meska82 Sukurta Vasario 22, 2017 Dalintis Sukurta Vasario 22, 2017 (redaguota) Sveiki kolegos, Taip jau nutiko kad ką tik kieme atsirado dar viena mašina Jimnis. Forume truputi paliesta ši tema bet neinformatyviai, kaip ir turbūt visi savininkai yra kažkada pajautę pagrindinė jo problemą - vairo drebėjimas tarp 60 ir 80 km/h. Pagrindinės priežastys (kurias pasufleravo platusis internetas) kurios iššaukia priekinio tilto šokinėjimą ir kuris drebėjimu persiduoda į vairą ir aplamai į visą automobilį yra kelios: Ratų balansas;Vairo mechanizmo laisvumas;Škvornių(šerdesų, kingpin'ų) guolių susidėvėjimas, užrūdijimas.Važiuoklės / vairo mech. guminių detalių (sailentblokų, šarnyrų) susidėvėjimas.ir kiti mistiniai dalykai.. Taigi dabar apie reikalą, išbalansavau ratus, drebesys sumažėjo ryškiai, beveik galima būtų susitaikyti jei kasdien nevažinėti (kaip kad mano atveju - automobilis ne kasdienai), bet noras susitvarkyti automobili iki normalios eksplotacinės būklės., škvornių guoliai su tarpinėm, bei "varinėm šaibom" jau keliauja pas mane. Taip pat priskaitęs apie vairo amortizatoriaus (demferio) pastatymą kuris gelbsti.. Bet kadangi automobilis prieš mane buvo ypatingai stipriai drožiamas jaučiasi kad vairo mechanizme yra laisvumas kokrečiai nežinau kurioje vietoje laisvumas, pakeitus gumas gal kiek sumažėtų, bet greičiausiai bus per kryžmes., taigi noriu paklausti kokie būtų gydymo būdai, automobilis be vairo stiprintuvo '07 metų? iš anksto dėkoju. Redagavo Lapkričio 14, 2017 meska82 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Vasario 22, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2017 amortikus patikrink ir sustiprintą vairo dempferį jei ratai didesni stovi... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
meska82 Atrašyta Vasario 22, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2017 (redaguota) po kolkas visiškai standartas,be to pamiršau paminėti įtakos daro ir slėgis padangose, teisingas slėgis standartinėms padangoms yra: priekį 1,6 gale 1,8 arba, priekį ir gale po 1,7 Redagavo Vasario 22, 2017 meska82 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juozas Atrašyta Vasario 22, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2017 Iš patirties kituose modeliuose dar kitos drebėjimo priežastys priekiniuose ratuose buvo:Sorento 2,5 crdi - pabiręs smagratisLand Rover Defender - pabirus vidinė priekinė granata Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mblorinser Atrašyta Vasario 22, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2017 Vidines granatos daznas varijantas. Ir ne tik pabirusiu. Jeigu turi laisvuma pradeda drebeti. Paskutinis varijantas buvo su nisan murano abi galinio reduktoriaus vidines granatis laisvuma turejo ir tikrai nedidely. Vaziuojant atsirasdavo drebejima, uzstabdai ir kurem laikui dingsta kol vel pasigauna rezonanca. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Vasario 23, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2017 (redaguota) autoriau, pas tave greiciausiai ne tai ka tu vadini death wobble... apturejau toki " malonuma" ... va kaip tai atrodo, pora pavyzdziu Redagavo Vasario 23, 2017 shirokas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Vasario 23, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2017 kažkaip visad vadinome tai šimi efektu...Bet nesuprantu prie ko čia granatos ??? ratas sukasi ant guolių, ne ant pačios granatos... vibracija nuo granatos, tai ne tas pats kai iš rankų vairą plėšia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
meska82 Atrašyta Vasario 23, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2017 Shirokas, taip esu matęs šį filmuką, būtent taip ir yra. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Vasario 23, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2017 pripusk 2,2-2,5 atm ir pasibandyk... ar bus skirtumas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Vasario 23, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2017 Shirokas, taip esu matęs šį filmuką, būtent taip ir yra.a, nu tada tai vadinama ne vairo drebejimu, o jau purtymu is triusiku ...o tai visada taip atsitinka pasiekus tam tikra greiti? ar atsitinka tik krestelejus rata i duobe ar pervaziavus kliuti? mano atveju budavo, kol vaziuoji lygiu keliu (bet kokiu greiciu) viskas tvarkoj, bet pistelejus i duobe vsio, is kart tenka stabdyt nes masina nulaikyt be sansu... kalciausia buvo panhardo trauke.. ir atrode kad tvarkinga (is duobes rankom patampius) bet kai dakniso nuvariau i TA kad pratampytu normaliai.. tada ir pasimate kad traukes sarnyras gatavas... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mblorinser Atrašyta Vasario 23, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2017 Granatu drebejimas paminetas ne tiesiogiai šiai temai. Bet bus pravartu gal kam. Ir kas kad sukasi ant guolio vibracija i kebula visvien gauna. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
meska82 Atrašyta Vasario 23, 2017 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2017 (redaguota) pripusk 2,2-2,5 atm ir pasibandyk... ar bus skirtumas. Kai paėmiau automobilį buvo pripūsta 2,2 priekį ir 2,1 gale, purtė kaip reikiant, permontavau priekinius ratus (viena padanga kažkokia kiaušinio formos buvo), subalansavau, orą nuleidau iki reikiamo t.y. 1,7 priekį ir gale, situacija ryškiai pagerėjo. a, nu tada tai vadinama ne vairo drebejimu, o jau purtymu is triusiku ...o tai visada taip atsitinka pasiekus tam tikra greiti? ar atsitinka tik krestelejus rata i duobe ar pervaziavus kliuti? mano atveju budavo, kol vaziuoji lygiu keliu (bet kokiu greiciu) viskas tvarkoj, bet pistelejus i duobe vsio, is kart tenka stabdyt nes masina nulaikyt be sansu... kalciausia buvo panhardo trauke.. ir atrode kad tvarkinga (is duobes rankom patampius) bet kai dakniso nuvariau i TA kad pratampytu normaliai.. tada ir pasimate kad traukes sarnyras gatavas... Iš pradžių konkretus purtymasis prasidėdavo ties 60 baigdavosi kažkur ties 82, dabar atlikus aukščiau minėtus ratų balansavimo darbus drebėjimas sumažėjo ryškiai ir dabar purtymasis prasideda maždaug ties 75 ir baigiasi ties 82, o kartais lyg ir nieko atrodo, bet kaip sakai pravažiuoji kokį kelio nelygumą važiuodamas tam greičio diapozone ir tai iššaukia purtymą. na matyt reikės į TA nuvaryt ir pažiūrėt, bet klausimėlis jei jie randa kokią nesamonę neatima apžiūros ? Čia keletas Video būtent su Jimniu: Ir dar vienas: Redagavo Vasario 23, 2017 meska82 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
banginis Atrašyta Vasario 23, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2017 Kolkas neatima, bet skaiciau kad ruosia ystatyma kad galetu atimt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Vasario 23, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2017 turi šimį efektą... pasireiškia dėl laisvumų pakaboje. Ypač išlenda tiems, kas liftuoja smarkiau mašinas ir didesnius ratus deda... pavargę neveikiantis tinkamai amortizatoriai (arba net jų įvorės sudilusios) taip pat prisideda prie to efekto atsiradimo.Patarimas kaip sustabdyti vairo maskatavimą važiuojant - arba spaudi greičio pedalą (bet tada gali netrukus prie didesnio greičio atsirasti), arba dešiniu ratu užvažiuoji kelkraščiu (žvyras, žolė)... vairo baladojimas dėl rezonanso tam kartui pradingsta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pelkinis Atrašyta Vasario 23, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2017 Man Patrulyje jau buvo pabode ieskoti priezasties to 'death woblle' tai tesiog susipresavau visa poliuretano pakaba.... Viskas baigesi.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdasamaliai Atrašyta Vasario 23, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2017 Buvo ankstesnio video gale parašytos problemos,viena iš jų neteisingas kastro kampas.Mašina iškėlus jis pasikeičia į blogą pusę,jei traukės tos pačios lieka. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Vasario 24, 2017 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2017 Sveiki kolegos, Taip jau nutiko kad ką tik kieme atsirado dar viena mašina Jimnis. Forume truputi paliesta ši tema bet neinformatyviai, kaip ir turbūt visi savininkai yra kažkada pajautę pagrindinė jo problemą - vairo drebėjimas tarp 60 ir 80 km/h. Pagrindinės priežastys (kurias pasufleravo platusis internetas) kurios iššaukia priekinio tilto šokinėjimą ir kuris drebėjimu persiduoda į vairą ir aplamai į visą automobilį yra kelios: Ratų balansas;Vairo mechanizmo laisvumas;Škvornių(šerdesų, kingpin'ų) guolių susidėvėjimas, užrūdijimas.Važiuoklės / vairo mech. guminių detalių (sailentblokų, šarnyrų) susidėvėjimas.ir kiti mistiniai dalykai.. Taigi dabar apie reikalą, išbalansavau ratus, drebesys sumažėjo ryškiai, beveik galima būtų susitaikyti jei kasdien nevažinėti (kaip kad mano atveju - automobilis ne kasdienai), bet noras susitvarkyti automobili iki normalios eksplotacinės būklės., škvornių guoliai su tarpinėm, bei "varinėm šaibom" jau keliauja pas mane. Taip pat priskaitęs apie vairo amortizatoriaus (demferio) pastatymą kuris gelbsti.. Bet kadangi automobilis prieš mane buvo ypatingai stipriai drožiamas jaučiasi kad vairo mechanizme yra laisvumas kokrečiai nežinau kurioje vietoje laisvumas, pakeitus gumas gal kiek sumažėtų, bet greičiausiai bus per kryžmes., taigi noriu paklausti kokie būtų gydymo būdai, automobilis be vairo stiprintuvo '07 metų? iš anksto dėkoju. taigi viska pars isvardinai... panaikink laisvumus ir pirmyn. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Marookas Atrašyta Gegužės 18, 2017 Dalintis Atrašyta Gegužės 18, 2017 Pas mane ant jgc zj buvo sitas drebejimas kazkur nuo 60km/h, pakeiciau demferi, viskas baigesi, dingo purtymas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kykas Atrašyta Gegužės 18, 2017 Dalintis Atrašyta Gegužės 18, 2017 Nu tai tu užmaskavai pasėkmes ir tiek.Čia tas pats kaip susilaužius koją prigert nuskausminančių ir sakyt, kad pasveikai, nes neskauda. Gipsuot žinok reikia Taip ir auto, neprasideda tokie cirkai jei viskas tvarkinga ir nesvarbu tas sveikas dempferis ar nėra jo visai... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Marookas Atrašyta Gegužės 18, 2017 Dalintis Atrašyta Gegužės 18, 2017 Pas man jisai mires buvo visiškai, tas pat kas nera, ko pasekoje duobutes uztekdavo ir uzpurtydavo. Dbr jokios vbracijos, vairas nei trupucio nedreba. Sakau tiesiog kas buvo man.jei vel padirodys sitie bajariai, tada ziuresiu,nes siuo momentu visi mazgai kaip ir tvarkingi. Tai tiek :-) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar