Klaustukas 13 Posted June 18, 2018 Sveiki, pradedu daryt projektėlį, kažkiek neįprastą šitam forumui, bet informacija gal kam prireiks Turime JGC WH, 2006 metų, komplekjtacija "Overland", gamyklinė muzika - "Boston premium sound" (televizorius, 6 kolonėlės ir stiprintuvas - procesorius)Pradžioj išėmiau ir pardaviau visą gamyklinę aparatūrą - pirmu reikalu todėl kad ji pagal skambesį gaidys, antra - ji turi įgimtų bėdų po kurių iš jos lieka bevertė varžtų krūva, todėl kol dar veikė buvo parduota Jeep Commander savininkui pas kurį ji ir parėjo........Projekto pagrindinė problema - mašina turi važiuoti kiekvieną dieną, todėl jei yra kažkas išrenkama, tą pačią diena turi būti ir surinkta. Pradėjau nuo maitinimo laido - pirmiausiai reikėjo surasti per kur iš po kapoto atsivesti į saloną, Laidas kurį jau turėjau nuo praeito projekto, yra 35mm2 diametro plius papildomas apsauginis šarvas (kembrikas ). tokia tinkamo diametro skylė buvo labai sėkmingai surasta vairuotojo pusėje kas labai sutaupė laido ilgį. Buvo iškrapštyta plastmasinė zagluškė ir grąžtu, naudojamu statyti kinietiškus parkavimo daviklius, padaryta labai tinkančio diametro skylė. Viską pastačius atgal, papildomai praeita hermetiku. Tada pasinaudota gamykliniu varžtu ir labai tvirtai pastatytas saugiklio laikiklis, bei papildomai pritvirtintas laidas. bus pratesimas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klaustukas 13 Posted June 18, 2018 Po to tempiau laidą į vairuotojo duris. Kolonėlių laidas - Rega Speaker Cable - FSC Quattro, imtas iš http://www.lyra.lt/lt/garso-aparatura/jungiamieji-laidai/koloneliu_laidai/Rega/Rega-Duet. Kadangi šis laidas plokščias, jis yra labai gerai montuojamas, nereikėjo net gręžti durų jungčių. Šie laidai jau įvilkti į kitokį "kembriką" - taip vadinamą gyvatės skūrą . Durelėse, kad dar labiau sumažinti galimas vibracijas, laidas įvilktas į "kembriką" su papildoma medžiagine apsauga. paskutinėje nuotraukoje - naujas laidas ir gamykliniai kolonėliniai jungtyje palyginimui bus dar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klaustukas 13 Posted June 18, 2018 (edited) Pratempus laidą, galima daryt vibro izoliaciją, išoriniai durelių moldingai perklijuoti jau savaitę prieš. Pradžioj darom išorinę skardą, po to vidinę, uždengiant visas technologines skyles, prieš klijuojant viskas nuriebalinama (naudojau antisilikoninį valiklį). Vibro kaina 1 durelėm - apie 30 eu priklausomai nuo firmos ir didmenos Triukšmo izoliacija bus daroma kai užgros kolonėlės, šiaip šitoje mašinoje jau yra labai nebloga gamyklinė, įskaitant netgi stogelį virš kolonėlės kad apsaugot nuo vandens bus dar Edited June 18, 2018 by Klaustukas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klaustukas 13 Posted June 18, 2018 Važiuojam toliau Kadangi numatoma kad bus minimum 3 juostos, sudedami kolonėlių laidai viduriukams ir aukštadažniams daugmaž iki numatomų montavimo vietų, sutempiam laidus iki apačios ir automobilis ardomas kad laidai atsidurtų bagažinėje.Visi laidai sudėti į gamyklinius laidų lovius ir tvirtinami kas 10 - 15 cm. Kad tai padaryt, šioje mašinoje reikia nuimt sėdynes - ir priekinę, ir galinę. Priekinės sėdynės geriau vienam neišiminėt - sunki ir nepatogi, labai lengvai galima sudraskyt saloną ir slenksčius. Ir rezultatas - po 6 val darbo (visi aukščiau aprašyti darbai buvo atlikti per vieną savaitgalio dieną ) jau maitinimo ir vairuotojo pusės priekinių kolonėlių laidai atsidūrė bagažinėje. Dar po valandos mašina surinkta, servisas sutvarkytas ir galima važiuot Sekantys darbai jau turbūt kitą savaitgalį, dar ne viskas turima iš medžiagų. Klauskit Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rytisss 0 Posted June 18, 2018 bostom premium gaidys? Nu nu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tuomis 0 Posted June 18, 2018 Sudėk nuo generatoriaus iki akumo tiek pliusą tiek minusą 35mm2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klaustukas 13 Posted June 19, 2018 Sudėk nuo generatoriaus iki akumo tiek pliusą tiek minusą 35mm2 gali būti kad taip ir padarysiu, bet pradžioj pasileisiu viską ir pasimatuosiu įtampos kritimus, kadangi numatoma iš viso tik apie 230W, gali būti kad ir neprireiks, o laidas toks todėl kad tokį jau turėjau Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klaustukas 13 Posted June 19, 2018 boston premium gaidys? Nu nu...gal palyginus su kitom gamyklinėmis ir ne gaidys, bet žinant kaip gali ir turi skambėt - gaidys Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rytisss 0 Posted June 19, 2018 (edited) Aisku, cia tavo reikalas, bet as i automobili su tokiais "upgrade'ais" net neziureciau. Su sitais patobulinimais tu mazini automobilio verte. Kitas dalykas, kai man buvo kokie 22-25 metai, rimtai buvau susidomejes autoaparatura, nes pries 18 metu automobiliuose aparatura budavo tikrai gaidiska. I viena savo bimbala buvau susidejes tikrai rimta aparatura, bet kad padaryti gerai, automobilyje reikejo nemazai ka paaukoti, perdaryti paneles, perklijuoti garso izoilacija, nes paskui visas kebulas barska kaip barskutis. Tada audioaparaturos biznis buvo pakilime. Ir savo bimbala bijodauvau kur nors ilgiau palikti, kad nenufyzdintu vien del aparaturos. Pries kelis metus viska isemiau is to bimbalo, atstaciau kas buvo imanoma iki originalios busenos ir pardaviau. Aparatura irgi ispardaviau gal uz 10% kainos, kiek buvau mokejes. Niekam nebereikia tos aparaturos, nes originali dabar buna tikrai auksto lygio, o kaip pats uzsieminejes tuo reikalu, galiu drasiai sakyti, kad JGC WK Boston Premium Audio groja tikrai gerai ir ja draskyti yra visiska nesamone. O be salono modifikavimo sudejes vien geresnius komponentus nieko ipatingai neišlauši. Tarp kitko, ir dabar visos auto audio dirbtuves merdi arba uzsiima signalizaciju, visokiu GPS trackeriu montavimu, nes aparatura retai kas sugalvoja keisti, kadangi ir originaliai sumontuoja jau pakankamai nebloga. Kitas dalykas, originali radija buna pritaikyta prie panelės (apsvietimas, valdymas ir siaip dizainas), pvz i grandus montuota REJ grotuvas yra Alpina gamybos. Tai i ka tu Alpina keisi? I kita Alpina su adapteriu, kad skyle paneleje uzkisti? Ar kinieti su touchscreenu? Kas zino, gal tau paties proceso reikia (kazka ardyti , perdaryti), tai ir ok, sekmes darbuose. Bet is principo tai yra xjnia Edited June 19, 2018 by Rytisss Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klaustukas 13 Posted June 19, 2018 Aisku, cia tavo reikalas, bet as i automobili su tokiais "upgrade'ais" net neziureciau. Su sitais patobulinimais tu mazini automobilio verte. Kitas dalykas, kai man buvo kokie 22-25 metai, rimtai buvau susidomejes autoaparatura, nes pries 18 metu automobiliuose aparatura budavo tikrai gaidiska. I viena savo bimbala buvau susidejes tikrai rimta aparatura, bet kad padaryti gerai, automobilyje reikejo nemazai ka paaukoti, perdaryti paneles, perklijuoti garso izoilacija, nes paskui visas kebulas barska kaip barskutis. Tada audioaparaturos biznis buvo pakilime. Ir savo bimbala bijodauvau kur nors ilgiau palikti, kad nenufyzdintu vien del aparaturos. Pries kelis metus viska isemiau is to bimbalo, atstaciau kas buvo imanoma iki originalios busenos ir pardaviau. Aparatura irgi ispardaviau gal uz 10% kainos, kiek buvau mokejes. Niekam nebereikia tos aparaturos, nes originali dabar buna tikrai auksto lygio, o kaip pats uzsieminejes tuo reikalu, galiu drasiai sakyti, kad JGC WK Boston Premium Audio groja tikrai gerai ir ja draskyti yra visiska nesamone. O be salono modifikavimo sudejes vien geresnius komponentus nieko ipatingai neišlauši. Tarp kitko, ir dabar visos auto audio dirbtuves merdi arba uzsiima signalizaciju, visokiu GPS trackeriu montavimu, nes aparatura retai kas sugalvoja keisti, kadangi ir originaliai sumontuoja jau pakankamai nebloga. Kitas dalykas, originali radija buna pritaikyta prie panelės (apsvietimas, valdymas ir siaip dizainas), pvz i grandus montuota REJ grotuvas yra Alpina gamybos. Tai i ka tu Alpina keisi? I kita Alpina su adapteriu, kad skyle paneleje uzkisti? Ar kinieti su touchscreenu? Kas zino, gal tau paties proceso reikia (kazka ardyti , perdaryti), tai ir ok, sekmes darbuose. Bet is principo tai yra xjnia visi tavo argumentai yra teisingi 99% tautiečių, bet deja aš likęs 1% ir man tai hobis, kuriuo neužsiiminėjau jau beveik 10 metų nes važinėjau su kabrioletu o įkišiu vietoj REJ ką nors tokio :arba dar kažką iš savo kolekcijos https://forumas.i-klubas.lt/showthread.php/17516-Pirksiu-labai-pigiai-arba-paimsiu-dovan%C5%B3-visokias-autoaudio-senienas-savo-kolekcijai Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klaustukas 13 Posted June 25, 2018 nu ką, kol garsiakalbiai blaškosi kažkur jūroje pakeliui iš Amerikos, toliau vyksta darbai - rutina: klijuojasi vibro, tamposi laidai......dar visas abejonėse ar statysiu garsiakalbius į galines duris, bet vibro sudėjau ir ten (žymiai prabangiau dabar durys užsidarinėja ), tik laidų pritrūko - kitam kartui darbas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mortal 7 Posted June 26, 2018 Išduosiu paslaptį: vibro izoliacijai naudok Soudaband 3m2 - 27€. Yra visose statybinių medžiagų parduotuvėse, bei Lytagroje.Plastkų vibracijas labai gerai gesina savaime besiplečianti Penosil sealing stripe juosta (impregnuota nuo drėgmės). Jei domina daugiau info apie tuos du daiktus, galiu papasakoti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klaustukas 13 Posted June 26, 2018 Išduosiu paslaptį: vibro izoliacijai naudok Soudaband 3m2 - 27€. Yra visose statybinių medžiagų parduotuvėse, bei Lytagroje.Plastkų vibracijas labai gerai gesina savaime besiplečianti Penosil sealing stripe juosta (impregnuota nuo drėgmės). Jei domina daugiau info apie tuos du daiktus, galiu papasakoti.Labas, ačiū už patarimus, su statybine vibro teko dirbti, jinai ne tokia patogi montuoti - ne taip gerai limpa ir tamposi, todėl ji gerai tik ant lygių paviršių, ir kaina didmeninė už automobilinę nelabai ir stipriai skiriasi o ta sealing stripe juosta pas mane dar nuo wranglerio likusi - buvo naudota tarp kieto stogo ir kėbulo pabandysim ir po plastiku jei prireiks Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mortal 7 Posted June 26, 2018 Man Soudaband patogesnė dirbti būdavo Su lipnumu neturėjau problemų. “Porolonu” Penosil klijuodavau visas abšyvkiu vietas, kurios kontaktuoja su skardomis - labai gerai dampindavo.Taip pat tą juostą naudoju ant sub’ų garsiakalbių skylių - labai gerai sandarina kromkes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klaustukas 13 Posted June 27, 2018 ką prisiminiau dar dėl statybinio vibro - jis smirda kai mašina ant saulutės pastovi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mortal 7 Posted June 27, 2018 (edited) Senosios technologijos izoliacija buvo bitumo pagrindu, todėl turėjo kvapą, kai įkaisdavo. Bituminės nebegamina Soudal. Dabar yra su kaučiuku. Nesmirda, puikiai kimba, netirpsta ir nevarva įkaitus saulėje. Edited June 27, 2018 by Jeep-V8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tunks 3 Posted June 27, 2018 Bitukai visokie kurie vandens pagrindu tai varva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mortal 7 Posted June 28, 2018 Klaustukas - yra laukiančių tęsinio, jeigu ką Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klaustukas 13 Posted June 29, 2018 Klaustukas - yra laukiančių tęsinio, jeigu ką tai kad nieko naujo pakolkas nevyksta, darbai savaitgaliais, tik kad kolonėlės į priekines duris chebra kažkur Kaune surado, dar net jų neišrinkau - neperdariau...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rytisss 0 Posted June 29, 2018 (edited) koaksialines naudotos elipses? Ir cia tipo is gaidzio negaidi darai? Edited June 29, 2018 by Rytisss Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klaustukas 13 Posted June 29, 2018 koaksialines naudotos elipses? Ir cia tipo is gaidzio negaidi darai? jaunuoli, pradžioj pasidomėk kas čia per elipsės ir jų konstrukcinius ypatumus jei googlas tavęs neužbanino Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klaustukas 13 Posted July 2, 2018 pakolkas nieko įdomaus nevyksta, daug laisvo laiko surijo karai su parktronikais - užsidurnuodavo jei visą dieną šikna ant saulės taip kad kol spėjau, pabaigiau klijuoti paskutines dureles, pratempiau nedatemtus trūkstamus laidus, tame tarpe ir "remote" (pamiršau numest kai pliusą nuo akumo tempiau), radau seniai pamirštus garsiakalbius nuo buitinių kolonėlių, JVC firmos, pabandysiu juos įkišti į galines duris kad vaikams per garsiakalbių skyles į kojas nepūstų gal net ir pajungsiu juos tik kad jų magnetinė sistema didesnė už originalių ant 10 mm, susibraižiau šabloną - reiks žiedukus išsirėžt, bet čia kai ateis darbų su fanera diena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klaustukas 13 Posted July 23, 2018 (edited) Darbai nestovi, bet labai ir nesiskubinu Padaryta universali (Euro) maitinimo jungtis - atvesti pliusas, rakto padėties laidas, minusas, "remote" ir apšvietimas (gabaritai). Gimtoje jungtyje buvo tik pliusas - minusas ir duomenų linijaPrie to pačio pastatyta ir pajungta laisvų rankų įranga, padarytas universalus "mute" - atjungiamas magnetofono rakto padėties laidas pokalbių metuVisa tai padaryta todėl kad dar neapsisprendžiau dėl garso šaltinio, todėl padaryta visiems gyvenimo atvejams Edited July 23, 2018 by Klaustukas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klaustukas 13 Posted July 23, 2018 Kol priekiniai garsiakalbiai ir linijiniai laidai dar kažkur pakeliui, pasibaigiau galines dureles - išpjauti iš faneros perėjimo žiedai, sudėlioti į juos tvirtinimai, nudažyta ir pastatyta į dureles su garsiakalbiaisKažkaip keistai gamykliškai padarytos durų garsiakalbių vietos - gamykliniai turėjo groti beveik pilnai po durelių apdaila, savo automobilyje tai pataisiau padarydamas porolono žiedus, gamykliniams turėjo trūkti kokių 2-3 cm....... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klaustukas 13 Posted July 23, 2018 (edited) tą patį darom kitose durelėse ir yra viltis kad dabar sekantį kartą ten reiks lysti tik gaudant barškaliukus Edited July 23, 2018 by Klaustukas Quote Share this post Link to post Share on other sites