Pereiti prie turinio

Apie TLC'80 lifta


JurasAWD

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Pasiskaitinėjus rusiškus bekelės forumus padariau išvadas - Žipas keliasi tam kad padidėtų prošvaisa ir galima būtų įkišti didesnius ir į plotį ir į aukštį ratus. Tai yra patogumas važiuojant bekele ir aišku išvaizda mašinos. Ir visa tai kainuoja nemažus pinigus.

Norėčiau bekelės korifėjų paklausti (kad be reikalo pinigų neišmest, o pagaliau su savo baubu atvažiuoti trečiadienį alaus išgerti):

1. Kadangi teks sukeisti "donoro" ir savo TLC 80 rėmus tuo pačiu reikėtų naujai pakeisti pagalves ant kurių tvirtinasi kėbulas prie rėmo. Ar nevertėtų iškarto pakišti "prostavkes" ir padaryti kėbulo liftą. Ar tai padarius reikės kastor-kit'o, kuris t.p. kainuoja pinigus.

2. Gal vertėtų pasikeisti tik spyruokles ir amortikus i prailgintus ir ar tai padarius reikės kastor-kit'o.

3. O gal daryti abu dalykus iškarto ir ieškoti 35" padangų su R17 ratlankiais.

P.S. Ir kiek supratau iš varžybų nuostatų tai padarius jau turistinėje klasėje nebebūsi kvalifikuojamas, o visi suprantam, kad TLC'80 per didelis ir sunkus važiuoti sportiškesnėse klasėse.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau kad pigiausias lifto variantas yra nusipirkti diuralio lazda paprasyti tekintojo kad istekintu fstafkes ir pakist po kebulu. nes jei keisti amortikus ir spyruokles tai manau kad lapatnikas ant kokiu dvieju stukyciu palengves is karto be to gali atsirasti problemu su kardanais nes kryzmiu kampas keiciasi ir t.t. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar tai padarius reikės kastor-kit'o, kuris t.p. kainuoja pinigus.

 

Kastor kit naudojamas darant pakabos lifta

 

Ir kiek supratau iš varžybų nuostatų tai padarius jau turistinėje klasėje nebebūsi kvalifikuojamas, o visi suprantam, kad TLC'80 per didelis ir sunkus važiuoti sportiškesnėse klasėse.

 

Turistinė klasė tai ne TR1.

TR1 liftuoti negali, o turizme gali ir visa kita žymiai liberaliau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Diskai pasirodo lieti R16. Bet šiandien apsižiūrėjau, kad nera razdatkės blokatoriaus mygtuko. Prie palėtintojo buvo kažkoks mygtukas, bet amerikosas išplėšė.

P.S. Tai jei teisingai supratau vstafkės yra pigiausias ir paprasčiausias bodylift'o varijantas, nereikalaujantis tolimesnių važiuoklės patobulinimų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

Sveiki,

pasikėliau savo TLC'80 kėbulą nuo rėmo per pagalves, kaip ir viskas buvo gerai. Bet per išpardavimą australietiškam saite už 2 kLt. susikomplektavau pilną pastiprintų spyruoklių komplektą - ten buvo užrašyta 0 ar/ir +2 SOA ir Rancho 9000x amorčių komplektą bei reguliuojamą dempferį. Kai viską sukišom į kukurūzerį jis pakilo dar apie 5 cm ko neturėjo būti nes SOA buvo 0 +2. Dabar priekis kaip ir nieko, o subinė kaip kekšės atrodo ir dar tiltas nuo rėmo apie 3 cm į šoną nuėjo. Ar tik nereiks ilginti panaro traukės. O gal įsimesti porą 100 kg smėlio.

Gal ką patarsit?

Gal tai dėl naujų spyruoklių, jos gi pasės bet ne tiek.

Ir dar kaip mašina šoka į viršų trūksta amorčių eigos, blyn gaila amorčių išmuš turbūt.

:) O 33" Mudai atrodo kaip nuo žiguliuko uždėtos padangos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Itariu, kad tie +2 yra coliai, o amortikai turbut standartinio ilgio.

Galas daugiau pasikele nei 2 coliai, nes yra lengvesnis negu priekis (o spyruokles ko gero skirtos priekiui).

Tilta reiketu atstatyti i vieta:

gali panaro trauke ilginti, arba tobulinti tos traukes tvirtinima, arba pirkti prailginta.

Kitas variantas trumpinti spyruokles (pvz. nupjauti viena vija). Tada ir tiltas pasislinks i ,,teisinga" puse, ir galo aukstis apsitvarkys.

 

O amortiko eiga i virsu galima padidinti prailginus amortiko tvirtinima. Tik nereikia persistengti, nes gali amortika sulauzyti pilno suspaudimo metu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad +2 tai yra coliai ir aš žinojau, bet ten dar buvo priekyje 0 ir/ar+2".

Spyruoklių TLC'80 supainioti neįmanoma, lėkštės skiriasi. Panašu, kad reiks gamintis (daryti reguliuojamo ilgioI panaro traukę, juolab yra donoras. gal kas tai gimdė jau tą dalyką?

Ir žinoma leisti žemiau armus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas nujaučia kiek leisti žemyn amortizatorius, nes į viršų mašinos galiniai amai turi eigos tik kokį 1-2 cm.

 

geriausiai butu parinkti ilgesnius amortizatorius pridejus,lyginant nuo standarto,tiek kiek pasikele remas,pakeitus spyruokles.jei to nepadarysi

bus zymiai prastesne tiltu ertikuliacija. :idea:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingas patarimas.

Be to gal komplektuojant skirtingo stiprumo spyruoklės priekiui ir galui pakliuvo. Manau, tai pirma problema, kurią reikia išspresti. Po to amortikai ir geomerija. Bet neskubek dar pjaustyti ir virinti, nes po to prireikus pakeisti kokį amortizatorių ar spyruoklę(po metų, kitų), vel turėsu burti kažką.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už patarimus.

 

Vakar savo TLC'80 įsidėjau 4 cm aukščio kaprolono tarpines tarp rėmo ir amo tvirtinimo balno. T.y.nuleidau amus 4 cm žemyn. Bildesys prapuolė mašinai šokant į viršų. Užtenka amu eigos į viršų. Dabar darausi reguliuojamo ilgio panaro traukę gale. Panašu kad viskas sprendžiama paprasčiau nei maniau. Reguliuojama panaro traukė užsakant inete 800 Lt. + atsiuntimas. kadangi turiu donorą, tai manau kaštuos 50-100 Lt. Ir gal tada galinis tiltas stos į vietą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Na va pasistačiau galinį tiltą į vietą. Perpjovus panaro traukę, užsriegėm skirtingus sriegius ant galų, uždėjome vamzdį su vidiniais sriegiais ir kontrveržles. ir tiltas arba kėbulas atsistojo į savo vietą. Viskas tekainavo tik 50 lt. Kitką galima išleisti alui... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

O kaip atrodytu body liftas 70 toyotai??? :roll: Kas zino kiek ten tu tasku, ir ka pakisineti geriausia? Ledo ritulio saibas? :D Ar yra kaskokiu protingesniu budu? Kas yra dares pasidalinkite patirtimi...

 

Ir nepykit kad klausiu, gal ir sneketa apie ta body lifta, bet vistiek kyla daug bet....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

spausk "Ieškoti" rašyk bodyliftas ar pan. ir skaityk kas buvo apie tai rašoma, kas neiašku bus tada ir paklausi.....

beje jei rusiškai skaitai, tai galim linkų mostelt apie tai su paveiksliukais, na ir anglų kalboj nemažai inete yra, tik paieška pasinaudok...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaiciau jau :wink: Ir pagrindinis dalykas neaiskus, su tais varztais... :? Apie juos kaskaip kalbeta nebuvo... Reikia tuos senus tiesiog pakeisti ilgesniais, ar davirinti kaska? Ir kaip tie varztai tvirtinasi prie remo/kebulo. Yra skyles jiems, ar vienas galas privirintas buna? :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Varžtus radau Wurth'e, nes tik ten buvo pakankamos stiprumo klases (nuo 8 , 8) ir ilgio,be to su sriegiu 1,25. O paaukštinimo tarpines dabar daryčiau tik iš kapralono. kaprolono vamzdžių agrotiekime yra įvairių diametrų, apsidirba lengvai, nerūdyja ir kainuoja apie 20 lt./kg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mmm, aisku :roll: O lietuvoje kur tu varstu rasti? :x Nes tas wurth'as speju ne lietuviska firma...

 

O darant tarpines tas paaustinimo, tai ta vamzdi atpjauni ir palieki tusciaviduri, ar kaip? :oops: Ir kokio aukscio galima daryti bodylifta toyotai? :oops: Kiek skaiciau tai nepatartina 6cm virsyti..?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Wurth'o atstovybes yra visuose didesniuose LT miestuose.

Del vamzdžio aš suklydau-tai vamzdžio formos strypai pinaviduriai. Skyle prasigręži pagal varžtą +1mm. Aš taip dariau. Body liftą dariau 3" beveik 7,5 cm. Bet čia TLC'80. Man nereikėjo nieko ilginti. Bet tai riba TLC'80 jei nenori niekod adarinėti, nes jau visos greičių dėžės , centrinio difo traukės ir vairo velenas yra ant ribos. Toliau jau gimdymas.

Bet apie 70 daugiau gali paporinti Meris.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.