Jump to content

Recommended Posts

sefas turi automata. gyvena tokioj ikalnej amzinai uzpustytoj. visiskas stockas pas ji bet susitvarko su  sunkumais. pagal jutubo filmukus kai lygina, tai amarokas tarp kitu stovi gana neblogai, turi elektronines savo alia blokiruotes, ir jos gana neblogai simuliuoja durnom salygom, ir lipa ta masina.

man asmeniskai tai ju varikliai labai juokingi, kaip lengvuskes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jei pirkt amaroka, tai tik V6 3.0tdi, su lengvosios 2.0tdi motoru jis kaip kompromisas tarp pikapo ir 4motion volswageno ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man asmeniškai žiūrėt v6 kažkaip nekyla minčių atsikandęs tourego tegul jį .....mintys sukasi apie 2.0 turi jis gerą sukimo momentą ir t.t. tie 2.0 amaroko nekabai ką skiriasi tarkim nuo navaros 2.3 ar rangerio 2.2. Tik toki du klausimai iškyla man asmeniškai kaip tuos 2.0 sunkiom sąlygom spėja ataušinti ir ar ta visa elektronika (tiltų perjunhgimas,blokiruotė ir t.t)amoroke nekimba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tai kad ten kaip as suprantu nera blokiruociu o elektronika su stabdziais zaidzia ir gaunamas jos efektas. sefo amarokas tai lipa labai graziai i visokias snieguotas ikalnes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man asmeniškai žiūrėt v6 kažkaip nekyla minčių atsikandęs tourego tegul jį .....mintys sukasi apie 2.0 turi jis gerą sukimo momentą ir t.t. tie 2.0 amaroko nekabai ką skiriasi tarkim nuo navaros 2.3 ar rangerio 2.2. Tik toki du klausimai iškyla man asmeniškai kaip tuos 2.0 sunkiom sąlygom spėja ataušinti ir ar ta visa elektronika (tiltų perjunhgimas,blokiruotė ir t.t)amoroke nekimba?

ne visai i tema,o kas yra blogai tuarego v6 varikliui?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jei kas rimčiau su motoru jis neremontuojamas,reikia keis kitu. Man nereikėjo bet draugas pakeitė, bet reikalų su elektra aplink motorą turėjau sočiai,beveik pliko motoro kaina gavosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prasilekiau 5 tukst. Km su vw crafter 2.0tdi 100kw. Galvojau beda bus o nevaziavimas. Pasrodo galvojau blogai, vaziuoja super, nuo dugno ima, taupus jei nedraskai. Analogiskai manau ten bus tas pats variklis gal turba smurba antra bus dadeta. Neiskenciau dar net su b6 passteliu lenkuose nuo sviesaforo pastartavom, likau nugaletoju :) aisku truksta to penkto ar sesto cilindro darbas pats varklio minstesnis butu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maniškis 2009 buvo. Važiuot labai smagi mašina,orinė važiuoklė daro savo,trauka ir gera 165kw. Bet elektra man atsibodo tvarkyt,tai slenoidas tai daviklis,tai jutiklis,tai egras,praktiškai viską pakeičiau iš šių smulkmių, (egra nafik išmetėm)perprogravom kompa ir t.t buvo su juo reikalų,supratau kad ši mašina ne žvyrkeliais pastoviai važinėt, praktiškai visos važiuoklės remontas 800€(o ten gale ir priekį yra ką keisti). O su naujesniais nesusidūriau gal ten geriau viskas. Švogeris turi 2014 metų sėda,važiuoja ir juokiasi bet važinėja po miestą. Didžiausia investicija kolkas padangos ir pilnas bakas.

Edited by kiuxsas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maniškis 2009 buvo. Važiuot labai smagi mašina,orinė važiuoklė daro savo,trauka ir gera 165kw. Bet elektra man atsibodo tvarkyt,tai slenoidas tai daviklis,tai jutiklis,tai egras,praktiškai viską pakeičiau iš šių smulkmių, (egra nafik išmetėm)perprogravom kompa ir t.t buvo su juo reikalų,supratau kad ši mašina ne žvyrkeliais pastoviai važinėt, praktiškai visos važiuoklės remontas 800€(o ten gale ir priekį yra ką keisti). O su naujesniais nesusidūriau gal ten geriau viskas. Švogeris turi 2014 metų sėda,važiuoja ir juokiasi bet važinėja po miestą. Didžiausia investicija kolkas padangos ir pilnas bakas.

Na mane domina jau 180kw varikliai, be orines pakabos. Butu antra masina - tai miestas ir keliones (zvyrkeliai kalnuose). Galvota alternatyva subarikas, bet... gale 3ims sedeti nepatogu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kudikio kedute + vaiko kedute + be kedutes vienas. Jau nebekomfortas keliaut ilgose kelionese. Nes kedutes su soniniais atlosais vietos dauug uzima

 

Kuriam subarike gale trise netelpat? Imprezoj ar xv? Ar tie trys po 120 kg kiekvienas?

Ir mieravaus tiek foresteri tiek outback'a

Edited by forsunke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuriam subarike gale trise netelpat? Imprezoj ar xv? Ar tie trys po 120 kg kiekvienas?

kadangi buvo paminėta apie keliones, tai nelabai įsivaisduojų kelionę sabarike gale tryse, nu gal kokioje Tribecoje. Pats turėjau outbacka 2004. tai jau ilgesnėje kelionėje dviem gale sėdėti buvo vargas. kojom ten nėra vietos visiškai :). Naujesniuese sako jau geriau, bet nelabai tikiu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kudikio kedute + vaiko kedute + be kedutes vienas. Jau nebekomfortas keliaut ilgose kelionese. Nes kedutes su soniniais atlosais vietos dauug uzima

 

Ir mieravaus tiek foresteri tiek outback'a

nu tokiu atvėju manau reikalingas 7 vietų automobilis, kitaip ilgose kelionėse bus keleivių kankinimas gale :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu tokiu atvėju manau reikalingas 7 vietų automobilis, kitaip ilgose kelionėse bus keleivių kankinimas gale :D

Nors ir kiek sadistas esu - bet nesinori kad man gadintu kas atostogas :D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

amerikonas tau reikalingas. tie platus. mum irgi prireike didesnes masinos kai vaiku atsirado ir trooperis ankstas pasidare, nors ir 7vietis, nors jam ir taip laikas i marcias buvo. daba turim voygeri kvadratini, tai vietos kaip darzinej, su vaikais ir visom ju taburetem pats tas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

amerikonas tau reikalingas. tie platus. mum irgi prireike didesnes masinos kai vaiku atsirado ir trooperis ankstas pasidare, nors ir 7vietis, nors jam ir taip laikas i marcias buvo. daba turim voygeri kvadratini, tai vietos kaip darzinej, su vaikais ir visom ju taburetem pats tas.

Mersas R klases long'as yra variantas. Matai labai issimarozinti nesinori :) Nes kartais tai bus ir daily masina. O kartais ir kur i kalnus palekt (balkanai, pirenai ir t.t.), nardymo nebut

Share this post


Link to post
Share on other sites

durnas klausimas dėl amarok, važiojant asfaltu kuris tiltas yra varomas priekis ar galas?

O gal abudu visą laika varo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.