Pereiti prie turinio

I Y61 istatytas mehaninis siurblys


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki kazkas palei mane ne taip kai pakeiciau i Y61 mehanini siurbli vistiek nera masina gyva.Varzta jau atsukau iki galo .1.2.3 dumo dar yra paskui dingsta. Trauka irgi dingsta.Iki kokiu 80 begejasi kaip ir normaliai,paskui vos juda kokia fura leinkt sudetinga.Mintis tokia pries dedant mehanni gal reikejo jame kazka perdarinet?Ar tiesiog nupirkau jau mirusi siurbli,nepaduodanti kuro kiek reikia,todel ir tos  bedos tokios su dumu ir trauka?

Redagavo gimantas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki kazkas palei mane ne taip kai pakeiciau i Y61 mehanini siurbli vistiek nera masina gyva.Varzta jau atsukau iki galo .1.2.3 dumo dar yra paskui dingsta. Trauka irgi dingsta.Iki kokiu 80 begejasi kaip ir normaliai,paskui vos juda kokia fura leinkt sudetinga.Mintis tokia pries dedant mehanni gal reikejo jame kazka perdarinet?Ar tiesiog nupirkau jau mirusi siurbli,nepaduodanti kuro kiek reikia,todel ir tos  bedos tokios su dumu ir trauka?

turbina pucia normaliai?,degimas kaip buvo reguliuojamas?

Redagavo gynte
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Elektroninem stovi 12milimetru pludzeris o machaninem 9 mm manau del to nera traukos ir gal jau plundzeris padiles o turbo turetu pust apie1.1baro nes man panasiai buvo ,as turiu ispana su 2.8 varikliu turbinau tai ydejau interkuleri plundzeri 12mm ir turbina nauja tai tikrai nesitikejau tokiu rezultatu ratus suka nesveikai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki kazkas palei mane ne taip kai pakeiciau i Y61 mehanini siurbli vistiek nera masina gyva.Varzta jau atsukau iki galo .1.2.3 dumo dar yra paskui dingsta. Trauka irgi dingsta.Iki kokiu 80 begejasi kaip ir normaliai,paskui vos juda kokia fura leinkt sudetinga.Mintis tokia pries dedant mehanni gal reikejo jame kazka perdarinet?Ar tiesiog nupirkau jau mirusi siurbli,nepaduodanti kuro kiek reikia,todel ir tos  bedos tokios su dumu ir trauka?

Gal netaip išsireiškei: ."Varzta jau atsukau iki galo" , bet jei tikrai tu ji atsukai tai taip ir turi buti. Varžta reikia susukinėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Elektroninem stovi 12milimetru pludzeris o machaninem 9 mm manau del to nera traukos ir gal jau plundzeris padiles o turbo turetu pust apie1.1baro nes man panasiai buvo ,as turiu ispana su 2.8 varikliu turbinau tai ydejau interkuleri plundzeri 12mm ir turbina nauja tai tikrai nesitikejau tokiu rezultatu ratus suka nesveikai.

Elektriniam stovi 11mm, ne 12

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo ne taip tik issireiskiau su tuo varztu.Vel susiklaidines su tais plunzeriais,tai reikia det12 mm ar imt is elektrinio 11mm ir det i mehanini siurbli vietoj 9mm?.Ir kuris varijantas teisingas,koks tiksliai plunzeris stovi elektriniam:)?

Redagavo gimantas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodo dbr nepamenu as pagal bmw koda jieskojau pasiziuresiu gal rasiu ta koda

Nejieskok, bmw kodai aiskus

 

Nu nzn as pirkau nauja nisano patrulio orginalu plundzeri nuo elektoninio siurblio ir jis buvo 12mm

o rd28ti yra 11mm, o bmw krumpline saiba su 01 markiruote? ar palikai savo sena?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.