Pereiti prie turinio

NUO XJ 4.0>ZJ 4.0 iki WJ 4.7 QUADRA-DRIVE


Slow Motion

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 306
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Kazkaip nepatiko man cf 3000 po bfg ypac kai buvo minusine temperatura triuksmas kazkoks nepakenciamas.

Pasikeiciau dvigubos kryzmes obu9liuka .

Mano kardinaliai kitokia nuomone apie cf3000. Su bfg km2 vos palydavo ir is posukiu kaip karve ant ledo ratai prasisukineja mieste, aisku metai senoki bet jos ir taip neminkstos. Aciu dievui sniego neteko su jom sulaukt. O cf3000 tai nieko blogo neturiu ka pasakyt. Vakar varem pazliugusiu sniegu apacioj zvyras, as taip stabiliai 70, o paskui lexusas su zieminem, gavau konplomenta kad ant kelio tikrai gerai stovi kaip mt padangos.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano kardinaliai kitokia nuomone apie cf3000. Su bfg km2 vos palydavo ir is posukiu kaip karve ant ledo ratai prasisukineja mieste, aisku metai senoki bet jos ir taip neminkstos. Aciu dievui sniego neteko su jom sulaukt. O cf3000 tai nieko blogo neturiu ka pasakyt. Vakar varem pazliugusiu sniegu apacioj zvyras, as taip stabiliai 70, o paskui lexusas su zieminem, gavau konplomenta kad ant kelio tikrai gerai stovi kaip mt padangos.

 

Kad daugiau tokiu filmuku su ivairiomis padangomis ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siuo atveju paprasciausiai butu abu sumontuoti kartu. Praplesti esama antrojo demperio tvirtinima nuo tilto puses, kad vienas po kitu stovetu.

Tada abu paralelei butu. Nuo traukes puses padaryti tvirtesni tvirtinima jau dviems demperiams.

 

Arba esanti standartineje vietoje pakelti. Isimti is tvirtinimo nuo tilto ir prisukti is virsaus (galima ir pazaisti su tvirtinimu), o nuo traukes puses tvirtinima

tiesiog pasukti i virsu.

 

Variantu daug yra bet daug nekeiciant tai butu sitie manau.

 

Dar kartais tvirtina viena gala prie ratu traukes ar vairo koloneles traukes o antra gala i panara.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Mano kardinaliai kitokia nuomone apie cf3000. Su bfg km2 vos palydavo ir is posukiu kaip karve ant ledo ratai prasisukineja mieste, aisku metai senoki bet jos ir taip neminkstos. Aciu dievui sniego neteko su jom sulaukt. O cf3000 tai nieko blogo neturiu ka pasakyt. Vakar varem pazliugusiu sniegu apacioj zvyras, as taip stabiliai 70, o paskui lexusas su zieminem, gavau konplomenta kad ant kelio tikrai gerai stovi kaip mt padangos.

 

kokio dydzio padangos? nes pats noriu paimti ir galvoju apie 235/85r-16

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai STT PRO vos ne dvigubai brangesnės nei CF3000  kur comforserius už 360 paimi cooperiu be 550 nepaimsi.  bet gal ir verta tuos 200 moketi papildomai. bet man ju tik vasarai reik, ziemai ziemines naudoju.  275/65r-17 

Spek kiek mokejau uz savo cooperius? :D

Redagavo Jaroslavas2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai jau siauros ir aukštos. Bus kaip "peiliukai", žybt ir nepastebėsi kaip sėdi ant dugno. Vasarai tokias kaip tik platesnes reiktų imt, mašina tai sunki, ne niva.

Kaip tik lengva, todel tokias ir pirkau. Kas is to, kad su su placiomis ant koses virsaus stovesi ir is vietos nepajudesi. Ypac ant molio. O ten kur tikrai minksta, ten ir su placiomis sesi. Cia daugiau mados dalykas placias pirkti nei butinybe. Nekalbu apie rimta bekele, nes ten jau ir ne JGC vaziuoja, o savadarbiai. Aktyviam laisvalaikiui reikia padangas pagal auto svori rinktis. Kokiam LC80/100, kur tarp 2500kg ir 3000kg sveria reikia platesniu. Lengvesniam auto reiksia siauresniu. Pvz uzmauk kokiam Samurajui balionus ir i paprasta kalniuka neuzvaziuos, nes tiesiog netures sukibimo, pavirsiu slifuos.

Redagavo Jaroslavas2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.