Pereiti prie turinio

Suzuki Jimny "Death wobble" vairo drebejimas, gydymai?


meska82

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki kolegos,

 

Taip jau nutiko kad ką tik kieme atsirado dar viena mašina Jimnis.

 

Forume truputi paliesta ši tema bet neinformatyviai, kaip ir turbūt visi savininkai yra kažkada pajautę pagrindinė jo problemą - vairo drebėjimas tarp 60 ir 80 km/h.

 

Pagrindinės priežastys (kurias pasufleravo platusis internetas) kurios iššaukia priekinio tilto šokinėjimą ir kuris drebėjimu persiduoda į vairą ir aplamai į visą automobilį yra kelios:

 

Ratų balansas;

Vairo mechanizmo laisvumas;

Škvornių(šerdesų, kingpin'ų) guolių susidėvėjimas, užrūdijimas.

Važiuoklės / vairo mech. guminių detalių (sailentblokų, šarnyrų) susidėvėjimas.

ir kiti mistiniai dalykai..

 

Taigi dabar apie reikalą,

 

išbalansavau ratus, drebesys sumažėjo ryškiai, beveik galima būtų susitaikyti jei kasdien nevažinėti (kaip kad mano atveju - automobilis ne kasdienai), bet noras susitvarkyti automobili iki normalios eksplotacinės būklės., škvornių guoliai su tarpinėm, bei "varinėm šaibom" jau keliauja pas mane. Taip pat priskaitęs apie vairo amortizatoriaus (demferio) pastatymą kuris gelbsti.. Bet kadangi automobilis prieš mane buvo ypatingai stipriai drožiamas jaučiasi kad vairo mechanizme yra laisvumas kokrečiai nežinau kurioje vietoje laisvumas, pakeitus gumas gal kiek sumažėtų, bet greičiausiai bus per kryžmes., taigi noriu paklausti kokie būtų gydymo būdai, automobilis be vairo stiprintuvo '07 metų?

 

iš anksto dėkoju.

Redagavo meska82
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vidines granatos daznas varijantas. Ir ne tik pabirusiu.

Jeigu turi laisvuma pradeda drebeti.

Paskutinis varijantas buvo su nisan murano abi galinio reduktoriaus vidines granatis laisvuma turejo ir tikrai nedidely. Vaziuojant atsirasdavo drebejima, uzstabdai ir kurem laikui dingsta kol vel pasigauna rezonanca.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Shirokas, taip esu matęs šį filmuką, būtent taip ir yra.

a, nu tada tai vadinama ne vairo drebejimu, o jau purtymu is triusiku :) ...o tai visada taip atsitinka pasiekus tam tikra greiti? ar atsitinka tik krestelejus rata i duobe ar pervaziavus kliuti? 

mano atveju budavo, kol vaziuoji lygiu keliu (bet kokiu greiciu) viskas tvarkoj, bet pistelejus i duobe vsio, is kart tenka stabdyt nes masina nulaikyt be sansu... kalciausia buvo panhardo trauke.. ir atrode kad tvarkinga (is duobes rankom patampius) bet kai dakniso nuvariau i TA kad pratampytu normaliai.. tada ir pasimate kad traukes sarnyras gatavas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pripusk 2,2-2,5 atm ir pasibandyk... ar bus skirtumas.

 

Kai paėmiau automobilį buvo pripūsta 2,2 priekį ir 2,1 gale, purtė kaip reikiant, permontavau priekinius ratus (viena padanga kažkokia kiaušinio formos buvo), subalansavau, orą nuleidau iki reikiamo t.y. 1,7 priekį ir gale, situacija ryškiai pagerėjo.

 

a, nu tada tai vadinama ne vairo drebejimu, o jau purtymu is triusiku :) ...o tai visada taip atsitinka pasiekus tam tikra greiti? ar atsitinka tik krestelejus rata i duobe ar pervaziavus kliuti? 

mano atveju budavo, kol vaziuoji lygiu keliu (bet kokiu greiciu) viskas tvarkoj, bet pistelejus i duobe vsio, is kart tenka stabdyt nes masina nulaikyt be sansu... kalciausia buvo panhardo trauke.. ir atrode kad tvarkinga (is duobes rankom patampius) bet kai dakniso nuvariau i TA kad pratampytu normaliai.. tada ir pasimate kad traukes sarnyras gatavas...

 

Iš pradžių konkretus purtymasis prasidėdavo ties 60 baigdavosi kažkur ties 82, dabar atlikus aukščiau minėtus ratų balansavimo darbus drebėjimas sumažėjo ryškiai ir dabar purtymasis prasideda maždaug ties 75 ir baigiasi ties 82, o kartais lyg ir nieko atrodo, bet kaip sakai pravažiuoji kokį kelio nelygumą važiuodamas tam greičio diapozone ir tai iššaukia purtymą.

 

na matyt reikės į TA nuvaryt ir pažiūrėt, bet klausimėlis jei jie randa kokią nesamonę neatima apžiūros :)?

 

Čia keletas Video būtent su Jimniu:

 

 

Ir dar vienas:

 

Redagavo meska82
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turi šimį efektą... pasireiškia dėl laisvumų pakaboje. Ypač išlenda tiems, kas liftuoja smarkiau mašinas ir didesnius ratus deda... pavargę neveikiantis tinkamai amortizatoriai (arba net jų įvorės sudilusios) taip pat prisideda prie to efekto atsiradimo.

Patarimas kaip sustabdyti vairo maskatavimą važiuojant - arba spaudi greičio pedalą (bet tada gali netrukus prie didesnio greičio atsirasti), arba dešiniu ratu užvažiuoji kelkraščiu (žvyras, žolė)... vairo baladojimas dėl rezonanso tam kartui pradingsta. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki kolegos,

 

Taip jau nutiko kad ką tik kieme atsirado dar viena mašina Jimnis.

 

Forume truputi paliesta ši tema bet neinformatyviai, kaip ir turbūt visi savininkai yra kažkada pajautę pagrindinė jo problemą - vairo drebėjimas tarp 60 ir 80 km/h.

 

Pagrindinės priežastys (kurias pasufleravo platusis internetas) kurios iššaukia priekinio tilto šokinėjimą ir kuris drebėjimu persiduoda į vairą ir aplamai į visą automobilį yra kelios:

 

Ratų balansas;

Vairo mechanizmo laisvumas;

Škvornių(šerdesų, kingpin'ų) guolių susidėvėjimas, užrūdijimas.

Važiuoklės / vairo mech. guminių detalių (sailentblokų, šarnyrų) susidėvėjimas.

ir kiti mistiniai dalykai..

 

Taigi dabar apie reikalą, 

 

išbalansavau ratus, drebesys sumažėjo ryškiai, beveik galima būtų susitaikyti jei kasdien nevažinėti (kaip kad mano atveju - automobilis ne kasdienai), bet noras susitvarkyti automobili iki normalios eksplotacinės būklės., škvornių guoliai su tarpinėm, bei "varinėm šaibom" jau keliauja pas mane. Taip pat priskaitęs apie vairo amortizatoriaus (demferio) pastatymą kuris gelbsti.. Bet  kadangi automobilis prieš mane buvo ypatingai stipriai drožiamas jaučiasi kad vairo mechanizme yra laisvumas kokrečiai nežinau kurioje vietoje laisvumas, pakeitus gumas gal kiek sumažėtų, bet greičiausiai bus per kryžmes., taigi noriu paklausti kokie būtų gydymo būdai, automobilis be vairo stiprintuvo '07 metų?

 

iš anksto dėkoju.

 

taigi viska pars isvardinai... panaikink laisvumus ir pirmyn.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Nu tai tu užmaskavai pasėkmes ir tiek.

Čia tas pats kaip susilaužius koją prigert nuskausminančių ir sakyt, kad pasveikai, nes neskauda. Gipsuot žinok reikia ;)

Taip ir auto, neprasideda tokie cirkai jei viskas tvarkinga ir nesvarbu tas sveikas dempferis ar nėra jo visai...  

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas man jisai mires buvo visiškai, tas pat kas nera, ko pasekoje duobutes uztekdavo ir uzpurtydavo. Dbr jokios vbracijos, vairas nei trupucio nedreba. Sakau tiesiog kas buvo man.jei vel padirodys sitie bajariai, tada ziuresiu,nes siuo momentu visi mazgai kaip ir tvarkingi. Tai tiek :-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.