Pereiti prie turinio

didelės vibracijos iš moterėjaus priekinės pakabos


Rekomenduojami pranešimai

Tai paaiškink publikai tada kodėįl tie durniai konstruktoriai į AWD mašinas arba į tas kuriuos turi tą funkciją deda trečią diferiancialą arba viskozinę movą jeigu ir taip viskas čia gerai - vadovaujantis tamstos neįkainuojama patiritim tikriausiai dėl to kad paplonint pirkėjo piniginę eiline niekam nereikalinga opcija B)

 

P.s. Jeigu tu taip darai tai dar nereiškia kad darai teisingai B)

niekur nesakiau kad durniai, kad diferencialas nereikalingas ar kazka panasaus. paprasciausiai radiusu neatitikima kompensuoja praslydimas ir paciu padangu deformacijos, ir to nesijaucia trasoj, pasikarotosiu su salyga kad nera piesiamos saules ant asfalto vasaros vidury. ir ne as vienas su part timu vazineju virs tavo sugalvotu 50km/h....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 68
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

šiaip dar pas mane girdisi ir granatų skanbesys susukus vairą nors pardavėjas tikino jas keitis(aišku neaišku kokios būklės jas pakeitė)

granatos neskamba, jos trata arba ne.

tai isduok pagaliau kokia pas tave 4x4 sistema, mechaniniai hubai, automatiniai ar shift on the fly. tada gal kazka konkretizuot gales.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

granatos neskamba, jos trata arba ne.

tai isduok pagaliau kokia pas tave 4x4 sistema, mechaniniai hubai, automatiniai ar shift on the fly. tada gal kazka konkretizuot gales.

jau anksčiau rašiau kad automatiniai,taip trata,praslystantys habai tai pat turi panašų garsą kurį mano monterėjus irgi turi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir kurioj instrukcijoj tai raso Klevai?

sio modelio owner manualas raso du dalykus- neijungineti shift on the fly sistemoms 4x4 kai vaziuojat daugiau nei ten kazkiek km(40 ar 60 neatsimenu konkreciai), ir vaziuojant sausu kietu pagrindu isjungti sistema. apie jokius greicio ribojimus nera kalbos

tas pats greicio ribojimas perjunginejant is 4x4 ir atgal yra ir masinoj nakleikes formoj priklijuotas. taskas. ir uztenka tos demagogijos. ne is medzio iskritom, visi zinom kaip ten yra, ir kad nera sveika ir t.t. ir pan. bet jei nera net vadove masinos parasayta joku limitu tai nereik cia prisigalvot. nera ta sistema tokia trapi. jei 10m senumo masina dar 8m mano jojimo atalaike ir isvaziavo kitur joti taip ir nesuluzus, tai nera ka cia diskutuot ir reikia baigt ta offtopika

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir kurioj instrukcijoj tai raso Klevai?

Įtariu kad tuoj kuriuos tu neskaitei , arba skaitei ir matei tik tai kas tau naudinga :D

 

Bendrai paėmus tai važinėkit kaip jums patinka ba daug kas (remontininkai , detalių pardavėjai) jums už tai "ačiū" pasakys ba kuo daugiau sulaužysit tuo mes daugiau uždirbsim B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esmė tame, kad monterėjus, kaip ir froncė, neturi centrinio difo. Kas reiškia, kad su įjungtais 4x4, sukant (variklio jėga perduodama 50% priekiui - 50% galui, be jokių praslydimų ar kitų šiuolaikinių nesąmonių :D), kai tiltų greičiai nevienodi (sukant skiriasi tilto ratų greičiai ir bendri tiltų greičiai) kažkuris tiltas praslys. Greičiausiai praslys galinis, nes jis mažiau apkrautas. Ko pasekoje prarasi automobilio valdymą. O jeigu praslys priekinis reikia tikėtis, kad nesi arti krašto ;DD Su šiais auto elementariam kelyje, normaliu greičiu geriau važiuoti tik su galu!!

Redagavo vmmltu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

esme tame, kad visa ka tu parasei praktiskai jauciasi tik vazinejant letai po kokia nors stovejimo aikstele, ir tada turi atsargiai sukinetis kad susukus vaira ir  uznesus gala nuo praslydimo neuzmojuotum su sikna kaimyninei masinai i nosi.  vaziuojant trasoj 50-70-90 ar dar kiek tau atrodo optimalu, kelio vingyje vairo pasukimai yra mizerni palyginus su aikstele, ir tu praslydimu sededamas uz barankos tu nepajausi. net esant sausai ir neslydziai kelio dangai. isbandyta n kartu. va tame esme.

 

p.s. apie elementaru kelia mes nesnekam visai, nes part time naudojamas esant slapiai, slidziai dangai, arba dalinai tokiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien išlindo gedimas,važiuojant apie 90km. vėl atsirado ta vibracija stipri po nedidelės duobelės ant kelio(4x4 buvo atjungta)ir taip pasipurčius dingo staigiai visos vibracijos,taip dar niekad ramiai be purtimosi nebuvau važiavis su šiuo džipu,supratau kad kažkas subyrėjo,nuvažiavau kur man reikėjo ir gryžau,kiek vizualiai matosi subyrėjas centruojantis guolis,pusašis šiek tiek išlindis į vidinę pusę bet kodėl jis sukosi atjungus 4x4?pas mane automatiniai habai,atjungdamas pagal taisykles pavažiuoju atgal,eisiu ardyt žėt kur bėda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

esme tame, kad visa ka tu parasei praktiskai jauciasi tik vazinejant letai po kokia nors stovejimo aikstele, ir tada turi atsargiai sukinetis kad susukus vaira ir  uznesus gala nuo praslydimo neuzmojuotum su sikna kaimyninei masinai i nosi.  vaziuojant trasoj 50-70-90 ar dar kiek tau atrodo optimalu, kelio vingyje vairo pasukimai yra mizerni palyginus su aikstele, ir tu praslydimu sededamas uz barankos tu nepajausi. net esant sausai ir neslydziai kelio dangai. isbandyta n kartu. va tame esme.

 

p.s. apie elementaru kelia mes nesnekam visai, nes part time naudojamas esant slapiai, slidziai dangai, arba dalinai tokiai.

Nu tau kad tik ginčytis - pasiskaityk ką apie tai kalba žmogus kuris per savo rankas ne vieną džipą praleidęs ir baik ginčytis visų galų specialiste B)

https://auto.lrytas.lt/technika/2014/03/23/news/mitai-ir-tiesa-apie-keturiais-ratais-varomus-automobilius-4693944/

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien išlindo gedimas,važiuojant apie 90km. vėl atsirado ta vibracija stipri po nedidelės duobelės ant kelio(4x4 buvo atjungta)ir taip pasipurčius dingo staigiai visos vibracijos,taip dar niekad ramiai be purtimosi nebuvau važiavis su šiuo džipu,supratau kad kažkas subyrėjo,nuvažiavau kur man reikėjo ir gryžau,kiek vizualiai matosi subyrėjas centruojantis guolis,pusašis šiek tiek išlindis į vidinę pusę bet kodėl jis sukosi atjungus 4x4?pas mane automatiniai habai,atjungdamas pagal taisykles pavažiuoju atgal,eisiu ardyt žėt kur bėda.

Va ir radai , o ne atsijungdavo todėl kad subirus centruojančiam guoliukui pusašis skersuojasi ir neleidžia atsikabint dantim kuo pasėkuoje kad ir viską padarei taip kaip priklauso bet ratas vistiek lieka sukabintas su transmisija - iš čia ir vibracija. Prie viso to turėjo ęsant rimtai apkrovai ir susukus vairą pasipilt smūgiai nuo prašokančio hubo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai galime padaryt verdiktą, kad vibracija buvo dėl neatsijungiančio hub'o, kuris neatsijungdavo, nes skersavosi kardanas, o kardanas skersavosi, nes neatsijungdavo hub'as ;D Ko pasekoje subyrėjo centruojantis guolis. Klausimas:jeigu centruojantis guolis jau pradeda išsimalti, išjungus keturis ar įjungus, važiuojant paprastai gali nesijausti vibracijos?

Redagavo vmmltu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

, kuris neatsijungdavo, nes skersavosi kardanas, o kardanas skersavosi, nes neatsijungdavo hub'as??? Ko pasekoje subyrėjo centruojantis guolis :D

 

Klausimas:jeigu centruojantis guolis jau pradeda išsimalti, išjungus keturis ar įjungus, važiuojant paprastai gali nesijausti vibracijos?

Verdiktas teisingas o va gedimo seka nelabai :)

Nieko tokio juokingo čia nėra kas galėtų patį pralinksmint :)  - pirmiausiai pažyra guoliukas , pradeda skersuotis pusašis o ne kardanas , kuo pasėkuoja kitas pusašio galas ant kuriuo užkabintas habo mehanizmas praranda centravimą ir tai neduoda pilnai išsikabint dantim . O jei dar hanbas priteptas (ką labai mėgsta liaudis padaryt) arba pilnas visokio brudo tai ir nesant išdilimo gali neatsijungt. Guoliukas gi subyra ne dėl neišsikabinusio habo o dėl to kad  dėl pažeisto salniko gauna vandens , purvo kuris jį ir tą vietą granatos į kurią jis remiasi sugriaužia.

 

 

Viskas priklauso nuo guoliuko išdilimo ir apkrovos ant rato - gali jaustis netik vibracija bet ir smūgiai . O išjungus priekį, ir jei atsikabino habas, tai vibracijos ir kitokių reiškinių nebus. Viracijos atsiranda kai išjungi priekį bet neatsikabina vienas habas arba abu .

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkas kimičyta nes priviryta prie pusašio galo galiukas sriegio ir buvus veržlė užsukta bet ji atsisukus ir voliojosi viduj habo,reiks iėškot mechaninų habų,kai bus laiko įdėsiu foto viso šito gedimo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tau kad tik ginčytis - pasiskaityk ką apie tai kalba žmogus kuris per savo rankas ne vieną džipą praleidęs ir baik ginčytis visų galų specialiste B)

https://auto.lrytas.lt/technika/2014/03/23/news/mitai-ir-tiesa-apie-keturiais-ratais-varomus-automobilius-4693944/

Nu ir kur parasyta kad part time negalima vaziuot greiciau nei 50km/h? Ogi niekur.Geras straipsnis, bet nei mane paneigia nei tave pateisina.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkas kimičyta nes priviryta prie pusašio galo galiukas sriegio ir buvus veržlė užsukta bet ji atsisukus ir voliojosi viduj habo,reiks iėškot mechaninų habų,kai bus laiko įdėsiu foto viso šito gedimo

Ten seip buna pusasio galas originaliai igreztas ir isriegiuotas. Jei ant virsaus sriegis virintas, tai reik manyt kad vidinis jau buvo nudroztas ir kolhozo nelaike. Jau per kelis syk gimdyta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.