Pereiti prie turinio

balti dumai is NTII TDI


Rekomenduojami pranešimai

siandien ryte buvau nemaloniai nustebintas :roll: .Uzvedus varikli atsirado siokia tokia vibracija,duodant gazo ismeta baltu dumu debesi,pasipurto,o po to pasiekes apsukas dirba normaliai.Slangos nekietos,ausinimo skystyje tepalo nesimato,per tepalo matuokle neruksta,traukia gerai.Susilus varikliui nieks nesikeicia.Auto-NTII 99m TDI Apziurejau oro filtra,ispuciau kuro-nieks nesikeicia.Klausimas ka toliau daryt?Ar dar galima vaziuot ar jau ieskot tralo nes dzipukas tai Norvegijoj! :x

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek zinau is Norvegijos tralu issivest masina bus kebloka, nes i ten tralai nevaziuoja. Geriausia iseitis tai tralas iki kelto, o ten pasiprasai priekyje stovincio, kad leistu trosa uzkabint, kad i kelta itraukt. Remontuotis taip pat nezmoniski pinigai. Vieno rato montavimas 80-90 lt. (cia isivaizdavimui kiek kainuotu variklio kapitalinis). Baltas dumas tai degantis antifrizas. Stebek jo lygi bakelyje. Ech... ...lafa Norvegijoje....kai dirbau puse minimumo gaudavau -t.y. 25 lt/val. ir lasisos saldytos tik 10 lt/kg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai, kai variklis pasiekia darbinę temperatūrą, balti dūmai vis tiek yra. Taip?

Paprastai balti dūmai - tai nesudegusi "saliarka".

Arba antifriazas pakliūna į degimo kamerą.

 

Kai variklis šaltas, tai gali būti problema su kaitinimo žvakėmis. Bet tada ir užsivesti turi sunkiau, nors

vasara dabar, gali ir gerai startuoti.

Tai gal purkštukai, ar kuro siurblys, bet šitie aparatai miršta palengva, nebūna, kad vieną dieną ėmė ir nutiko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiksliai nezinau ar siems varikliams yra ismetamuju duju pakartotinas grazinimas i isiurbimo kolektoriu ar ne.Jeigu yra,gausi gerai isvalyt isiurbimo kolektoriu.Fronterai buvo panasios bedos nuo1100aps/min.varydavo balta duma,padidinus apsukas viskas praeina.Jeigu pasitvirtins si diagnoze galesiu patart,kaip lengviau isvalyti,vien pakrapstyt numovus zarna neuztenka :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas kai kuriuos NT II yra dar vienas filtras, reikia pagal trasą atsekt, nes įvairiai pastatytas būna, kartais tokie simptomai būna, kai tas filtras užsikemša, o pas mane panaši situacija su baltu dūmu ir detonacija buvo, tai parėjo vožtuvų pakelikai , guoliai pakelikų pabiro, vožtuvų kelių funkcijos durniuot pradėjo. Jokio tosolo tepale ir tosole tepalo nebuvo, bet burbuliavo ir baltą dūmą metė, visas dūmas saliara vanial, nesudega aliejukas :)

Dar forsuna kokia gali pareit, tada nepurškia, o varo kiaurai, salnikėlis :wink: sukietėjo ir nebeveikia... :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ten nei dirzu nei grandiniu nera , voztuvai sukami per dantracius .

NT turi problema su kuro vamzdziu korozija, verta pereit nuo bako iki filtro, o po to aisku patikrint ir toliau ar nesiurbia oro. Aplamai tai mase gedimo variantu , jei mechanika, tai gal rasi, o jei elektra, tai bus sunkiau ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siandien tikrinau ausinimo skyscio lygi.Po 4 valandu darbo skyscio lygis nepakito.Dumai nesmirda nei aliejum nei ausinimo skysciu.Ko gero problemos su EGR.,o gal interkulerije(nepykit jei rasau nesamones)

Problemos su EGR ir interkuleriu paprastai duoda juoda,bet ne balta duma.O vaziuojant virs 100km/h nepradeda kilt temperatura.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.