JurasAWD Sukurta Balandžio 20, 2006 Dalintis Sukurta Balandžio 20, 2006 Sveiki,Pasiskaitinėjus rusiškus bekelės forumus padariau išvadas - Žipas keliasi tam kad padidėtų prošvaisa ir galima būtų įkišti didesnius ir į plotį ir į aukštį ratus. Tai yra patogumas važiuojant bekele ir aišku išvaizda mašinos. Ir visa tai kainuoja nemažus pinigus.Norėčiau bekelės korifėjų paklausti (kad be reikalo pinigų neišmest, o pagaliau su savo baubu atvažiuoti trečiadienį alaus išgerti):1. Kadangi teks sukeisti "donoro" ir savo TLC 80 rėmus tuo pačiu reikėtų naujai pakeisti pagalves ant kurių tvirtinasi kėbulas prie rėmo. Ar nevertėtų iškarto pakišti "prostavkes" ir padaryti kėbulo liftą. Ar tai padarius reikės kastor-kit'o, kuris t.p. kainuoja pinigus.2. Gal vertėtų pasikeisti tik spyruokles ir amortikus i prailgintus ir ar tai padarius reikės kastor-kit'o.3. O gal daryti abu dalykus iškarto ir ieškoti 35" padangų su R17 ratlankiais.P.S. Ir kiek supratau iš varžybų nuostatų tai padarius jau turistinėje klasėje nebebūsi kvalifikuojamas, o visi suprantam, kad TLC'80 per didelis ir sunkus važiuoti sportiškesnėse klasėse. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorasf Atrašyta Balandžio 21, 2006 Dalintis Atrašyta Balandžio 21, 2006 TLC body-liftashttp://www.land-cruiser.ru/Forum/index. ... topic=3822 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Balandžio 21, 2006 Dalintis Atrašyta Balandžio 21, 2006 manau kad pigiausias lifto variantas yra nusipirkti diuralio lazda paprasyti tekintojo kad istekintu fstafkes ir pakist po kebulu. nes jei keisti amortikus ir spyruokles tai manau kad lapatnikas ant kokiu dvieju stukyciu palengves is karto be to gali atsirasti problemu su kardanais nes kryzmiu kampas keiciasi ir t.t. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juozas Atrašyta Balandžio 21, 2006 Dalintis Atrašyta Balandžio 21, 2006 Ar tai padarius reikės kastor-kit'o, kuris t.p. kainuoja pinigus. Kastor kit naudojamas darant pakabos lifta Ir kiek supratau iš varžybų nuostatų tai padarius jau turistinėje klasėje nebebūsi kvalifikuojamas, o visi suprantam, kad TLC'80 per didelis ir sunkus važiuoti sportiškesnėse klasėse. Turistinė klasė tai ne TR1.TR1 liftuoti negali, o turizme gali ir visa kita žymiai liberaliau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skystis Atrašyta Balandžio 21, 2006 Dalintis Atrašyta Balandžio 21, 2006 17 colio ratus nusipirkes manau uz 35 padangas mokesi bent tris kart brangiau nei 15 coliu.. jei is vis tokiu rasi, geriau jau tada 38 mesk.esme 15 coliu yra pats tas hodoviakas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Balandžio 22, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2006 Diskai pasirodo lieti R16. Bet šiandien apsižiūrėjau, kad nera razdatkės blokatoriaus mygtuko. Prie palėtintojo buvo kažkoks mygtukas, bet amerikosas išplėšė. P.S. Tai jei teisingai supratau vstafkės yra pigiausias ir paprasčiausias bodylift'o varijantas, nereikalaujantis tolimesnių važiuoklės patobulinimų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Balandžio 22, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2006 Nuorodos labai pagelbėjo kaip pasidarė aiškiau.Dėkui Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Balandžio 22, 2006 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2006 Matau esi vilnietis. Trečiadienį užsuk į klubą. Papasakosime, kas prie ko. Mus galima surasti trečiadieniais nui 18 val. Vilniuje Verkių 50. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Balandžio 23, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 23, 2006 2 RimasKDėkui už kvietimą. kai tik būsiu sostinėj, tai su malonumu,bet dabar turiu objektą Palangoj. tai ten ir gyvenu. namie būnu kokią dieną per dvi svaites. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Spalio 12, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 12, 2006 Sveiki,pasikėliau savo TLC'80 kėbulą nuo rėmo per pagalves, kaip ir viskas buvo gerai. Bet per išpardavimą australietiškam saite už 2 kLt. susikomplektavau pilną pastiprintų spyruoklių komplektą - ten buvo užrašyta 0 ar/ir +2 SOA ir Rancho 9000x amorčių komplektą bei reguliuojamą dempferį. Kai viską sukišom į kukurūzerį jis pakilo dar apie 5 cm ko neturėjo būti nes SOA buvo 0 +2. Dabar priekis kaip ir nieko, o subinė kaip kekšės atrodo ir dar tiltas nuo rėmo apie 3 cm į šoną nuėjo. Ar tik nereiks ilginti panaro traukės. O gal įsimesti porą 100 kg smėlio.Gal ką patarsit?Gal tai dėl naujų spyruoklių, jos gi pasės bet ne tiek.Ir dar kaip mašina šoka į viršų trūksta amorčių eigos, blyn gaila amorčių išmuš turbūt. O 33" Mudai atrodo kaip nuo žiguliuko uždėtos padangos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Artas Atrašyta Spalio 12, 2006 Dalintis Atrašyta Spalio 12, 2006 Itariu, kad tie +2 yra coliai, o amortikai turbut standartinio ilgio.Galas daugiau pasikele nei 2 coliai, nes yra lengvesnis negu priekis (o spyruokles ko gero skirtos priekiui).Tilta reiketu atstatyti i vieta: gali panaro trauke ilginti, arba tobulinti tos traukes tvirtinima, arba pirkti prailginta.Kitas variantas trumpinti spyruokles (pvz. nupjauti viena vija). Tada ir tiltas pasislinks i ,,teisinga" puse, ir galo aukstis apsitvarkys. O amortiko eiga i virsu galima padidinti prailginus amortiko tvirtinima. Tik nereikia persistengti, nes gali amortika sulauzyti pilno suspaudimo metu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Spalio 12, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 12, 2006 Kad +2 tai yra coliai ir aš žinojau, bet ten dar buvo priekyje 0 ir/ar+2".Spyruoklių TLC'80 supainioti neįmanoma, lėkštės skiriasi. Panašu, kad reiks gamintis (daryti reguliuojamo ilgioI panaro traukę, juolab yra donoras. gal kas tai gimdė jau tą dalyką? Ir žinoma leisti žemiau armus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Spalio 14, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 14, 2006 Gal kas nujaučia kiek leisti žemyn amortizatorius, nes į viršų mašinos galiniai amai turi eigos tik kokį 1-2 cm. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Spalio 14, 2006 Dalintis Atrašyta Spalio 14, 2006 Gal kas nujaučia kiek leisti žemyn amortizatorius, nes į viršų mašinos galiniai amai turi eigos tik kokį 1-2 cm. geriausiai butu parinkti ilgesnius amortizatorius pridejus,lyginant nuo standarto,tiek kiek pasikele remas,pakeitus spyruokles.jei to nepadarysibus zymiai prastesne tiltu ertikuliacija. :idea: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Spalio 14, 2006 Dalintis Atrašyta Spalio 14, 2006 Teisingas patarimas. Be to gal komplektuojant skirtingo stiprumo spyruoklės priekiui ir galui pakliuvo. Manau, tai pirma problema, kurią reikia išspresti. Po to amortikai ir geomerija. Bet neskubek dar pjaustyti ir virinti, nes po to prireikus pakeisti kokį amortizatorių ar spyruoklę(po metų, kitų), vel turėsu burti kažką. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Spalio 18, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2006 Dėkui už patarimus. Vakar savo TLC'80 įsidėjau 4 cm aukščio kaprolono tarpines tarp rėmo ir amo tvirtinimo balno. T.y.nuleidau amus 4 cm žemyn. Bildesys prapuolė mašinai šokant į viršų. Užtenka amu eigos į viršų. Dabar darausi reguliuojamo ilgio panaro traukę gale. Panašu kad viskas sprendžiama paprasčiau nei maniau. Reguliuojama panaro traukė užsakant inete 800 Lt. + atsiuntimas. kadangi turiu donorą, tai manau kaštuos 50-100 Lt. Ir gal tada galinis tiltas stos į vietą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Spalio 26, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 26, 2006 Na va pasistačiau galinį tiltą į vietą. Perpjovus panaro traukę, užsriegėm skirtingus sriegius ant galų, uždėjome vamzdį su vidiniais sriegiais ir kontrveržles. ir tiltas arba kėbulas atsistojo į savo vietą. Viskas tekainavo tik 50 lt. Kitką galima išleisti alui... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mendis Atrašyta Lapkričio 3, 2006 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2006 O kaip atrodytu body liftas 70 toyotai??? :roll: Kas zino kiek ten tu tasku, ir ka pakisineti geriausia? Ledo ritulio saibas? Ar yra kaskokiu protingesniu budu? Kas yra dares pasidalinkite patirtimi... Ir nepykit kad klausiu, gal ir sneketa apie ta body lifta, bet vistiek kyla daug bet.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 3, 2006 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2006 spausk "Ieškoti" rašyk bodyliftas ar pan. ir skaityk kas buvo apie tai rašoma, kas neiašku bus tada ir paklausi.....beje jei rusiškai skaitai, tai galim linkų mostelt apie tai su paveiksliukais, na ir anglų kalboj nemažai inete yra, tik paieška pasinaudok... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mendis Atrašyta Lapkričio 3, 2006 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2006 Skaiciau jau :wink: Ir pagrindinis dalykas neaiskus, su tais varztais... :? Apie juos kaskaip kalbeta nebuvo... Reikia tuos senus tiesiog pakeisti ilgesniais, ar davirinti kaska? Ir kaip tie varztai tvirtinasi prie remo/kebulo. Yra skyles jiems, ar vienas galas privirintas buna? :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Lapkričio 3, 2006 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2006 pakeli kilimėli, pasižiūri kaip tas varžtas eina, vieną išsuki ir išsinagrinėji - geriau tikrai nepaiaiškins nieks, kaip pačiam išnarstyti... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mendis Atrašyta Lapkričio 3, 2006 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2006 Ok aisku, vadinasi ten ne taip sudetinga kaip atrode jeigu galima juos issisukti ne vargo :oops: Aciu uz pagalba :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Lapkričio 3, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2006 Varžtus radau Wurth'e, nes tik ten buvo pakankamos stiprumo klases (nuo 8 , 8) ir ilgio,be to su sriegiu 1,25. O paaukštinimo tarpines dabar daryčiau tik iš kapralono. kaprolono vamzdžių agrotiekime yra įvairių diametrų, apsidirba lengvai, nerūdyja ir kainuoja apie 20 lt./kg Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mendis Atrašyta Lapkričio 3, 2006 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2006 Mmm, aisku :roll: O lietuvoje kur tu varstu rasti? :x Nes tas wurth'as speju ne lietuviska firma... O darant tarpines tas paaustinimo, tai ta vamzdi atpjauni ir palieki tusciaviduri, ar kaip? :oops: Ir kokio aukscio galima daryti bodylifta toyotai? :oops: Kiek skaiciau tai nepatartina 6cm virsyti..? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JurasAWD Atrašyta Lapkričio 4, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 4, 2006 Wurth'o atstovybes yra visuose didesniuose LT miestuose. Del vamzdžio aš suklydau-tai vamzdžio formos strypai pinaviduriai. Skyle prasigręži pagal varžtą +1mm. Aš taip dariau. Body liftą dariau 3" beveik 7,5 cm. Bet čia TLC'80. Man nereikėjo nieko ilginti. Bet tai riba TLC'80 jei nenori niekod adarinėti, nes jau visos greičių dėžės , centrinio difo traukės ir vairo velenas yra ant ribos. Toliau jau gimdymas.Bet apie 70 daugiau gali paporinti Meris. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar