augis Sukurta Rugpjūčio 3, 2017 Dalintis Sukurta Rugpjūčio 3, 2017 Labas visiems. Nuduso, kaip įtariu, mano 90-os galinis amortikas. Turiu garaže kitus, naudotus. Galvoju, na, imsiu ir pasikeisiu. Ir .... Kaip atsukti viršutinį štoką ? Priėjimo prie veržlės jokio. Paėmiau ir išpjoviau su fortunke dugne langelį virš amortiko. Matau veržlę, bet štokas ten tokioj kišenėj, kad raktu veržlės nepasuksi. Susinervinau baisingai. Keikiau Toyotos konstruktorius paskutiniais žodžiais...Gal, kas turite patirtį ir galite mane pamokinti ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mode Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 Šiaip ten naudojamas toks įdomus brangus raktas kury gal būt tik Toyota centras turi, bet pasitelkus vaizduotę ir mauglio sugebėjus apeinama tik su parankinėm priemonėm, nuėmimui nupjauk mortiką su balgarke, o prisukti jau bus lengviau... Sėkmės Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 O tai bieda radot - jei matai veržlę tai gali ir galvutę uždėt , o jei gali tai padaryt tai niekas netrukdo tą galvutę sukt su oriniu ar elektriniu veržliasūkiu . Ir būtent su veržliasūkiu ba anas suka smūgiais ir gan dažnais atvejais net prilaikyt štoko nereikia kad atsukt veržlę. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 Labas visiems. Nuduso, kaip įtariu, mano 90-os galinis amortikas. Turiu garaže kitus, naudotus. Galvoju, na, imsiu ir pasikeisiu. Ir .... Kaip atsukti viršutinį štoką ? Priėjimo prie veržlės jokio. Paėmiau ir išpjoviau su fortunke dugne langelį virš amortiko. Matau veržlę, bet štokas ten tokioj kišenėj, kad raktu veržlės nepasuksi. Susinervinau baisingai. Keikiau Toyotos konstruktorius paskutiniais žodžiais...Gal, kas turite patirtį ir galite mane pamokinti ? Labas visiems. Nuduso, kaip įtariu, mano 90-os galinis amortikas. Turiu garaže kitus, naudotus. Galvoju, na, imsiu ir pasikeisiu. Ir .... Kaip atsukti viršutinį štoką ? Priėjimo prie veržlės jokio. Paėmiau ir išpjoviau su fortunke dugne langelį virš amortiko. Matau veržlę, bet štokas ten tokioj kišenėj, kad raktu veržlės nepasuksi. Susinervinau baisingai. Keikiau Toyotos konstruktorius paskutiniais žodžiais...Gal, kas turite patirtį ir galite mane pamokinti ?Rankom ir protu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
augis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 O tai bieda radot - jei matai veržlę tai gali ir galvutę uždėt , o jei gali tai padaryt tai niekas netrukdo tą galvutę sukt su oriniu ar elektriniu veržliasūkiu . Ir būtent su veržliasūkiu ba anas suka smūgiais ir gan dažnais atvejais net prilaikyt štoko nereikia kad atsukt veržlę.Taip, tikiu. Bet turėčiau nusipirkti veržliasukį, po to galingesnį kompresorių ir įsivesti trifazę ....Už mintį, Klevai, ačiū. Kažkas Anykščiuose, gi, turės veržliasukį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 isipjauk skyles is virsaus ir bus ramu paskui pasidarykd dangtelius ant hermetiko Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 Tai kad puikiai tinka užmetamas kilpinis raktas.Štokas nesisuka, nes jis kartu su sijonu, ranka prilaikai sijoną kol sujudini veržlę, o po to su ranka ir suki sijoną,veržlę laikydamas su raktu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 Taip, tikiu. Bet turėčiau nusipirkti veržliasukį, po to galingesnį kompresorių ir įsivesti trifazę ....Už mintį, Klevai, ačiū. Kažkas Anykščiuose, gi, turės veržliasukį.Prašom bele mačijo O veržliasūkių būna ir elektrinių , ir akumuliatorinių . Ir tikrai nevaikiškų būna , ir gan pravartus toks įrankis prie ūkio. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
avilys Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 3, 2017 Prašom bele mačijo O veržliasūkių būna ir elektrinių , ir akumuliatorinių . Ir tikrai nevaikiškų būna , ir gan pravartus toks įrankis prie ūkio.Čia per daug paprasta būtų. jeigu nori nuimt amortizatorių reikia įsirengt Servizą priimt du specialistus ir tris pagalbinius. Amortizatorius pasikeis be vargo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
augis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 4, 2017 Avilio patarimas geriausias, aišku. Nežinojau, kad yra erlektriniai smūginiai veržliasukiai. Reikės pasiieškot. Įdomu, kokios kainos ?Beje, vieną amortiką vakar atsukau pas meistrelį oriniu veržliasukiu, net nepatikėjau, kaip gana lengvai. Šiandien pjausiu antrą skylędugne. Nemalonūs tie išpjaustimai, pasišalina ir dalis sustiprinimo prie štoko skylės, bet kitaip, matyt neįmanoma. Dar turiu smūginį atsuktuvą,prisiminiau.Gal, juo pabandysiu sujudint nors. Nu, bet ir konstrukcija.... Tikrai specialiai sugalvota, kad pats nepasikeistum. Prisimenu turėjau jaunystėj Opel Mantą, tai, atidarai bagažinę, o, ten sparnų arkose kyšo du amortikų štokai su veržlėm. Ant veržlių po guminį gaubtelį, nuimi - štokai ir veržlės blizga, priėjimas geriausias...Atsuki keturis varžtus - du amortikai, pist ir iškrenta. Puse valandos ir pakeista. Tai, amortikus šeštadieniais keisdavausi į sportinius, kad palakstyt, o, pirmadienį vėl į normalius. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edvard Atrašyta Rugpjūčio 15, 2017 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 15, 2017 As irgi keiciau savo tojkej amortikus,laikydamas uz sijona atsukau,nupirkau naujus o ten sijonai plastmasiniai buvo ir jau taip neprisuksi,tai paemiau senus metalinius privirinau ir viskas,prisukau :-) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Lapkričio 24, 2017 Dalintis Atrašyta Lapkričio 24, 2017 Tai kad puikiai tinka užmetamas kilpinis raktas.Štokas nesisuka, nes jis kartu su sijonu, ranka prilaikai sijoną kol sujudini veržlę, o po to su ranka ir suki sijoną,veržlę laikydamas su raktu.štokas sukasi ir jo nėjo su santechnikų raktu palaikyt,grežiau skyles Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Lapkričio 24, 2017 Dalintis Atrašyta Lapkričio 24, 2017 keičiau ir aš amortkus ,grežiau skyles ir orine puška sukau,nepavyko ,tada pjoviau štokus,naujus priveržiau su puškagrežiau skyles ten kur štampuota įdubos ,tada amortiką suspaudžiau ir sukkreipiau i rato pusę,skyle reiktų gręžt ten kur pažymėta kreida ,bet tada nelygi vieta kamščiui,ir ten dviguba skarda Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
augis Atrašyta Gruodžio 1, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 1, 2017 Aš, tai, negręžiau skylių. Paėmiau "bulgarkę" ir išpjoviau kvadratus, o po to, ištepiau tų stašiakampių skylių kraštus hermetiku ir uždėjau guminius lopus, išpjautus iš seno kilimėlio. Bet, iki šiol į galvą netelpa - kodėl taip sukonstruota ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Gruodžio 1, 2017 Dalintis Atrašyta Gruodžio 1, 2017 Na matai, kol viskas nauja, švaru ir gražu, tai ir sukasi lengvai, o kai pasensta ir supūva, tai jau nekas.. Kitas dalykas, TLC-rėminis visureigis, tai gamykloj jiems paprasta ir technologiška sumest tiltus, variklį su dėže ir kėbulą ant viršaus užkraut, o kai remontuot reikia, tai jau atvirkščiai gaunasi ir priėjimas nekoks. Senųjų gerųjų 40 ir 60 serijos TLC galiniai amortikai būdavo kilpa-kilpa, priėjimas praktiškai idealus :-) nepamenu, kad kada būtų neatsisukę net ir baisiausiai surūdijusiose mašinose. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Gruodžio 3, 2017 Dalintis Atrašyta Gruodžio 3, 2017 Na matai, kol viskas nauja, švaru ir gražu, tai ir sukasi lengvai, o kai pasensta ir supūva, tai jau nekas.. Kitas dalykas, TLC-rėminis visureigis, tai gamykloj jiems paprasta ir technologiška sumest tiltus, variklį su dėže ir kėbulą ant viršaus užkraut, o kai remontuot reikia, tai jau atvirkščiai gaunasi ir priėjimas nekoks. Senųjų gerųjų 40 ir 60 serijos TLC galiniai amortikai būdavo kilpa-kilpa, priėjimas praktiškai idealus :-) nepamenu, kad kada būtų neatsisukę net ir baisiausiai surūdijusiose mašinose.va butent kilpa-kilpa ir jokių problemų.na dar varijantas truputį susikelia padomkratinus tik kėbulą,dar galima pagalves atleist,bet vistiek nekas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
augis Atrašyta Gruodžio 3, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 3, 2017 O,kaip, idomu keičia firminiuose servisuose. Na, nuvaryčiau aš, leiskim, į Tokvilą...Ir, vistiek netikiu, kad toks dalykas ne specialiai sugalvotas, kad pasidulkintų, jeigu pats keisis. Gi, šalia, yra kiaurymėspadarytos gamykloje, sudėtos į jas zagluškės. Vieną zagluškę nuėmiau, o ten kažkoks varžtas niekamnereikalingas, o, amortikui atsukti, zagluškės nėra. O, gal servisai turi kokį supergudrų raktą ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Gruodžio 6, 2017 Dalintis Atrašyta Gruodžio 6, 2017 pas mane nieko po tom aklėm nėra,jos tiesiai virš spyruoklių aikšteliu,na manau nieko ten blatno beturi,tik gerą kampinę pūšką,tiksliau pnieumatinį tipo žiedinį raktą Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar