Pereiti prie turinio

gal kas zino ta krisleri?


tunks

Rekomenduojami pranešimai

idemiau paziurejus,matosi jog slengsciai pakirmyja,lakas pasilupes,suraizyta,salone plasmases paestos,kapoto dangtis su sparnais nlb sueina,lempos nebeskaidrios ,kas byloja dazniausiai didele rida.Taciau tai gali buti ir mazi trukumai,jei zmogaus poziuris i auto pirkima visai kitoks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is Svedijos kaip taisykle bus visiskai kiauras, net varikliu, deziu apacios buna gerokai aprudyje, visi vamzdeliai papuve, netgi traversai kuriu metalas gana storas issisluoksniuoja. Siaip Chrysleriu turbut pati silpniausia vieta ir yra skardos, tokiu metu sveika rasti sudetinga kad ir is tevynes atvezta. Bet tai kogero vienintele rimta jo beda, daug metu atsimaliau su ivairiais modeliai ir is patirties galiu pasakyti kad tai tikrai patikimas mobilis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šitas kaulas pagal aną :) Yra švediškas puslapis, patikrinti ridai, gal net šitame forume kažkada buvo nuoroda. O jei ir ne, padės kolegos Švedijos rezidentai :)

Na galiu trumpai aprašyt ką duoda švedai apie šį auto :)

Tech. apžiūra eita 2016 02 16, buvo rida tuo metu 203361km,  sustabdyta registracija 2016 10 20, registruotas Švedijoj 2004, bet auto rašo 2003 gamybos, kategorija M1, 6 sėdimų vietų, 128kw, sąnaudos: miestas/užmiestis/mišrios - 18,2l/10,5l/13,3l, sąvininkų skaičius Švedijoje - 8

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Dar pridursiu, kad  prie savininkų yra priskaičiuojamos ir firmos, perkančios bei parduodančios automobilius, taigi realiai galėjo būti 4-5-6 savininkai.

 Dėl rūdžių- taip, švediškos mašinos paprastai būna labiau pažeistos korozijos, negu iš kokios nors pietų Europos, bet komplektacijos būna geresnės, išoriškai neapibaladotos, kaip kokios prancūziškos ar itališkos...Ir šiaip, Švedija didelė, yra regionų, kur druskos žiemą nenaudoja apskritai, atitinkamai ir mašinos būna puikiai išsilaikę...Žodžiu, reikia žiūrėt konkrečią mašiną, o ne vadovautis visuotinėm nenuginčijamom tiesom :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar pridursiu, kad prie savininkų yra priskaičiuojamos ir firmos, perkančios bei parduodančios automobilius, taigi realiai galėjo būti 4-5-6 savininkai.

Dėl rūdžių- taip, švediškos mašinos paprastai būna labiau pažeistos korozijos, negu iš kokios nors pietų Europos, bet komplektacijos būna geresnės, išoriškai neapibaladotos, kaip kokios prancūziškos ar itališkos...Ir šiaip, Švedija didelė, yra regionų, kur druskos žiemą nenaudoja apskritai, atitinkamai ir mašinos būna puikiai išsilaikę...Žodžiu, reikia žiūrėt konkrečią mašiną, o ne vadovautis visuotinėm nenuginčijamom tiesom :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl jūros dažnai būna priešingai, pvz Vokietijoje, iš regionų kalnuose, pietuose ir pan, būna labai surūdiję, kadangi sočiai druskos pila, o tuo tarpu prie jūros ir arčiau jūros druskos būna beveik nematę, nes žiemos švelnios.

Savininkai ten dažniausiai net žieminių padangų neturi.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.