Pereiti prie turinio

Renkuosi TLC120 reikia patarimo


Rekomenduojami pranešimai

Kad nekurti naujos temos
Pavažinėjęs su Land Rover ketinu imtis TLC 120 3,0 D4D. Planuoju naudoti tiek kas dieną, tiek tolimoms kelionėms. Iškilo keletas techninių klausimų, susijusių su šiuo auto:
1. Renkantis su mechanine dėže, ar patikima dėžė ir sankaba (plaukiojanti ar neplaukiojanti), ar vis gi geriau automatas?
2. Variklio paskirstymo sistema su diržu ar grandine?
3. Variklio purkštukai yra tepale (kaip pas Rav4 2,0 D4D) ar ne (kaip pas 1,4 D4D)
4. Purkštukai remontuojami ar ne?
5. Variklį galima čipuoti ir ar verta?
6. Kurios vietos labiausiai rūdija?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 126
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Pamačiau Tamstos nuorodą ir nuostalgiškai prisiminiau, kad kažkada buvau aktyvus Lendroverietis su savo pirmuoju disco2...

 

Dabar jau antras TLC120 - puikus ir labai universalus automobilis. Buvau visur - nuo magistralių iki pelkių ir poligonų. Ir tik su minimaliais patobulinimais. Reikia rinktis ramiai, daug šiūkšlių rinkoje, nors dabar kaina kiek krito ir tikrai netaupant ir nepermokant galima rasti gerą auto. Rekomenduoju rinktis nuo 2004 pabaigos nuo 122 kW, nors jei atsiras geras ankstestis spjauti nereikia. Daugiau atskirai jeigu reikės.

 

Dėžės, sankabos labai patikimos. Geriau automatas, nieko blogo mechanika.

Variklyje diržas.

Purkštukai tepale, turėjo nesandarumo ligą nuo tų pačių 04, atšaukimas buvo visiems, keitė sandarinimo žiedelius. Viskas registruota privalo būti Europoje. Kas pakeitė - užmiršo apie problemas, kas ne - užlenkė variklį. Nesulyginama su d4d 2 ir 2.2 problematika.

Purkštukai neremontuojami. Laiko iki 300k panašiai.

Paprastai nesičipuoja, bet yra originalūs box,ai. Turiu tokį.

Rūdyja tik rėmas, jis tik paprastai ,japoniškai' daźytas. Reikia saugoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čopuojasi puikiai 122 kw ir 127 kw. Aš rekimenduočiau 127 kw . Automatas ar mechanika čia Jūsù reikalas. Viskas su jomis gerai. Kantrios auto, aišku kokia rida nusipirksi. Šiaip purkštukus dėl savęs naujus pasistatai (iš Rusijos parsisiunti per pus pigiau). Sėkmės! Šiaip turiu jodà 127 kw. Tvarkingà. Visa info telefonu 862976738

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už atsakymus, bet pažersiu dar klausimėlių:

122 kW ir 127 kW skirtingi varikliai? Jei taip, kame skirtumas apart galios?

Yra kėbulai su atsarginiu ratu ant galinių durų ir po bagažine. Be šio matomo skirtumo gal dar yra skirtumų konstrukcijoje?

Koks skirtumas tarp TLC 120 ir 125 ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už atsakymus, bet pažersiu dar klausimėlių:

122 kW ir 127 kW skirtingi varikliai? Jei taip, kame skirtumas apart galios?

Yra kėbulai su atsarginiu ratu ant galinių durų ir po bagažine. Be šio matomo skirtumo gal dar yra skirtumų konstrukcijoje?

Koks skirtumas tarp TLC 120 ir 125 ?

 

Ačiū už atsakymus, bet pažersiu dar klausimėlių:

122 kW ir 127 kW skirtingi varikliai? Jei taip, kame skirtumas apart galios?

Yra kėbulai su atsarginiu ratu ant galinių durų ir po bagažine. Be šio matomo skirtumo gal dar yra skirtumų konstrukcijoje?

Koks skirtumas tarp TLC 120 ir 125 ?

120 keturduris. 125 dviduris  abiem  zapaskės gali būti ir ant durų ir po apačia, kėbulai identiški tik galinės durys kitos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Plačiai paplitęs modelis, labai daug info rusakalbiuose ir anglakalbiuose forumuose. Nepatingėk. Mes mažai čia dar žinome.

 

Civiliniam ir universaliam naudojimui geriau ratas apačioje, bekelėje tik ant durų, apačioje dar papildomas bakas montuojamas esant poreikiui.

Baltijos rinkai skirti nuo 2004 pabaigos visi su ratu apačioje, kitoms rinkoms visaip.

Laikai ir vartotojai keičiasi, bet antrinėje rinkoje modeliai be rato ant durų turi didesnę vertę, prekeiviai durų be rato kainą buvo sukėlę iki negalėjimo..

Visų 125 ratas ant durų, apačioje bakas. Ten jam ir vieta, nes keturdurių bako vieta ir ypač kairės pusės eisme yra šioks toks blogis.

 

122kW ir 127kW (nuo 2007) tas pats variklis su neesminiais vartotojui skirtumais kaip ir 120kW bei 140kW (150-as modelis), kur skirtumai truputį žymesni.

 

O apie čipavimą ir aš norėčiau išgirsti daugiau, nes iki šiol niekas negalėjo pasigirti apie rimtą programos korekciją apart tiuninginių "chip kit", kurių tik keli turi vartotojų "approval'ą".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū gieska labai naudingai apšvietei.

Jau nužiūrėjau vieną su plokščiomis durimis, manau pasikeisti į duris su ratu neturėtų būti didelis sunkumas. Nors jei ir nekeisiu, tai kelionių metu vieta abiems zapaskėms gali būti ant stogo. Problema tik kasdieniam naudojimui, zapaskę vežiotis visgi reikia. Gale po apačia vienareikšmiai - papildomas bakas. Taigi iki vasaros be mašinos pirkimo reikia susivirinti baką, stogo bagažinę, išspręsti klausimą su galinėmis durimis, apsaugos, markizė ir gervė. Daug darbų. O pirmadienį auto pirkimas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na pasidalinkit ispudziais ir foto po isigijimo, labai idomu ;) as ir pats pries menesi isigijau 120 122kw automata ir esu labai patenkintas, jau spejau i ukraina nulekt, kelioneje labai talpi ir ekonomiska masina, o mieste taip pat pakankamai ergonomiska, minusu neizvelgiau. Patarimas jei ruosiates ja tobulinti tai manau geriau paprasta pakaba, ne hidro, gal auto kietesne bet rupesciu maziau, o automatas siam auto puikiai dirba visose situacijose, tik uz automata ;)

Jeigu auto bus naudojamas kasdien aš tik už automatą, bet kai pasineriu iki tiltų ir tenka prašokti ilgesnes distancijas tai pasvajoju ir apie mechaniką ir apie blokiruotes, nes tos blokiruočių imitacijos ....... daug dūmų iš stabdžiū. Bet šiaip labai galingas 183Kw., puikus auto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandieną vieną apžiūrėjau. Pasakysiu taip - pagal vidų tolimoms kelionėms tikrai patogesnis Discovery3, TLC vidus turi tik vieną privalumą prieš Disco - rankenas ant stoikių. Kaip bebūtų, kelionėse svarbu ne tik vidus bet visų automobilio sistemų patikimumas, pirmiausia variklio, važiuoklės ir pakabos

Redagavo Eccc
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandieną vieną apžiūrėjau. Pasakysiu taip - pagal vidų tolimoms kelionėms tikrai patogesnis Discovery3, TLC vidus turi tik vieną privalumą prieš Disco - rankenas ant stoikių. Kaip bebūtų, kelionėse svarbu ne tik vidus bet visų automobilio sistemų patikimumas, pirmiausia variklio, važiuoklės ir pakabos

Dėl patikimumo vienareikšmiškai rinkis tik spyruokles,  nes su kirviu teko gultis kad ištraukti šaką įstrigusią šalia pagalvės, tolimoj kelionėje būtų kritiška pradurti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gražu, bet Kazachstane už tokius bamperius, manau, mokėčiau kiekvienam sutiktam policininkui :). O ir į kelionių pobūdis kiek kitas. Apsaugų reikės būtiniausių, t.y. dugno, jėgos slenksčių, stogo bagažinės, snorkelio ir gervės. Klausimas iš nuotraukos - ant stogo matosi tvirtinimai stogo bagažinei, jie tvirtinasi per kažkokias gamyklines kiaurymes ar patys prasigręžėte?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradedu ir as dometis Toyotu gimine. Metai, negailestingai eidami, tempiasi ir mano istikimaji Discovery i senatves glebi.. Labai gaila, bet tokie gamtos desniai :) Is kitu pretendentu i rimta kelionini visureigi matau tik Toyota markes automobili. Seku sia tema ir laukiu protingu kolegu patarimu kaip artimai “prisijaukinti” tayota :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gražu, bet Kazachstane už tokius bamperius, manau, mokėčiau kiekvienam sutiktam policininkui :). O ir į kelionių pobūdis kiek kitas. Apsaugų reikės būtiniausių, t.y. dugno, jėgos slenksčių, stogo bagažinės, snorkelio ir gervės. Klausimas iš nuotraukos - ant stogo matosi tvirtinimai stogo bagažinei, jie tvirtinasi per kažkokias gamyklines kiaurymes ar patys prasigręžėte?

 

Dėl galinio bamperio su zapaske abejoju ar kam klius... priekinio gi nesiūlau. Laikikliai bagažinei yra standartinėse lankų vietose.  Pačią bagažinę gali pagal pageidavimus keisti matmenis, darė ir su tinklu ir su aliuminio grindimis, iš visų pusių yra aikštelės apšvietimui montuoti.

Gervės padas yra Vilniuje, galima gyvai apžiūrėti konstrukciją ir kokybę, viskas slepiasi po plastikiniu bamperiu.

 

Saviškę trumpą matyt pardavinėsim, po šio sėkmingo projekto atsirado naujų idėjų ;) 

 

P9040139.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip supratau, stoge tose vietose yra tvirtinimui paliktas sriegis? Bamperis galinis bus nebent sekančiai kelionei (dėl riboto biudžeto :) ), o šiai - apsaugos, snorkelis, jėgos slenksčiai, stogo bagažinė, dar miegamąjį viduje reikia pasidaryti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradedu ir as dometis Toyotu gimine. Metai, negailestingai eidami, tempiasi ir mano istikimaji Discovery i senatves glebi.. Labai gaila, bet tokie gamtos desniai :) Is kitu pretendentu i rimta kelionini visureigi matau tik Toyota markes automobili. Seku sia tema ir laukiu protingu kolegu patarimu kaip artimai “prisijaukinti” tayota :)

Labas, malonu sutikti,

Aš protingai patarti kol kas negaliu, pats toks pats :). Pradžiai, manau, reikia pradėti nuo pasimatavimo. Žinant tavo keliones, ir, kad mašina bus naudojama tik ekspedicijoms, ne kasdienai, manau geriausiai tiktų 100'tinis naujesnis

Mano keitimosi priežastis - per daug dėmesio reikalaujanti mašina, o paskutinė kelionė padėjo tašką :)http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/45066-vidurin%C4%97-azija/page-2

Redagavo Eccc
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek teko apziurineti 100 ir 200, tai vidaus apimtys ispudzio nepadare. Pats auto lyginant su 120 ar 150- zenkliai didesnis “zilas” :) o vidus tik kokius 15-20% erdvesnis. Tai galvoju ar verta 4.2 ar 4.5 motorus maitinti tolimose kelionese, o kartas ir ne pacia skaniausia saliarka ;) Cia aisku Meris geriausia pliusus ir minusus sudeliotu :)

Redagavo rolandas044
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek teko apziurineti 100 ir 200, tai vidaus apimtys ispudzio nepadare. Pats auto lyginant su 120 ar 150- zenkliai didesnis “zilas” :) o vidus tik kokius 15-20% erdvesnis. Tai galvoju ar verta 4.2 ar 4.5 motorus maitinti tolimose kelionese, o kartas ir ne pacia skaniausia saliarka ;) Cia aisku Meris geriausia pliusus ir minusus sudeliotu :)

Aš kol kas apie 100 buvau nuomonę susidaręs tik pagal išorę :). Tik ten variklis toks, kad bet kokią atrabotkę vietoje saliaros suvalgys ir nepasprings

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TLC100 ne tokia lepi bus kuro kokybei nei TLC120, o dėl 4,2 dar nereiškia, kad ir daugiau srėbs ;) Kitą vertus pakrauta iki lubų ženkliai stabilesnė bus nei TLC120 autostradoje ir kalnuose.

Todėl ir laikau ją, nes kelionėms komfortiškiausias variantas šimtinė su hidro pakaba ir automatas, o kur reikia miškais per provėžas laipioti, tai geriau TLC80 mechanika su visom blokiruotėm.

Aplamai geriausia paprašyti pavairuoti, pajusti ir tada kas limpa, tą ir pasirinkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del rato ant durų, su amžium nuo rato svorio galinių durų vyriai linke išsinešioti, bent pas 70 ir 90, pradeda bildėti,sunkiai darinėtis ir t.t. todėl siūlyčiau atsarginiui pasidarti kronšteiną ar visą metalinį bamperį. 

Dėl toyotu čipavimo, apart 1.2 ir 1.4 varikli, kur buvo  bosh'o kompai, nečipavo, dėjosi  chipbox'ai, bet normalių apart adonis technology  ir TTE nebuvo. 

Dabar jau čipuoja, bet atsiliepimai ir nuomones labai skiriasi, net tų kurie montuoja. Kiek aiškino, galią pakelia, bet kuro padavimo ir turbinos susikalbėjimas neišdirbtas iki galo, ko pasekoje variklis dirba "neteisingai" ir "kaip draugas draugui patarė, jei noriu gerai", pasiūlė ta patį adonis technology arba TTE. Adonis pliusas kad gali įjungti ir išjungti, o TTE pati toyota sau gal meškos paslaugos nedarys, tuo labiau kad buvo galima į naują užsisakyti su garantija tik kaina buvo neadekvati, bet dabar jau yra internet naudotų. Tik ar veta dėti į ekspedicinę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, cia daug demesio skiriama nereiksmingiems dalykams( kebulas- pakaba- atsarginiai ratai- bakai). Bet esminis blogis siame modelyje yea purkstukai. Kurie numirs( tiesiog uzsidegs lempute ir auto nevaziuos ir taskas) bet kuriuo momentu v kurioj nepatogiausioj vietoj uzsipylus netinkamo kuro bet kurioj is isores grazioj kolonelej. Expedicija gali baigtis bet kurioj vietoj, ir sansu tame daugiau neu tame buvusiame landroveryje. Techniskai sis auto del sios priezasties yra vienas is nepatikimiausiu ir tinkamas tik kelionem i vakaru puse. Siulyciau ieskot kito modelio, jei aisku norit keliaut o ne pramogaut servisuose. Aisku yra modeliai kurie labai tiktu tamstos tikslams( maciau kazkasa pardavime 120 modeli si varikliu 1 kz kuris valgo bet koki kura, va toks variantas butu pats tas. Tik kur toki rasi, daugiau tokio ir nebemaciau pardavime. nebent ieskot uzsienio rinkose). 100 modelis siuo atveju gerokai geriau vien del patikimos kuro sistemos.

Redagavo SuzukiMonstr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.