tunks Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 Tai paaiškink publikai tada kodėįl tie durniai konstruktoriai į AWD mašinas arba į tas kuriuos turi tą funkciją deda trečią diferiancialą arba viskozinę movą jeigu ir taip viskas čia gerai - vadovaujantis tamstos neįkainuojama patiritim tikriausiai dėl to kad paplonint pirkėjo piniginę eiline niekam nereikalinga opcija P.s. Jeigu tu taip darai tai dar nereiškia kad darai teisingai niekur nesakiau kad durniai, kad diferencialas nereikalingas ar kazka panasaus. paprasciausiai radiusu neatitikima kompensuoja praslydimas ir paciu padangu deformacijos, ir to nesijaucia trasoj, pasikarotosiu su salyga kad nera piesiamos saules ant asfalto vasaros vidury. ir ne as vienas su part timu vazineju virs tavo sugalvotu 50km/h.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 šiaip dar pas mane girdisi ir granatų skanbesys susukus vairą nors pardavėjas tikino jas keitis(aišku neaišku kokios būklės jas pakeitė)granatos neskamba, jos trata arba ne.tai isduok pagaliau kokia pas tave 4x4 sistema, mechaniniai hubai, automatiniai ar shift on the fly. tada gal kazka konkretizuot gales. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Remis333 Atrašyta Kovo 4, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 granatos neskamba, jos trata arba ne.tai isduok pagaliau kokia pas tave 4x4 sistema, mechaniniai hubai, automatiniai ar shift on the fly. tada gal kazka konkretizuot gales.jau anksčiau rašiau kad automatiniai,taip trata,praslystantys habai tai pat turi panašų garsą kurį mano monterėjus irgi turi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 . ir ne as vienas su part timu vazineju virs tavo sugalvotu 50km/h....Šiaip tai ne mano tai sugalvota bet tų kurie tas mašinas gamina - naudojimo instrukciją skaityt reikia ne tada kai sulaužai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 ir kurioj instrukcijoj tai raso Klevai?sio modelio owner manualas raso du dalykus- neijungineti shift on the fly sistemoms 4x4 kai vaziuojat daugiau nei ten kazkiek km(40 ar 60 neatsimenu konkreciai), ir vaziuojant sausu kietu pagrindu isjungti sistema. apie jokius greicio ribojimus nera kalbostas pats greicio ribojimas perjunginejant is 4x4 ir atgal yra ir masinoj nakleikes formoj priklijuotas. taskas. ir uztenka tos demagogijos. ne is medzio iskritom, visi zinom kaip ten yra, ir kad nera sveika ir t.t. ir pan. bet jei nera net vadove masinos parasayta joku limitu tai nereik cia prisigalvot. nera ta sistema tokia trapi. jei 10m senumo masina dar 8m mano jojimo atalaike ir isvaziavo kitur joti taip ir nesuluzus, tai nera ka cia diskutuot ir reikia baigt ta offtopika Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 ir kurioj instrukcijoj tai raso Klevai?Įtariu kad tuoj kuriuos tu neskaitei , arba skaitei ir matei tik tai kas tau naudinga Bendrai paėmus tai važinėkit kaip jums patinka ba daug kas (remontininkai , detalių pardavėjai) jums už tai "ačiū" pasakys ba kuo daugiau sulaužysit tuo mes daugiau uždirbsim Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 itariu, kad pats nezinai, tai belieka babkes ant mano alia aklumo sumesti, ir prisidengti kokie naudingi tokie ziopliai kaip mes kazkam esam Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vmmltu Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 (redaguota) Esmė tame, kad monterėjus, kaip ir froncė, neturi centrinio difo. Kas reiškia, kad su įjungtais 4x4, sukant (variklio jėga perduodama 50% priekiui - 50% galui, be jokių praslydimų ar kitų šiuolaikinių nesąmonių ), kai tiltų greičiai nevienodi (sukant skiriasi tilto ratų greičiai ir bendri tiltų greičiai) kažkuris tiltas praslys. Greičiausiai praslys galinis, nes jis mažiau apkrautas. Ko pasekoje prarasi automobilio valdymą. O jeigu praslys priekinis reikia tikėtis, kad nesi arti krašto ;DD Su šiais auto elementariam kelyje, normaliu greičiu geriau važiuoti tik su galu!! Redagavo Kovo 4, 2018 vmmltu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 4, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 4, 2018 esme tame, kad visa ka tu parasei praktiskai jauciasi tik vazinejant letai po kokia nors stovejimo aikstele, ir tada turi atsargiai sukinetis kad susukus vaira ir uznesus gala nuo praslydimo neuzmojuotum su sikna kaimyninei masinai i nosi. vaziuojant trasoj 50-70-90 ar dar kiek tau atrodo optimalu, kelio vingyje vairo pasukimai yra mizerni palyginus su aikstele, ir tu praslydimu sededamas uz barankos tu nepajausi. net esant sausai ir neslydziai kelio dangai. isbandyta n kartu. va tame esme. p.s. apie elementaru kelia mes nesnekam visai, nes part time naudojamas esant slapiai, slidziai dangai, arba dalinai tokiai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Remis333 Atrašyta Kovo 5, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 Šiandien išlindo gedimas,važiuojant apie 90km. vėl atsirado ta vibracija stipri po nedidelės duobelės ant kelio(4x4 buvo atjungta)ir taip pasipurčius dingo staigiai visos vibracijos,taip dar niekad ramiai be purtimosi nebuvau važiavis su šiuo džipu,supratau kad kažkas subyrėjo,nuvažiavau kur man reikėjo ir gryžau,kiek vizualiai matosi subyrėjas centruojantis guolis,pusašis šiek tiek išlindis į vidinę pusę bet kodėl jis sukosi atjungus 4x4?pas mane automatiniai habai,atjungdamas pagal taisykles pavažiuoju atgal,eisiu ardyt žėt kur bėda. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 5, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 (redaguota) esme tame, kad visa ka tu parasei praktiskai jauciasi tik vazinejant letai po kokia nors stovejimo aikstele, ir tada turi atsargiai sukinetis kad susukus vaira ir uznesus gala nuo praslydimo neuzmojuotum su sikna kaimyninei masinai i nosi. vaziuojant trasoj 50-70-90 ar dar kiek tau atrodo optimalu, kelio vingyje vairo pasukimai yra mizerni palyginus su aikstele, ir tu praslydimu sededamas uz barankos tu nepajausi. net esant sausai ir neslydziai kelio dangai. isbandyta n kartu. va tame esme. p.s. apie elementaru kelia mes nesnekam visai, nes part time naudojamas esant slapiai, slidziai dangai, arba dalinai tokiai.Nu tau kad tik ginčytis - pasiskaityk ką apie tai kalba žmogus kuris per savo rankas ne vieną džipą praleidęs ir baik ginčytis visų galų specialiste https://auto.lrytas.lt/technika/2014/03/23/news/mitai-ir-tiesa-apie-keturiais-ratais-varomus-automobilius-4693944/ Redagavo Kovo 5, 2018 Klevas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 5, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 Šiandien išlindo gedimas,važiuojant apie 90km. vėl atsirado ta vibracija stipri po nedidelės duobelės ant kelio(4x4 buvo atjungta)ir taip pasipurčius dingo staigiai visos vibracijos,taip dar niekad ramiai be purtimosi nebuvau važiavis su šiuo džipu,supratau kad kažkas subyrėjo,nuvažiavau kur man reikėjo ir gryžau,kiek vizualiai matosi subyrėjas centruojantis guolis,pusašis šiek tiek išlindis į vidinę pusę bet kodėl jis sukosi atjungus 4x4?pas mane automatiniai habai,atjungdamas pagal taisykles pavažiuoju atgal,eisiu ardyt žėt kur bėda.Va ir radai , o ne atsijungdavo todėl kad subirus centruojančiam guoliukui pusašis skersuojasi ir neleidžia atsikabint dantim kuo pasėkuoje kad ir viską padarei taip kaip priklauso bet ratas vistiek lieka sukabintas su transmisija - iš čia ir vibracija. Prie viso to turėjo ęsant rimtai apkrovai ir susukus vairą pasipilt smūgiai nuo prašokančio hubo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vmmltu Atrašyta Kovo 5, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 (redaguota) Tai galime padaryt verdiktą, kad vibracija buvo dėl neatsijungiančio hub'o, kuris neatsijungdavo, nes skersavosi kardanas, o kardanas skersavosi, nes neatsijungdavo hub'as ;D Ko pasekoje subyrėjo centruojantis guolis. Klausimas:jeigu centruojantis guolis jau pradeda išsimalti, išjungus keturis ar įjungus, važiuojant paprastai gali nesijausti vibracijos? Redagavo Kovo 5, 2018 vmmltu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 5, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 (redaguota) , kuris neatsijungdavo, nes skersavosi kardanas, o kardanas skersavosi, nes neatsijungdavo hub'as??? Ko pasekoje subyrėjo centruojantis guolis Klausimas:jeigu centruojantis guolis jau pradeda išsimalti, išjungus keturis ar įjungus, važiuojant paprastai gali nesijausti vibracijos?Verdiktas teisingas o va gedimo seka nelabai Nieko tokio juokingo čia nėra kas galėtų patį pralinksmint - pirmiausiai pažyra guoliukas , pradeda skersuotis pusašis o ne kardanas , kuo pasėkuoja kitas pusašio galas ant kuriuo užkabintas habo mehanizmas praranda centravimą ir tai neduoda pilnai išsikabint dantim . O jei dar hanbas priteptas (ką labai mėgsta liaudis padaryt) arba pilnas visokio brudo tai ir nesant išdilimo gali neatsijungt. Guoliukas gi subyra ne dėl neišsikabinusio habo o dėl to kad dėl pažeisto salniko gauna vandens , purvo kuris jį ir tą vietą granatos į kurią jis remiasi sugriaužia. Viskas priklauso nuo guoliuko išdilimo ir apkrovos ant rato - gali jaustis netik vibracija bet ir smūgiai . O išjungus priekį, ir jei atsikabino habas, tai vibracijos ir kitokių reiškinių nebus. Viracijos atsiranda kai išjungi priekį bet neatsikabina vienas habas arba abu . Redagavo Kovo 5, 2018 Klevas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vmmltu Atrašyta Kovo 5, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 Taip, pusašis, kaltas :DD Dabar supratau. Kalbam apie guoliuką prie diferencialo, o ne apie kažkokį antrą prie rato, taip? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Remis333 Atrašyta Kovo 5, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 Habas priteptas sanidolo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 5, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 Taip, pusašis, kaltas :DD Dabar supratau. Kalbam apie guoliuką prie diferencialo, o ne apie kažkokį antrą prie rato, taip?Apie tą kur prie rato , o tiksliau apie adatinį guolį ęsantį toje skylėje į kurią kišasi granata. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 5, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 Habas priteptas sanidoloViską plaut ir po to sutept , geriausiai transmisiniu arba švelniai gratų tepalu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vmmltu Atrašyta Kovo 5, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 Apie tą kur prie rato , o tiksliau apie adatinį guolį ęsantį toje skylėje į kurią kišasi granata.Vadinasi įsivaizdavau teisingai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Remis333 Atrašyta Kovo 5, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 Kažkas kimičyta nes priviryta prie pusašio galo galiukas sriegio ir buvus veržlė užsukta bet ji atsisukus ir voliojosi viduj habo,reiks iėškot mechaninų habų,kai bus laiko įdėsiu foto viso šito gedimo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Kovo 5, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 Kai subyrejo adatinis guolis,atsirado didelis pusasio laisvumas prie rato ir pradejo nuraudinet fiksavimo zieda ant pusasio.Vietoi to,kad pakeist guoli,geriau buvo padarytas tas kolxozas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 5, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 Nu tau kad tik ginčytis - pasiskaityk ką apie tai kalba žmogus kuris per savo rankas ne vieną džipą praleidęs ir baik ginčytis visų galų specialiste https://auto.lrytas.lt/technika/2014/03/23/news/mitai-ir-tiesa-apie-keturiais-ratais-varomus-automobilius-4693944/Nu ir kur parasyta kad part time negalima vaziuot greiciau nei 50km/h? Ogi niekur.Geras straipsnis, bet nei mane paneigia nei tave pateisina. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Kovo 5, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 Kažkas kimičyta nes priviryta prie pusašio galo galiukas sriegio ir buvus veržlė užsukta bet ji atsisukus ir voliojosi viduj habo,reiks iėškot mechaninų habų,kai bus laiko įdėsiu foto viso šito gedimoTen seip buna pusasio galas originaliai igreztas ir isriegiuotas. Jei ant virsaus sriegis virintas, tai reik manyt kad vidinis jau buvo nudroztas ir kolhozo nelaike. Jau per kelis syk gimdyta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 5, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 Nu ir kur parasyta kad part time negalima vaziuot greiciau nei 50km/h? Ogi niekur.Geras straipsnis, bet nei mane paneigia nei tave pateisina.Škic nelaime Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Kovo 5, 2018 Dalintis Atrašyta Kovo 5, 2018 Frontera B talmude parasyta,kad priekini tilta galima jungti vaziuojant ne greiciau kaip 96km/h. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar