kiuxsas 0 Posted December 30, 2018 Gal kas turit Amaroką koki įspūdžiai ar vertas dėmesio šis modelis ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tunks 2 Posted December 30, 2018 sefas turi automata. gyvena tokioj ikalnej amzinai uzpustytoj. visiskas stockas pas ji bet susitvarko su sunkumais. pagal jutubo filmukus kai lygina, tai amarokas tarp kitu stovi gana neblogai, turi elektronines savo alia blokiruotes, ir jos gana neblogai simuliuoja durnom salygom, ir lipa ta masina.man asmeniskai tai ju varikliai labai juokingi, kaip lengvuskes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
turbozuki 1 Posted December 30, 2018 jei pirkt amaroka, tai tik V6 3.0tdi, su lengvosios 2.0tdi motoru jis kaip kompromisas tarp pikapo ir 4motion volswageno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kiuxsas 0 Posted December 31, 2018 Man asmeniškai žiūrėt v6 kažkaip nekyla minčių atsikandęs tourego tegul jį .....mintys sukasi apie 2.0 turi jis gerą sukimo momentą ir t.t. tie 2.0 amaroko nekabai ką skiriasi tarkim nuo navaros 2.3 ar rangerio 2.2. Tik toki du klausimai iškyla man asmeniškai kaip tuos 2.0 sunkiom sąlygom spėja ataušinti ir ar ta visa elektronika (tiltų perjunhgimas,blokiruotė ir t.t)amoroke nekimba? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tunks 2 Posted December 31, 2018 tai kad ten kaip as suprantu nera blokiruociu o elektronika su stabdziais zaidzia ir gaunamas jos efektas. sefo amarokas tai lipa labai graziai i visokias snieguotas ikalnes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gynte 1 Posted December 31, 2018 Man asmeniškai žiūrėt v6 kažkaip nekyla minčių atsikandęs tourego tegul jį .....mintys sukasi apie 2.0 turi jis gerą sukimo momentą ir t.t. tie 2.0 amaroko nekabai ką skiriasi tarkim nuo navaros 2.3 ar rangerio 2.2. Tik toki du klausimai iškyla man asmeniškai kaip tuos 2.0 sunkiom sąlygom spėja ataušinti ir ar ta visa elektronika (tiltų perjunhgimas,blokiruotė ir t.t)amoroke nekimba?ne visai i tema,o kas yra blogai tuarego v6 varikliui? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kiuxsas 0 Posted December 31, 2018 Jei kas rimčiau su motoru jis neremontuojamas,reikia keis kitu. Man nereikėjo bet draugas pakeitė, bet reikalų su elektra aplink motorą turėjau sočiai,beveik pliko motoro kaina gavosi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ovido 0 Posted January 7, 2019 Prasilekiau 5 tukst. Km su vw crafter 2.0tdi 100kw. Galvojau beda bus o nevaziavimas. Pasrodo galvojau blogai, vaziuoja super, nuo dugno ima, taupus jei nedraskai. Analogiskai manau ten bus tas pats variklis gal turba smurba antra bus dadeta. Neiskenciau dar net su b6 passteliu lenkuose nuo sviesaforo pastartavom, likau nugaletoju aisku truksta to penkto ar sesto cilindro darbas pats varklio minstesnis butu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
forsunke 0 Posted January 8, 2019 Na del Touarego idomu man. Kuriu metu ir t.t. Nes dabar kelis pasimatavau 2013-2014 metu (seima dideja) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kiuxsas 0 Posted January 9, 2019 (edited) Maniškis 2009 buvo. Važiuot labai smagi mašina,orinė važiuoklė daro savo,trauka ir gera 165kw. Bet elektra man atsibodo tvarkyt,tai slenoidas tai daviklis,tai jutiklis,tai egras,praktiškai viską pakeičiau iš šių smulkmių, (egra nafik išmetėm)perprogravom kompa ir t.t buvo su juo reikalų,supratau kad ši mašina ne žvyrkeliais pastoviai važinėt, praktiškai visos važiuoklės remontas 800€(o ten gale ir priekį yra ką keisti). O su naujesniais nesusidūriau gal ten geriau viskas. Švogeris turi 2014 metų sėda,važiuoja ir juokiasi bet važinėja po miestą. Didžiausia investicija kolkas padangos ir pilnas bakas. Edited January 9, 2019 by kiuxsas Quote Share this post Link to post Share on other sites
forsunke 0 Posted January 9, 2019 Maniškis 2009 buvo. Važiuot labai smagi mašina,orinė važiuoklė daro savo,trauka ir gera 165kw. Bet elektra man atsibodo tvarkyt,tai slenoidas tai daviklis,tai jutiklis,tai egras,praktiškai viską pakeičiau iš šių smulkmių, (egra nafik išmetėm)perprogravom kompa ir t.t buvo su juo reikalų,supratau kad ši mašina ne žvyrkeliais pastoviai važinėt, praktiškai visos važiuoklės remontas 800€(o ten gale ir priekį yra ką keisti). O su naujesniais nesusidūriau gal ten geriau viskas. Švogeris turi 2014 metų sėda,važiuoja ir juokiasi bet važinėja po miestą. Didžiausia investicija kolkas padangos ir pilnas bakas.Na mane domina jau 180kw varikliai, be orines pakabos. Butu antra masina - tai miestas ir keliones (zvyrkeliai kalnuose). Galvota alternatyva subarikas, bet... gale 3ims sedeti nepatogu Quote Share this post Link to post Share on other sites
november 0 Posted January 9, 2019 Kuriam subarike gale trise netelpat? Imprezoj ar xv? Ar tie trys po 120 kg kiekvienas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
forsunke 0 Posted January 9, 2019 (edited) Kudikio kedute + vaiko kedute + be kedutes vienas. Jau nebekomfortas keliaut ilgose kelionese. Nes kedutes su soniniais atlosais vietos dauug uzima Kuriam subarike gale trise netelpat? Imprezoj ar xv? Ar tie trys po 120 kg kiekvienas?Ir mieravaus tiek foresteri tiek outback'a Edited January 9, 2019 by forsunke Quote Share this post Link to post Share on other sites
GiedriusZ 2 Posted January 9, 2019 Kuriam subarike gale trise netelpat? Imprezoj ar xv? Ar tie trys po 120 kg kiekvienas?kadangi buvo paminėta apie keliones, tai nelabai įsivaisduojų kelionę sabarike gale tryse, nu gal kokioje Tribecoje. Pats turėjau outbacka 2004. tai jau ilgesnėje kelionėje dviem gale sėdėti buvo vargas. kojom ten nėra vietos visiškai . Naujesniuese sako jau geriau, bet nelabai tikiu Quote Share this post Link to post Share on other sites
GiedriusZ 2 Posted January 9, 2019 Kudikio kedute + vaiko kedute + be kedutes vienas. Jau nebekomfortas keliaut ilgose kelionese. Nes kedutes su soniniais atlosais vietos dauug uzima Ir mieravaus tiek foresteri tiek outback'anu tokiu atvėju manau reikalingas 7 vietų automobilis, kitaip ilgose kelionėse bus keleivių kankinimas gale Quote Share this post Link to post Share on other sites
forsunke 0 Posted January 9, 2019 nu tokiu atvėju manau reikalingas 7 vietų automobilis, kitaip ilgose kelionėse bus keleivių kankinimas gale Nors ir kiek sadistas esu - bet nesinori kad man gadintu kas atostogas :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
tunks 2 Posted January 9, 2019 amerikonas tau reikalingas. tie platus. mum irgi prireike didesnes masinos kai vaiku atsirado ir trooperis ankstas pasidare, nors ir 7vietis, nors jam ir taip laikas i marcias buvo. daba turim voygeri kvadratini, tai vietos kaip darzinej, su vaikais ir visom ju taburetem pats tas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
forsunke 0 Posted January 9, 2019 amerikonas tau reikalingas. tie platus. mum irgi prireike didesnes masinos kai vaiku atsirado ir trooperis ankstas pasidare, nors ir 7vietis, nors jam ir taip laikas i marcias buvo. daba turim voygeri kvadratini, tai vietos kaip darzinej, su vaikais ir visom ju taburetem pats tas.Mersas R klases long'as yra variantas. Matai labai issimarozinti nesinori Nes kartais tai bus ir daily masina. O kartais ir kur i kalnus palekt (balkanai, pirenai ir t.t.), nardymo nebut Quote Share this post Link to post Share on other sites
tunks 2 Posted January 9, 2019 exploreris xl nemazas Quote Share this post Link to post Share on other sites
november 0 Posted January 9, 2019 sako jau geriau, bet nelabai tikiu Nuo šito sakinio reikėjo temą pradėt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladelis 0 Posted January 31 durnas klausimas dėl amarok, važiojant asfaltu kuris tiltas yra varomas priekis ar galas? O gal abudu visą laika varo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vaidulis 0 Posted February 10 Jei automatas varo 4, mechanikoj galas (parttime) Quote Share this post Link to post Share on other sites