Pereiti prie turinio

WJ dyzelis


egis71

Rekomenduojami pranešimai

zinau kad buvo diskutuota, bet niekur nemaciau konkretumo ... bulgaras siulo maisais galvu turet? jei deda shudinas tarpines, tai tada ir sprogineja. Nesakau kad auksiniai motorai, bet niekaip nesuprantu tokiu pasakymu, kaip "ypac sunkiai remontuojamas". Kuom tas sunkumas pasireiskia ? O del diskusiju : vien matau : " bek, nepirk, blogas " ... Ir "draugo draugas sake , kuriuo as tikiu" . Jei duot shudarankiams meistrams remontuot, belekoki motora suknis galutinai . O remontuot , kaip matosi is rusu forumu, tenka del to, kad kazkas kazkodel iseme is garantinio galvu daverzima , del ko pravaziavus auto 120-180 k. prasipucia galvu tarpine. Po to ieskoma pigiausio remonto varianto, perkant ne originalia tarpine, ir problemos prasideda su galvu trukinejimu del perkaitimu. Tada jau daliu pardavejai trina rankas... " oi koks geras variklis , kad tiek daliu perka ", bet nesiulo deti originalios tarpines ( idomu kodel ? ), kuri yra kazkokia ten metalizuota, ir per ja gerai persiduoda siluma i bloka is galvu, taip yra apsaugomos galvos nuo perkaitimo . Aisku yra ir kitu gedimu, bet nematau kazko, ka neimanoma sutvarkyt ...

 

del 2.7 crd tiksliai nezinau, bet esu girdejes apie tokias grandu bedas - problema buvo isspresta po 2003 m., bet kada tiksliai, niekas neaisku ... tad perki 2004 m. ir problemu neturi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

zinau kad buvo diskutuota, bet niekur nemaciau konkretumo ... bulgaras siulo maisais galvu turet? jei deda shudinas tarpines, tai tada ir sprogineja. Nesakau kad auksiniai motorai, bet niekaip nesuprantu tokiu pasakymu, kaip "ypac sunkiai remontuojamas". Kuom tas sunkumas pasireiskia ? O del diskusiju : vien matau : " bek, nepirk, blogas " ... Ir "draugo draugas sake , kuriuo as tikiu" . Jei duot shudarankiams meistrams remontuot, belekoki motora suknis galutinai . O remontuot , kaip matosi is rusu forumu, tenka del to, kad kazkas kazkodel iseme is garantinio galvu daverzima , del ko pravaziavus auto 120-180 k. prasipucia galvu tarpine. Po to ieskoma pigiausio remonto varianto, perkant ne originalia tarpine, ir problemos prasideda su galvu trukinejimu del perkaitimu. Tada jau daliu pardavejai trina rankas... " oi koks geras variklis , kad tiek daliu perka ", bet nesiulo deti originalios tarpines ( idomu kodel ? ), kuri yra kazkokia ten metalizuota, ir per ja gerai persiduoda siluma i bloka is galvu, taip yra apsaugomos galvos nuo perkaitimo . Aisku yra ir kitu gedimu, bet nematau kazko, ka neimanoma sutvarkyt ...

 

del 2.7 crd tiksliai nezinau, bet esu girdejes apie tokias grandu bedas - problema buvo isspresta po 2003 m., bet kada tiksliai, niekas neaisku ... tad perki 2004 m. ir problemu neturi :)

 

Tai kodel kitiems varikliams nereikia daveržineti galvų :?:

O galvos tarpines nuo 95m. visiems VM varikliams eina tik metalinės icon_exclaim.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
Aha galvas daverzi ir viskas OK? O kokiu momentu tas galvas daverzineti? Ir po kiek tukst. km.? Butent, niekas nezino. Tai kam toks dziaugsmas reikalingas?

 

niekas ir nesako, kad viskas ok ... o su daveržimu : iš rusų infos : "После пробега примерно 20ткм болты надо ещё дотягивать на 5°, но у официалов об этом молчок, а у той же ajus-ы информация есть. Отверстия в крышке клапанов сделаны VM специально для этой операции, но в WJ всё равно придётся опускать двигатель. " ... Tas pats ir po tarpinės pakeitimo ...

Viskas tas parašyta rusų forume, kur linkas pačiam viršuj.

 

Laumkeliui - mane kaip klientą jau praradai , vietoj pagalvės gelžį atsiuntęs :) ... O kad vadybininkai užsakinėja prekes ir net neskaito ką - čia manau ne kliento kaltė ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aha galvas daverzi ir viskas OK? O kokiu momentu tas galvas daverzineti? Ir po kiek tukst. km.? Butent, niekas nezino. Tai kam toks dziaugsmas reikalingas?

 

niekas ir nesako, kad viskas ok ... o su daveržimu : iš rusų infos : "После пробега примерно 20ткм болты надо ещё дотягивать на 5°, но у официалов об этом молчок, а у той же ajus-ы информация есть. Отверстия в крышке клапанов сделаны VM специально для этой операции, но в WJ всё равно придётся опускать двигатель. " ... Tas pats ir po tarpinės pakeitimo ...

Viskas tas parašyta rusų forume, kur linkas pačiam viršuj.

 

Laumkeliui - mane kaip klientą jau praradai , vietoj pagalvės gelžį atsiuntęs :) ... O kad vadybininkai užsakinėja prekes ir net neskaito ką - čia manau ne kliento kaltė ...

 

 

 

 

Nepermetinėk savo kaltės kitiems, nes pats davei laikiklio kodą o ne pagalvės ir prašei užsakyti būtent tuo kodu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesiruošiu čia be prasmės ginčytis ... :) suprantu - krizė, sunku visiems ... Bet jei aiškiai pasakai , kad reikia pagalvės, pasakai kad pagal dalių katalogą man rodo tokį kodą , tai bl negali pasakyt, kad pagal jūsų katalogą tai gaunasi gelžio gabalas ? O tai gaunasi toėl, kad buvo nuimta nuo gamybos ta pagalvė, pakeisti kodai, ir pradėta gamint kitokios , kitokiu kodu ... Ir kas įdomiausia, senesniosios pagalvės kodą gavo tas gelžys .. :) Istorijos pabaiga :) ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki visi naudojantys dizelinius JGC :salut: Noretusi isgirsti konkreciu realiai Lietuvoje tais automobiliais vazinejanciu seimininku komentarus. Domina butent Grandas limited komplektacijoje su dizeliniu 3.1 TD motoriuku, pagaminimo metai 2000.12 automatine greiciu deze. Kiek supratau tai italiski VV Motori dizeliukai? :roll: siaip iki siol buvau labai maloniai nustebintas tiek Alfa romeo, tiek Lancia Lybra dizeliniais varikliais. Siem "common rail" sistemos dizeliams niekada neturejau nei vieno priekaisto. Ar musu duotu atveju kitaip? Suprantu kad 103kw dizelis kaip tokiai masei nera idealus variantas, bet visgi noretusi isgirsti konkreciu atsiliepimu o ne rusisku straipsniu (kuriu jau perskaityta nemazai) ar kaip kazkas rase "mano draugo draugas kazkada vazinejo...ir t.t.". Nekantriai lauksiu jusu ispudziu pasokojimu. Is anksto dekoju uz visus komentarus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

3.1 TD itališkas , vm mottori motoras , bet ne common rail :). Važinėju su tokiu trečius metus . Nuo pat pirkimo yra kažkokia keista vibracija ant 1400 apsukų, kuri nei mažėja , nei didėja . Neskaitant bandymo ją pagaut, per 3 metus teko tvarkyt stabdžius, nes užgnybė , ir vieną diržo skriemulį, nes buvo pradėjęs cypčioti .... ir visai neseniai pakeičiau vandens pompa, nes išėjo guolis iš rikiuotės.... Pakaba laiko keistai gerai , einant 2-ą technikinę nerado prie ko prisikabint :) . O šiaip perkant sakyčiau būtina kompresiją pasitikrint, peržiūrėt pakabą ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dekui uz komentara, o del vibracijos...pas tamsta automatine ar mechanine greiciu deze? Jei mechanika sakyciau gal smagracio beda jei pradeda vibruoti prie tam tikru apsuku, arba variklio pagalves?

 

šituose JGC , kiekžinau, mechaninių dėžių nebuvo, tik automatai... dėl vibracijos tai netikiu kad pagalvės būtų, bet reiks kada pakeist dėl profilaktikos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.