Pereiti prie turinio

Keletas klausimų dėl Jeep WJ


Batonas

Rekomenduojami pranešimai

Dar klausimas, kiek to modifikatoriaus ir į kur reikia pilti. Vilniuj Silberauto sako, kad 1 buteliuką tik į galinį tiltą, Kauno šaunuoliai sako, kad išvis nereikia, pas rusus forume radau, kad reikia 1 but. į priekinį tiltą, 2 but. į galinį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar klausimas, kiek to modifikatoriaus ir į kur reikia pilti. Vilniuj Silberauto sako, kad 1 buteliuką tik į galinį tiltą, Kauno šaunuoliai sako, kad išvis nereikia, pas rusus forume radau, kad reikia 1 but. į priekinį tiltą, 2 but. į galinį.

 

Čia tau geras pavyzdys apie "geriau išmanančius" servisų meistrus. Nori turėti važiuojantį auto - mokykis pats jį prižiūrėti ir remontuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar susipyliau po 1 buteliuką į kiekvieną tiltą. Rezultatas-kita mašina, ant posūkių nebešokinėja, sumažėjo, beveik dingo garsas važiuojant didesniu greičių. :mrgreen:

 

o! pas mano wrangliora galinis tiltas kaukia. Pamokyk kaip ten pilt, plyz.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nėra ten jokio tarpašinio diferencialo. Praslydus galiniams ratams dėl greičių skirtumo tarp priekinio/užpakalinio tilto suveikia tepalo siurblys skirstymo dėžėje ir tepalas suspaudžia sankabą, kuri įjungia priekinį tiltą (čia nauja sistema vietoje viskomovos). Quadradraive tokia pat sistema įtaisyta ir tiltuose diferencialų blokavimui. Pakeitus tepalus būtinai įpilti specialaus trinties modifikatoriaus.Jei to nepadarei, tai važinėji su dalinai užsiblokavusiu diferencialu, todėl posūkiuose ir šokinėji.

 

modifikatorius MOPAR-05103522EA

Va, žmogus aiškiai parašęs buvo kas ir kaip yra. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Keista tik tai, kad EU gamintiems automobiliams su LSD, tepalas eina jau gamykliškai su trinties priedais, o būtent modeliams pagamintiems USA, su ta pačia LSD, į tuos pačius reduktorius tepalas eina standartinis (75W90, 80W90), bet tik su

"stebuklingais" Dėdės Semo LSD priedais, kurie tik sudaro "kitokią" nei EU kokybės stantarto reikalavimų klasifikaciją, nes

kitaip niekas nebepirktų jų "stebuklingų" priedų žinodami, kad galima pilti tepalą, paruoštą gamykliškai LSD reduktoriams

be jokių "Dėdės Semo" priedų :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keista tik tai, kad EU gamintiems automobiliams su LSD, tepalas eina jau gamykliškai su trinties priedais, o būtent modeliams pagamintiems USA, su ta pačia LSD, į tuos pačius reduktorius tepalas eina standartinis (75W90, 80W90), bet tik su

"stebuklingais" Dėdės Semo LSD priedais, kurie tik sudaro "kitokią" nei EU kokybės stantarto reikalavimų klasifikaciją, nes

kitaip niekas nebepirktų jų "stebuklingų" priedų žinodami, kad galima pilti tepalą, paruoštą gamykliškai LSD reduktoriams

be jokių "Dėdės Semo" priedų :lol:

 

skaitykit ka protingas dede nemokomai raso...

ir mokykinkites, kol jis gyvas... :roll:

nuo saves pridesiu - ner gerai jei i tepala (nauja) skirta LSD privarysit priedu... jais gerai renimuoti sena tepala... jei tingi ar gaila pinigu ji pakeist... bet, dazniausia,i skupus moka du kart... po to vazinesit kaip "kruti pacanai" - su vienu uzrasu ant tilto kad jis su LSD, bet viduj be LSD...

:D:D:D

 

P.S.

kazkada, vyram, pries parduodant ziguliuka su uzianciu tilto reduktorium rekomenduodavau i tilto tepala dadet pora ziupsneliu pjuvenu... tiltas kaip bitinas dirbt pradedavo - tyla kaip pakasynose... tiesa ne ilgai...

galit irgi sau pasizymet kaip viena is pigiu ir efektyviu metodu kovoj su tilto staugimu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.