.drive2.ru/l/487852760562139638/

 

O jeigu reikia rimtesnio straipsnio tai galima cia paskaityti bet angliskai:

https://www.allpar.com/mopar/transmissions/545RFE.html

 

Del dezes kompo tai yra softo nr. turi buti TSB 18-025-01, kad butu 545RFE.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jei gerai supratau, visa sąmokslo teorija yra tame kad mechaniškai liko tapati dėžė, bet Chrysleris paleidęs ale nauja dėžę, gali ramią širdim pradėt stumdyt ir naujos kartos aliejų, kuris aišku savo ruožtu turėjo ir naują kainą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jei gerai supratau, visa sąmokslo teorija yra tame kad mechaniškai liko tapati dėžė, bet Chrysleris paleidęs ale nauja dėžę, gali ramią širdim pradėt stumdyt ir naujos kartos aliejų, kuris aišku savo ruožtu turėjo ir naują kainą?

Is karto ateina tokia mintis ir visiems ir visur forumose. Ir prasidejo viskas nuo ATF+4, kad atseit nera analogu ir panasiai. Marketingas :)

Taip deze liko ta pati su planetariniais begiais, kuriu ten 3.

Panasiai kaip ir tepalas WJ'to i vairo kolonele atseit nera analogu o pasirodo yra su atitinkamu standartu/leidimu ir kitu gamintoju :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane pagal vin ir pagal visus kitus duomenis kiek sake protingesni zmones turetu buti 4 bugiu deze bet yra 5. Speju keistas kompas :)

Pal VIN sito nezinosi. Nes masina isejo is gamyklos o veliau jai atnaujinimus daro. Beje jeigu atnaujinimus dare atstovas, ant kompiuterio bus parasytas 

programos numeris ir jos atnaujinimo data.

P.S. Kompo keisti nereikia, tik programa :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.