Pereiti prie turinio

Variklio pašildymas nuo 220v


Giedrioks

Rekomenduojami pranešimai

Gal kas montavote savo visureigyje, o ypač domina NT 2 dyzelyje, variklio pašildymą nuo 220v tinklo ? Ar pasiteisina žiemą ? Kurioje vietoje geriausiai montuoti, konkrečiai terrane ? At teisingai mastau, kad sistema montuojasi kažkur mažajame rate ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.autoekspertas.lt/prekes

švediški Calix variklio tenai pagal konkretų automobilį, pas mus stovi 4 automobiliuose, pats paprasčiausias variantas - atsikeli, pajungi į rozetę ir eini pusryčiaut, po 30-60 min variklis apie 40-50 laipsnių :salut:  yra variantai su su akumuliatorių įkrovimu ir salono pašildymu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš anksčiau tą problemą spręsdavau taip : (aišku, jeigu yra šalia elektra) paimdavau paprastą buitinį šildytuvą-putiką, pakišdavau jį po variklio karteriu, nustatydavau jo srovę į viršų ir eidavau pusryčiauti. Po valandos visada užsivesdavau savo senąjį dyzelinį Opelį. Juolab, kai dabar Lietuvoje stiprių šalčių sumažėję, tai gal ir nelabai apsimoka į variklio išankstinį šildymą daug investuoti. Bet, čia, kaip kas su pinigais draugauja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas montavote savo visureigyje, o ypač domina NT 2 dyzelyje, variklio pašildymą nuo 220v tinklo ? Ar pasiteisina žiemą ? Kurioje vietoje geriausiai montuoti, konkrečiai terrane ? At teisingai mastau, kad sistema montuojasi kažkur mažajame rate ?

susitvarkyk izsivedima auto ir tas sildytuvas terane visai nereikalingas,prie minus29 vedasi be problemu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas Saabus 95 , tik nežinau ar aero ar kitas modelis , yra tokia funkcija. Jeigu paieškoti , tai galima kažką sumeistruoti . Bet ten ne nuo 220 , o pats užsikuria, tiksliau užkuria variklį, ant bėgio nereikia palikti . Taimėrį nustatai arba distanciniu paleidi. Gal įrote koks daužtas voliojasi ir ten galima kažką pachimyčyt ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas Saabus 95 , tik nežinau ar aero ar kitas modelis , yra tokia funkcija. Jeigu paieškoti , tai galima kažką sumeistruoti . Bet ten ne nuo 220 , o pats užsikuria, tiksliau užkuria variklį, ant bėgio nereikia palikti . Taimėrį nustatai arba distanciniu paleidi. Gal įrote koks daužtas voliojasi ir ten galima kažką pachimyčyt ?

Autonominiai Webasto ar Ebersprecher šildytuvai daugelyje auto montuojami, bet ten per daug reikalų, kad susimontuoti, sistema, kada auto pats užsiveda - mano galva irgi nelabai logiška, nes aš noriu, kad mašina lengviau užsivestų šaltyje, kad būtų pašilęs ir tepalas ir antifryzas, kas palengvina užvedimą...o šiaip tai man nesunku išbėgti pusvalandis iki išvažiavimo ir užsivesti, kad pašiltų, bet va jei sunkiai vedasi ir lauke minus 15... :)

Redagavo Giedrioks
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Superinis dalykas, jei po ranka yra rozetė. Yra keli variantai- šildytuvas vietoj bloko aklės (pasitaiko dažniausiai), taip pat TEN'as apatinėj radiatoriaus šlangoj, na dar būna tepalo šildytuvai kartery arba jo išorėj, bet pasitaiko daug rečiau. Pagal efektyvumą-pirmas variantas, pagal montavimo paprastumą-antras. Bet kokiu atveju reiktų pasižiūrėt, ką konkrečiam modeliui rekomenduoja firmos, dažniausiai sutinkami Defa ir Calix.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

buvo pas mane  autobuse toks, beveik neteko naudoti, bet zinau kad veike.patogu prie salciu jei yra rozete. seip sako kad tosola sildyt geriau nei tepala su tenu.  nes tenu sildant tepala, jis alia padega ir greiciau praranda savo savybes.

kiek domejaus tai defa turi labai didele gama visokiu sildytuvu, ir maniskiam defa buvo. LT atstovai yra ir gali pagal modeli parinkti koki tau reikia tiek tosolini tiek tepalini

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkas panašaus parduodama Autoaibėj ten berods 50€. Kurioje vietoje sumontavai ?

Sumontavęs kur šlanga išeina iš tepalo aušintuvo į galvą ir išsiplėtimo bakelį, pastudijuok kaip turi stovėti tas šildytuvas kad geriausiai nusiorintų ir cirkuliuotų paskui, aš tik ėmiau ten kokį geresnį su geresnėm įvorėm.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu demontuotą nuo TLC60 iš norgės, labai paprasta  konstrukcija - aliuminio dėžutė su tenu, į aušinimo žarną jungiasi, savaiminė cirkuliacija - šiltas kyla, šaltas leidžiasi.
Kol kas bėdų nėra su užvedimu, tai neprisiruošiu sumontuoti ant TLC80.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Defa programuojamas.Kai pirkau gelika jau buvo idetas kartu su webasto.Is vakaro pajungi i rozete,susiprogramuoji,kad uzsiltu reikiamai valandai ir svarbiusia pries kuriant nepamirst laido istraukt!!!!!Susildo ausinimo skysti iki 50laipsniu.Pas norvegus labai daug su tokiom sistemom

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Defa programuojamas.Kai pirkau gelika jau buvo idetas kartu su webasto.Is vakaro pajungi i rozete,susiprogramuoji,kad uzsiltu reikiamai valandai ir svarbiusia pries kuriant nepamirst laido istraukt!!!!!Susildo ausinimo skysti iki 50laipsniu.Pas norvegus labai daug su tokiom sistemom

O kas bus jei neistrauksi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.