Pereiti prie turinio

groma

Nariai
  • Pranešimai

    131
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Reputacija

0 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Nesakysiu
  • Miestas/Klubas
    Vilnius

Paskutiniai lankytojai

656 profilio peržiūros
  1. groma

    Muravej

    Jei kam reiketų, turiu nauja variklį, tinka ir muravej ir "kiaulei".
  2. Amortikai kietumui taip pat turi itakos.
  3. Nuleiskit razdatke, ome pakelimo sete prie 2 coliu lifto rekomenduoja razdatke nuleisti 2 cm trumpam patrului ir 1 cm ilgam patrului. Ilgiau laikys kryžmės ir suvienodinsit kampinius greičius. Meris kažkada buvo ikeles filmuką kaip elgesi kardanas prie jo užlaužimo. Taip pat sutepkit šviežiai kryžmes ir šlicą, taip pat kažkiek padės.
  4. Labai trumpas galinis kardanas, todėl iš šlico ir kardano kampo pakeitimo atsiranda tas garsas. Sprendimas: 1. Nuleisdinėti dėžės traversą 2 cm žemyn (kažkur turiu arb tipo plokšteles tam reikalui), 2. arba dėti reguliuojamas galinio tilto traukes ir susivesti tilto pavirtimo kampą pagal kardano poreikį. 3. pats nepatikiausias būdas, bet padedantis yra dviguba kryžmė ant galinio kardano. Geriausias antras būdas, pirmas būdas pigiausias ir su tech. apžiūra geriausiai draugauja.
  5. Kažkokia nesamonė. Labai gaila. Užuojauta šeimai. Netekome labai gero, energingo ir entuzijastingo bičiulio.
  6. Klevai, manau ankstesnis pačio postas buvo arčiau tiesos. Mikro trukimas. Dažniausiai galva. Gerokai rečiau gilzė.
  7. Sorry, bet nelabai aišku ka įvardinį kaip nestabilumą, plaukioja ant kelio? kratosi vairas? ar dar kažkas? Kokio gamintojo padangos? Kokį slėgį laikai padangose? Ar gerai subalansuotos? Kasteriui sailenbokus dėjai tuos ištežusius oranžinius iš dviejų dalių ar ipresuojamus? Ar vairo traukės antgaliai geri? Ar pakeisti panaro traukių sailentblokai? Ar yra laisvumas iš vairo kolonėlės? Ar suvedimą tikrinai? Patrulis žavi tuo, kad jei viska teisingai padarai su 33/12,5 padangom ir 10" ratlankiais turi stovėti kaip prikaltas, pakeitus viską į poliretaną valdymas turi buti labai tikslus ir be jokio "žėlė" efekto. Beje demferį aš naudoju originalą. Jei turi kokių klausimų paskambink (tel. yra profilyje) tikrai viskas sutvarkoma.
  8. O kodėl 5 cm atboinukus nuleisti? Jei amortikas yra didesnes eigos ir tarkim primityviai didesnė eiga yra 5 cm, tai į kiekvieną pusę amplitudė padidėja 2,5 cm, todėl manyčiau jog realiai reikalingas atboinikas nedaugiau kaip 2,5 cm žemiau. Čia samprotauju teoriškai, nes tingėjau pamatuoti originalia eiga ir +2". Jei praktiškai išmatuoti eigas tai esant ilgesniam cilindrui ir ilgesniam štokui amlitudė gali buti kad padidėja dar labiau. O čia gaunasi samoningas eigos apribojimas, prišingas tikslui maksimaliai prisitaikyti prie grunto nelygumų. Matyčiau tiklą nuleisti atboinikus daugiau jei atitinkamo skersmens padangos kabina arkas arba perdaryti arkas. O jei paliekam originalios eigos amortikus tik 5 cm perkeliam tvirtinimą vienokiu ar kitokiu būdu, tai logiška ir atboinikus pekelti atitinkamu atstumu žemiau, nes eigos amplitudė nedidėja šiuo atveju.
  9. Klevai, platmasinis yra tik ergonomine - aerodinamine detale, tas tvirtas metalinis balkis ar is kompozicinių medžiagu pagamintas balkis skirtas smugio slopinimui ir gamintojai daug dirba jog esant susidurimui su kliutimi smūgis butu slopinamas ir minimaliai perduodamas kitioms automobilio konstrukcijos mazgams. Todėl tie tvirti vidiniai balkiai papildomai dar tvirtinami per amortizatorius prie lanžeronų arba per kronšteinus kurie smugio metu tiesiog lūžta smūgio slopinimo tiklsais. Lygiai taip pat kaip kaskadininkai iš aukščio krenta ant kartoninių dėžių. Jei prie savo patrulio rėmo prisukčiau bėgį vietoj bamperio tai po smūgio bėgiui kogero nieko nenutiktų, bet mano skeletas išeitų pasivaikčioti. Tai kogero todėl ir kabinėjasi Tuvlita. Meri, stengiuos stotelių netaranuoti, kolkas pavyko, bet ir neužsiemu postringavimais kaip ir kokių markių auto vairuotojai vairuoja, nors kasdien kruvos auto viršidami greiti lenkia, sukuria avarinių situacijų ir turių pastebėjimų kurios markės daugiausiai, bet pasilaikau sau ta info.
  10. Tai buvo gruodžio mėn. Pagalbos nereikia, bet ačiū už pasiulymus. Tiesiog bamperius ant žemės, originalius atgal, visus led'us ant žemės, ratus 265/75 r15, purvasargius, kad nuo žemės butu nedaugiau kaip 25 cm ir nėra prie ko prikibti. Tiesiog laiko sanaudos 4 val. sudėjimui ir nuėminui iš gyvenimo prateriojamos.
  11. Priekis su nuozulniais ir uzapvalintais kampais ir su kulturingais ir neastriais lankais, galinis be jokiu astriu kampu ir jokiu lanku. Meri i tai ka didziosiomis raidemis parasei NIEKAS negali kabinetis, atrasau - NIEKAS nepraleido vienoje apziuru stotyje, NIEKAS nepraleido antroje ir NIEKAS nepraleido trecioje stotyje, kol nesudedejau atgal originaliu patrulio metaliniu bamperiu...
  12. Su tech. apziura - be shansu. Tech apziurai vienintelis varijantas tai sertifikuoti bamperiai. ARB, AFN ir pan. visi kiti tik metalo lauzas istatymo poziuriu.
  13. Ir dar, kokia funkcija atlieka tavo isiurbimo kolektoriuje paliktas slegio numetimo voztuvas? Uzglushink jis berods pir 1 bar atsidarineja.
  14. Kuo arciau turbinos isuksi tuo mazesnis bus velavimas siurblio kuro padavimo, o jei nori toli sukti tai berods prie droselines sklendes (gesinimo sklendes) yra iseinantis atvamzdukas ( bet tiklsiai nepamenu, lyg ir glusinau toki), poto jei nenori skyliu grezineti tiesiog issuk is priekio coolerio oro temperaturos davykli ir i jo vieta isuk. Beje ar droseline sklende isemei? ji ten tik papildoma pasipriesinima sukelia.
×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.