Pereiti prie turinio

didelės vibracijos iš moterėjaus priekinės pakabos


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,gal žinot kur bėdos ieškot,opel monterey važiuojant apie 70 greičiu atsiranda vibracija vienam priekiniam rate po to persiduoda ir į kitą,vibracija gan stipri net kėbulas purtosi,bet kartais viskas būna gerai nieks nebilda,džipas pakeltas-sudėtos patrulio spyruoklės,tokį pirkau nežinau kur yra bėda.(kardano kryžmės geros)

Redagavo Remis333
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 68
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

jei butu tik ant 4x4 tai dar galetu kazka is geleziu kaltinti, bet jei tik galu varomam priekis baladojas, tai cia nei kardanai nei granatos  ne prie ko, ir nuo vieno rato kitam per tilta  perduoti negali. 

 a nebus tik kazkas su vairu susije, kokios gumos pasibaige, ar traukes, ar liuftas kazkur atsirades, ir per vaira vienas ratas kitam atiduoda vibracija?  bent jau as nuo to pradeciau ziureti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Praktiškai tuos pačius simptomus jaučiu Fronteroje A. Neatsijungia hubas vienas. Išjungęs keturis varomus gazuodamas pralėki atbuliniu kokius 20 metrų ir viskas ok :) Fronteroje priekyje ne tiltas, o pusašiai. Nežinau, kaip monterėjuje. Spėju po žiemos balų vandens kur nors pas mane pakliuvo :D

Redagavo vmmltu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Praktiškai tuos pačius simptomus jaučiu Fronteroje A. Neatsijungia hubas vienas. Išjungęs keturis varomus gazuodamas pralėki atbuliniu kokius 20 metrų ir viskas ok :) Fronteroje priekyje ne tiltas, o pusašiai. Nežinau, kaip monterėjuje. Spėju po žiemos balų vandens kur nors pas mane pakliuvo :D

bet su įjungtu 4x4 neturėtų vibruot bet pas mane pradeda vibruot ir važiuojant su priekiniu tiltu ir pastebėjau kai vairą pasuku į kažkurią pusę tas prasideda

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei anglu nesvetima paziurek

gal atsakys i kai kuriuos klausimus. moneterejuj yra part time sistema, t.y. bent vienas galinis(arba abu galiniai jei lsd suveikia) ir priekinis visada juda surakinti , aisku skirtingais radiusais, nu o kas gaunasi kai tai daroma ant sauso pavirsiaus video papasakota.

 

as su 4x4 vazinadavau ir 120, ir gana sausais keliais. jei sistema tvarkinga tai vibraciju del to neturetu atsirasti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei ant plento yra kažkiek sniego ar ledo jungiu 4x4 ir važiuoju apie 90km per val.

Šiaip tai kai nėra tarptiltinio diferencialo (o pas taviškį jo nėra) tai kai gali važiuot greičiau nei 50km/h kategoriškai nerekomenduojama naudot 4x4 režimą dėl mašinos valdomumo .

 

Vibracija gali atsirast dėl pusašių kaltės (išdilęs arba subiręs rato granatos centruojantis guolis , pačių granatų išdilimo) , rato guolių laisvumo , kardano šlicų išdilimo , visokių anksčiau minėtų laisvumų ir dar dėl nežinojimo , jei hubai automatai , kaip pilnai atjungt priekinį tiltą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

seip ijunginet tilta nerekomenduojama ant daugiau nei 60km/h berods, apie maksimalu nieko nesakoma. cia ant "shift on the fly" modelio, dar neaisku kokia pas ji sistema, ir ar is vis habai kaip tokie yra.

o as sakau lekdavau ir ir 100 ir virs, jei viskas tvarkoj nieko ten nesijaucia trasoj, kad valdymas suprastejes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

seip ijunginet tilta nerekomenduojama ant daugiau nei 60km/h berods, apie maksimalu nieko nesakoma. cia ant "shift on the fly" modelio, dar neaisku kokia pas ji sistema, ir ar is vis habai kaip tokie yra.

o as sakau lekdavau ir ir 100 ir virs, jei viskas tvarkoj nieko ten nesijaucia trasoj, kad valdymas suprastejes.

Kolega , gal iš pradžių pasiskaitom gamintojų rekomendacijas , paaiškinimus , pastudijojam teorinę dalį ir jau toliau aiškinam kad viskas čia gerai ir galima "part time" režimu lakstyt kad ir pirmu kosminiu greičiu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as sakau kaip as dariau, ir ne vienerius metus. ir nieko neatsitiko tam part timui, tokia ir pardaviau. ir seip jeigu ka tai galima, su salyga kad ne vasaros vidury areodrome saules raizai 4x4 isijunges.ant slapios, dalinai slidzios dangos pofig tam partimui ant kiek tu vaziuoji. su paletintoju lakstyt razdatkei tai turbut  yra didesnis peilis...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei anglu nesvetima paziurek

gal atsakys i kai kuriuos klausimus. moneterejuj yra part time sistema, t.y. bent vienas galinis(arba abu galiniai jei lsd suveikia) ir priekinis visada juda surakinti , aisku skirtingais radiusais, nu o kas gaunasi kai tai daroma ant sauso pavirsiaus video papasakota.

 

as su 4x4 vazinadavau ir 120, ir gana sausais keliais. jei sistema tvarkinga tai vibraciju del to neturetu atsirasti

geras video,manau gali būt išdilį granatas centruojantys guoliai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai kai nėra tarptiltinio diferencialo (o pas taviškį jo nėra) tai kai gali važiuot greičiau nei 50km/h kategoriškai nerekomenduojama naudot 4x4 režimą dėl mašinos valdomumo .

 

Vibracija gali atsirast dėl pusašių kaltės (išdilęs arba subiręs rato granatos centruojantis guolis , pačių granatų išdilimo) , rato guolių laisvumo , kardano šlicų išdilimo , visokių anksčiau minėtų laisvumų ir dar dėl nežinojimo , jei hubai automatai , kaip pilnai atjungt priekinį 

manau tu teisus dėl antroje dalyje išdėstytos minties

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visi bajeriai prasideda ant kietos dangos su part timu.  pabandyk susukti ratus aisktelej ir pavaziuot su 4x4. matysi kai po pusracio atrodys kad rankinis uztrauktas, ir zviegs ratai .ant zvirkelio, slapio, ir slidaus kelio vaziuok kiek nori.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visi bajeriai prasideda ant kietos dangos su part timu.  pabandyk susukti ratus aisktelej ir pavaziuot su 4x4. matysi kai po pusracio atrodys kad rankinis uztrauktas, ir zviegs ratai .ant zvirkelio, slapio, ir slidaus kelio vaziuok kiek nori.

šiaip dar pas mane girdisi ir granatų skanbesys susukus vairą nors pardavėjas tikino jas keitis(aišku neaišku kokios būklės jas pakeitė)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as sakau kaip as dariau, ir ne vienerius metus. ir nieko neatsitiko tam part timui, tokia ir pardaviau. ir seip jeigu ka tai galima, su salyga kad ne vasaros vidury areodrome saules raizai 4x4 isijunges.ant slapios, dalinai slidzios dangos pofig tam partimui ant kiek tu vaziuoji. su paletintoju lakstyt razdatkei tai turbut  yra didesnis peilis...

Tai paaiškink publikai tada kodėįl tie durniai konstruktoriai į AWD mašinas arba į tas kuriuos turi tą funkciją deda trečią diferiancialą arba viskozinę movą jeigu ir taip viskas čia gerai - vadovaujantis tamstos neįkainuojama patiritim tikriausiai dėl to kad paplonint pirkėjo piniginę eiline niekam nereikalinga opcija B)

 

P.s. Jeigu tu taip darai tai dar nereiškia kad darai teisingai B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau tu teisus dėl antroje dalyje išdėstytos minties

Šiaip tai aš teisus ir pirmuoje dalyje - čia ilgai reiktų aiškint kokią įtaką daro vairavimui , agregatų ilgaamžiškumui ir kuro sąnaudom ratai neturintys galimybės suktis skirtingais greičiais bet tada įsivelsim į bereikalinga diskusiją.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.